K&H web Electra belépés

Kedves Ügyfelünk!

A K&H Bank folyamatosan arra törekszik, hogy a lehető leginnovatívabb, legkényelmesebb, leggyorsabb szolgáltatásokat biztosítsa ügyfelei számára.

Örömmel tájékoztatjuk, hogy ezen gondolat szellemében, és a törvényi megfelelés érdekében, 2020. március 2-től a K&H Bankban is elérhetővé válik az azonnali fizetés. A rendszer elindításának előkészítése miatt a K&H Electra, K&H e-bank, K&H mobilbank, K&H e-portfólió, K&H e-posta szolgáltatások 2020. március 1. 19:00-24:00 óra között nem lesznek elérhetőek.

Az esetlegesen okozott kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését pedig ezúton is köszönjük!

Üdvözlettel:
K&H Bank
  böngésző verzió szám azonosítási eszköz operációs rendszer
Windows 7+ Macintosh 10.6+
web Electra Mozilla Firefox 53+ VICA  támogatott nem támogatott
Google Chrome 62.0+ VICA  támogatott nem támogatott
Internet Explorer 11+ VICA  támogatott N/A
(nem értelmezhető)
Safari Windows verzió VICA  nem támogatott nem támogatott
Electra (telepített)     USB token támogatott nem támogatott
VICA támogatott nem támogatott

megjegyzések:

  • LINUX operációs rendszer nem támogatott
  • operációs rendszer váltáskor a Token manager újratelepítése szükséges

jelölések:

  • támogatott: az Electra működése adott környezetben tesztelt, ellenőrzött
  • nem támogatott: az Electra működése adott környezetben nem tesztelt, nem ellenőrzött

mi az a token?

Egy USB csatlakozóval ellátott chipkártya, amelynek segítségével az Electra rendszerbe léphet be. Az USB token biztonságos, kétfaktoros hitelesítő eszköz, melyhez a PKI (public key infrastructure) szabványok és az azokban felhasznált kriptográfiai módszerekre épülő hitelesítő és azonosítási eljárások kapcsolódnak.

hogyan juthat hozzá a tokenhez?

Az azonosító eszközt bármelyik bankfiókunkban igényelheti új Electra szerződéskötés vagy új felhasználó bejelentése esetén.

hogyan kell telepíteni a tokent?

A token telepítéséhez rendszergazdai jogosultság szükséges. A telepítő program  a számítógépen használt operációs rendszertől függ. Segédletünkkel gyorsan megtalálja a szükséges programot és lépésről-lépésre végigvezetjük a telepítés folyamatán. Kattintson ide!

mit tegyen, ha elrontotta vagy elfelejtette a PIN kódját?

Ha belépéskor vagy tranzakció aláíráskor hibás PIN kódot adott meg, többszöri próbálkozást követően az eszköz automatikusan tiltásra kerül. A tiltás feloldásához, kérjük, hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot. 

mit tegyen, ha lejár a token?

Az Ön biztonsága érdekében a token azonosító eszköz tanúsítványa 4 évente lejár, emiatt szükségessé válik a tanúsítványok cseréje. A lejárat napjáig az eszköz a megszokott módon működik. A tanúsítvány lejárata után a megújításig a tokennel nem lehet belépni és aláírni.

hogyan tudok belépni tokennel? hogyan tudok belépni tokennel?

töltse le a meghajtó programot
telepítse a meghajtó programot
csatlakoztassa a tokent
változtassa meg a kezdeti PIN kódot

telepítési útmutató a K&H webElectra használatához telepítési útmutató a K&H webElectra használatához

kérjük, válassza ki az alábbi legördülő menüpontokból a számítógépére vonatkozó jellemzőket!

mi az a VICA? 

További részletekért kérjük, keresse fel a https://www.kh.hu/vica oldalt, ahol a ViCA regisztráció folyamatáról és megbízások aláírásáról tájékozódhat.

mit teszünk az Ön online biztonsága érdekében?

  • a K&H Electra adatforgalmát Európa egyik legmodernebb biztonságos adatközpontjában dolgozzuk fel

  • folyamatosan monitorozzuk az esetleges behatolásokat, a hálózatot érő támadásokat és ennek alapján hangoljuk a védelmi rendszerünket is

  • kapcsolatban állunk a KBC tagbankok és más bankok információbiztonsági területeivel, így első kézből kapunk információt a felbukkanó visszaélésekről. Így idejében tudunk figyelni arra is, ami még csak terjedőben van.

  • átkapcsolási lehetőséggel és rendszeresen tesztelt tervvel rendelkezünk az esetleges hálózati leállásokra

  • bevezettük a legmagasabb biztonságú azonosító eszközök használatát

  • automatikusan kijelentkeztetjük a webElectra rendszerből, ha 5 percig nem használta azt. Így a kapcsolat nem marad magára, amikor ezt mások is kihasználhatják.

  • bejelentkezéshez és megbízások aláírásához is kérjük az azonosító eszköz, azaz a token vagy a ViCA használatát.

  • fejlesztéseink biztonságáról az élesítés előtt magas szintű sérülékenységeket kereső vizsgálatokkal győződünk meg

mit nem teszünk semmilyen körülmények között?

  • soha nem fogjuk kérni, hogy egy e-mailben található linken keresztül lépjen be az Electra rendszerébe

  • soha nem kérjük, hogy küldje el e-mailen PIN kódját vagy token jelszavát

  • soha nem küldünk e-mailt, hogy azonnal bezárjuk számláját, ha nem ad meg személyes azonosító adatokat

  • soha nem fogjuk Önt telefonon hívni és arra kérni, hogy utaljon pénzt egy megadott számlára

Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon, ha a fentiek közül bármelyik esettel találkozik. Minél több jelzést kapunk és minél több részletet ismerünk, annál sikeresebben tudunk reagálni az adott problémára és védeni a legfontosabbakat: ügyfeleink érdekeit és értékeit.

mit tehet Ön online biztonságának növelése érdekében?

  • védje számítógépe biztonságát naprakész vírusirtó szoftverrel és tűzfallal. Rendszeresen telepítse az operációs rendszeréhez kiadott biztonsági frissítéseket.

  • csak hivatalos app store-ból töltsön le alkalmazásokat mobil eszközeire

  • csak megbízható forrásból származó operációs rendszert telepítsen számítógépére

  • csak nehezen kitalálható jelszót adjon meg azonosítóeszköze használatához. A biztonságos jelszavak tartalmaznak kis- és nagybetűket, számokat és speciális karaktereket.

  • semmilyen körülmények között ne tárolja jelszavait az adott eszköz mellett

  • ne használja ugyanazt a jelszót több rendszerben

  • legyen körültekintő az e-mailben érkező linkek és csatolmányok megnyitásakor. Főleg ismeretlen címzettől érkező e-mailek tartalmazhatnak káros csatolmányokat.

  • lépjen ki az Electra rendszeréből, ha nem használja azt

  • lehetőleg több felhasználó ne használja ugyanazt a számítógépet bejelentkezésre és tranzakciók aláírására

  • ne lépjen be nyilvános helyről vagy titkosítatlan wifi kapcsolattal az Electra internetbanki rendszerébe

  • soha ne írja felül fizetéssel kapcsolatos megbízásait e-mailben, sms-en kapott információ alapján. Mindig lépjen kapcsolatba a megbízás kedvezményezettjével számlaszám változás esetén és igazoltassa vissza a módosítást.

gyanús e-mailt kapott a K&H nevében?

Ne kattintson a benne található linkre vagy csatolmányra. Továbbítsa az informationsecurity@kh.hu címre, hogy mielőbb értesüljünk ezekről az eseményekről és megtehessük a szükséges lépéseket.

Amennyiben visszaélést tapasztalt, azonosító eszközének azonnali tiltásához hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatát a +36 1 468 7777-es számon.

* A demo alkalmazásban nem minden művelet/funkció érhető el.

Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Electra szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazzák.