K&H TeleCenter

intézd bankügyeidet kényelmesen, telefonon keresztül!

  • Telefonos Bankár segít bankügyeid intézésében
  • nem kell sorban állni a bankfiókban
  • a nap 24 órájában elérhető
  • +36 1/20/30/70 335 3355
bankkártyád elvesztése, ellopása esetén azonnal hívd a külföldről is díjmentesen hívható +36 80 414 243 zöldszámot és tiltsd le díjmentesen!

részletek részletek

Bizonyos szolgáltatásaink igénybevételéhez elektronikus azonosításra van szükség, az elektronikus azonosítás a 8 számjegyű énazonosító kóddal, valamint a 6 számjegyű ePIN kóddal történik. A kódokat az automata rendszerben kell megadnod a sikeres azonosításhoz.

Telefonos Bankár közreműködésével ePIN kóddal történő beazonosítást követően

Számlához kapcsolódó szolgáltatások 

  • Ügyféltörzsadat és Számlatörzsadat módosítása
  • K&H Lakossági bankszámlához kapcsolódó számlacsomagok beállítása, beleértve a kiegészítő életbiztosítást tartalmazó számlacsomagok beállítását
  • Számlaegyenleg lekérdezése
  • Számlaadatok lekérdezése
  • Aznapi / határidős belföldi, konverzió nélküli forint átutalási megbízások kezelése
  • Rendszeres átutalási megbízások kezelése
  • VIBER átutalási megbízások kezelése
  • Egyenlegtől függő átutalások kezelése
  • Szolgáltatói Díjkiegyenlítési megbízások kezelése
  • Betétlekötés, meglévő lekötés módosítása bármely devizanemben, betét megszüntetése
  • Átvezetés bankunknál vezetett saját számlára (kivéve deviza és konverziós forint átvezetési megbízások)
  • HUF, USD, EUR valutanemben történő nagy összegű készpénzfelvétel előzetes bejelentése
  • HUF, USD, EUR-tól eltérő valuta felvételének előzetes bejelentése, összegtől függetlenül
  • Mobilinfo megbízások kezelése
  • Utólagos havi számlakivonat küldése
  • Tranzakciós igazolások, bizonylat másolatok kiküldése
  • Általános reklamáció kezelése
  • Folyószámla hitelkeret igénylése, megszüntetése, csökkentése
  • K&H e-bank szolgáltatással kapcsolatos igények kezelése, technikai segítségnyújtás
  • Nyilatkozat ingyenes készpénzfelvételre szolgáló fizetési számla megjelöléséről / visszavonásáról (2009. évi LXXXV. törvény 36/A. § (4) bekezdés c) pontja alapján)
  • Felfüggesztett mobil-token azonosítási mód újra engedélyezése

Bankkártyához és hitelkártyához kapcsolódó szolgáltatások 

  • Bankkártya, hitelkártya aktiválás
  • Bankkártya, hitelkártya információk (rendelkezésre álló összeg, költések stb.)
  • Hitelkártyára vonatkozó, törlesztéssel kapcsolatos információk
  • ATM, vagy kereskedői POS tranzakciós problémák kezelése
  • Információ szolgáltatás bankkártyával kapcsolatos kérdésekben
  • Bankkártya reklamációkkal kapcsolatos ügyintézés
  • PIN kód újrarendelés
  • Pótkártya rendelés
  • Bankkártya használati limit módosítása
  • Bankkártya fiókkódjának, átvétel módjának módosítása
  • Ügyfél által nem aktivált bankkártyák kezelése
  • Betéti bankkártyák (kivéve Énkártya) igénylése

Telefonos Bankár közreműködésével, ellenőrző kérdésekkel történő beazonosítással igénybe vehető szolgáltatások

  • Bankkártya, hitelkártya letiltás
  • K&H Lakossági bankszámlához kapcsolódó számlacsomagok beállítása, beleértve a kiegészítő életbiztosítást tartalmazó számlacsomagok beállítását
  • ePIN kód újrarendelése és külföldre történő kiküldése
  • ePIN kód letiltása
  • K&H hitelkártya törlesztési biztosításra vonatkozó csatlakozási nyilatkozatmegadása
  • K&H választható utasbiztosítás bankkártyához szolgáltatás igénylése és kezelése
  • Egyedi termékek/szolgáltatások ajánlatának az ismertetése
  • Azonosító eszközök letiltása
  • Internetes biztonsági kód (3D Secure Code) szolgáltatás regisztráció és a szolgáltatás paramétereinek módosítása (társ-) számlatulajdonos vagy kártyabirtokos által
  • Mobil-token tiltása/törlése

Telefonos Bankár közreműködésével, ellenőrző kérdések nélkül igénybe vehető szolgáltatások

  • Általános információ banki termékekről és szolgáltatásokról 

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet és további kérdésed van, kérjük hívd a K&H TeleCentert a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon, vagy fáradj be bankfiókjaink bármelyikébe, ahol készséggel állunk rendelkezésedre!

kinek ajánljuk?

  • aki kényelmesen, gyorsan, sorban állás nélkül, telefonon keresztül szeretné intézni pénzügyeit

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, az Általános Szerződési Feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az aktuális hirdetmény tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.