K&H SZÉP Kártya

csak az úti cél lehet kérdés

  • a K&H SZÉP Kártya díjmentesen igényelhető
  • üdülésre, meleg étkezésre, egészségmegőrzésre, sportolási lehetőségre, kulturális programokra használható fel
  • könnyen, biztonságosan és díjmentesen használható, jelenleg több mint 27000 elfogadóhelyen
K&H SZÉP Kártya
Kedves Ügyfelünk!

A K&H Bank a 91/2020. (IV.5) Kormányrendeletnek megfelelően 2020. április 6-tól felfüggeszti a lejárt vagy a későbbiekben lejáró K&H SZÉP Kártya egyenlegek 3 százalékos havi díj terhelését a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig. Ennek megfelelően a 2017-ben, valamint a 2018-ban feltöltött egyenlegekre havi díjat a Bank jelenleg nem számít fel.

További információkat az intézkedésről ide kattintva olvashat!

Üdvözlettel:
K&H Bank Zrt.

belépés a SZÉP kártyarendszerbe belépés a SZÉP kártyarendszerbe

főbb tudnivalók főbb tudnivalók

a szolgáltatás használatának lépései a szolgáltatás használatának lépései

SZÉP Kártya igénylése K&H Bankfiókban
SZÉP Kártya postázása a megadott címre
Aktiválás az első használat előtt
SZÉP Kártya érvényessége 5 év

hogyan igényelhetek új kártyát?

  • új K&H SZÉP Kártyát  a K&H Bank fiókjaiban tudsz igényelni
  • a K&H SZÉP Kártyához három (szállás, vendéglátás, szabadidő) bankszámla (alszámla) kapcsolódik, melyekre a munkáltatód közvetlenül utalja a SZÉP Kártya munkáltatói juttatást
  • közeli hozzátartozók és élettárs számára a K&H Bankfiókokban társkártyát is tudsz igényelni, amelynek díja akciónk keretében 0 forint
  • a legyártott kártyát a megadott levelezési címedre küldjük ki, inaktív állapotban, azt az első használat előtt aktiválnod kell. Ezt megteheted kényelmesen, interneten keresztül a K&H SZÉP kártyarendszer munkavállalói felületén, vagy telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat)
  • a K&H SZÉP Kártyához PIN kód nem tartozik, de a kártyával történő internetes vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül végzett tranzakció jelszóval vagy beazonosítással védett
  • a K&H SZÉP Kártya érvényessége 5 év

mekkora összeget kaphatok juttatásként?

A jelenlegi jogszabály szerint a munkáltató a kedvezményes adózás mellett a versenyszférában évente összesen maximum 450 ezer forint összegig, míg a közszférában összesen 200 ezer forint összegig biztosíthatja a juttatást. A versenyszférában a vendéglátás alszámlára évente 150 ezer, a szálláshely alszámlára 225 ezer, a szabadidő alszámlára 75 ezer forint utalható kedvezményesen, de ez a munkáltatóddal kötött munkaszerződésedtől függ. A munkáltató 450 ezer forint feletti összeget is utalhat, azonban a 450 ezer forint felett lévő összeg már nem kedvezményes adózású.

mire költhetek SZÉP Kártyámmal?

A SZÉP Kártyádhoz három alszámla (korábbi „zsebek”) tartozik, amelyek eltérő célokra használhatóak fel: szálláshely, vendéglátás, szabadidő. Fontos, hogy a kártyádat a K&H SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudod használni.

nézzünk pár példát alszámlánként:

szálláshely:

  • belföldi szállás szolgáltatás (pl. wellness szálloda)
  • utazási irodák belföldi csomagjai

szabadidő:

  • vidámpark, állatkert, növénykert
  • koncert, fesztivál, múzeum
  • sport, testedzés, kalandpark,
  • uszoda, fürdő, strand, aquapark
  • egészségmegőrzés, szolárium
  • hajózás, lovaglás
  • nem orvosi jellegű gyógykezelés, például: fizioterápia, ápolás, gyógymasszázs, csontkovács,
  • belföldi nyaralás, idegenvezetés

hogyan fizethetek a kártyámmal?

  • a kártyát SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudod használni, banki POS terminálokon, internetes felületen, a kereskedő internetes oldalán, vagy telefonon keresztül, a szállásfoglalás előlege is fizethető K&H SZÉP Kártyával
  • a kártyához PIN kód nem tartozik, a fizetéskor aláírásoddal, fényképes igazolvánnyal tudod igazolni a személyazonosságodat
  • internetes felületen végzett tranzakciónál a kártyához tartozó jelszót is meg kell adnod
  • telefonos ügyfélszolgálton keresztül végzett tranzakciónál biztonsági kérdésekkel történik a beazonosítás
  • a POS terminálon és az internetes tranzakciókról bizonylat készül vagy kérhető
  • a kártya készpénzfelvételre nem jogosít
  • a fizetésnél fokozottan figyelj arra, hogy az igénybevett szolgáltatás ellenértéke a megfelelő alszámlára (szálláshely, vendéglátás, szabadidő) legyen elszámolva
  • a K&H SZÉP Kártya használata díjmentes

honnan tudok tájékozódni a SZÉP Kártya elfogadó helyekről?

a K&H SZÉP Kártya elfogadóhely-kereső alkalmazás segítségével egyszerűen kiválaszthatod, hogy hol tudod használni kártyádat, vagy közvetlenül is érdeklődhetsz az adott szolgáltatónál.

hol tudok tájékozódni az egyenlegemről, tranzakciókról?

  • egyenleged, a kártyával végzett tranzakciók, a berögzített szállásfoglalás előlegek lekérdezhetőek a K&H SZÉP kártyarendszer Kártyabirtokosi (Munkavállalói) felületén, vagy a K&H TeleCenteren (+36 1/20/30/70 335 3355 / 7-es menüpont)
  • ha megadtad az e-mail címedet, tájékoztató üzenetet küldünk a munkavállalói felületen történt adatmódosításról, a nagy összegű tranzakciókról, a lejáró egyenlegről, a kártya esetleges blokkolásáról vagy tiltásáról, illetve a pótkártya megrendeléséről

meddig érvényes a kártyám?

A banki kibocsátástól számított 5 évig érvényes, ezt követően a kártyádat lecseréljük, postán küldjük meg az új kártyádat, amelyet az aktiválást követően ugyanúgy használhatsz, díjmentesen.

Fontos, hogy ha a SZÉP Kártyád egyenlege nulla, akkor a kártyádat inaktívvá tehetjük. 

A kártya aktívvá tehető egy a munkáltatótól érkező feltöltéssel. Amennyiben időközben lejárt a kártya, akkor a K&H postai úton megújított kártyát küld a főkártyabirtokos számára.

családtagom használhatja a kártyámat?

A kártya névre szóló, csak a kártya birtokosa használhatja. Ha szeretnéd, hogy családtagod, hozzátartozód is használja az egyenleged, akkor igényelhetsz hozzá társkártyát, aki így társkártya birtokossá válik.

mit tegyek, ha elveszett a kártyám?

Amennyiben K&H SZÉP Kártyád elveszett akkor lehetőséged van a kártyát letiltani és pótkártyát igényelni. A pótkártya igénylése a visszavonásig díjmentes a K&H-nál. A kártya letiltását, pótkártya igénylését, kényelmesen kezdeményezheted ügyfélszolgálatunkon keresztül, a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon (7-es menüpont), vagy bármelyik K&H Bankfiókban.

hol kérhetek információt, segítséget?

  • A K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban SZÉP kártya tiltás és engedélyezése) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
  • kérdéseidet, esetleges panaszodat a szepkartya@kh.hu e-mail címre is megírhatod

hogyan lépjek be a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe?

  • a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe történő belépéshez és kártyaaktiváláshoz a kártyaszámra, valamint a kezdeti jelszóra van szükség (kezdeti jelszót a kártyaátvételi nyomtatvány tartalmazza)
  • az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását, a művelet sikeres befejezésével a kártya automatikusan aktiválásra kerül
  • a „kártyaaktiválás” menüpontban a Főkártyabirtokos, valamint a Társkártyabirtokos saját maga is jogosult a társkártya aktiválására
  • ha elfelejtetted a jelszavadat, használd az „elfelejtett jelszó” funkciót, ha továbbra sem tudsz belépni, úgy telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat) kollegáink segítségedre lesznek
  • amennyiben 24 órán belül egymást követő 7 alkalommal hibás bejelentkezési kísérlet történik, akkor a rendszer 24 órára kizárja a felhasználót és az azonosító felfüggesztésre kerül. A 24 órás kizárási időtartam leteltével ismét megkísérelhető a bejelentkezés, illetve az elfelejtett jelszó funkció is használhatóvá válik.

a szolgáltatás használatának lépései a szolgáltatás használatának lépései

szerződés letöltése és aláírása
cégszerűen aláírt szerződés postázása a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest címre
a visszaérkezett szerződésen lesz a munkáltatói azonosító és jelszó
belépés a munkáltatói felületre
A K&H SZÉP Kártya jelenleg kedvezményes adózással évi 450 ezer forint értékben adható a munkavállalóknak. Három cafeteria-elemet egyesít egy kártya formájában. A SZÉP Kártyát a munkavállalóknak kell igényelnie a K&H Bank fiókhálózatában, azonban kitelepülésekkel támogatjuk a munkáltatók K&H SZÉP Kártyához jutását. A munkáltatók számára szerződéskötés után elérhetővé válik a K&H SZÉP Számla GIRO lekérdező felület. A felület megkönnyíti a munkáltatók számára a munkavállalók K&H SZÉP Kártyához tartozó számlaszámainak lekérdezését, begyűjtését, és azok HR rendszerbe való rögzítését.

kinek ajánljuk?

  • olyan munkáltatóknak, akik szívesen motiválják eredményesen dolgozó alkalmazottaikat
  • aki szeretne kedvezményes adózással béren kívüli juttatást nyújtani

változások 2018. december 1-től

A Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának szabályairól szóló 76/2018-as kormányrendelet változást hozott a szerződéskötés, és az utalványfeltöltés jelenlegi folyamatához képest. 

A K&H Csoport továbbra is folytatja a K&H SZÉP Kártyával kapcsolatos tevékenységét és mindenben megfelel az új rendeletben szereplőknek. 2018. december 1-vel megtörtént az átállás, amelyről bővebb tájékoztatást ezen az oldalon talál. Angol és magyar nyelvű tájékoztatóinkat az alábbi linkeken tudja letölteni:

Amennyiben Ön szerződött partnerünk, annak érdekében, hogy a tájékoztatások a későbbiekben közvetlenül is eljussanak Önhöz, kérjük, lépjen be a K&H Bank SZÉP Kártya MUNKÁLTATÓ internetes felületre és ellenőrizze, szükség esetén aktualizálja az elérhetőségét, különös tekintettel a címadatokra (székhely, postai levelezési cím, e-mail cím).

Az alábbi jelentős változásokra hívjuk fel a figyelmét:

  1. A SZÉP Kártya elveszíti utalvány jellegét. A SZÉP Kártya készpénz-helyettesítő fizetési eszközzé vált (bankkártya) és mögötte 3 alszámlán (fizetési számlán) van nyilvántartva a juttatás összege pénzeszköz formájában. A 3 alszámla korlátozott rendeltetésű, azaz az egyes alszámlákról csak meghatározott célokra költhet a kártyatulajdonos.
  2. A juttatások feltöltési módja megváltozott. Minden munkáltatónak egyenként, banki átutalással kell elutalni a munkavállaló három GIRO képes számlájára a juttatás összegét. A K&H SZÉP Kártya munkáltatói felületen keresztül elérhető K&H SZÉP Számla GIRO alszámla lekérdező használatához készített segédletet az alábbi linken tudja letölteni.
  3. A munkáltató általi kártyaigénylés megszűnt. A munkavállalóknak közvetlenül kell a SZÉP Kártya kibocsátónál számlát nyitni és kártyát igényelni.

a szolgáltatás használatának lépései a szolgáltatás használatának lépései

szerződés és mellékleteik letöltése és aláírása
aláírási címpéldány, cégkivonat, szerződés postázása a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest címre
a visszaérkezett szerződésen lesz az elfogadói azonosító és jelszó
belépés az elfogadói webes felületre
A K&H SZÉP Kártya gyors, alacsony költséget és adminisztrációt jelent olyan szolgáltatók és kereskedők számára, akik jogosultak a K&H SZÉP Kártya elfogadására, tehát a vonatkozó jogszabályban meghatározott tevékenységi körrel rendelkeznek, és szerződést kötnek a K&H SZÉP Kártya elfogadására.

szerződéskötés

  • K&H SZÉP Kártya elfogadásához egy elfogadói szerződés megkötésére van szükség
  • az elfogadás menetéről minden fontos információt az általános szerződési feltételek tartalmaz
  • ha egynél több elfogadóhelyet szeretne bejelenteni K&H SZÉP Kártya elfogadásra, a K&H SZÉP Kártya elfogadóhely bejelentő lap kitöltésére is szükség van
  • a szerződéskötést követően új elfogadóhelyek bekapcsolása esetén ugyancsak a K&H SZÉP Kártya elfogadóhely bejelentő lapot kell használni
  • a szerződés benyújtásához szükséges további dokumentumok listája a „K&H SZÉP Kártya elfogadásához szükséges dokumentum” -ban található
  • ha saját internetes oldaladon keresztül szeretné elfogadni a SZÉP Kártyát, „webshop”  szerződés megkötésére van szükség
  • az eredetiben aláírt szerződés 2 példányát, valamint a kapcsolódó mellékleteket a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest” postafiókcímre kell eljuttatni
  • a K&H által aláírt szerződést a cég által megadott levelezési címre postázzuk, a K&H SZÉP Kártya elfogadói matricával együtt (további matricák a K&H SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatán keresztül kérhetők)
  • a K&H SZÉP Kártya elektronikus logója ide kattintva letölthető
  • a K&H SZÉP kártyarendszeren keresztüli internetes és a K&H SZÉP ügyfélszolgálaton keresztüli telefonos elfogadási módot a K&H minden esetben automatikusan biztosítja
  • amennyiben meglévő POS terminálon keresztül is szeretne SZÉP Kártyát elfogadni, ezt szerződéskötéskor külön kell jeleznie  az elfogadói szerződésen
  • az elfogadói szerződésre rávezetésre kerül a cég egyedi bejelentkezési azonosítója és a hozzá tartozó kezdeti jelszó, mellyel a K&H SZÉP kártyarendszer internetes elfogadói felületére léphetsz be
  • az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását
  • egy cég vonatkozásában több felhasználó is hozzá férhet a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületéhez, egyénre szóló azonosítással
  • az „egyedi azonosító” birtokában korlátlan számban létrehozhatsz „felhasználói azonosítót” munkatársa(i) számára
  • az „egyedi azonosító” birtokában, amennyiben több elfogadóhellyel is rendelkezik, lekérdezheti valamennyi elfogadóhely tranzakcióit, forgalmát
  • amennyiben elfelejtené az internetes felületre történő bejelentkezéshez szükséges jelszót, akkor a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületének nyitó oldalán található „elfelejtett jelszó” funkciógombra kattintva kérheti a kezdeti jelszó visszaállítását, melyhez e-mail-ben küldjük meg a szükséges adatokat
  • a szerződéskötés státuszáról a +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont) telefonszámon, vagy a szepkartya@kh.hu e-mail címen lehet érdeklődni

kártyaelfogadás

  • az elfogadóhely abban az esetben jogosult SZÉP Kártya elfogadásra, ha végez olyan tevékenységet/nyújt olyan szolgáltatást, amely megfelel a kormányrendeletben leírtaknak
  • K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet POS terminálon, telefonon keresztül, K&H SZÉP kártyarendszer internetes felületén, és a kereskedő saját internetes oldalán keresztül
  • a K&H SZÉP Kártya elfogadás részletes folyamatát a „Használati útmutató” tartalmazza
  • a SZÉP Kártyához nem tartozik PIN kód, de az elfogadóhely kérheti a kártyabirtokos személyazonosságának igazolását, internetes felületen történő elfogadáshoz pedig minden esetben szükséges a kártyabirtokos jóváhagyó jelszava
  • a SZÉP Kártyát csak a tulajdonosa használhatja, másra át nem ruházható
  • a K&H SZÉP kártyarendszer internetes elfogadói felületén az internetes tranzakciók bonyolítása mellett számos funkció érhető el: tételes tranzakciós lista lekérdezése (xls és txt formátumban is letölthető), szállásfoglalás előlegének rögzítése, az elfogadóhely kereső alkalmazásban megjelenő adatok módosítása (a cég honlapjának elérési címe, az elfogadható alszámla (zseb) beállítása)
  • a SZÉP kártyás tranzakciókról készült hivatalos, tételes forgalmi kimutatást havonta, postai úton juttatjuk el
  • a szállásfoglalás előleggel tranzakció rögzítéséről olvassa el tájékoztatónkat
  • a szerződést megkötő elfogadó adataiban történő változás esetén a „K&H SZÉP Kártya adatváltozás bejelentő lap” nyomtatványt kell használni, míg az egyes elfogadóhelyek adataiban történő változást a „K&H SZÉP Kártya elfogadó, elfogadóhely adatváltozás bejelentő lap”-on kell írásban eljuttatni a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest” postafiókcímre
  • A K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban SZÉP kártya tiltás és engedélyezés) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
  • K&H SZÉP Kártya elfogadók kérdéseiket, panaszukat a szepkartya@kh.hu e-mail címre is beküldhetik

kinek ajánljuk?

  • minden olyan kereskedőnek vagy szolgáltatónak, aki szeretné meggyorsítani fizetési tranzakcióit
  • azoknak, akik kártyaelfogadással szeretnék bővíteni ügyfél- és vevőkörüket
  • magánszállásadók számára POS használata nélkül is biztosítani tudjuk a K&H SZÉP Kártya elfogadását

az Ön igényeihez alkalmazkodva

  • forgalom alapján tranzakciónként minimum 12 forintot, de legfeljebb a kormányrendeletben meghatározott 3,6% jutalékot számítunk fel
  • a tranzakciók elektronikus úton is lekérdezhetők a K&H SZÉP Kártyarendszer elfogadói internetes felületén

amit érdemes tudnia, mielőtt dönt

  • a forgalmazott összegek elszámolása és jóváírása a tranzakciót követő munkanapon történik
  • csak POS terminálon vagy internetes honlapon keresztül történhet elfogadás

általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek K&H SZÉP Kártya szolgáltatásra vonatkozóan
Általános szerződési feltételek K&H Széchenyi Pihenő Kártya elfogadásra vonatkozóan
Országos Betétbiztosítási Alap
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit az Ügyfélszerződés, a K&H SZÉP Kártya Szolgáltatásra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az Üzletszabályzat tartalmazzák, amelyek megtekinthetőek a bankfiókokban és itt a kh.hu internetes oldalon.