teendők adathalász email esetén

Kedves Ügyfelünk!

Újból hangsúlyozzuk, hogy a K&H Bank sosem kéri Ügyfeleit, hogy email formájában ügyfélazonosítókat adjanak meg, vagy az email-ből egy linkre kattintva lépjenek be a K&H e-bankba. Az ilyen tartalmú email-ek visszaélés gyanúsak, kérjük, ilyen formában soha ne adja ki ügyféladatait!

Amennyiben Ön ilyen emailt kapott és megadta ügyféladatait, vagy az abban megadott linkre kattintott, kérjük, hogy a kh.hu weboldalról nyissa meg újra a K&H e-bankot ellenőrizze az e-bankban a beállítások/azonosító eszközök kezelése menüpontban a regisztrált eszközeit, illetve a tranzakció történetét. Amennyiben rendellenességet tapasztal, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a K&H Telecenteren keresztül (+36 1/20/30/70 335 33 55).

Amennyiben az ön postaládájába a fent megjelölt tartalmú, kétes eredetű email érkezik, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az informationsecurity@kh.hu email címen keresztül, hogy bejelentését kivizsgálhassuk.

Kérjük, a fentiek miatt, fokozott figyelemmel lépjen be a K&H e-bank szolgáltatásba!

Üdvözlettel:
K&H Bank