token tanúsítvány megújítás

Az Önök biztonsága érdekében az Electra és E-posta token azonosító eszközök tanúsítványa 4 évente lejár, emiatt szükségessé válik a tanúsítványok cseréje.

  • A lejárat napjáig az eszköz a megszokott módon működik. A tanúsítvány lejárata után a megújításig a tokennel nem lehet belépni és aláírni.
  • A tanúsítvány pár egyszerű lépésben megújítható. Kérjük, kattintson a lenti belépési módok Önnek megfelelő gombjára.
  • Kérdésével hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot a +36 40 200 069-es telefonszámon

fontos információk fontos információk

Mik a megújítás technikai feltételei?

  • internet elérés,
  • feltelepített token driver
  • böngésző: Internet Explorer (7-es vagy magasabb verzió) vagy Firefox (24 vagy magasabb verzió)
  • Java 1.6 (vagy magasabb verzió)
  • olvasási és írási jogosultság a CD/DVD meghajtóhoz 

Mit tegyen, ha nincs jogosultsága a megújításhoz?

Amennyiben jogosultságai nem engedik a link megnyitását, kérje rendszergazdája segítségét és ellenőrizze, hogy rendelkezik-e a fenti feltételekkel. 
A tanúsítvány megújítást elvégezheti egy másik számítógépen, akár otthon is, ha a fenti öt feltétellel rendelkezik. 

ellenőrizze a minimumfeltételek meglétét
olvassa el a felhasználói kézikönyvet
készítse elő a tokent
kezdje el a megújítást
Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Electra szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazzák.