K&H TeleCenter

intézd bankügyeidet kényelmesen, telefonon keresztül!

  • Telefonos Bankár segít bankügyeid intézésében
  • nem kell sorban állni a bankfiókban
  • a nap 24 órájában elérhető

részletek részletek

Bizonyos szolgáltatásaink igénybevételéhez elektronikus azonosításra van szükség, az elektronikus azonosítás a 8 számjegyű énazonosító kóddal, valamint a 6 számjegyű ePIN kóddal történik. A kódokat az automata rendszerben kell megadnod a sikeres azonosításhoz.

Telefonos automata rendszeren keresztül igénybe vehető szolgáltatásainkhoz - egyenleglekérdezés és ePIN kód változtatás - elektronikus azonosítás szükséges.

Telefonos Bankár közreműködésével ePIN kóddal történő beazonosítást követően

Számlához kapcsolódó szolgáltatások 

  • Ügyféltörzsadat és Számlatörzsadat módosítása 

  • K&H Lakossági bankszámlához kapcsolódó számlacsomagok beállítása, beleértve a kiegészítő életbiztosítást tartalmazó számlacsomagok beállítását 

  • Számlaegyenleg lekérdezése 

  • Számlaadatok lekérdezése 

  • Aznapi / határidős belföldi, konverzió nélküli forint átutalási megbízások kezelése 

  • Rendszeres átutalási megbízások kezelése 

  • VIBER átutalási megbízások kezelése 

  • Egyenlegtől függő átutalások kezelése 

  • Szolgáltatói Díjkiegyenlítési megbízások kezelése 

  • Betétlekötés, meglévő lekötés módosítása bármely devizanemben, betét megszüntetése 

  • Átvezetés bankunknál vezetett saját számlára (kivéve deviza és konverziós forint átvezetési megbízások) 

  • HUF, USD, EUR valutanemben történő nagy összegű készpénzfelvétel előzetes bejelentése 

  • HUF, USD, EUR – tól eltérő valuta felvételének előzetes bejelentése, összegtől függetlenül 

  • Mobilinfo megbízások kezelése 

  • Utólagos havi számlakivonat küldése 

  • Tranzakciós igazolások, bizonylat másolatok kiküldése 

  • Általános reklamáció kezelése 

  • Folyószámla hitelkeret igénylése, megszüntetése, csökkentése 

  • K&H e-bank szolgáltatással kapcsolatos igények kezelése, technikai segítségnyújtás 

  • Nyilatkozat ingyenes készpénzfelvételre szolgáló fizetési számla megjelöléséről / visszavonásáról (2009. évi LXXXV. törvény 36/A. § (4) bekezdés c) pontja alapján) 

Bankkártyához és hitelkártyához kapcsolódó szolgáltatások 

  • Bankkártya, hitelkártya aktiválás 

  • Bankkártya, hitelkártya információk (rendelkezésre álló összeg, költések, stb.) 

  • Hitelkártyára vonatkozó, törlesztéssel kapcsolatos információk 

  • ATM, vagy kereskedői POS tranzakciós problémák kezelése 

  • Információ szolgáltatás bankkártyával kapcsolatos kérdésekben 

  • Bankkártya reklamációkkal kapcsolatos ügyintézés 

  • PIN kód újrarendelés 

  • Pótkártya rendelés 

  • Bankkártya használati limit módosítása 

  • Bankkártya fiókkódjának, átvétel módjának módosítása 

  • Ügyfél által nem aktivált bankkártyák kezelése 

  • K&H választható utasbiztosítás bankkártyához szolgáltatás igénylése és kezelése 

  • Betéti bankkártyák (kivéve Énkártya) igénylése 

Telefonos Bankár közreműködésével, ellenőrző kérdésekkel történő beazonosítással igénybe vehető szolgáltatások

  • Bankkártya, hitelkártya letiltás 

  • K&H Lakossági bankszámlához kapcsolódó számlacsomagok beállítása, beleértve a kiegészítő életbiztosítást tartalmazó számlacsomagok beállítását 

  • K&H TeleCenter szolgáltatás beállítása (Keretszerződéssel és ePIN kóddal rendelkező ügyfeleink részére) 

  • K&H TeleCenter szolgáltatásba bevont számlák beállítása 

  • K&H TeleCenter szolgáltatásba bevont elsődleges számlák beállítása 

  • K&H TeleCenter szolgáltatásba bevont számlák módosítása 

  • K&H TeleCenter szolgáltatásba bevont elsődleges számlák módosítása 

  • ePIN kód újrarendelése és külföldre történő kiküldése 

  • ePIN kód letiltása 

  • K&H start fészek otthonbiztosítás szerződés megkötése 

  • K&H hitelkártya törlesztési biztosításra vonatkozó csatlakozási nyilatkozat megadása 

  • Egyedi termékek/szolgáltatások ajánlatának az ismertetése 

  • Azonosító eszközök letiltása 

  • Internetes biztonsági kód (3D Secure Code) szolgáltatás regisztráció és a szolgáltatás paramétereinek módosítása (társ-) számlatulajdonos vagy kártyabirtokos által 

Telefonos Bankár közreműködésével, ellenőrző kérdések nélkül igénybe vehető szolgáltatások

  • Általános információ banki termékekről és szolgáltatásokról 

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet és további kérdésed van, kérjük hívd a K&H TeleCentert a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon, vagy fáradj be bankfiókjaink bármelyikébe, ahol készséggel állunk rendelkezésedre!

kinek ajánljuk?

  • aki kényelmesen, gyorsan, sorban állás nélkül, telefonon keresztül szeretné intézni pénzügyeit

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, az Általános Szerződési Feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az aktuális hirdetmény tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.