Mi & a K&H – online számlanyitás, egy közös élmény & dupla jóváírás
- online számlanyitás – először neked, utána 14–18 év közötti gyermekednek
- maximum 2×40 000 Ft jóváírás, ha mindketten most nyitjátok számlátokat a K&H-nál
- számlavezetési kedvezmények & Kate segít a bankolásban
- otthon a kanapéról is, mobilról indíthatjátok el a számlanyitásokat
hogyan tudjátok megnyitni az új K&H számlátokat?
mit kell tennetek a max 2 x 40 000 forint jóváírásért?
Nyissátok meg online a bankszámlákat és teljesítsétek külön-külön* a jóváírás feltételeit:
szülőként
a K&H okos kényelmi plusz számlacsomag online megnyitását követő 2. hónap végéig:
- érkezzen minimum 150 000 forint a számládra
- vásárolj legalább 5 alkalommal a bankkártyáddal, egyenként minimum 1 000 forint értékben
- beszélgess
Kate-tel, vagy legyen legalább 2 db aláírást igénylő tranzakciód a mobilbankban - járulj hozzá a digitális és telefonos csatornán történő marketing célú megkeresésekhez
- a részletes részvételi feltételeket ITT találod
gyermekként
K&H ifjúsági számla (14-18 éves) online megnyitását követő 2. hónap végéig:
- érkezzen minimum 50 000 forint a számlájára
- vásároljon legalább 5 alkalommal a bankkártyájával, minimum 1 000 forint értékben
- beszélgessen
Kate-tel, vagy legyen legalább 2 db aláírást igénylő tranzakciója a mobilbankban - választhatjátok a 20 000 forint jóváírás könnyített feltételeit is: érkezzen gyermeked számlájára legalább 10 000 forint, a számlanyitást követő első hónap végéig
- a részletes részvételi feltételeket ITT találod
*A két jóváírási akció feltételei különbözőek, egymástól függetlenek, ezért azokat számlánként kell teljesíteni. Ha csak az egyik számlán teljesülnek a feltételek, akkor csak arra a számlára érkezik meg a 40 000 forintos jóváírás
milyen kedvezményeket vehettek igénybe az új K&H bankszámlán?
|
K&H okos kényelmi plusz számlacsomag online |
|
|---|---|
|
kedvezményes csomagdíj |
0 forint |
|
felezd vagy nullázd havi csomagdíjad |
az első 3 hónap csomagdíjmentes, ha a K&H számlanyitás app-ban nyitod a számlád (ha a számlanyitást megelőző naptári évben nem rendelkeztél K&H lakossági bankszámlával) |
|
eseti belföldi forint átutalás K&H ebankon, vagy mobilbankon, valamint csoportos beszedési megbízás teljesítése |
havonta az első 5 darab díjmentes |
|
készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozat nélkül* |
havonta az első 5 darab díjmentes |
|
A Tranzakciós költséget a kedvezménnyel érintett tranzakciók esetén is felszámítjuk. |
|
|
havi csomagdíj kedvezmény nélkül |
2416 forint |
* Beleértve az ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozattal érintett készpénzfelvételeket is, amelyek után tranzakciós költséget sem számítunk fel.
|
K&H ifjúsági számlacsomag 14–18 éves diákoknak |
|
|---|---|
|
havi csomagdíj |
0 forint |
|
K&H lakossági mobilinfo havi díj |
0 forint |
|
K&H e-bank szolgáltatás és K&H mobilbank havi díja |
0 forint |
|
K&H Mastercard éves betéti kártya díja |
első éves díja 0 forint, majd második éves díjból 50% kedvezmény |
|
kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből* |
havonta az első 2 darab díjmentes |
* Beleértve az ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozattal érintett készpénzfelvételeket is, amelyek után tranzakciós költséget sem számítunk fel.
digitális bankolás, kényelmesen, bármikor, mobilról
digitális bankolás, kényelmesen, bármikor, mobilról
- azonnal használható számla és digitális bankkártya (16 éves kortól digitalizálható a bankkártya Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay és Xiami Payben)
- saját számláitokat egyszerűen és könnyen eléritek a K&H mobilbank appban, legyen szó átutalásról, bankkártyák kezeléséről
- KATE, a Te digitális asszisztensed a nap 24 órájában elérhető a K&H mobilbankban – intézi beállításaidat, válaszol a kérdéseidre
megfeleltek a feltételeknek, hogy gyermeked online nyithasson számlát?
- gyermeked
- már betöltötte a 14-et de még nincs 18 éves,
- magyar állampolgár
- nem kiemelt közszereplő és nem amerikai adóalany
- állandó lakcíme megegyezik a tiéddel
- magyar hatóság által kiállított érvényes azonosító okmánya van (személyi igazolvány vagy útlevél, lakcímkártya)
- ha anyuka vagy: a születési neved van gyermeked személyi igazolványán vagy útlevelén
- ha apuka vagy: vezetékneved szerepel gyermeked vezetéknevében
Ha valamelyik feltételnek nem feleltek meg, foglaljatok időpontot ITT hozzátok legközelebbi bankfiókunkba.
mit kell tennetek a 40 000 forint jóváírásért?
a számlanyitást követő 2. hónap végéig:
- érkezzen gyermeked számlájára minimum 50 000 forint
- vásároljon legalább 5 alkalommal a bankkártyájával, minimum 1 000 forint értékben
- legyen legalább 2 db aláírást igénylő tranzakciója a mobilbankban vagy beszélgessen Kate-tel
- választhatjátok a 20 000 forint jóváírás könnyített feltételeit is: érkezzen gyermeked számlájára legalább 10 000 forint a számlanyitást követő első hónap végéig
a részletes részvételi feltételeket ITT találod
milyen kedvezményeket vehettek igénybe az új K&H ifjúsági bankszámlán?
|
K&H ifjúsági számlacsomag 14–18 éves diákoknak |
|
|---|---|
|
havi csomagdíj |
0 forint |
|
K&H lakossági mobilinfo havi díj |
0 forint |
|
K&H e-bank szolgáltatás és K&H mobilbank havi díja |
0 forint |
|
K&H Mastercard éves betéti kártya díja |
első éves díja 0 forint, majd második éves díjból 50% kedvezmény |
|
kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből* |
havonta az első 2 darab díjmentes |
* Beleértve az ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozattal érintett készpénzfelvételeket is, amelyek után tranzakciós költséget sem számítunk fel.
14–18 éves gyermek számlanyitás lépésről lépésre
-
szülő 1. lépés: nyisd meg a K&H mobilbank alkalmazásodat
A termékek menüpontban, kattints az „új számla gyermekemnek” csempére és indítsd el a számlanyitási folyamatot.
-
szülő 2. lépés: add meg gyermeked alapadatait, fogadd el a szükséges nyilatkozatokat
A számlanyitáshoz szükségünk lesz gyermeked adataira, többek között név, gyermek okmányának típusa, száma, anya születési neve.
A tovább lépéshez el kell fogadnod az Adatkezelési tájékoztatót, Ügyfélazonosítási tájékoztatót és nyilatkoznod kell a gyermek kiemelt közszereplői státuszáról, külföldi adózásról, amerikai adóalany státuszról.
-
szülő 3. lépés: küldd el a számlanyitási meghívót gyermeked számára
A számlanyitás befejezéséhez meghívót kell küldened gyermeked telefonjára, melyhez 3 lehetőség közül választhatsz:
- SMS küldéssel
- meghívó megosztásával
- QR kód megjelenítésével,
ha együtt folytatjátok a számlanyitást
-
gyermek 1. lépés: töltsétek le a K&H mobilbank app-ot a gyermek telefonjára
A szülőtől kapott üzenetben vagy QR kód megjelenítésekor kapott instrukciók alapján töltsétek le az appot a gyermek saját telefonjára.
Az K&H mobil appot a telefon alkalmazás áruházából/Google Play áruház/App store(szoftver áruház) is le lehet tölteni QR kód nélkül.
-
gyermek 2. lépés: folytassátok a számlanyitást a gyermek telefonján
A gyermek kattintson a mobilbank nyitóképernyőjén az „ügyfél szeretnék lenni” gombra.
-
gyermek 3. lépés: új ügyfél létrehozása
Válasszátok ki a "18 évnél fiatalabb" opciót, majd adjátok meg, a szülőtől kapott 9 számjegyű kódot, amivel összekötitek a szülő által indított számlanyitási folyamatot. Az ifjúsági számláról szóló tájékoztató elolvasása, valamint a feltételek elfogadása után tudtok tovább lépni! Fontos, hogy a következő lépéshez készítsétek elő
- a gyermek
személyi igazolványát vagy útlevelét, amit a szülő már korábban kiválasztott
- lakcímkártyáját
NFC beolvasás esetén korlátozások nélkül nyithattok bankszámlát!
-
gyermek 4. lépés: ellenőrizzétek a gyermek adatait, kapcsolati elérhetőségeit
A képernyőn megjelennek a szülő által megadott alapadatai a gyermeknek, amelyeket ellenőrizni, szükség esetén manuálisan módosítani/rögzíteni kell.
-
gyermek 5. lépés: fotózzátok le a gyermek okmányait, és készítsetek róla egy szelfit
Az applikáció utasításai szerint fotózzátok be az okmányokat és készítsetek szelfit a gyermekről, sikeres azonosítás után tudtok tovább lépni.
-
gyermek 6. lépés: ellenőrizzétek a gyermek adatait
Ellenőrizzétek a beolvasott személyes adatokat, hogy azok pontosan megegyezzenek a gyermek okmányain szereplőkkel.
Amennyiben a szülő és gyermek adatok egyeznek, a folyamat az azonosítással folytatódik. -
gyermek 7. lépés: e-PIN kód létrehozása
Digitális ügyintézéshez [K&H mobilbank] létre kell hozni a gyermek saját e-PIN kódját, amivel később azonosítani tudja magát a TeleCenterben. Mobilbank belépéshez, tranzakciók aláírásához, stb. mPIN létrehozása szükséges, ami megegyező lehet az e-PIN kóddal.
-
gyermek 8. lépés: keretmegállapodás aláírása
Ezzel a Keretmegállapodással válik gyermeked ügyfelünkké, ezután tudjátok megnyitni bankszámláját. A számlanyitáshoz kapcsolódó dokumentumot, gyermeked később is könnyedén elérheti saját K&H elektronikus postaládádban. (www.kh.hu/epostalada).
-
gyermek 9. lépés: bankszámlaszerződés aláírása
Számlanyitáskor a jogszabályok miatt szükséges kitölteni az ügyfélismereti kérdőívet. Ezután gyermeked aláírhatja a bankszámla- és bankkártya szerződést, és már használhatja is a számláját.
-
gyermek 10. lépés: K&H mobilbank aktiválás, kezdeti beállítások
Sikeres számlanyitást követően a gyermek mobilbankja aktiválódik, belépést követően a kezdőképernyőn látszik a megnyitott számla.
Kérjétek
Kate segítségét, elég annyit mondani, vagy chat-be begépelni, hogy „új ügyfél vagyok!” és Kate, a digitális pénzügyi asszisztens, már intézi is beállításokat az igényeitek szerint, például aktiválja a kártyát és beállítja a vásárlási limitet.
K&H ifjúsági számlacsomag (14-18) online nyitás gyakran ismételt kérdések
mit kell tudnom, mielőtt hozzákezdek az online bankszámlanyitáshoz?
A K&H ifjúsági számlacsomag (14-18) online nyitásához, szülőként rendelkezned kell K&H számlával és K&H mobilbankkal, az alkalmazáson belül, a termékek menüpontjából, az „új számla gyermekemnek” csempére kattintva indíthatod el a folyamatot.
Az online számlanyitási folyamathoz, mindössze gyermeked személyi igazolványára vagy útlevelére, lakcímkártyájára van szükség. A folyamat sikeres lebonyolításához szükségetek lesz stabil internetkapcsolatra, valamint mindkettőtöknek külön-külön kamerás telefonra (élő telefonszámmal), valamint e-mail címre.
Az online számlanyitás épp olyan biztonságos, mint a megszokott bankfióki folyamataink. Az okmányokról nem csak fénykép készül, a folyamatban a valódiságukat is ellenőrizzük a biztonsági elemek segítségével. A szelfin kívül mozgóképpel ellenőrizzük, hogy senki nem él vissza személyazonosságoddal, a nyilatkozatokat és szerződéseket pedig pont ugyanúgy a rendelkezésedre bocsátjuk, mint a bankfióki számlanyitás esetén.
Amennyiben gyermeked rendelkezik NFC-s telefonnal (az alkalmazás jelenleg nem elérhető azokon a 2019 őszétől megjelenő Huawei telefonokon, amelyek nem támogatják a Google Play Services (GPS) ökoszisztémát) és 2016. január 1-je után kibocsájtott személyi igazolvánnyal, vagy érvényes magyar útlevéllel NFC azonosítással (azaz mobiltelefonhoz érintéssel) a lehető legpontosabban beolvassuk és ellenőrizzük is a szükséges adatokat. Ilyen módon korlátozások nélküli online bankszámlacsomagot tudsz nyitni gyermeked számára. Ha pedig nem NFC-s gyermeked készüléke, vagy a személyi igazolványa, a korlátozásokkal kapcsolatban fáradjatok be egy bankfiókba, vagy hívd a K&H TeleCentert.
A folyamat végén gyermeked számára azonnal elérhetővé válik az élő bankszámla és 16 éves kortól a digitalizált bankkártya, így pár kattintás után a Google Pay, Apple Pay, illetve Garmin Pay alkalmazások segítségével azonnal fizetni tud. A gyermek fizikai bankkártyáját a számlanyitást követően postázzuk, a hozzá tartozó PIN-kódot pedig a K&H mobilbankból tudja lekérdezni. Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásaink, a K&H e-bank és a K&H mobilbank is rögtön a rendelkezésére állnak, valamint újonnan megkötött szerződései is elérhetőek a K&H e-postaláda felületén.
milyen költségei lesznek az online megnyitott K&H ifjúsági számlacsomagnak (14-18)?
|
K&H ifjúsági számlacsomag 14–18 éves diákoknak |
|
|---|---|
|
havi csomagdíj |
0 forint |
|
K&H lakossági mobilinfo havi díj |
0 forint |
|
K&H e-bank szolgáltatás és K&H mobilbank havi díja |
0 forint |
|
K&H Mastercard éves betéti kártya díja |
első éves díja 0 forint, majd második éves díjból 50% kedvezmény |
|
kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből* |
havonta az első 2 darab díjmentes |
* Beleértve az ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozattal érintett készpénzfelvételeket is, amelyek után tranzakciós költséget sem számítunk fel.
mire tudja gyermeked új bankszámláját használni?
A K&H ifjúsági számlacsomagnak (14-18) online megnyitását követően, gyermeked azonnal használni tudja számláját, többek között:
- forintban végzett eseti átutalási megbízás K&H mobilbank, vagy K&H e-bank alkalmazásokon keresztül
- K&H mobilbank használata
- 16 éves kortól, digitalizált bankkártyával végzett vásárlások a számlanyitást követően azonnal, majd fizikai bankkártya átvétele után készpénzfelvétel ATM-en keresztül
További előnyök gyermeked számára:
- 1 db K&H Mastercard érintőkártya 0 forint első éves díjjal, majd második éves díjból 50% kedvezmény
- K&H e-bank és K&H mobilbank szolgáltatás 0 forint havi díjjal, 29 forint/sms
- kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből havonta az első 2 darab díjmentes*
*Az ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozatra vonatkozó szabályokat a természetes személyek bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire valamint pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény 3. számú melléklete tartalmazza.
mire nem tudja gyermeked használni a számlacsomagját, ha nem sikerült az NFC azonosítás?
Ha nem NFC képes telefonnal vagy személyi okmánnyal végezted gyermeked azonosítási folyamatát vagy nem sikerül a beolvasott adatait ellenőriznünk, online nyitott bankszámláját korlátozásokkal használhatja, aminek következtében nem lesz jogosult az alábbiakban felsorolt ügyletek végrehajtására
- bármely, a számla megterhelésével járó, tranzakciónkénti 10 millió Ft összeghatárt elérő vagy azt meghaladó ügylet (ideértve az átutalást, beszedést, kártyást vásárlást is)
- havonta 300 000 Ft összeget meghaladó készpénzfelvétel (bankkártya, ATM, postai vagy bankfióki készpénzfelvétel együttes értéke)
- készpénz befizetés, ideértve a harmadik személy részéről kezdeményezett készpénzbefizetést is
- deviza átutalás, nemzetközi forint átutalás belföldre vagy külföldre
- deviza átutalás jóváírása
További korlátozás, hogy ebben az esetben a számlatulajdonos
- kizárólag a K&H okos kényelmi plusz számlacsomag – online számlacsomaghoz tartozó bankszámlával rendelkezhet, valamint
- nem rendelkezhet képviseleti jogosultsággal egyéb, a Bank által harmadik személy részére vezetett bankszámla vonatkozásában
A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló törvény alapján a bankszámlán bonyolított készpénzes tranzakciók – ki és befizetések együttesen – összeértéke nem haladhatja meg az évi 100 millió forintos összeghatárt.
Amennyiben ezt az összeget meghaladóan szeretnél készpénzes tranzakciókat végrehajtani, erre vonatkozó igényed bankfiókban személyesen kell előzetesen bejelenteni. A bejelentés elmulasztása a bankszámlacsomag szerződés felmondását vonhatja maga után.
A korlátozások feloldásáról, valamint az ügyfél átvilágításról a K&H TeleCenteren vagy a K&H Bank bármelyik fiókjában tudsz tájékozódni.
mi szükséges az online bankszámla igényléséhez?
- gyermeked már betöltötte a 14-et de még nincs 18 éves,
- magyar állampolgár
- nem minősül kiemelt közszereplőnek vagy amerikai adóalanynak
- gyermeked állandó lakcíme megegyezik a tiéddel
- gyermeked magyar hatóság által kiállított érvényes azonosító okmánnyal rendelkezzen (személyi igazolvány vagy útlevél, lakcímkártya)
- ha anyuka vagy: a születési neved van gyermeked személyi igazolványán vagy útlevelén
- ha apuka vagy: vezetékneved szerepel gyermeked vezetéknevében
- mobiltelefonjaitok Android 10, IOS 16 < operációs rendszerrel rendelkezzenek
Amennyiben gyermeked a fentiek közül valamelyik online számlanyitáshoz szükséges feltételnek nem felel meg, javsoljuk, hogy látogassatok el a hozzátok legközelebb eső, bankfiókba, ahol kollégáink örömmel segítenek a további teendőkben. Fiókkeresőnket az alábbi linken találod.
mi a K&H ifjúsági számlacsomag (14-18) nyitásának pontos folyamata?
Az online számlanyitási folyamat két részből áll:
- Szülői folyamat
- Gyermek folyamat
szülői folyamat 1. lépés: K&H mobilbank alkalmazásban, a termékek menüpontban, „új számla gyermekemnek” csempére kattintva indítható el a folyamat
szülői folyamat 2. lépés: gyermek alapadatainak megadása, és nyilatkozatok elfogadása
szülői folyamat 3. lépés: számlanyitási meghívó elküldése a gyermek számára
gyermek folyamat 1. lépés: K&H mobilbank app letöltése a gyermek telefonjára
gyermek folyamat 2. lépés: „ügyfél szeretnék lenni” gombra való kattintással a számlanyitási folyamat folytatása
gyermek folyamat 3. lépés: új ügyfél létrehozása, a szülőtől kapott 9 számjegyű kóddal való összekötés, feltételek elfogadása
gyermek folyamat 4. lépés: kapcsolati adatok ellenőrzése
gyermek folyamat 5. lépés: okmányok fotózása, szelfi készítés
gyermek folyamat 6. lépés: gyermek személyes adatainak ellenőrzése
gyermek folyamat 7. lépés: e-PIN kód és mPIN létrehozása
gyermek folyamat 8. lépés: keretmegállapodás aláírása
gyermek folyamat 9. lépés: bankszámlaszerződés aláírása
gyermek folyamat 10. lépés: K&H mobilbank aktiválás, kezdeti beállítások
milyen nyilatkozatokat kell gyermekednek kitöltenie az igénylés során és miért van erre szükség?
A folyamatban nyilatkoznia kell a kiemelt közszereplői státuszról, külföldi adóügyi illetősége esetleges fennállásáról. Adatkezeléssel kapcsolatban részletes tájékoztatót itt található.
gyermekednek szüksége van-e K&H mobilbankra és mit tud intézni ott?
A K&H mobilbank segítségével gyermeked, könnyedén és egyszerűen, bárhonnan intézheti a pénzügyeit. Átlátható felület napi pénzügyeihez - kézenfekvő megoldás, ha elektronikusan indítana átutalást, a bankkártyáját 16 éves korától, pedig innen mindössze pár kattintással digitalizálhatja a Google Pay, illetve Apple Pay segítségével. Bankkártyájának PIN-kódja a számlanyitás után bármikor lekérdezhető lesz a K&H mobilbank felületén. A számlatörténet menüpontban folyamatosan nyomon követheti a költéseit.
hogyan tud gyermeked segítséget kapni, ha elakad?
Amennyiben segítségre lenne szüksége, keressétek fel a hozzátok legközelebb eső bankfiókunkat, vagy hívjátok a K&H TeleCentert.
mi az az e-PIN, mPIN és mire tudja gyermeked használni őket?
Az e-PIN kódod segítségével alá tudja írni szerződéseit, el tudja érni elektronikus csatornáit (K&H e-bank és K&H mobilbank) és azonosíthatja magát a K&H TeleCenter hívásakor. Az e-PIN kód pótlására bankfiókban díjmentesen van lehetőség.
Az mPIN kód a gyermeked egyedi azonosítója a K&H mobilbankba történő belépéshez, és ott megadott megbízások aláírásához. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor tud megadni és a későbbiekben az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor meg tudja változtatni. Ha elfelejtette mPIN kódját, törölnie kell a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra aktiválnia kell az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhat meg. Az újraaktiváláshoz az e-PIN kódjára ismét szüksége lesz! Az arra alkalmas készülékek estén biometrikus azonosítót (pl. TouchID vagy FaceID vagy írisz azonosítás) is beállíthat az mPIN kód mellett. Ezt követően a K&H mobilbank használata során (belépéskor és tranzakciók aláírásakor) lehetősége van a biometrikus azonosítás és az mPIN kód között választani, így a számára legkényelmesebb módon használhatja az alkalmazást.
mit tegyetek, ha gyermeked még nincs 14 éves?
Amennyiben gyermeked még nem töltötte be a 14. életévét, kérjük, egyik szülő, vagy gyámszülői kísérettel gyertek be személyesen egy általatok választott bankfiókba, ahol munkatársunk elmondja a részleteket, válaszol a felmerülő kérdésekre és megnyitjátok a K&H ifjúsági számlacsomagot (14-18). Előzetesen online időpontot is tudtok foglalni, így sorban állás nélkül mehet az ügyintézés.
Mind a szülőnél (törvényes képviselőnél), mind a gyermeknél legyen személyazonosító igazolvány, és lakcímkártya, diákigazolvány.
szüksége van-e gyermekednek K&H e-bankra és mit tud intézni ott?
Ha gyermeked szívesen használ laptop-ot, asztali számítógépet, akkor érdemes telepítenie a K&H e-bankot számítógépére is, ahonnan kényelmesen intézheti napi pénzügyeit! Elektronikus átutalást indíthat, ami 10 millió forint összeghatárig néhány másodpercen belül teljesül. Ehhez nem is kell ismernie a másik fél számlaszámát, elegendő a mobiltelefonszáma, vagy email címe, ha azt előre regisztrálta a saját bankjánál. A számlatörténet menüpontban folyamatosan nyomon követheti a költéseit.
mit tegyek ha gyermekem nem rendelkezik magyarországi lakcímmel vagy nem magyar állampolgár?
Amennyiben gyermeked nem rendelkezik magyarországi lakcímmel vagy nem magyar állampolgár, kérjük, egyik szülő, vagy gyámszülői kísérettel gyertek be személyesen egy általatok választott bankfiókba, ahol munkatársunk elmondja a részleteket, válaszol a felmerülő kérdésekre és megnyitjátok a K&H ifjúsági számlacsomagot (14-18). Előzetesen online időpontot is tudtok foglalni, így sorban állás nélkül mehet az ügyintézés.
Mind a szülőnél (törvényes képviselőnél), mind a gyermeknél legyen személyazonosító igazolvány, és lakcímkártya, diákigazolvány.
gyermekem hogyan digitalizálhatja bankkártyáját és mire tudja használni ezután?
Amennyiben gyermeked betöltötte a 16. évet, az online bankszámlanyitást követően okoseszköze típusától függően több lehetősége is van digitalizálni a bankkártyáját.
iOS operációs rendszerrel rendelkező telefon esetén a K&H mobilbankban az elérhető kártyák képei alatt megjelenik az „Add to Apple Wallet” gomb, amennyiben a kártya még nem került digitalizálásra Apple Payben. A gomb megnyomása után elindul a digitalizációs folyamat, ahol a digitalizációra vonatkozó szerződéses feltételeket elfogadva a kártya digitalizálásra kerül. További információt és az okosórára történő digitalizáció menetét az alábbi linken találjátok.
Android operációs rendszerrel rendelkező telefon esetén a K&H mobilbankban az elérhető kártyák képei alatt megjelenik az „Adja hozzá: GPay” gomb, amennyiben a kártya még nem került digitalizálásra Google Payben. A gomb megnyomása után elindul a digitalizációs folyamat, ahol a digitalizációra vonatkozó szerződéses feltételeket elfogadva a kártya digitalizálásra kerül. További információt és az okosórára történő digitalizáció menetét az alábbi linken találjátok.
Garmin okosórája van gyermekednek? Adjátok hozzá a K&H Mastercard kártyájét a Garmin Connect™ alkalmazáshoz, így egy digitalizált betétikártyát hoztok létre, és már könnyedén fizethet is az okosórájával. A Garmin Connect™ alkalmazás és a Garmin Pay funkció ingyenes, és mind Androidon, mind iOS-en elérhető. További információt az alábbi linken találtok.
A bankkártya digitalizálása után, gyermeked azonnal fizethet okoseszközével a digitalizált bankkártyája segítségével. Számos ATM-ünkön könnyedén intézheti pénzügyeit az érintésmentes technológia segítségével. Egyszerűen csak helyezze oda kártyáját vagy okostelefonját/okosóráját a K&H ATM NFC szimbólum szimbólumhoz és élvezze az egyszerű be- és kifizető funkciókat.
mit érdemes gyermekednek tennie a számlanyitást követően?
A számlanyitást követő legfontosabb lépésekről bővebben tájékozódhatsz az alábbi oldalon: megnézem
mit tudtok tenni, ha gyermeked nem szeretné megtartani a K&H ifjúsági számlacsomagot (14-18)?
- 14 napon belül lehetősége van a szerződéstől való elállásra, amelyet megtehet elektronikus úton K&H mobilbankban, vagy akár személyesen, bármelyik K&H bankfiókban a szülő (törvényes képviselő) együttes megjelenésével
- 14 napon túl a szerződés egyoldalú felmondással megszüntethető K&H bankfiókban
mit tegyél, ha inkább személyesen szeretnél számlát nyitni gyermekednek?
Amennyiben gyermeked számára személyesen szeretnél számlát nyitni, kérjük, foglalj időpontot, fáradjatok be egy bankfiókba és kérd tanácsadóink segítségét. Bankfiókban, tanácsadónk segítségével is intézhetitek gyermeked számlanyitását telefonnal, online.
hol találjátok gyermeked szerződését?
Az online számlanyitási folyamat 100% papírmentes, a dokumentumokat digitálisan tároljuk a K&H e-bank dokumentumok menüpontjában vagy az e-bank hiányában az e-postaláda felületén, ahova gyermeked bármikor beléphet, akár mobiltoken segítségével is.
melyik bankfiókhoz tudtok fordulni a későbbiekben, ha személyes ügyintézésre lenne szükségetek?
Kérdés esetén bármely, általatok választott K&H bankfiókhoz fordulhattok.
szülőként, láthatom-e gyermekem számláját a saját ebank/mobilbank felületemen?
Nem, szülőként a gyermek számláját nem lehet megnézni, ellenőrizni, nyomon követni a szülő saját ebank/mobilbank felületén keresztül. A gyermek számlájáról, 18 éves koráig, a szülő, személyesen, a K&H ügyfélponton tájékozódhat, intézkedhet.
aktuális akciós részvételi feltételek
Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H e-bank] és [K&H mobilbank]
Betétikártya-szolgáltatás [K&H Mastercard betéti érintőkártya]
SMS szolgáltatás [K&H mobilinfo]
Átutalás belföldön forintban
Rendszeres átutalás
Beszedés
Limitmódosítás
Betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön/külföldön

A részvételi feltételek, valamint a hivatkozott dokumentumok megtekinthetők a bankfiókokban és a kh.hu internetes weboldalon. A K&H mobilbank teljes körű használatára a K&H e-bank felhasználói válhatnak jogosulttá. A Bank a kondíciók megváltoztatásának, valamint az Akció visszavonásának jogát fenntartja. A Kate a K&H mobilbank alkalmazás részét képező, digitális asszisztens megoldás: amely a K&H mobilbank által nyújtott szolgáltatások könnyebb elérhetőségét, illetve az Ügyfelek tájékoztatását segíti.