teendők adathalász e-mail esetén

Kedves Ügyfelünk!

Újból hangsúlyozzuk, hogy a K&H Bank sosem kéri Ügyfeleit, hogy e-mail formájában ügyfélazonosítókat adjanak meg, vagy az e-mail-ből egy linkre kattintva lépjenek be a K&H e-bankba. Az ilyen tartalmú e-mail-ek visszaélés gyanúsak, kérjük, ilyen formában soha ne adja ki ügyféladatait!

Amennyiben Ön ilyen e-mailt kapott és megadta ügyféladatait, vagy az abban megadott linkre kattintott, kérjük, hogy a kh.hu weboldalról nyissa meg újra a K&H e-bankot ellenőrizze az e-bankban a beállítások/azonosító eszközök kezelése menüpontban a regisztrált eszközeit, illetve a tranzakció történetét. Amennyiben rendellenességet tapasztal, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a K&H TeleCenteren keresztül (+36 1/20/30/70 335 3355).

Amennyiben az ön postaládájába a fent megjelölt tartalmú, kétes eredetű e-mail érkezik, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az informationsecurity@kh.hu e-mail címen keresztül, hogy bejelentését kivizsgálhassuk.

Kérjük, a fentiek miatt, fokozott figyelemmel lépjen be a K&H e-bank szolgáltatásba!

Üdvözlettel:
K&H Bank

További információkért és a korábbi adathalász kísérletek megtekintéséért kérjük kattintson ide.