gyermekegészségügy

A K&H Csoport társadalmi felelősségvállalási politikájában nagy hangsúlyt kap a gyermekegészségügy. A K&H szponzorációs stratégiája kialakításakor akkori meglévő és potenciális ügyfelei körében kutatást végzett, melynek eredményei alapján választotta ki saját támogatási programjának célját. A kutatási eredmények szerint az akkori meglévő és potenciális ügyfelek első helyen az európai átlaghoz képest nehéz helyzetben lévő magyar gyermekegészségügy fejlesztését tartották fontosnak.

 

K&H gyógyvarázs 2015

 

2015-ben 12. alkalommal indítottuk el a K&H gyógyvarázs gyermek-egészségügyi programját. A program fő elemét képező országos pályázati felhívásra idén 69 pályázat érkezett, amelyek közül a szakmai zsűri összesen 13 nyertest választott az ország minden tájáról. A 2 budapesti és 11 vidéki győztes összesen 20 millió forint műszertámogatásban részesül. 

 

A 2015-ös pályázati év fókuszterülete a gyermek-gasztroenterológiai és a gyermekneurológiai ellátás.

 

Az országos pályázat nyertesei:

 

  • Magyar Imre Kórház, Ajka
  • Berettyóújfalu Mentőállomás
  • Biharkeresztes Mentőállomás
  • Bonyhád Mentőállomás
  • Egyesített Szent István és Szent László Kórház-Rendelőintézet, Budapest
  • Szent Margit Kórház, Budapest
  • Debreceni Egyetemi Klinikai Központ, Gyermekgyógyászati Intézet
  • Kalocsai Szent Kereszt Kórház
  • Csongrád Megyei Egészségügyi Ellátó Központ, Makó
  • Mohács Város Kórháza 
  • Szegedi Tudományegyetem ÁOK, Szülészet- nőgyógyászat
  • Szent Borbála Kórház, Tatabánya
  • Szabolcs Szatmár Bereg megyei Egyesített Kórházak és Oktatókórház, Vásárosnamény

 

A pályázati évben az országos pályázat nyertesein kívül - dolgozóink, ügyfeleink és partnereink felajánlásának köszönhetően – még számos alkalommal osztunk ki műszertámogatást, amelyek kedvezményezettjeit az országos pályázatra jelentkező intézmények közül választjuk ki.

 

a 12 éves K&H gyógyvarázs egészségügyi program rövid történelme

 

A K&H gyógyvarázs program 2004-ben indult el. Az életre hívásnak fontos célja volt, hogy az orvosoknak és az ápolóknak jó lehetőséget biztosítsunk, minél több intézményt juttassunk műszerbeszerzési lehetőséghez, így azok a pontos diagnosztika segítségével tudják meghozni okos döntéseiket. A K&H így kíván tenni azért, hogy a jelen és a jövő társadalmának tagjai egyaránt teljes életet élhessenek.

 

A K&H gyógyvarázst az elmúlt évek során folyamatosan bővítettük, és az országos pályázat mellett egyre több forrásból igyekeztünk támogatást gyűjteni és felajánlásokat tenni a gyermek-egészségügyi intézmények számára. A program kezdetétől fogva figyelmet fordítottunk a gyerekek lelki egészségére is, számos programelemmel segítjük tehát a beteg gyerekek lelki felépülését. 

 

Mindezek összességeként az elmúlt 12 évben 315 intézmény munkáját támogattuk műszerekkel és berendezésekkel, több mint 551 millió forint értékben. 

 

A K&H gyógyvarázs médiapartnerei: RTL Klub, Central Mediacsoport, Mediaworks Hungary

 

K&H gyógyvarázs mesedoktorok program

 

A K&H a gyermekek testi felépülésének segítése mellett évek óta nagy figyelmet szentel a lelki egészségnek is. K&H gyógyvarázs mesedoktorok programját 2013 augusztusában hirdette meg a nagyközönség részére, amelynek keretében önkéntesek olvashatnak meséket a kezdeményezéshez csatlakozó kórházakban fekvő beteg gyerekeknek. 2015 júliusáig 9600 mesedoktor lopott örömöt a gyerekek kórházi napjaiba.

 

A program 2013 decemberétől tovább bővült, így az önkéntesek a személyes meseolvasás mellett weben keresztül is küldhetnek egy mesét. A programhoz az ország 30 gyermekkórháza is csatlakozott, ahol a gyerekek a K&H által biztosított számítógép segítségével bármikor meg tudják nézni a mesevideókat.

 

A K&H gyógyvarázs mesedoktorok programról a http://khgyogyvarazs.hu oldalon talál bővebb információt.

 

Golden World Awards 2014

 

A legrangosabb nemzetközi Public Relations díjat nyerte el a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programja.

 

A 80 országban jelenlévő Nemzetközi PR Szövetség (International Public Relations Association - IPRA) 2014-es Golden World Award versenyén egyedüli magyarként nyert díjat a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programja. A pr szakma Oscarjának számító Golden World Award díjat immár 24 éve kapják a legkiválóbb, világszinten is példa értékű public relations programok. Az idei pályázatra összesen 415 nevezés érkezett a világ minden tájáról, az egészségügyi kategóriában 9 program került short listre, amelyek közül a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programot is díjazták.  

 

 


  © K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!