panaszkezelés

hogyan nyújthatod be a panaszod, észrevételed?

Számunkra fontos az elégedettséged, ezért visszajelzésed segítségünkre szolgál, hogy szolgáltatásaink színvonalában folyamatosan előre léphessünk, és az esetleges hibákat kiküszöbölhessük.

online

A K&H ügyfele vagy?
Javasoljuk, hogy a panaszodat bejelentkezés után, az üzenet funkció használatával itt nyújtsd be:
  1. panasz benyújtása a honlapon

    13000/
    2000/
  2. ügyféladatok

    +36
    Szöveg az azonosításhoz CAPTCHA frissítése

K&H e-bankban

K&H lakossági és vállalkozói e-bank

  • belépés után az üzenet funkció használatával

telefonon

K&H TeleCenter

  • a K&H Telecenter a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre.

K&H Vállalati ügyfélszolgálat

  • a +36 1 468 7777 számon, a nagyvállalati ügyfelek bármely kérdéseivel, illetve az Electra rendszer működésével kapcsolatban hétfőtől péntekig 7.30-tól 18.00-ig, azon túl pedig hangpostán keresztül hívható

e-mailben

elektronikus levél

elektronikus levél vállalati ügyfeleknek

levélben

postai úton levélben

  • K&H Bank Zrt.  Budapest Pf. 1851
    Javasoljuk, hogy leveledet ajánlottan, vagy tértivevénnyel add fel részünkre.

személyesen bármely bankfiókunkban

  • ügyintézőinknél a bankfiókok nyitvatartási idejében.
  • bankfiókjaink pontos címe és nyitvatartási ideje honlapunkon a térképes kereső menüpont alatt érhető el

a panaszbenyújtás folyamata

Panaszt tehetsz írásban vagy szóban (személyesen, telefonon), illetve meghatalmazás útján is, melyhez a nyomtatványt a hasznos információk között megtalálhatod. Természetesen törekszünk arra, hogy problémáidat azonnal megoldjuk, azonban ha panaszod azonnal nem orvosolható, vagy annak megoldásával nem értesz egyet, akkor kollégáink jegyzőkönyvet vesznek fel. Ennek másolati példányát helyben átadják neked, vagy telefonon tett panasz esetén postai úton küldik meg. A telefonon keresztül tett panaszokról hangfelvétel készül. Kérésedre a hangfelvétel visszahallgatható, és arról jegyzőkönyvet is kérhetsz.  A panasz regisztrációs számát jegyezd meg, mert később erre hivatkozhatsz.

Annak érdekében, hogy panaszod a lehető leggyorsabban kivizsgálásra kerüljön, érdemes a kifogásaidat alátámasztó iratokat is csatolnod. Az írásbeli panasz benyújtásához formanyomtatványt is biztosítunk, amelynek használata azonban nem kötelező. A díjmentes formanyomtatvány elérhető a panaszkezlési dokumentumok alatt, vagy a Magyar Nemzeti Bank honlapján is, valamint igényelhető fenti ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén.

Ha több, különböző jellegű kifogásod is felmerült, akkor panasztételkor érdemes ezeket külön, lista szerűen jelezni.

Panaszodat egy azonosító számon rögzítjük rendszerünkben, melyről neked is visszaigazolást küldünk. Ezt követően elkezdjük reklamációd kivizsgálását. Törekszünk arra, hogy minél hamarabb választ adjunk visszajelzésedre. Biztosítunk arról, hogy jogszabályi határidőn belül pontos, közérthető és egyértelmű indoklással ellátott, írásbeli választ fogsz kapni. Ezen időszak alatt bármikor érdeklődhetsz panaszod kivizsgálása felől a panasz bejelentésekor kapott azonosító számra hivatkozva.

Tájékoztatunk, hogy pénzforgalmi panaszok esetében válaszunkat legkésőbb 15 munkanapon belül megküldjük. Amennyiben a pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő panasz valamennyi eleme a rajtunk kívül álló okból 15 munkanapon belül nem válaszolható meg, akkor ideiglenes választ küldünk, de végső válaszunkat legkésőbb a panasz közlését követő 35. munkanapon megküldjük. Minden egyéb panasz esetében 30 napon belül válaszolunk.

Amennyiben panaszodat elutasítottuk (esetleg nem válaszoltunk), vagy döntésünkkel nem értesz egyet, az alábbi elérhetőségeken kérheted ennek hatósági felülvizsgálatát. 
A bankunkon kívüli panaszkezelési eljárás menetének részletes ismertetőjét megtalálod lent a hasznos részben vagy az MNB honlapján, ahonnan a kérelem benyújtását segítő formanyomtatványokat is letöltheted, de kérheted azokat költségmentesen  a bank bármely ügyfélszolgálati elérhetőségén is.

 

lakossági ügyfelek

Pénzügyi Békéltető Testület

levelezési cím:1525 Budapest Pf.:172.
ügyfélszolgálat címe: 1122 Budapest Krisztina krt. 6.
székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
telefon: +36 80 203 776
e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
meghallgatások helyszíne: 1133 Budapest, Váci út 76. szám alatti Capital Square iroda ház.

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

székhely és ügyfélszolgálat: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
telefon:+ 36 80 203 776
fax:+ 36 1 489 9102
e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest

Kormányablakok / Ügyfélkapu

regisztrált felhasználók számára
web cím: kormányablakok

 

vállalati ügyfelek

Bíróság
az adott eljárásra illetékes bíróság

 

online vitarendezés

Online vitarendezési platform

K&H Bank e-mail címe: bank@kh.hu