K&H web Electra belépés

mi az a token?

Egy USB csatlakozóval ellátott chipkártya, melynek segítségével az Electra rendszerbe léphet be és írhat alá tranzakciókat.  Az USB token biztonságos, kétfaktoros hitelesítő eszköz, melyhez a PKI (public key infrastructure) szabványok és az azokban felhasznált kriptográfiai módszerekre épülő hitelesítő és azonosítási eljárások kapcsolódnak.

hogyan juthat hozzá a tokenhez?

Az azonosító eszközt bármelyik bankfiókunkban igényelheti új Electra szerződéskötés vagy új felhasználó bejelentése esetén.

hogyan kell telepíteni a tokent?

A token telepítéséhez rendszergazdai jogosultság szükséges. A telepítő program  a számítógépen használt operációs rendszertől függ. Segédletünkkel gyorsan megtalálja a szükséges programot és lépésről-lépésre végigvezetjük a telepítés folyamatán. Kattintson ide!

mit tegyen, ha elrontotta vagy elfelejtette a PIN kódját?

Ha belépéskor vagy tranzakció aláíráskor hibás PIN kódot adott meg, többszöri próbálkozást követően az eszköz automatikusan tiltásra kerül. A tiltás feloldásához, kérjük, hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot. 

mit tegyen, ha lejár a token?

Az Ön biztonsága érdekében a token azonosító eszköz tanúsítványa 4 évente lejár, emiatt szükségessé válik a tanúsítványok cseréje. A lejárat napjáig az eszköz a megszokott módon működik. A tanúsítvány lejárata után a megújításig a tokennel nem lehet belépni és aláírni.

hogyan tudok belépni tokennel? hogyan tudok belépni tokennel?

töltse le a meghajtó programot
telepítse a meghajtó programot
csatlakoztassa a tokent
változtassa meg a kezdeti PIN kódot

telepítési útmutató telepítési útmutató

válassza ki az alábbi legördülő menüpontokból a számítógépére vonatkozó jellemzőket!

mi az a ViCA?

A ViCA egy olyan okostelefonra (iOS, Android) fejlesztett alkalmazás, ami egy alternatív kétcsatornás autentikációs eszköz, amellyel biztonságosan léphet be a web Electra rendszerébe, valamint lehetőséget biztosít már beadott tranzakciók aláírására is. 

hogyan juthat hozzá?

Az azonosító eszközt szerződéskötéskor vagy a K&H Vállalati ügyfélszolgálat segítségével igényelheti. Amennyiben Ön iOS operációs rendszerű (iPhone) készüléket használ, abban az esetben az AppStore webáruházból töltheti le az alkalmazást.

Amennyiben Ön Android operációs rendszert futtató készület használ, abban az esetben a Google Play webáruházból töltheti le az alkalmazást.

mit kell tenni első használatkor?

  • állítsa be ViCA jelszavát
    • ez lesz a személyes jelszava az alkalmazás indításához
    • ezt követően egy sms-t küldünk önnek a regisztrációs azonosítóval és a regisztrációs kóddal
  • regisztráljon
    • kattintson a „regisztráció” gombra, adja meg a regisztrációs azonosítót és a regisztrációs kódot, amit előzőleg sms-ben küldtünk
    • új sms-t küldünk, mely a regisztráció befejezéséhez szükséges ellenőrző kódot tartalmazza
  • adja meg az ellenőrző kódot
    • ha a kód helyes, regisztrációja sikeres volt

hogyan léphetek be a ViCA segítségével az Electra rendszerébe?

  • kezdje meg a bejelentkezést a web Electrába
    • kattintson a „bejelentkezés ViCÁVAL” gombra
  • indítsa el a ViCA alkalmazást mobiltelefonján
    • adja meg a belépéshez szükséges jelszót
  • sikeres azonosítás
    • sikeres azonosítást követően az Electra használatra kész

hogyan írhat alá tranzakciókat a ViCA segítségével?

  • kezdeményezzen tranzakciót a web Electrában
    • az aláírási jelszó megadása helyett indítsa el a ViCA alkalmazást mobiltelefonján
  • ellenőrizze a megbízás részleteit
    • a ViCA automatikusan megmutatja a tranzakció részleteit az aláírást megelőzően (számlaszám, összeg)
  • írja alá a tranzakciót
    • az aláírás sikeres, a csomag a web Electra rendszerben beadásra kész

hogyan tudok belépni ViCA-val? hogyan tudok belépni ViCA-val?

töltse le a programot az AppStore vagy a Google Play áruházból
hívja a regisztrációhoz a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot!
indítsa el az alkalmazást!

mit teszünk az Ön online biztonsága érdekében?

  • a K&H Electra adatforgalmát Európa egyik legmodernebb biztonságos adatközpontjában dolgozzuk fel

  • folyamatosan monitorozzuk az esetleges behatolásokat, a hálózatot érő támadásokat és ennek alapján hangoljuk a védelmi rendszerünket is

  • kapcsolatban állunk a KBC tagbankok és más bankok információbiztonsági területeivel, így első kézből kapunk információt a felbukkanó visszaélésekről. Így idejében tudunk figyelni arra is, ami még csak terjedőben van.

  • átkapcsolási lehetőséggel és rendszeresen tesztelt tervvel rendelkezünk az esetleges hálózati leállásokra

  • bevezettük a legmagasabb biztonságú azonosító eszközök használatát

  • automatikusan kijelentkeztetjük a web Electra rendszerből, ha 7 percig nem használta azt. Így a kapcsolat nem marad magára, amikor ezt mások is kihasználhatják.

  • bejelentkezéshez és megbízások aláírásához is kérjük az azonosító eszköz, azaz a token vagy a ViCA használatát.

  • fejlesztéseink biztonságáról az élesítés előtt magas szintű sérülékenységeket kereső vizsgálatokkal győződünk meg

mit nem teszünk semmilyen körülmények között?

  • soha nem fogjuk kérni, hogy egy e-mailben található linken keresztül lépjen be az Electra rendszerébe

  • soha nem kérjük, hogy küldje el e-mailen PIN kódját vagy token jelszavát

  • soha nem küldünk e-mailt, hogy azonnal bezárjuk számláját, ha nem ad meg személyes azonosító adatokat

  • soha nem fogjuk Önt telefonon hívni és arra kérni, hogy utaljon pénzt egy megadott számlára

Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon, ha a fentiek közül bármelyik esettel találkozik. Minél több jelzést kapunk és minél több részletet ismerünk, annál sikeresebben tudunk reagálni az adott problémára és védeni a legfontosabbakat: ügyfeleink érdekeit és értékeit.

mit tehet Ön online biztonságának növelése érdekében?

  • védje számítógépe biztonságát naprakész vírusirtó szoftverrel és tűzfallal. Rendszeresen telepítse az operációs rendszeréhez kiadott biztonsági frissítéseket.

  • csak hivatalos app store-ból töltsön le alkalmazásokat mobil eszközeire

  • csak megbízható forrásból származó operációs rendszert telepítsen számítógépére

  • csak nehezen kitalálható jelszót adjon meg azonosítóeszköze használatához. A biztonságos jelszavak tartalmaznak kis- és nagybetűket, számokat és speciális karaktereket.

  • semmilyen körülmények között ne tárolja jelszavait az adott eszköz mellett

  • ne használja ugyanazt a jelszót több rendszerben

  • legyen körültekintő az e-mailben érkező linkek és csatolmányok megnyitásakor. Főleg ismeretlen címzettől érkező e-mailek tartalmazhatnak káros csatolmányokat.

  • lépjen ki az Electra rendszeréből, ha nem használja azt

  • lehetőleg több felhasználó ne használja ugyanazt a számítógépet bejelentkezésre és tranzakciók aláírására

  • ne lépjen be nyilvános helyről vagy titkosítatlan wifi kapcsolattal az Electra internetbanki rendszerébe

  • soha ne írja felül fizetéssel kapcsolatos megbízásait e-mailben, sms-en kapott információ alapján. Mindig lépjen kapcsolatba a megbízás kedvezményezettjével számlaszám változás esetén és igazoltassa vissza a módosítást.

gyanús e-mailt kapott a K&H nevében?

Ne kattintson a benne található linkre vagy csatolmányra. Továbbítsa az irm@kh.hu címre, hogy mielőbb értesüljünk ezekről az eseményekről és megtehessük a szükséges lépéseket.

Amennyiben visszaélést tapasztalt, azonosító eszközének azonnali tiltásához hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatát a +36 40 200 069-es számon.

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, az Általános Szerződési Feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az aktuális hirdetmény tartalmazzák, amelyek megtekinthetőek a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.