segítség, járatkésés! Miben segít az utasbiztosítás?
2024. szeptember 16. - Utasbiztosítás járatkésés esetén: Ismerd meg jogaidat, kártérítési lehetőségeidet, és hogyan segíthet az utasbiztosítás az anyagi károk enyhítésében.
A biztosítások megtekintésére és biztosítási ügyintézésre szolgáló felület a K&H mobilbankban.
A felületen a gépjármű kötelező-felelősségbiztosítás, casco, lakás, kisvállalkozói és kockázati életbiztosítások jelennek meg. Az utasbiztosítás jelenleg még nem elérhető, azonban a biztosítási kötvényt elküldjük e-mailben.
Megtekinthetőek a biztosítások részletei, lehetőség van díjfizetésre és kárbejelentésre, valamint új biztosítást is lehet kötni. A biztosítási szerződésekre elektronikus kommunikációt lehet igényelni, ezután a szerződéssel kapcsolatos leveleket ide töltjük fel.
A felhasználók minden olyan dokumentumot elérnek, amelyek azokhoz a szerződésekhez kapcsolódnak, amelyekkel már e-postára váltott a felhasználó. Azokat a dokumentumokat éri el a felhasználó, amelyek azután keletkeztek, hogy e-postára váltott az adott szerződéssel, tehát visszamenőlegesen, az e-postára váltás előtti dokumentumokat nem találja meg digitálisan.
A mobilbankba belépve a termékek fülről érhető el a szolgáltatás, amennyiben élő biztosítási szerződéssel rendelkezel, és nem tiltottad meg a Bank és a Biztosító közötti adatátadást.
A megfelelő biztosítás típust kiválasztva a szerződéshez szükséges néhány adat (pl. biztosított vagyontárgy főbb jellemzői, utasbiztosítás időtartama) megadásával pár kattintással megköthetők a biztosítások.
A legtöbb termék esetében a K&H bankkártyád segítségével néhány kattintással kifizetheted a biztosítás díját.
Sajnos erre jelenleg nincs lehetőség. Amennyiben fel szeretnéd mondani a biztosításodat, ügyfélszolgálati csatornáinkon tudod ezt megtenni (pl. biztosito@kh.hu, vagy webes Ügyfélportálunkon www.kh.hu).
Lépj a kárbejelentés menüpontra, válaszd ki a szerződésedet, majd add meg a káreseményről szóló információkat. Amennyiben felelősségbiztosítás károsultja vagy (pl. egy K&H kötelező-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfél kárt okozott neked), akkor a károkozó rendszámára és szerződés számára lesz szükség. A kárbejelentésnél betöltjük a K&H bankszámla számodat, így a kifizetést arra fogod kapni.
Kérlek írj nekünk a biztosito@kh.hu címre, és add meg az azonosításodhoz szükséges adatokat (név, születési dátum, kötvényszám vagy rendszám). Igyekszünk mielőbb orvosolni a problémát.
Figyelmedbe ajánljuk az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ fogyasztóvédelmi honlapját, ahol hasznos termékleírásokat, összehasonlítást segítő alkalmazásokat (hitelkalkulátor, háztartási költségvetés-számító program) érhetsz el.