Ugrás a tartalomhoz

panaszkezelés

mit tegyél, ha panaszod vagy észrevételed van? mit tegyél, ha panaszod vagy észrevételed van?

Számunkra fontos az elégedettséged, ezért visszajelzésed segítségünkre szolgál, hogy szolgáltatásaink színvonalában folyamatosan előre léphessünk, és az esetleges hibákat kiküszöbölhessük.

hogyan érhetsz el bennünket? hogyan érhetsz el bennünket?

postai úton levélben

K&H Bank Zrt.  Budapest Pf. 1851
Javasoljuk, hogy leveledet ajánlottan, vagy tértivevénnyel add fel részünkre. 

K&H Vállalati ügyfélszolgálat

a +36 40 200 069 számon, a nagyvállalati ügyfelek bármely kérdéseivel, illetve az Electra rendszer működésével kapcsolatban hétfőtől péntekig 7.30-tól 18.30-ig, azon túl pedig hangpostán keresztül hívható

Panaszt tehetsz írásban vagy szóban (személyesen, telefonon), illetve meghatalmazás útján is, melyhez a nyomtatványt a hasznos információk között megtalálhatod. Természetesen törekszünk arra, hogy problémáidat azonnal megoldjuk, azonban ha panaszod azonnal nem orvosolható, vagy annak megoldásával nem értesz egyet, akkor kollégáink jegyzőkönyvet vesznek fel. Ennek másolati példányát helyben átadják neked, vagy telefonon tett panasz esetén postai úton küldik meg. A telefonon keresztül tett panaszokról hangfelvétel készül. Kérésedre a hangfelvétel visszahallgatható, és arról jegyzőkönyvet is kérhetsz.  A panasz regisztrációs számát jegyezd meg, mert később erre hivatkozhatsz.
Annak érdekében, hogy panaszod a lehető leggyorsabban kivizsgálásra kerüljön, érdemes a kifogásaidat alátámasztó iratokat is csatolnod. Az írásbeli panasz benyújtásához formanyomtatványt is biztosítunk, amelynek használata azonban nem kötelező. A díjmentes formanyomtatvány elérhető lent a további információk alatt, vagy a Magyar Nemzeti Bank honlapján is, valamint igényelhető fenti ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén. 
Ha több, különböző jellegű kifogásod is felmerült, akkor panasztételkor érdemes ezeket külön-külön jelezni, és a panaszok lényegét egyenként rögzíttetni, mivel egyes kifogásaidat egyenként vizsgáljuk és válaszoljuk meg. 

Panaszodat egy azonosító számon rögzítjük rendszerünkben, melyről neked is visszaigazolást küldünk. Ezt követően elkezdjük reklamációd kivizsgálását. Törekszünk arra, hogy minél hamarabb választ adjunk visszajelzésedre. Biztosítunk arról, hogy 30 napon belül pontos, közérthető és egyértelmű indoklással ellátott, írásbeli választ fogsz kapni. Ezen időszak alatt bármikor érdeklődhetsz panaszod kivizsgálása felől a panasz bejelentésekor kapott azonosító számra hivatkozva.

Amennyiben panaszodat elutasítottuk (esetleg nem válaszoltunk), vagy döntésünkkel nem értesz egyet, az alábbi elérhetőségeken kérheted ennek hatósági felülvizsgálatát. 
A bankunkon kívüli panaszkezelési eljárás menetének részletes ismertetőjét megtalálod lent a hasznos részben vagy az MNB honlapján, ahonnan a kérelem benyújtását segítő formanyomtatványokat is letöltheted, de kérheted azokat költségmentesen  a bank bármely ügyfélszolgálati elérhetőségén is.

 

lakossági ügyfelek

Pénzügyi Békéltető Testület
levelezési cím: 1525 Budapest, BKKP Pf. 172.
telefon: +36 1 489 9700
email cím: pbt@mnb.hu

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Pf. 777
telefon: +36 40 203 776
e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Kormányablakok / Ügyfélkapu
regisztrált felhasználók számára
web cím: www.magyarorszag.hu

 

vállalati ügyfelek

Bíróság
az adott eljárásra illetékes bíróság

 

online vitarendezés

Online vitarendezési platform

K&H Bank e-mail címe: bank@kh.hu

véleményem van a panaszkezelésről!

kizárólag azon ügyfeleink számára, akiknek panaszügyét már lezártuk

A kérdőív egyetlen célja panaszkezelési folyamatunk javítása, hatékonyabbá tétele ügyfeleink névtelen visszajelzései alapján. Az adatok megadása egy külső szolgáltató, a freQuest Interaktív Média és Szoftverfejlesztő Kft. (székhelye: 1037 Budapest Bécsi út 314. I/B. 3/7.) felületén zajlik, mely adatfeldolgozóként vesz részt a válaszok névtelen feldolgozásában. A kérdőívben személyes vagy banktitoknak minősülő illetve beazonosítást közvetlenül lehetővé tevő adatot nem kérünk illetve nem használunk fel. 

kitöltöm a kérdőívet