K&H e-posta belépés

mi az a token?

Egy USB csatlakozóval ellátott chipkártya, amelynek segítségével beléphet az Electra rendszerbe és aláírhat tranzakciókat.  Az USB token biztonságos, kétfaktoros hitelesítőeszköz, amelyhez a PKI (public key infrastructure) szabványok és az azokban felhasznált kriptográfiai módszerekre épülő hitelesítő és azonosítási eljárások kapcsolódnak.

hogyan jutok hozzá a tokenhez?

Tokent bármelyik bankfiókunkban igényelhet e-posta szerződés megkötésével egyidejűleg. 

hogyan kell telepítenem a tokent?

A token telepítéséhez rendszergazdai jogosultságra van szüksége. A szükséges telepítőprogram a számítógépen használt operációs rendszertől függ. Segédletünkkel gyorsan megtalálhatja a számára megfelelő programot, és lépésről-lépésre végigvezetjük a telepítés folyamatán. Kattintson ide!

mit tegyek, ha elrontottam vagy elfelejtettem a PIN kódomat?

Ha belépéskor vagy tranzakció-aláíráskor elrontotta PIN kódját, rögtön újra tudja próbálni. Egymást követő hibás próbálkozások után azonban a token automatikusan tiltásra kerül. A tiltás feloldásáért a Vállalati Ügyfélszolgálat kollégáit kell felhívnia.

mit tegyek, ha lejár a tokenem

Biztonsága érdekében az e-posta token tanúsítványa 4 évente lejár, emiatt szükségessé válik a tanúsítványok cseréje.

A lejárat napjáig az eszköz a megszokott módon működik. A tanúsítvány lejárata után, a megújításig, a tokennel nem lehet belépni és aláírni.

A megújításhoz szükséges feltételek:

  • internetelérés,
  • feltelepített token meghajtó
  • böngésző
    • Internet Explorer (7-es vagy magasabb verzió) vagy Mozilla Firefox (24 vagy magasabb verzió)
    • Java 1.6 (vagy magasabb verzió)
  • olvasási és írási jogosultság a CD/DVD meghajtóhoz 

Amennyiben jogosultságai nem engedik a link megnyitását, kérje rendszergazdája segítségét, és ellenőrizze, hogy rendelkezik-e a fenti feltételekkel!
A tanúsítvány megújítást elvégezheti egy másik számítógépen, akár otthon is, ha a fenti öt feltétel rendelkezésére áll. 

A tanúsítvány pár egyszerű lépésben megújítható.

Kérdésével hívja a K&H Vállalati Ügyfélszolgálatot a +36 1 468 7777-es telefonszámon.

SMS azonosítással történő e-posta belépéshez felhasználónevére és jelszavára lesz szüksége, amelyet az első e-posta belépés alkalmával adhat meg. A felhasználónév és jelszó megadását követően SMS-ben küldünk egy egyszer használatos kódot, amelyet be kell gépelnie az e-posta belépő képernyőjére.

mit kell tudnom az e-postába történő első belépésről?

Első használatkor K&H énazonosítójával és ePIN-kódjával léphet be a K&H e-postába. Ezt követően tetszőlegesen választhatja meg felhasználónevét és jelszavát, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudja használni. 

mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?

A K&H énazonosító az egyedi azonosítója az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kapja meg.

K&H énazonosítóját a számlaegyenleg-értesítőn találja meg

A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresse fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhet újat.

ha belépésnél rosszul adtam meg a felhasználónevet és jelszót, hogyan tudom a blokkolást feloldani?

A blokkolás feloldásához az e-posta belépési oldalán az „elfelejtettem a jelszavam” gombra kattintva tud új jelszót igényelni, amivel a belépés azonnal elérhető az e-posta felülete.

hogyan tudok biztonságosabb azonosítóeszközre váltani?

A K&H e-postát tokenes azonosítással is használhatja. Amennyiben tokenes azonosításra szeretne váltani, kérjük, fáradjon be bármelyik bankfiókunkba, hogy a tokent átvehesse!

hogyan tudok belépni chipkártyával? hogyan tudok belépni chipkártyával?

töltse le a meghajtó programot
telepítse a meghajtó programot
csatlakoztassa a tokent
változtassa meg a kezdeti PIN kódot

telepítési útmutató telepítési útmutató

kérjük, válassza ki az alábbi legördülő menüpontokból a számítógépére vonatkozó jellemzőket!

e-Szignó program letöltése e-Szignó program letöltése

A K&H e-posta dokumentumok olvasásához szükséges program letöltése
A K&H e-posta szolgáltatásból letöltött, elektronikusan aláírt dokumentumok megnyitásához szükséges program letöltése:

A K&H e-posta token eszközzel történő eléréséhez szükséges programok letöltése
Internet Explorer böngésző használata esetén az e-bank telepítő program (a chipkártya kezeléshez szükséges szoftverek) letöltése, majd futtatása szükséges:

számlakezelés és forintátutalás

hogy kell belépni mobil-tokennel?

Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent e-bankba történő belépéshez úgy használhatja, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „e-bank belépés” funkciót választja. Ezzel párhuzamosan számítógépén, az e-bank bejelentkezési képernyőn, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően beolvassa telefonjával az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonja mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítenie. Részletekért nézze meg a mobil-tokenes e-bank belépés videóját

hogyan jutok hozzá a mobil-tokenhez?

Ahhoz, hogy e-bankba mobiltelefonjával  be tudjon lépni, és ott a megbízásokat azzal aláírni, K&H mobilbank szolgáltatásra van szüksége. A mobilbank alkalmazást a megfelelő webáruházból töltheti le (App Store, Google Play). Az alkalmazás letöltése egyben a mobil-token azonosító letöltését is jelenti. A mobil-token úgy válik használhatóvá, ha a mobilbank alkalmazást – letöltés után –  aktiválja néhány nagyon egyszerű lépésben. Aktiválást követően a mobilbank bejelentkezési képernyőjén találja az „e-bank belépés” menüpontot. Részletekért nézd meg a mobil-token aktiválás videóját

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank alkalmazásba épített, szoftveralapú azonosítási mód. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatja K&H e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kódot, műveletek aláírásához pedig egy QR kódot kell beolvasnia telefonjával, majd azt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas iPhone esetén TouchID-val) megerősítenie

mi az mPIN kód?

Az mPIN kód az Ön egyedi azonosítója mobilbankba történő belépéskor, és ott megbízások aláírásakor. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor választhat meg. Az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor megváltoztathatja mPIN kódját, illetve az arra alkalmas iPhone készülékek estén TouchID-t is beállíthat mPIN kód helyett.

mit tegyek, ha elfelejtettem az mPIN kódomat?

Ha elfelejtette mPIN kódját, törölje a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában, e-bankon a „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontban, vagy a K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnia az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhat meg.

mit tegyek, ha elrontom az mPIN kódomat?

Ha elrontotta mPIN kódját belépéskor vagy tranzakció-aláíráskor, rögtön újrapróbálhatja. Egymást követő hibás próbálkozások után azonban a mobil-tokent 24 órára zároljuk. Ez esetben a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában, e-bankon a „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontban, vagy a K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül törölheti a mobil-tokent telefonjáról, majd újraaktiválhatja az alkalmazást. 

mit tegyek, ha nem működik a TouchID a telefonomon?

Ellenőrizze iPhone készüléke „beállítások” menüpontjában, hogy ujjlenyomata rögzítve van-e már! Ha nem, kérjük, rögzítse, ezt követően használható lesz a mobilbank alkalmazásban is. 

mit tegyek, ha nem tudom leolvasni a színes kódot belépéskor?

Győződjön meg róla, hogy okostelefonja kamerája ép és sértetlen! Gyengébb teljesítményű készülékek esetén sajnos előfordulhat, hogy nehezen, vagy egyáltalán nem olvasható be a színes kód. Ilyen esetben javasoljuk, hogy válassza a chipkártyás azonosítási módot, amely ugyancsak kiemelkedő biztonsági szint mellett biztosítja az Ön számára e-bank fiókjához történő hozzáférését.

Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazza.