K&H SZÉP Kártya

csak az úti cél lehet kérdés

  • munkáltatóként a cafeteria részeként nyújtható kedvezményes adózással
  • elfogadóként bővíteni tudja vendég- és ügyfélkörét
  • POS terminálon, online felületen és telefonon keresztül is elfogadható
K&H SZÉP Kártya
Kedves Ügyfelünk!

A K&H Bank a 91/2020. (IV.5.) valamint a 282/2020. (VI.17.) Kormányrendelet értelmében 2020. április 6-tól 2020. augusztus 31-ig felfüggeszti a lejárt K&H SZÉP Kártya egyenlegek után a 3 százalékos havi díj terhelését. Ennek megfelelően a 2017-ben, valamint a 2018-ban feltöltött, de el nem költött egyenlegekre az első terhelés dátuma 2020. szeptember 1.

Üdvözlettel:
K&H Bank Zrt.

belépés a SZÉP kártyarendszerbe belépés a SZÉP kártyarendszerbe

főbb tudnivalók főbb tudnivalók

a szolgáltatás használatának lépései a szolgáltatás használatának lépései

SZÉP Kártya igénylése K&H Bankfiókban
SZÉP Kártya postázása a megadott címre
Aktiválás az első használat előtt
SZÉP Kártya érvényessége 5 év
A K&H SZÉP Kártyával belföldön több ezer szállás, étterem, vagy szabadidős élmény közül választhatsz. A K&H SZÉP Kártyára juttatást munkáltatód utalhat 2020-ban kedvezményesen!

hogyan igényelhetek új kártyát?

  • új K&H SZÉP Kártyát  a K&H Bank fiókjaiban tudsz igényelni díjmentesen
  • a K&H SZÉP Kártyához három (szállás, vendéglátás, szabadidő) bankszámla (alszámla) kapcsolódik, melyekre a munkáltatód közvetlenül utalja a SZÉP Kártya munkáltatói juttatást
  • közeli hozzátartozók és élettárs számára a K&H Bankfiókokban társkártyát is tudsz igényelni, amelynek díja akciónk keretében 0 forint
  • a K&H SZÉP Kártya az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított termék

mekkora összeget kaphatok juttatásként 2020-ban?

A 140/2020. (IV. 21.) Korm. rendelet értelmében a munkáltató 2020-ban kedvezményes adózás mellett, a versenyszférában évente összesen maximum 800 ezer forint összegig, míg a közszférában összesen 400 ezer forint összegig biztosíthatja a juttatást.

2020-ban a keretösszegek is megemelkedtek:

  • a szállás alszámlára 225 ezer forint helyett 400 ezer forint
  • a vendéglátás alszámlára 150 ezer forint helyett 265 ezer forint
  • a szabadidő alszámlára 75 ezer forint helyett 135 ezer forint

SZÉP Kártya juttatás utalható a munkáltató által kedvezményes adózással.

A 2020. december 31-ig utalt juttatások mentesülnek a szociális hozzájárulási adó fizetési kötelezettsége alól, így a munkáltatónak csak a személyi jövedelemadót kell megfizetni a SZÉP Kártya juttatások után.

A munkáltató a kedvezményes keretösszeg felett is adhat SZÉP Kártya juttatást, azonban a keretösszeg feletti részre a személyi jövedelemadó és a szociális hozzájárulási adó megfizetése is kötelező.

mire költhetek SZÉP Kártyámmal?

A SZÉP Kártyádhoz három alszámla (korábbi „zsebek”) tartozik, amelyek eltérő célokra használhatóak fel: szállás, vendéglátás, szabadidő. Fontos, hogy a kártyádat csak a K&H SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudod használni.

nézzünk pár példát alszámlánként:

szállás:

  • belföldi szállás  szolgáltatás (pl. wellness szálloda, magánszálláshely, apartman)
  • szálláshely által nyújtott szolgáltatás (pl.: kezelések, túrák)
  • utazási irodák belföldi csomagjai
  • gyógyfürdő, strandbelépő

vendéglátás:

  • éttermi vendéglátás
  • munkahelyi étkezde, büfé szolgáltatás
  • belföldi szállás szolgáltatás (pl. wellness szálloda, magánszálláshely, apartman)
  • gyógyfürdő, strandbelépő

 

szabadidő:

  • vidámpark-, állatkert-, növénykertbelépő
  • koncert-, fesztivál-, múzeumbelépő
  • sport szolgáltatások, sportegyesületi tevékenység, edzőterembelépő
  • uszoda-, fürdő, gyógyfürdő-, strandbelépőd
  • hajózás, lovaglás, kerékpárbérlés
  • erdei kisvasút
  • egészségmegőrzés, szolárium
  • nem orvosi jellegű gyógykezelés, például: fizioterápia, ápolás, gyógymasszázs, csontkovács
  • belföldi szállás szolgáltatás (pl. wellness szálloda, magánszálláshely, apartman)

 

hogyan aktiválhatom a kártyámat?

  • a K&H SZÉP Kártyát a szerződéskötéskor megadott levelezési címedre küldjük ki, inaktív állapotban, azt az első használat előtt aktiválnod kell. 
  • interneten a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületen aktiválható a kártya
  • telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat) segítségével történhet meg a kártya aktiválása

hogyan fizethetek a kártyámmal?

  • a kártyát SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudod használni, banki POS terminálokon, internetes felületen, a kereskedő internetes oldalán, vagy telefonon keresztül,
  • a szállásfoglalás előlege is fizethető K&H SZÉP Kártyával
  • a kártyához PIN kód nem tartozik, a fizetéskor aláírásoddal, fényképes igazolvánnyal tudod igazolni a személyazonosságodat
  • internetes felületen végzett tranzakciónál a kártyához tartozó jelszót is meg kell adnod
  • telefonos ügyfélszolgálton keresztül végzett tranzakciónál biztonsági kérdésekkel történik a beazonosítás
  • a POS terminálon és az internetes tranzakciókról bizonylat készül vagy kérhető
  • a kártya készpénzfelvételre nem jogosít
  • a fizetésnél fokozottan figyelj arra, hogy az igénybevett szolgáltatás ellenértéke a megfelelő alszámlára (szállás, vendéglátás, szabadidő) legyen elszámolva
  • a K&H SZÉP Kártya használata díjmentes

honnan tudok tájékozódni a SZÉP Kártya elfogadó helyekről?

a K&H SZÉP Kártya elfogadóhely - kereső segítségével egyszerűen kiválaszthatod, hogy hol tudod használni kártyádat, vagy közvetlenül is érdeklődhetsz az adott szolgáltatónál.

hol tudok tájékozódni az egyenlegemről, tranzakciókról?

  • egyenleged, a kártyával végzett tranzakcióid adatai, a bankszámlakivonatod elérhetőek a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületén
  • ha csak az egyenlegedre vagy kíváncsi, azt lekérdezheted a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton keresztül is (+36 1/20/30/70 335 3355 / 7-es menüpont)
  • ha megadtad az e-mail címedet, tájékoztató üzenetet küldünk a felületen történt adatmódosításról, a lejáró egyenlegről, a kártya tiltásáról, illetve a pótkártya megrendeléséről

meddig érvényes a kártyám?

  • a banki kibocsátástól számított 5 évig érvényes, ezt követően a kártyádat lecseréljük, postán küldjük meg az új kártyádat, amelyet az aktiválást követően ugyanúgy használhatsz, díjmentesen.
  • fontos, hogy ha a K&H SZÉP Kártyád egyenlege nulla, akkor a kártyádat inaktívvá tehetjük. 
  • a kártya aktívvá tehető egy a munkáltatótól érkező feltöltéssel. Amennyiben időközben lejárt a kártya, akkor a K&H postai úton megújított kártyát küld a főkártyabirtokos számára.

családtagom használhatja a kártyámat?

a kártya névre szóló, csak a kártya birtokosa használhatja. Ha szeretnéd, hogy családtagod, hozzátartozód is használja az egyenleged, akkor igényelhetsz hozzá társkártyát, aki így társkártya birtokossá válik.

mit tegyek, ha elveszett a kártyám?

amennyiben K&H SZÉP Kártyád elveszett akkor lehetőséged van a kártyát letiltani és pótkártyát igényelni. A pótkártya igénylése a visszavonásig díjmentes a K&H-nál. A kártya letiltását, pótkártya igénylését, kényelmesen kezdeményezheted a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton keresztül, a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon (7-es menüpont), vagy bármelyik K&H Bankfiókban.

hol kérhetek információt, segítséget?

  • a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban SZÉP kártya tiltás és engedélyezése) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
  • kérdéseidet, esetleges panaszodat a szepkartya@kh.hu e-mail címre is megírhatod

hogyan lépjek be a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe?

  • a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe történő belépéshez és kártyaaktiváláshoz a kártyaszámra, valamint a kezdeti jelszóra van szükség (kezdeti jelszót a kártyaátvételi nyomtatvány tartalmazza)
  • az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását, a művelet sikeres befejezésével a kártya automatikusan aktiválásra kerül
  • a „kártyaaktiválás” menüpontban a Főkártyabirtokos, valamint a Társkártyabirtokos saját maga is jogosult a társkártya aktiválására
  • ha elfelejtetted a jelszavadat, használd az „elfelejtett jelszó” funkciót, ha továbbra sem tudsz belépni, úgy telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat) kollegáink segítségedre lesznek
  • amennyiben 24 órán belül egymást követő 7 alkalommal hibás bejelentkezési kísérlet történik, akkor a rendszer 24 órára kizárja a felhasználót és az azonosító felfüggesztésre kerül. A 24 órás kizárási időtartam leteltével ismét megkísérelhető a bejelentkezés, illetve az elfelejtett jelszó funkció is használhatóvá válik.

hogyan fizessek előleget egy elfogadóhelynek?

  • K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületén lehetőség van fizetési tranzakció kezdeményezésére egy adott elfogadóhely számára
  • a tranzakciót a kártyabirtokos az elfogadóhely azonosítójának megadásával tudja kezdeményezni
  • az elfogadóhely azonosítóját a kártyabirtokosnak az elfogadóhelytől kell megtudnia a tranzakció elvégzéséhez
  • a fizetési művelet során az elfogadóhely azonosítója mellett a terhelendő alszámla és a fizetés összegét kell megadni
  • a fizetés jóváhagyása után a tranzakció azonnal megtörténik, helyesbítésre nincs lehetőség
  • további információk az előlegfizetésről a K&H SZÉP Kártya előlegfizetési tájékoztató segédlet kártyabirtokosoknak dokumentumban található

a szolgáltatás használatának lépései a szolgáltatás használatának lépései

szerződés letöltése és aláírása
cégszerűen aláírt szerződés postázása a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest címre
a visszaérkezett szerződésen lesz a munkáltatói azonosító és jelszó
belépés a munkáltatói felületre
A K&H SZÉP Kártya jelenleg kedvezményes adózással 2020-ban,  évi 800 ezer forint értékben adható a munkavállalóknak. 2020-ban a munkáltatóknak a keretösszeg erejéig adott juttatás után csak személyi jövedelemadót kell fizetniük. A K&H Bank a munkáltatókat a díjmentes, K&H SZÉP Számla GIRO lekérdező alkalmazással segíti, amely szerződéskötés után érhető el.

mekkora a kedvezményes adózású juttatási keretösszeg 2020-ban?

A 140/2020. (IV. 21.) Korm. rendelet értelmében a munkáltató 2020-ban kedvezményes adózás mellett, a versenyszférában évente összesen maximum 800 ezer forint összegig, míg a közszférában összesen 400 ezer forint összegig biztosíthatja a juttatást.

2020-ban a keretösszegek is megemelkedtek:

  • a szállás alszámlára 225 ezer forint helyett 400 ezer forint
  • a vendéglátás alszámlára 150 ezer forint helyett 265 ezer forint
  • a szabadidő alszámlára 75 ezer forint helyett 135 ezer forint

SZÉP Kártya juttatás utalható a munkáltató által kedvezményes adózással.

A 2020. december 31-ig utalt juttatások mentesülnek a szociális hozzájárulási adó fizetési kötelezettsége alól, így a munkáltatónak csak a személyi jövedelemadót kell megfizetni a SZÉP Kártya juttatások után.

A munkáltató a kedvezményes keretösszeg felett is adhat SZÉP Kártya juttatást, azonban a keretösszeg feletti részre a személyi jövedelemadó és a szociális hozzájárulási adó megfizetése is kötelező.

mit jelent a kedvezményes adózás?

A SZÉP Kártya juttatások után a munkáltatónak a keretösszeg eléréséig lehetősége van kedvezményes adózás igénybevételére. A SZÉP Kártya juttatások után a munkáltatónak szociális hozzájárulási adót valamint személyi jövedelemadót kell fizetnie.

Azonban 140/2020. (IV. 21.) Korm. rendelet valamint a 225/2020. (V. 22.) Korm. rendelet értelmében 2020-ban a SZÉP Kártya juttatások maximum 800 ezer forint összegig mentesülnek a szociális hozzájárulási adó megfizetése alól, így a juttatások után csak a személyi jövedelemadót kell megfizetni.

miért érdemes szerződést kötni?

A K&H Bank kialakított a munkáltatók számára egy kényelmi szolgáltatást, ami díjmentesen érhető el szerződéskötés után. A K&H SZÉP Kártya munkáltatói felületen elérhető a K&H SZÉP Számla GIRO lekérdező felület. A felület megkönnyíti a munkáltatók számára a munkavállalók K&H SZÉP Kártyához tartozó számlaszámainak lekérdezését, begyűjtését, és azok HR rendszerbe való rögzítését.

hogyan lehet szerződést kötni?

  • A kényelmi szolgáltatás használatához egy K&H SZÉP Kártya Munkáltatói szerződés megkötésére van szükség 
  • az eredetiben aláírt szerződés 2 példányát, a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest” postafiókcímre kell eljuttatni, vagy leadni egy K&H Bankfiókban
  • a K&H Bank által aláírt szerződést a cég által megadott levelezési címre postázzuk, a szerződésre rávezetésre kerül a munkáltató azonosítója és a hozzá tartozó kezdeti jelszó, mellyel a K&H SZÉP kártyarendszer internetes munkáltatói felületére léphet be

hogyan tudnak szerződést kötni a munkavállalók?

SZÉP Kártyát a munkavállalóknak kell igényelnie a K&H Bank fiókhálózatában, azonban kitelepülésekkel támogatjuk a munkáltatók K&H SZÉP Kártyához jutását. Kérjük a kitelepülésről egyeztessen bankfiókjainkban.

kinek ajánljuk?

  • olyan munkáltatóknak, akik szívesen motiválják eredményesen dolgozó alkalmazottaikat
  • aki szeretne kedvezményes adózással béren kívüli juttatást nyújtani

korábbi tájékoztatók

A 76/2018 (IV.20) Kormányrendelet jelentősen módosította a Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának feltételeit. Az erről szóló részletes, angol és magyar nyelvű tájékoztatóinkat az alábbi linkeken tudja letölteni:

a szolgáltatás használatának lépései a szolgáltatás használatának lépései

szerződés és mellékleteik letöltése és aláírása
aláírási címpéldány, cégkivonat, szerződés postázása a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest címre
a visszaérkezett szerződésen lesz az elfogadói azonosító és jelszó
belépés az elfogadói webes felületre
A K&H SZÉP Kártya elfogadása egy gyors, kényelmes, új vásárlókat vonzó lehetőség lehet azoknak a szolgáltatóknak és kereskedőknek, akik jogosultak a K&H SZÉP Kártya elfogadására. A K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet már meglévő POS terminálon, interneten, webshopon és telefonon keresztül is.

milyen feltételei vannak a K&H SZÉP Kártya elfogadásnak?

  • A K&H SZÉP Kártya elfogadásának feltételeit a Széchenyi Pihenő Kártya működéséről szóló 76/2018 (IV.20.) Kormányrendelet szabályozza. Azok a szolgáltatók fogadhatják el a K&H SZÉP Kártyát, amelyek rendelkeznek azzal a tevékenységi körrel (TEÁOR-besorolás), amely a Kormányrendeletben meghatározásra került. A tevékenységek listája a Kormányrendeletben található meg. 
  • Továbbá a K&H SZÉP Kártya elfogadásához egy elfogadói szerződés megkötésére van szükség.

hogyan lehet SZÉP Kártyát elfogadni?

  • K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet POS terminálon, telefonon keresztül, K&H SZÉP kártyarendszer internetes felületén, és a kereskedő saját internetes oldalán, webshopon keresztül
  • a K&H SZÉP kártyarendszeren keresztüli internetes és a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton keresztüli telefonos elfogadási módot az elfogadói szerződés megkötése után mindenkinek biztosítjuk, így azok is fogadhatnak el K&H SZÉP Kártyát, akik nem rendelkeznek POS terminállal
  • amennyiben rendelkezik POS terminállal, akkor az elfogadói szerződésben lehetősége van a terminál adatainak megadására, hogy beállításra kerüljön a SZÉP Kártya elfogadása a terminálon is
  • amennyiben rendelkezik saját internetes oldalán webshoppal, és azon keresztül szeretné elfogadni a K&H SZÉP Kártyát, erre is van lehetősége a K&H SZÉP Kártya webshopon keresztüli elfogadási szerződés megkötésével

 

hogyan lehet szerződést kötni?

mi történik a szerződéskötés után?

  • miután a SZÉP Kártya elfogadást aktiváltuk, az elfogadóhely megjelenik a K&H SZÉP Kártya elfogadóhely keresőben
  • a K&H Bank által aláírt szerződést a cég által megadott levelezési címre postázzuk, a K&H SZÉP Kártya elfogadói matricával együtt (további matricák a K&H SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatán keresztül kérhetők)
  • az elfogadói szerződésre rávezetésre kerül az elfogadóhely azonosítója és a hozzá tartozó kezdeti jelszó, mellyel a K&H SZÉP kártyarendszer internetes elfogadói felületére léphet be
  • az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását
  • egy elfogadóhely esetén több felhasználó is létrehozható, hogy mindenki a saját belépési jelszóval tudja használni a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületét. Erről bővebb információ a felhasználói segédletben található.
  • a felületen lehetőség van a napi kimutatás valamint, a tételes tranzakciós lista letöltésére, szállásfoglalás előlegének rögzítésére és az elfogadóhely egyes adatainak módosítására
  • az „egyedi azonosító” birtokában korlátlan számban létrehozhatsz „felhasználói azonosítót” munkatársa(i) számára
  • a SZÉP Kártyával végzett tranzakciókról készült hivatalos, tételes forgalmi kimutatást havonta, postai úton juttatjuk el
  • amennyiben webshopon keresztül is nyújt elfogadást, a honlapon fel kell tüntetnie a K&H SZÉP Kártya logóját, amely ide kattintva letölthető

mit tegyek, ha több elfogadóhelyem van?

  • minden vállalkozásnak, csak egyszer kell elfogadói szerződést kötnie
  • amennyiben egy vállalkozás több elfogadóhellyel, bolttal rendelkezik, akkor az elfogadói szerződés kitöltése mellett szükség van a K&H SZÉP Kártya új elfogadóhely bejelentő lap kitöltésére is
  • a szerződéskötést követően új elfogadóhely bejelentéséhez ugyancsak a K&H SZÉP Kártya új elfogadóhely bejelentő lapot kell kitölteni
  • az új elfogadóhely egy saját egyedi azonosítót fog kapni, amivel a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületére lehet belépni. az egyes elfogadóhelyek tranzakcióit külön jelenítjük meg a felületen

mit tegyek adatváltozás során?

 

mire figyeljek a SZÉP Kártya elfogadásakor?

  • K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet több módon, az elfogadás részletes folyamatát a „Használati útmutató” tartalmazza
  • a K&H SZÉP Kártyához nem tartozik PIN kód, de az elfogadóhely kérheti a kártyabirtokos személyazonosságának igazolását, internetes felületen történő elfogadáshoz pedig minden esetben szükséges a kártyabirtokos jóváhagyó jelszava
  • POS terminálon történő elfogadás esetén a kártyabirtokosnak a nyugta aláírásával kell hitelesítenie a vásárlást
  • a K&H SZÉP Kártyát csak a tulajdonosa használhatja, másra át nem ruházható
  • a szállásfoglalás előleggel tranzakció rögzítéséről olvassa el tájékoztatónkat
  • telefonos tranzakció lebonyolításához hívja a K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálatot, amely a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban SZÉP kártya tiltás és engedélyezés) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
  • amennyiben kérdése merülne fel, azt e-mailben a szepkartya@kh.hu címre is beküldheti

hogyan fizethet előleget a kártyabirtokos egy elfogadóhelynek?

  • K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületén lehetősége van a kártyabirtokosoknak fizetési tranzakció kezdeményezésére egy adott elfogadóhely számára
  • a tranzakciót a kártyabirtokos az elfogadóhely azonosítójának megadásával tudja kezdeményezni
  • az elfogadóhely azonosítóját az elfogadóhelynek kell megadnia a kártyabirtokosnak a tranzakció elvégzéséhez 
  • az elfogadóhely azonosítója megtalálható az aláírt elfogadói szerződésen, vagy beazonosított hívás során megtudható a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton
  • a fizetési művelet során a kártyabirtokosnak az elfogadóhely azonosítója mellett a terhelendő alszámla és a fizetés összegét kell megadni
  • a fizetés jóváhagyása után a tranzakció azonnal megtörténik, helyesbítésre nincs lehetőség
  • a pénzügyi teljesítésre a tranzakciót követő munkanap kerül sor, ahogy a többi K&H SZÉP Kártyával végzett fizetési tranzakció esetén is
  • további információ az előlegfizetésről a K&H SZÉP Kártya előlegfizetési tájékoztató elfogadóhelyeknek dokumentumban található
  • emellett a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületén lehetőség van a szállásfoglalás előleg tranzakció rögzítésére is, amelyről további információ itt érhető el

milyen költsége van a SZÉP Kártya elfogadásának?

  • a K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződés megkötése ingyenes
  • forgalom alapján tranzakciónként minimum 12 forintot, de legfeljebb a Kormányrendeletben meghatározott 3,6% jutalékot számítunk fel
  • a forgalmazott összegek elszámolása és jóváírása a tranzakciót követő munkanapon történik

kinek ajánljuk?

  • minden kereskedőnek vagy szolgáltatónak, aki szeretné meggyorsítani fizetési tranzakcióit
  • azoknak, akik SZÉP Kártya elfogadással szeretnék bővíteni ügyfél- és vevőkörüket
  • magánszállásadók számára POS használata nélkül is biztosítani tudjuk a K&H SZÉP Kártya elfogadását

általános szerződési feltételek, üzletszabályzat

Általános szerződési feltételek K&H SZÉP Kártya szolgáltatásra vonatkozóan
Általános szerződési feltételek K&H Széchenyi Pihenő Kártya elfogadásra vonatkozóan
Üzletszabályzat
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit az Ügyfélszerződés, a K&H SZÉP Kártya Szolgáltatásra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az Üzletszabályzat tartalmazzák, amelyek megtekinthetőek a bankfiókokban és itt a kh.hu internetes oldalon.