TE & az autópálya-matrica a mobilbankodban

  • már a K&H mobilbakban is kényelmidíj nélkül vásárolható
  • az összes belföldi autópálya-matrica elérhető
  • segítünk a külföldi e-matrica vásárlásban is
TE & az autópálya-matrica a mobilbankodban
autópálya matrica nyereményjáték

vásárold meg autópálya-matricádat, és akár egy iPhone 16 is a tiéd lehet!

  • regisztrálj a K&H+ autópálya-matrica szolgáltatásba
  • tappolj a Kate ikonra a mobilbankod főoldalán a képernyő tetején
  • írj neki üzenetet, hogy ’játszani szeretnék’, vagy tappolj rá a push notira, miben Kate megszólít
  • & tippeld meg, hány darab autót regisztrálnak a K&H+ szolgáltatásba 2026. január 31-ig

& ha matricát is vásárolsz a játék időtartama alatt, akár egy iPhone 16 is a tiéd lehet!

a részvételi feltételeket ITT találod meg

próbáld ki az autópálya-matrica vásárlást!

  • itt kezdd el!

    jelentkezz be a K&H mobilbankba és a képernyő jobb alsó sarkában találod a K&H+ ikont, amit megérintve éred el a K&H plusz szolgáltatásokat. Érintsd meg az autós közlekedés cím alatt található „autópálya-matrica” feliratú csempét.

  • adatok megadása

    ha még nem használtad az autópálya-matrica vagy parkolás szolgáltatást, akkor regisztrálj egy gépjárművet, amire a matricát érvényesíteni szeretnéd.
    ezen a képernyőn adhatod meg a számlázási adatokat is.
    válassz ki egy számodra megfelelő matricatípust és add meg az érvényesség kezdetét.

  • külföldi matrica vásárlása

    a K&H plusz oldalon válaszd a külföldi autópálya-matrica vásárlás csempét

  • ország kiválasztása

    válaszd ki az országot, ahol használni szeretnéd az autópályát. Megérintve a csempét átirányítunk az adott ország hivatalos útdíjkezelőjének a weboldalára. így közvetlenül az útdíjkezelőtől veheted meg a külföldi autópálya-matricát extra költségek felszámolása nélkül.

    a vásárlási folyamat azonban már az adott szolgáltató weboldalán folytatódik.

  • autók, számlázási címek kezelése

    új járművet vagy számlázási címet fel tudsz venni az autópálya-matrica alkalmazásban is, de ha szerkeszteni vagy törölni szeretnél egy meglévőt, akkor a mobilbank bal felső sarkában található „…” menü alatt >> a „beállításokon” belül >> a „K&H+ beállítások” menüpontban tudod megtenni.

gyakran ismételt kérdések

Mi az autópálya-matrica vásárlás funkció a K&H+ alkalmazásban?

A K&H+ alkalmazásban lehetőséged van digitális autópálya-matricát vásárolni magyarországi gyorsforgalmi utak használatához. A vásárlás néhány kattintással elvégezhető, a matrica pedig azonnal érvényes.

Szükséges regisztráció a szolgáltatás használatához?

Igen, mint minden K&H+ szolgáltatásnál, itt is szükséges egy regisztráció a szolgáltatás igénybevételéhez. A regisztráció az Általános szerződési feltételek és az Adatkezelési tájékoztató megtekintését és elfogadását jelenti.

Milyen típusú matricák érhetők el?

  • Napi (1 napos)
  • Heti (10 napos)
  • Havi
  • Éves országos
  • Éves megyei

Hogyan tudok matricát vásárolni?

  1. Nyisd meg a K&H mobilbankot, és válaszd a K&H+ menüpontot.
  2. Kattints az „autópálya-matrica” ikonra.
  3. Add meg a jármű rendszámát, kategóriáját (pl. D1, D1m, D2), és válaszd ki a kívánt matrica típust.
  4. Ellenőrizd az adatokat, majd válaszd ki a fizetéshez használt bankkártyát.
  5. A vásárlás után a matrica azonnal megjelenik a mobilbankban.

Lehet-e előre időzíteni a matrica érvényességének kezdetét?

Igen, be lehet állítani későbbi érvényesség kezdetét napi, heti és havi matricák esetében. Legkésőbbi érvényesség kezdete adott év december 31. lehet.

Lehetséges egyszerre több matricát vásárolni?

Igen, egy rendszámra lehetséges több matricát vásárolni. Illetve több rendszámra is lehetséges matricákat vásárolni a szolgáltatásban.

Hol találom meg a megvásárolt matricáimat?

A vásárlás után a K&H mobilbankban, a K&H+ „előző vásárlásaim” között találod meg a matricát és annak részleteit.

Kapok értesítést a matrica lejáratáról?

Igen, ha engedélyezted a push értesítéseket, a mobilbank figyelmeztet a matrica lejárata előtt.

Milyen járműkategóriákra vásárolhatok matricát?

  • D1: személygépkocsik (max. 7 személy)
  • D1M: motorkerékpárok
  • D2: személygépkocsik (7 személy felett)
  • U: utánfutók, pótkocsik

Lehet-e motorkerékpárra is matricát vásárolni?

Igen, a K&H+ alkalmazásban motorkerékpárra is vásárolhatsz matricát. A motorok a D1M kategóriába tartoznak, és ugyanazok a matrica típusok érhetők el, mint más járművekre.

Mi történik, ha elírom a rendszámot vagy rossz kategóriát választok?

A megadott adatok alapján történik a matrica érvényesítése. Hibás rendszám vagy kategória esetén a matrica érvénytelen, és nem jár visszatérítés. Kérjük, fokozottan figyelj az adatok helyességére!

Lehet külföldi rendszámra is vásárolni?

Igen, a legtöbb ország rendszámtípusai támogatottak. A rendszer automatikusan felismeri a formátumot.

Hogyan tudom módosítani gépjármű és számlázási adataimat?

K&H+ beállításokban elérhető „számlázási adatok” menüpontba tudod a számlázási adataidat módosítani. Magánszemély és vállalati számlázási címet is meg lehet adni. Gépjármű adataidat a K&H+ beállításokban a „járműveim” menüpontban lehet módosítani.

Lehetséges alapértelmezett adat beállítása?

Igen, lehetséges az alapértelmezett számlázási adat és gépjármű kiválasztása. Amíg ezt nem változtatod meg, addig ezek az alapértelmezett értékek lesznek beállítva minden megkezdett vásárlásnál. Ezeket az adatokat módosítani tudod a vásárlás indításánál is, illetve új adatok felvitelére is van lehetőség minden alkalommal.

Módosíthatom vagy törölhetem a vásárlást?

Nem. A vásárlás végleges, és a matrica azonnal érvénybe lép. Módosításra vagy törlésre nincs lehetőség.

Milyen fizetési módok érhetők el?

A vásárlás a K&H mobilbankban elérhető bankkártyákkal történik. A fizetés biztonságos, és azonnal megtörténik.

Hogyan lehetséges kiválasztani azt a kártyát, amivel fizetni szeretnék?

Egy tranzakció elindításánál az összeg kifizetése előtt minden esetben kiválaszthatod, melyik kártyádat szeretnéd használni a parkoláshoz.

Kapok számlát a vásárlásról?

A vásárlás részleteit és a számlát a mobilbankban találod meg az „előző vásárlásaim” menüpontban. Külön e-mailes számlát nem küldünk.

Mit tegyek, ha nem látom a matricát a vásárlás után?

Ellenőrizd a „előző vásárlásaim” menüpontot a mobilbankban. Ha ott sem találod, keresd fel a K&H ügyfélszolgálatát.

Mit tegyek probléma esetén?

A K&H+ beállításokban az „autópálya-matrica” menüpontban a panaszkezelési segédlet nyújt információt arról, hogy milyen esetben tud segíteni a Bank és milyen esetben szükséges felkeresni a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltatót.

Ki nyújtja a szolgáltatást?

A szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. nyújtja, a fizetési tranzakciókat a K&H Bank Zrt. kezeli. A matricák értékesítése hivatalos viszonteladói partneren keresztül történik.

Hogyan tudom megszüntetni a szolgáltatást?

A K&H+ beállítások, azon belül „autópálya-matrica” menüponton belül van lehetőség lemondani a szolgáltatást. A megvásárolt matricák érvényesek maradnak a szolgáltatás lemondása ellenére érvényességi idejük erejéig.

Hogyan tudok külföldi autópálya matricát vásárolni?

A K&H+ főmenüjében található „külföldi autópálya-matrica” csempében található linkek segítségével érhetők el a környező országok hivatalos e-matrica forgalmazói. Ezen linkekre kattintással elhagyod a mobilbankot és a Bank a továbbiakért semmilyen felelősséget nem vállal.

kapcsolódó dokumentumok

Általános Szerződési Feltételek K&H+ szolgáltatásra vonatkozóan
Adatkezelési tájékoztató - autópálya-matrica

A K&H+ szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. nyújtja. A szolgáltatás igénybevételéhez a K&H mobilbank alkalmazáson belül a K&H+ szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek elfogadása szükséges. A szolgáltatásnyújtásban a K&H Bank teljesítési segédként vesz részt.

KiberPajzs
Vértezd fel magad a kibercsalásokkal szemben, látogass el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)
Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A K&H+ szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. nyújtja. A szolgáltatásnyújtásban a K&H Bank teljesítési segédként vesz részt. A kondíciók módosításának jogát a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. és a K&H Bank fenntartja. A K&H+ szolgáltatás leírását és feltételeit a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. K&H+ szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételei tartalmazza. A K&H mobilbank leírását és feltételeit a K&H Bank elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzata és a Természetes személyes bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire, valamint pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetménye tartalmazza. Részletek itt a kh.hu weboldalon.