K&H e-bank belépés

belépés e-bankba mobil-tokennel

hogy kell belépni mobil-tokennel?

Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent e-bankba történő belépéshez úgy használhatod, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „e-bank belépés” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan számítógépeden, az e-bank bejelentkezési képernyőn, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően beolvasod telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonod mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened. Részletekért nézd meg a mobil-tokenes e-bank belépés videóját

hogyan jutok hozzá a mobil-tokenhez?

Ahhoz, hogy e-bankba mobiltelefonoddal  be tudj lépni, és ott a megbízásokat azzal aláírni, K&H mobilbank szolgáltatásra van szükséged. A mobilbank alkalmazást a megfelelő webáruházból töltheted le (App Store, Google Play). Az alkalmazás letöltése egyben a mobil-token azonosító letöltését is jelenti. A mobil-token úgy válik használhatóvá, ha a mobilbank alkalmazást – letöltés után –  aktiválod néhány nagyon egyszerű lépésben. Aktiválást követően a mobilbank bejelentkezési képernyőjén találod az „e-bank belépés” menüpontot. Részletekért nézd meg a mobil-token aktiválás videóját

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank alkalmazásba épített, szoftveralapú azonosítási mód. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatod K&H e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kódot, műveletek aláírásához pedig egy QR kódot kell beolvasnod telefonoddal, majd azt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas iPhone esetén TouchID-val) megerősítened

mi az mPIN kód?

Az mPIN kód a te egyedi azonosítód mobilbankba történő belépéskor, és ott megbízások aláírásakor. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor választhatsz meg. Az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor megváltoztathatod mPIN kódodat, illetve az arra alkalmas iPhone készülékek estén TouchID-t is beállíthatsz mPIN kód helyett.

mit tegyek, ha elfelejtettem az mPIN kódomat?

Ha elfelejtetted mPIN kódodat, töröld a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában, e-bankon a „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontban, vagy a K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnod az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhatsz meg.

mit tegyek, ha elrontom az mPIN kódomat?

Ha elrontottad mPIN kódodat belépéskor vagy tranzakció-aláíráskor, rögtön újrapróbálhatod. Egymást követő hibás próbálkozások után azonban a mobil-tokent 24 órára zároljuk. Ez esetben a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában, e-bankon a „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontban, vagy a K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül törölheted a mobil-tokent telefonodról, majd újraaktiválhatod az alkalmazást. 

mit tegyek, ha nem működik a TouchID a telefonomon?

Ellenőrizd iPhone készüléked „beállítások” menüpontjában, hogy ujjlenyomatod rögzítve van-e már! Ha nem, kérjük, rögzítsd, ezt követően használható lesz a mobilbank alkalmazásban is. 

mit tegyek, ha nem tudom leolvasni a színes kódot belépéskor?

Győződj meg róla, hogy okostelefonod kamerája ép és sértetlen! Gyengébb teljesítményű készülékek esetén sajnos előfordulhat, hogy nehezen, vagy egyáltalán nem olvasható be a színes kód. Ilyen esetben javasoljuk, hogy válaszd a chipkártyás azonosítási módot, amely ugyancsak kiemelkedő biztonsági szint mellett biztosítja számodra e-bank fiókodhoz történő hozzáférését.

hogyan tudok belépni mobillal? hogyan tudok belépni mobillal?

K&H mobilbank bejelentkezés képernyő
e-bank belépés funkció
színes kód beolvasása
mPIN kód megadása vagy TouchID azonosítás

Az e-bankba történő belépéshez és ott műveletek aláírásához chipkártyaolvasódra, chipkártyádra, és PIN kódodra lesz szükséged. Ezek együttesen garantálják a magas szintű védelmet. A chipkártyaolvasót első használat előtt telepítened kell azon a számítógépen, amelyen az e-bankot használni szeretnéd. 

hogyan kell telepítenem a chipkártyát és a chipkártya olvasót?

A chipkártyaolvasó telepítéséhez szükséges program  a számítógépeden használt operációs rendszertől, böngészőtől és annak verziószámától függ. A chipkártyaolvasó installálása után a chipkártyát is telepítened kell. Segédletünkkel gyorsan megtalálod a szükséges programot, és lépésről-lépésre végigvezetünk a telepítés folyamatán. Kattints ide!

mit tegyek, ha lejár a chipkártyám?

Az e-bank chipkártya lejárati ideje három év. Meglévő chipkártyád az érvényességi hónap utolsó nap 24 órájáig használható. Új chipkártyádat a lejárat hónapjában veheted át számlavezető bankfiókodban.

hogyan tudok mobil-token azonosítóra váltani?

Ha mobil-tokent szeretnél használni, csupán annyi teendőd van, hogy a K&H mobilbank alkalmazás „e-bank belépés” funkcióját használod.

hol állítsam be, ha SMS-sel is szeretném használni az e-bankot?

Amennyiben chipkártyás belépéssel rendelkezel, az SMS-sel történő belépést a „beállítások/SMS belépés engedélyezése” menüpontban tudod beállítani. Itt adhatod meg a telefonszámot, amelyre az SMS kódot kéred, illetve beállíthatod a belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót.

hogyan tudok belépni chipkártyával? hogyan tudok belépni chipkártyával?

chipkártyaolvasó telepítése
chipkártyaolvasó csatlakoztatása
chipkártya telepítése
chipkártya csatlakoztatása
belépés PIN kóddal

telepítési útmutató telepítési útmutató

válaszd ki az alábbi legördülő menüpontokból a számítógépedre vonatkozó jellemzőket!

SMS azonosítással történő e-bank belépéshez felhasználónevedre és jelszavadra lesz szükséged, amelyet az első e-bank belépés alkalmával adhatsz meg. A felhasználónév és jelszó megadását követően SMS-ben küldünk neked egy egyszer használatos kódot, amelyet az e-bank felületén kell begépelned.

mit kell tudnom az e-bankba történő első belépésről?

Első használatkor K&H énazonosítóddal és ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H e-bankba. Ezt követően tetszőlegesen választhatod meg felhasználónevedet és jelszavadat, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni. 

mit kell tudnom a K&H énazonosítóról és e-PIN kódról?

A K&H énazonosító a Te egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatod meg.

K&H énazonosítódat megtalálod a számlaegyenleg-értesítőn. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat!

hogyan tudom a jelszó blokkolását feloldani?

A blokkolás feloldásához az e-bank belépési oldalán az „elfelejtettem a jelszavam” gombra kattintva tudsz új jelszót igényelni, amellyel a belépés funkció azonnal elérhető.

hogyan tudok biztonságosabb azonosító eszközre váltani?

A K&H e-bankot chipkártyás és mobil-tokenes azonosítással is használhatod. Amennyiben chipkártyás azonosításra szeretnél váltani, kérjük, fáradj be bármelyik bankfiókunkba, hogy chipkártyaolvasódat és a chipkártyádat átvehesd!

Ha mobil-tokent szeretnél használni, csupán annyi teendőd van, hogy a K&H mobilbank alkalmazás „e-bank belépés” funkcióját használod.

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó aktuális hirdetmény valamint a K&H Bank Üzletszabályzata tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.