K&H e-bank belépés

Tájékoztatás adathalászatról!

Újból hangsúlyozzuk, hogy a K&H Bank sosem kéri Ügyfeleit, hogy email formájában ügyfélazonosítókat adjanak meg, vagy az email-ből egy linkre kattintva lépjenek be a K&H e-bankba. Az ilyen tartalmú email-ek visszaélés gyanúsak, kérjük, ilyen formában soha ne adja ki ügyféladatait!

Amennyiben Ön ilyen emailt kapott és megadta ügyféladatait, vagy az abban megadott linkre kattintott, kérjük, hogy a kh.hu weboldalról nyissa meg újra a K&H e-bankot ellenőrizze az e-bankban a beállítások/azonosító eszközök kezelése menüpontban a regisztrált eszközeit, illetve a tranzakció történetét. Amennyiben rendellenességet tapasztal, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a K&H Telecenteren keresztül (+36 1/20/30/70 335 33 55).

Amennyiben az ön postaládájába a fent megjelölt tartalmú, kétes eredetű email érkezik, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az informationsecurity@kh.hu email címen keresztül, hogy bejelentését kivizsgálhassuk.

Kérjük, a fentiek miatt, fokozott figyelemmel lépjen be a K&H e-bank szolgáltatásba!

Üdvözlettel:
K&H Bank

K&H mobiltárca

  • a mobilod mindig kéznél van, a bankkártyádat otthon is hagyhatod
  • akár egy érintéssel is tudsz fizetni a pénztárnál
  • ami kell hozzá: NFC-s telefon, legalább Android 4.4, K&H Maestro vagy K&H Mastercard kártya
  • nem kell külön app-ot letöltened, mivel a K&H mobilbankba építettük

számlakezelés és forintátutalás

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank alkalmazásba épített, szoftveralapú azonosítási mód. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatod K&H e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kódot, műveletek aláírásához pedig egy QR kódot kell beolvasnod telefonoddal, majd azt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas iPhone esetén TouchID-val) megerősítened

hogy kell belépni mobil-tokennel?

Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent e-bankba történő belépéshez úgy használhatod, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „e-bank belépés” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan számítógépeden, az e-bank bejelentkezési képernyőn, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően beolvasod telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonod mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened. Részletekért nézd meg a mobil-tokenes e-bank belépés videóját

hogyan jutok hozzá a mobil-tokenhez?

Ahhoz, hogy e-bankba mobiltelefonoddal  be tudj lépni, és ott a megbízásokat azzal aláírni, K&H mobilbank szolgáltatásra van szükséged. A mobilbank alkalmazást a megfelelő webáruházból töltheted le (App Store, Google Play). Az alkalmazás letöltése egyben a mobil-token azonosító letöltését is jelenti. A mobil-token úgy válik használhatóvá, ha a mobilbank alkalmazást – letöltés után –  aktiválod néhány nagyon egyszerű lépésben. Aktiválást követően a mobilbank bejelentkezési képernyőjén találod az „e-bank belépés” menüpontot. Részletekért nézd meg a mobil-token aktiválás videóját

mi az mPIN kód?

Az mPIN kód a te egyedi azonosítód mobilbankba történő belépéskor, és ott megbízások aláírásakor. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor választhatsz meg. Az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor megváltoztathatod mPIN kódodat, illetve az arra alkalmas készülékek estén ujjlenyomatot (TouchID-t) is beállíthatsz mPIN kód helyett.

mit tegyek, ha nem tudom leolvasni a színes kódot belépéskor?

Győződj meg róla, hogy okostelefonod kamerája ép és sértetlen! Gyengébb teljesítményű készülékek esetén sajnos előfordulhat, hogy nehezen, vagy egyáltalán nem olvasható be a színes kód. Ilyen esetben javasoljuk, hogy válaszd a chipkártyás azonosítási módot, amely ugyancsak kiemelkedő biztonsági szint mellett biztosítja számodra e-bank fiókodhoz történő hozzáférését.

mit tegyek, ha elrontom az mPIN kódomat?

Ha elrontottad mPIN kódodat belépéskor vagy tranzakció-aláíráskor, rögtön újrapróbálhatod. Egymást követő hibás próbálkozások után azonban a mobil-tokent 24 órára zároljuk. Ez esetben a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában, e-bankon a „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontban, vagy a K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül törölheted a mobil-tokent telefonodról, majd újraaktiválhatod az alkalmazást. 

mit tegyek, ha nem működik a TouchID a telefonomon?

Ellenőrizd iPhone készüléked „beállítások” menüpontjában, hogy ujjlenyomatod rögzítve van-e már! Ha nem, kérjük, rögzítsd, ezt követően használható lesz a mobilbank alkalmazásban is. 

mit tegyek, ha elfelejtettem az mPIN kódomat?

Ha elfelejtetted mPIN kódodat, töröld a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnod az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhatsz meg.

hogyan tudok belépni mobillal? hogyan tudok belépni mobillal?

K&H mobilbank bejelentkezés képernyő
e-bank belépés funkció
színes kód beolvasása
mPIN kód megadása vagy TouchID azonosítás

SMS azonosítással történő e-bank belépéshez felhasználónevedre és jelszavadra lesz szükséged, amelyet az első e-bank belépés alkalmával adhatsz meg. A felhasználónév és jelszó megadását követően SMS-ben küldünk neked egy egyszer használatos kódot, amelyet az e-bank felületén kell begépelned.

mit kell tudnom az e-bankba történő első belépésről?

Első használatkor K&H énazonosítóddal és ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H e-bankba. Ezt követően tetszőlegesen választhatod meg felhasználónevedet és jelszavadat, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni. 

mit kell tudnom a K&H énazonosítóról és e-PIN kódról?

A K&H énazonosító a Te egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatod meg.

K&H énazonosítódat megtalálod a számlaegyenleg-értesítőn. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat!

hogyan tudom a jelszó blokkolását feloldani?

A blokkolás feloldásához az e-bank belépési oldalán az „elfelejtettem a jelszavam” gombra kattintva tudsz új jelszót igényelni, amellyel a belépés funkció azonnal elérhető.

hogyan tudok biztonságosabb azonosító eszközre váltani?

A K&H e-bankot mobil-tokenes azonosítással is használhatod. 

Ha mobil-tokent szeretnél használni, csupán annyi teendőd van, hogy a K&H mobilbank alkalmazás „e-bank belépés” funkcióját használod.

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó aktuális hirdetmény valamint a K&H Bank Üzletszabályzata tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.