K&H SZÉP Kártya már digitálisan is – fizess az okoseszközöddel
- elsőként a magyarországi szolgáltatók közül digitális SZÉP Kártya*
- innovatív fizetés az Apple vagy Android telefonodon vagy okosórádon
- SZÉP Kártya egyenleged már a K&H mobilbankban is nézheted
- nyiss számlát SZÉP Kártyásként, próbáld ki és fedezd fel
belépés a SZÉP kártyarendszerbe
csak a K&H SZÉP Kártya alszámlákon található egyenleg ellenőrzése lehetséges
főbb tudnivalók
a szolgáltatás használatának lépései
A K&H SZÉP Kártyával belföldön több ezer szállás, étterem, vagy szabadidős élmény közül választhatsz. A K&H SZÉP Kártyára juttatást munkáltatód utalhat kedvezményesen!
veszélyhelyzeti díjterhelés
A Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának veszélyhelyzeti szabályairól 381/2022.(X.6.) Korm. rendelete alapján a SZÉP Kártyára juttatásként átutalt és jóváírt, fel nem használt pénzeszköz erejéig és terhére egyszeri díj kerül felszámításra. Egy adott pénzeszközre csak egy alkalommal számítható fel díj.
A díj mértéke a Kormányrendelet alapján a fel nem használt pénzeszköz 15 százaléka, de legalább 100 forint.
Díj felszámítás ütemezése
A 2023. március 20. és 2023. szeptember 19. között a SZÉP Kártyára juttatásként átutalt és 2024. szeptember 19. éjfélig fel nem használt juttatásokat 2024 szeptember 20. napján 15 százalékos díj kerül felszámításra.
Általános szabályként a jóváírást követő legalább 365 napig fel nem használt pénzeszközök erejéig és terhére egyszeri 15 százalékos díj kerül felszámításra március 20. és szeptember 20. napokon. Így 2024. szeptember 20. után legközelebb 2025. március 20-án történhet meg díjfelszámítás, amely a 2023. szeptember 20. és 2024. március 19. között átutalt és fel nem használt juttatásokat érinti majd.
A díjfelszámításokban érintett kártyabirtokosok a fel nem használt egyenlegről és a fel nem használt pénzeszköz utáni felszámított díj várható összegéről a K&H SZÉP Kártya kártyabirtokosi felületen a juttatások részletei menüpont alatt kaphat tájékoztatást.
fizess könnyedén bármely elfogadóhelyen
2023. január 9-től megszűntek a SZÉP Kártya alszámlák, így az eddigi három alszámla helyett juttatásaid egy számlán kerülnek nyilvántartásra. Juttatásaidat ezentúl munkáltatód a korábbi szállás alszámla bankszámlaszámára tudja utalni neked.
A fizetéssel kapcsolatban az alábbiakkra hívjuk fel a figyelmed:
POS terminálokon történő fizetés esetében:
Amennyiben olyan terminálon fizetsz, ahol a korábbi három alszámla megjelenik, ott az eladó első, szállás alszámlát válassza ki a sikeres tranzakció végrehajtásához.
Online ételrendelés, webshopban történő fizetés esetében:
A K&H SZÉP Kártyával webshopban történő fizetés során, olyan honlapok esetén, ahol megmaradt az alszámlaválasztási lehetőség, ott az első, szállás alszámlát válaszd ki a sikeres tranzakció végrehajtásához.
Fontos: a tranzakció akkor is sikeresen végbemegy, ha véletlenül a korábbi vendéglátás vagy szabadidő alszámlát választanád ki.
A K&H SZÉP Kártya szolgáltatás digitálisan 2023. november 14-től érhető el a K&H Banknál. A részletekért kattints ide.
hogyan igényelhetek új kártyát?
- új K&H SZÉP Kártyát a K&H ügyfélpontjain díjmentesen tudsz igényelni
- a K&H SZÉP Kártyádhoz egy aktív GIRO számlaszám kapcsolódik, melyre a munkáltatód közvetlenül utalja a SZÉP Kártya munkáltatói juttatást
- közeli hozzátartozók és élettárs számára a K&H ügyfélpontjain társkártyát is tudsz igényelni, amelynek díja akciónk keretében 0 forint
hogyan érint engem a SZÉP Kártya design csere?
- a régi kártyádat változatlanul használhatod annak érvényességi idejéig
- ha a kártyád érvényességi ideje lejár 2024.10.01. után, akkor ugyanúgy, mint az eddigiekben, küldünk egy új kártyát, már az új kinézettel
- az új kártya a kibocsátástól számított 5 évig érvényes
- Fontos: Bármely K&H SZÉP Kártyád digitalizálása esetében a digitalizált Kártya képe a régi („Széchenyi-fürdő”) designt fogja mutatni.
- Az új K&H SZÉP Kártya design-nal kapcsolatos általános tájékoztatóért kattints ide.
mekkora összeget kaphatok juttatásként 2024-ben?
A hatályos Kormányrendelet értelmében 2024. január 1-től a munkáltató által utalt, béren kívüli juttatásnak minősülő összeg 450 ezer forint.
A munkáltató a kedvezményes keretösszeg felett is adhat SZÉP Kártya juttatást, azonban az már nem minősül béren kívül juttatásnak, így keretösszeg feletti részre a személyi jövedelemadó és a szociális hozzájárulási adó, valamint további járulékok megfizetése is kötelező.
mire költhetek SZÉP Kártyámmal?
A K&H SZÉP Kártyádon egy számlán vannak a SZÉP Kártya juttatásaid elkönyvelve. Fontos, hogy a kártyádat csak a K&H SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudod használni.
nézzünk pár példát:
- belföldi szállás szolgáltatás (pl. wellness szálloda, magánszálláshely, apartman)
- szálláshely által nyújtott szolgáltatás (pl.: kezelések, túrák)
- utazási irodák belföldi csomagjai
- éttermi vendéglátás
- munkahelyi étkezde, büfé szolgáltatás
- vidámpark-, állatkert-, növénykertbelépő
- koncert-, fesztivál-, múzeumbelépő
- sport szolgáltatások, sportegyesületi tevékenység, edzőterembelépő
- uszoda-, fürdő, gyógyfürdő-, strandbelépő
- hajózás, lovaglás, kerékpárbérlés
- erdei kisvasút
- egészségmegőrzés, szolárium
- nem orvosi jellegű gyógykezelés, például: fizioterápia, ápolás, gyógymasszázs, csontkovács
hogyan aktiválhatom a kártyámat?
- a K&H SZÉP Kártyát a szerződéskötéskor megadott levelezési címedre küldjük ki, inaktív állapotban, azt az első használat előtt aktiválnod kell.
- interneten a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületen aktiválható a kártya
- telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat) segítségével történhet meg a kártya aktiválása
hogyan fizethetek a kártyámmal?
- a kártyát SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudod használni, banki POS terminálokon, internetes felületen, a kereskedő internetes oldalán, vagy telefonon keresztül,
- a kártyához PIN kód nem tartozik, a fizetéskor aláírásoddal, fényképes igazolvánnyal tudod igazolni a személyazonosságodat
- amennyiben rendelkezel K&H lakossági számlával és K&H mobilbankkal, kártyádat digitalizálhatod Apple Pay vagy Google Pay kompatibilis okostelefonodon és okosórádon. A részletekért kattints ide. Digitalizált SZÉP Kártyáddal jelenleg csak az alábbi elfogadóhelyeken tudsz fizetni.
- internetes felületen végzett tranzakciónál a kártyához tartozó jelszót is meg kell adnod
- telefonos ügyfélszolgálton keresztül végzett tranzakciónál biztonsági kérdésekkel történik a beazonosítás
- a POS terminálon és az internetes tranzakciókról bizonylat készül vagy kérhető
- a kártya készpénzfelvételre nem jogosít
- a fizetésnél fokozottan figyelj arra, hogy az igénybevett szolgáltatás ellenértéke, amennyiben az alszámla választás opció él a terminálon, akkor a szállás alszámlára legyen elszámolva
- a K&H SZÉP Kártya használata díjmentes
honnan tudok tájékozódni a SZÉP Kártya elfogadó helyekről?
hol tudok tájékozódni az egyenlegemről, tranzakciókról?
- egyenleged, a kártyával végzett tranzakcióid adatai, a bankszámlakivonatod elérhetőek a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületén
- ha csak az egyenlegedre vagy kíváncsi, azt lekérdezheted a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton keresztül is (+36 1/20/30/70 335 3355 / 7-es menüpont)
- ha megadtad az e-mail címedet, tájékoztató üzenetet küldünk a felületen történt adatmódosításról, a lejáró egyenlegről, a kártya tiltásáról, illetve a pótkártya megrendeléséről
meddig érvényes a kártyám?
- a banki kibocsátástól számított 5 évig érvényes, ezt követően a kártyádat lecseréljük, postán küldjük meg az új kártyádat, amelyet az aktiválást követően ugyanúgy használhatsz, díjmentesen.
- fontos, hogy ha a K&H SZÉP Kártyád egyenlege nulla, akkor a kártyádat inaktívvá tehetjük.
- a kártya aktívvá tehető egy a munkáltatótól érkező feltöltéssel. Amennyiben időközben lejárt a kártya, akkor a K&H postai úton megújított kártyát küld a főkártyabirtokos számára.
családtagom használhatja a kártyámat?
mit tegyek, ha elveszett a kártyám?
hol kérhetek információt, segítséget?
- a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban SZÉP kártya tiltás és engedélyezése) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
- kérdéseidet, esetleges panaszodat a szepkartya@kh.hu e-mail címre is megírhatod
hogyan lépjek be a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe?
- a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe történő belépéshez és kártyaaktiváláshoz a kártyaszámra, valamint a kezdeti jelszóra van szükség (kezdeti jelszót a kártyaátvételi nyomtatvány tartalmazza)
- az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását, a művelet sikeres befejezésével a kártya automatikusan aktiválásra kerül
- a „kártyaaktiválás” menüpontban a Főkártyabirtokos, valamint a Társkártyabirtokos saját maga is jogosult a társkártya aktiválására
- ha elfelejtetted a jelszavadat, használd az „elfelejtett jelszó” funkciót, ha továbbra sem tudsz belépni, úgy telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat) kollegáink segítségedre lesznek
- amennyiben 24 órán belül egymást követő 7 alkalommal hibás bejelentkezési kísérlet történik, akkor a rendszer 24 órára kizárja a felhasználót és az azonosító felfüggesztésre kerül. A 24 órás kizárási időtartam leteltével ismét megkísérelhető a bejelentkezés, illetve az elfelejtett jelszó funkció is használhatóvá válik.
mit jelent pontosan az alszámlák eltörlése?
minden információ az alszámlák eltörléséről ide kattintva érhető el.
hogyan fizessek előleget egy elfogadóhelynek?
- a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületén lehetőség van fizetési tranzakció kezdeményezésére egy adott elfogadóhely számára
- a tranzakciót a kártyabirtokos az elfogadóhely azonosítójának vagy nevének megadásával tudja kezdeményezni
- az elfogadóhely azonosítóját a kártyabirtokosnak az elfogadóhelytől kell megtudnia a tranzakció elvégzéséhez
- a fizetési művelet során az elfogadóhely azonosítója vagy neve mellett a szállás alszámlát és a fizetés összegét kell megadni
- a fizetés jóváhagyása után a tranzakció azonnal megtörténik, helyesbítésre nincs lehetőség
- további információk az előlegfizetésről a K&H SZÉP Kártya előlegfizetési tájékoztató segédlet kártyabirtokosoknak dokumentumban található
havi díj terhelés felfüggesztve a lejárt egyenlegekre
A K&H Bank a 150/2021. (III. 27.) valamint a 190/2022. (V.26.) Kormányrendeletnek megfelelően 2021. március 28-tól felfüggeszti a lejárt vagy a későbbiekben lejáró K&H SZÉP Kártya egyenlegek 3 százalékos havi díj terhelését a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig. Ennek megfelelően a 2017-ben, 2018-ban, valamint 2019-ben feltöltött egyenlegekre havi díjat a Bank jelenleg nem számít fel.
a szolgáltatás használatának lépései
mekkora összeget adhatok juttatásként 2024-ben?
A hatályos Kormányrendelet értelmében 2024. január 1-től a munkáltató által utalt, béren kívüli juttatásnak minősülő összeg 450 ezer forint.
A munkáltató a kedvezményes keretösszeg felett is adhat SZÉP Kártya juttatást, azonban az már nem minősül béren kívül juttatásnak, így keretösszeg feletti részre a személyi jövedelemadó és a szociális hozzájárulási adó, valamint további járulékok megfizetése is kötelező.
mit jelent a kedvezményes adózás?
A SZÉP Kártya juttatások után a munkáltatónak a keretösszeg eléréséig lehetősége van kedvezményes adózás igénybevételére. A SZÉP Kártya juttatások után a munkáltatónak szociális hozzájárulási adót, valamint személyi jövedelemadót kell fizetnie.
Az szja-törvény és a releváns Kormányrendelet értelmében 2024. január 1-től a munkáltató által utalt összeg 450 ezer forintig minősül béren kívüli juttatásnak. Az ezt meghaladó összeg nem minősül béren kívüli juttatásnak. A munkáltató a kedvezményes keretösszeg felett is adhat SZÉP Kártya juttatást, azonban a keretösszeg feletti részre a személyi jövedelemadó és a szociális hozzájárulási adó, valamint további járulékok megfizetése is kötelező.
miért érdemes szerződést kötni?
hogyan lehet szerződést kötni?
- A kényelmi szolgáltatás használatához egy K&H SZÉP Kártya Munkáltatói szerződés megkötésére van szükség
- az eredetiben aláírt szerződés 2 példányát, a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest” postafiókcímre kell eljuttatni, vagy leadni egy K&H Bankfiókban
- a K&H Bank által aláírt szerződést a cég által megadott levelezési címre postázzuk, a szerződésre rávezetésre kerül a munkáltató azonosítója és a hozzá tartozó kezdeti jelszó, mellyel a K&H SZÉP kártyarendszer internetes munkáltatói felületére léphet be
hogyan tudnak szerződést kötni a munkavállalók?
kinek ajánljuk?
- olyan munkáltatóknak, akik szívesen motiválják eredményesen dolgozó alkalmazottaikat
- aki szeretne kedvezményes adózással béren kívüli juttatást nyújtani
korábbi tájékoztatók
A 76/2018 (IV.20) Kormányrendelet jelentősen módosította a Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának feltételeit. Az erről szóló részletes, angol és magyar nyelvű tájékoztatóinkat az alábbi linkeken tudja letölteni:
a szolgáltatás használatának lépései
A K&H SZÉP Kártya elfogadása egy gyors, kényelmes, új vásárlókat vonzó lehetőség lehet azoknak a szolgáltatóknak és kereskedőknek, akik jogosultak a K&H SZÉP Kártya elfogadására. A K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet már meglévő POS terminálon, interneten, webshopon és telefonon keresztül is.
a teljes keret szabadon felhasználható
Az 593/2022. (XII.28.) Kormányrendelet értelmében 2023. január 9-től megszűntek a SZÉP Kártya alszámlák, így az eddigi három alszámla helyett a SZÉP Kártya juttatások egy számlán kerülnek nyilvántartásra.
A változással a kártyabirtokosok számára a teljes SZÉP Kártya keretösszeg korlátozások nélkül felhasználható a hatályos Kormányrendeletben (76/2018. (IV. 20.)) meghatározott szolgáltatások bármelyikére.
A K&H SZÉP Kártya fizetési felülettel (Payment Gateway) rendelkező honlapok, webshopok esetén a kártyabirtokos kiválaszthatja a honlapon a fizetés gomb megnyomása előtt vagy után a megterhelendő szállás alszámlát (amennyiben a honlap rendelkezik ilyennel).
milyen feltételei vannak a K&H SZÉP Kártya elfogadásnak?
- A K&H SZÉP Kártya elfogadásának feltételeit a Széchenyi Pihenő Kártya működéséről szóló 76/2018 (IV.20.) Kormányrendelet szabályozza. Azok a szolgáltatók fogadhatják el a K&H SZÉP Kártyát, amelyek rendelkeznek azzal a tevékenységi körrel (TEÁOR-besorolás), amely a Kormányrendeletben meghatározásra került. A tevékenységek listája a Kormányrendeletben található meg.
- Továbbá a K&H SZÉP Kártya elfogadásához egy elfogadói szerződés megkötésére van szükség.
hogyan lehet SZÉP Kártyát elfogadni?
- K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet POS terminálon, telefonon keresztül, K&H SZÉP kártyarendszer internetes felületén, és a kereskedő saját internetes oldalán, webshopon keresztül
- a K&H SZÉP kártyarendszeren keresztüli internetes és a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton keresztüli telefonos elfogadási módot az elfogadói szerződés megkötése után mindenkinek biztosítjuk, így azok is fogadhatnak el K&H SZÉP Kártyát, akik nem rendelkeznek POS terminállal
- amennyiben rendelkezik POS terminállal, akkor az elfogadói szerződésben lehetősége van a terminál adatainak megadására, hogy beállításra kerüljön a SZÉP Kártya elfogadása a terminálon is
- amennyiben rendelkezik saját internetes oldalán webshoppal, és azon keresztül szeretné elfogadni a K&H SZÉP Kártyát, erre is van lehetősége a K&H SZÉP Kártya webshopon keresztüli elfogadási szerződés megkötésével
hogyan lehet szerződést kötni?
- változás: 2024.09.23-tól elektronikusan aláírt szerződéseket is elfogadunk!
- K&H SZÉP Kártya elfogadásához egy elfogadói szerződés megkötésére van szükség minden vállalkozás számára, melyet ide kattintva lehet kitölteni
- az elfogadás feltételeiről minden fontos információt az általános szerződési feltételek tartalmaz
- a szerződés benyújtásához szükséges dokumentumok listája a „K&H SZÉP Kártya elfogadásához szükséges dokumentumok” tájékoztatóban található
- ha saját internetes oldalán keresztül szeretné elfogadni a K&H SZÉP Kártyát, akkor K&H SZÉP Kártya webshopon keresztüli elfogadási szerződés megkötése is szükséges
- a szerződés aláírható papír alapon 2 példányban, vagy digitálisan (az elektronikus aláírás részleteiről itt tájékozódhat)
- a papír-alapon aláírt szerződés 2 példányát, valamint a kapcsolódó mellékleteket a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest” postafiókcímre kell eljuttatni, vagy leadni egy K&H Bankfiókban
- az elektronikusan aláírt szerződést, valamint a kapcsolódó mellékleteket a szepkartya@kh.hu e-mail címre kell elküldeni
- a szerződéskötés státuszáról a +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont) telefonszámon, vagy a szepkartya@kh.hu e-mail címen lehet érdeklődni
hogyan lehet szerződést elektronikus aláírással ellátni?
mi történik a szerződéskötés után?
- miután a SZÉP Kártya elfogadást aktiváltuk, az elfogadóhely megjelenik a K&H SZÉP Kártya elfogadóhely keresőben
- a K&H Bank által aláírt szerződést a cég által megadott levelezési címre postázzuk, a K&H SZÉP Kártya elfogadói matricával együtt (további matricák a K&H SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatán keresztül kérhetők)
- az elfogadói szerződésre rávezetésre kerül az elfogadóhely azonosítója és a hozzá tartozó kezdeti jelszó, mellyel a K&H SZÉP kártyarendszer internetes elfogadói felületére léphet be
- az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását
- egy elfogadóhely esetén több felhasználó is létrehozható, hogy mindenki a saját belépési jelszóval tudja használni a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületét. Erről bővebb információ a felhasználói segédletben található.
- a felületen lehetőség van a napi kimutatás valamint, a tételes tranzakciós lista letöltésére, szállásfoglalás előlegének rögzítésére és az elfogadóhely egyes adatainak módosítására
- az „egyedi azonosító” birtokában korlátlan számban létrehozhatsz „felhasználói azonosítót” munkatársa(i) számára
- a SZÉP Kártyával végzett tranzakciókról készült hivatalos, tételes forgalmi kimutatást havonta, postai úton juttatjuk el
- amennyiben webshopon keresztül is nyújt elfogadást, a honlapon fel kell tüntetnie a K&H SZÉP Kártya logóját, amely ide kattintva letölthető
mit tegyek, ha több elfogadóhelyem van?
- minden vállalkozásnak, csak egyszer kell elfogadói szerződést kötnie
- amennyiben egy vállalkozás több elfogadóhellyel, bolttal rendelkezik, akkor az elfogadói szerződés kitöltése mellett szükség van a K&H SZÉP Kártya új elfogadóhely bejelentő lap kitöltésére is
- a szerződéskötést követően új elfogadóhely bejelentéséhez ugyancsak a K&H SZÉP Kártya új elfogadóhely bejelentő lapot kell kitölteni
- az új elfogadóhely egy saját egyedi azonosítót fog kapni, amivel a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületére lehet belépni. az egyes elfogadóhelyek tranzakcióit külön jelenítjük meg a felületen
mit tegyek adatváltozás során?
- amennyiben az elfogadó vállalkozás, vagy az egyes elfogadóhelyek adataiban változás állt be, akkor a K&H SZÉP Kártya elfogadó adatváltozás bejelentő lap kitöltése szükséges az új adatokkal
- amennyiben adott elfogadóhelyen, vagy az egész vállalkozás esetén szeretné megszűntetni a K&H SZÉP Kártya elfogadását, akkor a K&H SZÉP Kártya elfogadás megszüntetés bejelentő lap kitöltése szükséges
mire figyeljek a SZÉP Kártya elfogadásakor?
- K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet több módon, az elfogadás részletes folyamatát a „Használati útmutató” tartalmazza
- a K&H SZÉP Kártyához nem tartozik PIN kód, de az elfogadóhely kérheti a kártyabirtokos személyazonosságának igazolását, internetes felületen történő elfogadáshoz pedig minden esetben szükséges a kártyabirtokos jóváhagyó jelszava
- POS terminálon történő elfogadás esetén a kártyabirtokosnak a nyugta aláírásával kell hitelesítenie a vásárlást
- a K&H SZÉP Kártyát csak a tulajdonosa használhatja, másra át nem ruházható
- telefonos tranzakció lebonyolításához hívja a K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálatot, amely a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban SZÉP kártya tiltás és engedélyezés) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
- amennyiben kérdése merülne fel, azt e-mailben a szepkartya@kh.hu címre is beküldheti
hogyan fizethet előleget a kártyabirtokos egy elfogadóhelynek?
- a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületén lehetősége van a kártyabirtokosoknak fizetési tranzakció kezdeményezésére egy adott elfogadóhely számára
- a tranzakciót a kártyabirtokos az elfogadóhely azonosítójának vagy nevének megadásával tudja kezdeményezni
- az elfogadóhely azonosítóját az elfogadóhelynek kell megadnia a kártyabirtokosnak a tranzakció elvégzéséhez
- az elfogadóhely azonosítója megtalálható az aláírt elfogadói szerződésen, vagy beazonosított hívás során megtudható a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton
- a fizetési művelet során a kártyabirtokosnak az elfogadóhely azonosítója vagy neve mellett a szállás alszámlát és a fizetés összegét kell megadni
- a fizetés jóváhagyása után a tranzakció azonnal megtörténik, helyesbítésre nincs lehetőség
- a pénzügyi teljesítésre a tranzakciót követő munkanap kerül sor, ahogy a többi K&H SZÉP Kártyával végzett fizetési tranzakció esetén is
- további információ az előlegfizetésről a K&H SZÉP Kártya előlegfizetési tájékoztató elfogadóhelyeknek dokumentumban található
- emellett a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületén lehetőség van a szállásfoglalás előleg tranzakció rögzítésére is, amelyről további információ itt érhető el
milyen költsége van a SZÉP Kártya elfogadásának?
- a K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződés megkötése ingyenes
- forgalom alapján tranzakciónként minimum 12 forintot, de legfeljebb a Kormányrendeletben meghatározott 3,6% jutalékot számítunk fel
- a forgalmazott összegek elszámolása és jóváírása a tranzakciót követő munkanapon történik
kinek ajánljuk?
- minden kereskedőnek vagy szolgáltatónak, aki szeretné meggyorsítani fizetési tranzakcióit
- azoknak, akik SZÉP Kártya elfogadással szeretnék bővíteni ügyfél- és vevőkörüket
- magánszállásadók számára POS használata nélkül is biztosítani tudjuk a K&H SZÉP Kártya elfogadását