K&H e-kártyafelület belépés

& TE tudtad?

  • a böngészősávban található internetes cím (URL) megmutatja, hogy a valóságban melyik oldalon vagy
  • a K&H e-kártyafelület belépő oldala: https://www.kh.hu/ekartya

& mit tegyél, ha nem a K&H e-kártya felület URL-jét látod?

  • NE add meg belépési adataidat
  • zárd be a böngészőt
  • csatolmányként továbbítsd a levelet, amiben a csaló linket kaptad az informationsecurity@kh.hu címre

& ha már megtörtént a baj?

  • haladéktalanul hívd a K&H TeleCentert, ahol kollégáink segítenek a további lépésekben
  • látogasd meg a https://www.kh.hu/biztonsag-a-penzugyekben oldalt, ahol mindent elolvashatsz a további teendőkről
  • tegyél rendőrségi feljelentést

& hogyan védekezz a támadások ellen?

  • mindig ellenőrizd az oldal URL-jét a böngészősávban
  • ne kattints olyan levélben található linkre, ami sürget, valamilyen szankcióval fenyeget, vagy feltűnően jó ajánlatot tartalmaz
  • tartsd észben, hogy a Bank SOHA nem kéri, hogy linkre kattintva lépj be az e-kártya felületre,
  • ha egy beszélgetés során a jelszavadat, ePIN kódodat, SMS megerősítő kódodat kéri a hívó fél, akkor biztos lehetsz abban, hogy csalóval beszélsz. Szakítsd meg a vonalat!
  • ne feledd, hogy a Bank semmilyen körülmények közt nem kéri, hogy távoli elérést lehetővé tevő applikációt/szoftvert telepíts az eszközödre és nem kéri, hogy másik, „biztonságos” számlára utald a pénzedet

mire tudom használni és hogyan a K&H e-kártyafelületet?

A K&H e-kártyafelület elsősorban azon lakossági társkártya vagy üzleti bankkártya tulajdonosok számára nyújt segítséget, akik NEM rendelkeznek K&H e-bank vagy K&H mobilbank hozzáféréssel, mivel ezek a funkciók e-csatornáinkon is elérhetőek az alkalmazásba belépve. Új kártyája a gyártás megkezdésétől láthatóvá válik digitális felületeinken. A régi kártyával semmilyen teendője nincs, a tiltása sem szükséges.

mire használható?

  • K&H bankkártyához tartozó PIN kód lekérdezésére
  • erős ügyfélhitelesítéshez használandó internetes vásárlási jelszó megadására. további információk

hogyan tudok belépni?

  • K&H énazonosító
  • K&H ePIN

gyakran ismételt kérdések

mit tegyek, ha nem tudom a K&H énazonosítómat?

  • a K&H énazonosító megtalálható a bankszámlakivonat első oldalán
  • elérhető bármelyik K&H bankfiókban a megfelelő beazonosítást követően 
  • K&H TeleCenteren (+36 1/20/30/70 335 3355), vagy vállalati kártyabirtokosok esetén a Vállalati Ügyfélszolgáltunkon (+36 1 468 7777) keresztül a személyes adatok megadása után kollégáink segítségével 

mit tegyek, ha elfelejtettem a K&H ePIN kódomat?

  • újra igényelhető bármelyik K&H bankfiókban a megfelelő beazonosítást követően 
  • K&H TeleCenteren (+36 1/20/30/70 335 3355), vagy vállalati kártyabirtokosok esetén a Vállalati Ügyfélszolgáltunkon (+36 1 468 7777) keresztül a személyes adatok megadása után kollégáink postai úton kiküldenek egy új K&H ePIN-t 
  • de ennél is egyszerűbb a K&H TeleCenter, vagy vállalati kártyabirtokosok esetén a Vállalati Ügyfélszolgálat videóhívás szolgáltatásán keresztül, ahol kollégáink azonnal biztosítanak egy új K&H ePIN kódot.