K&H biztosítási áttekintő

  • intézd biztosítási ügyeidet egyszerűen a K&H mobilbankból
  • gépjármű, lakás-, utas-, életbiztosítás
  • tudj meg többet róla!
letöltöm a mobilbankot
dashboard

fedezd fel a K&H biztosítási áttekintőt!

  • kezeld egy helyen a banki és biztosítási teendőidet
  • köss új biztosítást a mobilbankban
  • gyors és egyszerű díjfizetés
  • kövesd nyomon a kárbejelentésedet
  • biztosítási dokumentumok egy helyen

K&H mobilbankban még egyszerűbben köthetsz életbiztosítást! 
T
öltsd le és próbáld ki!

 

gyakran ismételt kérdések

pontosan mi is az a K&H biztosítási áttekintő?

A biztosítások megtekintésére és biztosítási ügyintézésre szolgáló felület a K&H mobilbankban.

milyen biztosításokat találok a felületen?

A felületen a gépjármű kötelező-felelősségbiztosítás, casco, lakás, kisvállalkozói és kockázati életbiztosítások jelennek meg. Az utasbiztosítás jelenleg még nem elérhető, azonban a biztosítási kötvényt elküldjük e-mailben.

milyen funkciókat tartalmaz a K&H biztosítási áttekintő?

Megtekinthetőek a biztosítások részletei, lehetőség van díjfizetésre és kárbejelentésre, valamint új biztosítást is lehet kötni. A biztosítási szerződésekre elektronikus kommunikációt lehet igényelni, ezután a szerződéssel kapcsolatos leveleket ide töltjük fel. 

milyen dokumentumokat érhetek el az áttekintőn?

A felhasználók minden olyan dokumentumot elérnek, amelyek azokhoz a szerződésekhez kapcsolódnak, amelyekkel már e-postára váltott a felhasználó. Azokat a dokumentumokat éri el a felhasználó, amelyek azután keletkeztek, hogy e-postára váltott az adott szerződéssel, tehát visszamenőlegesen, az e-postára váltás előtti dokumentumokat nem találja meg digitálisan.

mire van szükségem, hogy elérjem a szolgáltatást?

A mobilbankba belépve a termékek fülről érhető el a szolgáltatás, amennyiben élő biztosítási szerződéssel rendelkezel, és nem tiltottad meg a Bank és a Biztosító közötti adatátadást.

mi a mobilos biztosítás kötés menete?

A megfelelő biztosítás típust kiválasztva a szerződéshez szükséges néhány adat (pl. biztosított vagyontárgy főbb jellemzői, utasbiztosítás időtartama) megadásával pár kattintással megköthetők a biztosítások

hogyan tudom befizetni a biztosításom díját mobilon?

A legtöbb termék esetében a K&H bankkártyád segítségével néhány kattintással kifizetheted a biztosítás díját

meg tudok szüntetni biztosításom a mobilomon?

Sajnos erre jelenleg nincs lehetőség. Amennyiben fel szeretnéd mondani a biztosításodat, ügyfélszolgálati csatornáinkon tudod ezt megtenni (pl. biztosito@kh.hu, vagy webes Ügyfélportálunkon www.kh.hu).

hogyan tudok kárrendezési igényt leadni a K&H mobilbankban?

Lépj a kárbejelentés menüpontra, válaszd ki a szerződésedet, majd add meg a káreseményről szóló információkat. Amennyiben felelősségbiztosítás károsultja vagy (pl. egy K&H kötelező-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfél kárt okozott neked), akkor a károkozó rendszámára és szerződés számára lesz szükség. A kárbejelentésnél betöltjük a K&H bankszámla számodat, így a kifizetést arra fogod kapni.

hogyan jelezhetem, ha valamiért mégsem érem el a szolgáltatást?

Kérlek írj nekünk a biztosito@kh.hu címre, és add meg az azonosításodhoz szükséges adatokat (név, születési dátum, kötvényszám vagy rendszám). Igyekszünk mielőbb orvosolni a problémát.

Figyelmedbe ajánljuk az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ fogyasztóvédelmi honlapját, ahol hasznos termékleírásokat, összehasonlítást segítő alkalmazásokat (hitelkalkulátor, háztartási költségvetés-számító program) érhetsz el. 

Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek vagy befektetési tanácsadásnak, célja pusztán a figyelem felkeltése. A termék és a szolgáltatások részletes leírását a vonatkozó életbiztosítási szerződési feltétel tartalmazza, amelyek megismerhetők a K&H Bank fiókjaiban, a K&H Biztosító irodáiban és a jelen honlapon. Kérjük, hogy leendő befektetőként figyelmesen vizsgáld meg a biztosítási feltételekben foglaltakat! A tartamon belüli visszavásárlás esetén az adóelőnyök elvesz(het)nek. A szolgáltatást a K&H Biztosító nyújtja.