K&H elektronikus postaláda belépés

Kedves Ügyfelünk!

A K&H Bank folyamatosan arra törekszik, hogy a lehető leginnovatívabb, legkényelmesebb, leggyorsabb szolgáltatásokat biztosítsa ügyfelei számára.

Örömmel tájékoztatjuk, hogy ezen gondolat szellemében, és a törvényi megfelelés érdekében, 2020. március 2-től a K&H Bankban is elérhetővé válik az azonnali fizetés.
A rendszer elindításának előkészítése miatt a K&H e-bank, K&H mobilbank, K&H e-portfólió, K&H e-posta, valamint a K&H web Electra szolgáltatások 2020. március 1. 19:00-24:00 óra között nem lesznek elérhetőek.

Az esetlegesen okozott kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését pedig ezúton is köszönjük!

Üdvözlettel:
K&H Bank

SMS azonosítással történő elektronikus postaláda belépéshez felhasználónevedre és jelszavadra lesz szükséged, amelyet az első elektronikus postaládába belépés alkalmával adhatsz meg. A felhasználónév és jelszó megadását követően SMS-ben küldünk neked egy egyszer használatos kódot, amelyet be kell gépelned az elektronikus postaláda belépő képernyőjére.

mit kell tudnom az elektronikus postaládába történő első belépésről?

Első használatkor K&H énazonosítóddal és ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H elektronikus postaládába. Ezt követően tetszőlegesen választhatod meg felhasználónevedet és jelszavadat, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni. 

mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?

A K&H énazonosító az egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kapod meg.

K&H énazonosítódat a számlaegyenleg-értesítőn találod meg

A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.

ha belépésnél rosszul adtam meg a felhasználónevet és jelszót, hogyan tudom a blokkolást feloldani?

A blokkolás feloldásához az elektronikus postaláda belépési oldalán az „elfelejtettem a jelszavam” gombra kattintva tudsz új jelszót igényelni, amivel a belépés azonnal elérhető az elektronikus postaláda felületén.

A biometrikus adatok felvételére, és az Elektronikus dokumentum biometrikus aláírással való megerősítésére vonatkozó rendelkezéseket az ügyfélszerződések részét képező Ügyfél adatlap, Az elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek, a Elektronikus dokumentumok biometrikus aláírására és elektronikus úton történő rendelkezésre bocsátására vonatkozó Hirdetmény valamint a Bank Üzletszabályzata tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon. Bank a biometrikus adatok felvételére, és az Elektronikus dokumentum biometrikus aláírással való megerősítésére vonatkozó kondíciók megváltoztatásának jogát fenntartja.