K&H e-posta belépés

mi az a token?

Egy USB csatlakozóval ellátott chipkártya, amelynek segítségével beléphetsz az Electra rendszerbe és aláírhatsz tranzakciókat.  Az USB token biztonságos, kétfaktoros hitelesítőeszköz, amelyhez a PKI (public key infrastructure) szabványok és az azokban felhasznált kriptográfiai módszerekre épülő hitelesítő és azonosítási eljárások kapcsolódnak.

hogyan jutok hozzá a tokenhez?

Tokent bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz e-posta szerződés megkötésével egyidejűleg. 

hogyan kell telepítenem a tokent?

A token telepítéséhez rendszergazdai jogosultságra van szükséged. A szükséges telepítőprogram  a számítógépen használt operációs rendszertől függ. Segédletünkkel gyorsan megtalálhatod a számodra megfelelő programot, és lépésről-lépésre végigvezetünk a telepítés folyamatán. Kattintson ide!

mit tegyek, ha elrontottam vagy elfelejtettem a PIN kódomat?

Ha belépéskor vagy tranzakció-aláíráskor elrontottad PIN kódodat, rögtön újra tudod próbálni. Egymást követő hibás próbálkozások után azonban a token automatikusan tiltásra kerül. A tiltás feloldásáért a Vállalati Ügyfélszolgálat kollégáit kell felhívnod.

mit tegyek, ha lejár a tokenem

Biztonságod érdekében az e-posta token tanúsítványod 4 évente lejár, emiatt szükségessé válik a tanúsítványok cseréje.

A lejárat napjáig az eszköz a megszokott módon működik. A tanúsítvány lejárata után, a megújításig, a tokennel nem lehet belépni és aláírni.

A megújításhoz szükséges feltételek:

  • internetelérés,
  • feltelepített token meghajtó
  • böngésző
    • Internet Explorer (7-es vagy magasabb verzió) vagy Mozilla Firefox (24 vagy magasabb verzió)
    • Java 1.6 (vagy magasabb verzió)
  • olvasási és írási jogosultság a CD/DVD meghajtóhoz 

Amennyiben jogosultságaid nem engedik a link megnyitását, kérd rendszergazdád segítségét, és ellenőrizd, hogy rendelkezel-e a fenti feltételekkel!
A tanúsítvány megújítást elvégezheted egy másik számítógépen, akár otthon is, ha a fenti öt feltétel rendelkezésedre áll. 

A tanúsítvány pár egyszerű lépésben megújítható.

Kérdéseddel hívd a K&H Vállalati Ügyfélszolgálatot a +36 40 200 069-es telefonszámon.

töltsd le a meghajtó programot
telepítsd a meghajtó programot
csatlakoztasd a tokent
változtasd meg a kezdeti PIN kódot

telepítési útmutató telepítési útmutató

válaszd ki az alábbi legördülő menükből a számítógépedre vonatkozó jellemzőket!

e-Szignó program letöltése e-Szignó program letöltése

A K&H e-posta dokumentumok olvasásához szükséges program letöltése
A K&H e-posta szolgáltatásból letöltött, elektronikusan aláírt dokumentumok megnyitásához szükséges program letöltése:

A K&H e-posta token eszközzel történő eléréséhez szükséges programok letöltése
Internet Explorer böngésző használata esetén az e-bank telepítő program (a chipkártya kezeléshez szükséges szoftverek) letöltése, majd futtatása szükséges:

SMS azonosítással történő e-posta belépéshez felhasználónevedre és jelszavadra lesz szükséged, amelyet az első e-posta belépés alkalmával adhatsz meg. A felhasználónév és jelszó megadását követően SMS-ben küldünk neked egy egyszer használatos kódot, amelyet be kell gépelned az e-posta belépő képernyőjére.

mit kell tudnom az e-postába történő első belépésről?

Első használatkor K&H énazonosítóddal és ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H e-postába. Ezt követően tetszőlegesen választhatod meg felhasználónevedet és jelszavadat, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni. 

mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?

A K&H énazonosító az egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kapod meg.

K&H énazonosítódat a számlaegyenleg-értesítőn találod meg

A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.

ha belépésnél rosszul adtam meg a felhasználónevet és jelszót, hogyan tudom a blokkolást feloldani?

A blokkolás feloldásához az e-posta belépési oldalán az „elfelejtettem a jelszavam” gombra kattintva tudsz új jelszót igényelni, amivel a belépés azonnal elérhető az e-posta felülete.

hogyan tudok biztonságosabb azonosítóeszközre váltani?

A K&H e-postát tokenes azonosítással is használhatod. Amennyiben tokenes azonosításra szeretnél váltani, kérjük, fáradj be bármelyik bankfiókunkba, hogy a tokent átvehesd!
Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazza.