TE & a vállalkozásod & Kate, az ország egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztense

  • utalás, limit beállítás, ami csak egy szavadba kerül?
  • vállalkozásod új pénzügyi digitális asszisztense, Kate már intézi is
  • bankolj egyszerűbben Kate-tel - akár beszéddel!
3 hónapos díjmentes időszak

Ismerd meg vállalkozásod új pénzügyi digitális asszisztensét Kate-et és tapasztald meg az innovatív bankolás élményét!

  • Kate a K&H mobilbankodban érhető el & akár lakossági, akár vállalkozói számlád van, pénzügyeid gyors intézésében számíthatsz rá!
  • megszólíthatod beszéddel vagy szöveges beírással: chat alapon kommunikálhattok
  • nem kell a menüben keresgélned a megfelelő funkciót, egyszerűen kérd meg Kate-et, hogy rögzítsen be egy átutalást, mutassa meg Neked a PIN kódodat, vagy állítsa át bankkártyád készpénzfelvételi limitjét
  • miután Kate teljesítette tranzakciós kéréseidet, Neked már csak jóvá kell hagynod a megbízásokat a megszokott módon

hogy milyen a Kate életérzés?

kedvet kaptál? megmutatjuk, hogyan kommunikálj Kate-tel!

számlák és kártyák

számlák és kártyák

Intézd velem a napi pénzügyeid! Segítek, ha kérdésed van, sőt, bizonyos teendőket el is tudok végezni, ha megkérsz rá. Hoztam néhány példát:

  • Nem kell szakkifejezéseket használnod, nem kell tranzakcióid között keresgélned, csak mondd meg, hogy kinek küldenél és mennyit, máris intézem!
  • Bejövő és kimenő átutalásaidban szereplő, vagy mentett partnereid közül ki tudom keresni, kire gondolhattál.
  • Az utalás előtt készítek egy összefoglalót, ahol tudod ellenőrizni vagy akár módosítani az adatokat. Mindent csak a jóváhagyásoddal csinálok!
  • Segítek napi pénzügyeidben is ha kérdésed van, sőt, bizonyos teendőket el is tudok végezni:
  • „utalok a NAV-nak 50 000 forintot”
  • „elfelejtettem a PIN-kódom”
  • „elhagytam a bankkártyám, tudsz segíteni?”
  • „módosítanám a vásárlási limitem”
  • „másolom a számlaadataim”

hitelek

hitelek

Fordulj hozzám, ha vállalkozásodnak finanszírozásra van szüksége, vagy meglévő hiteleiddel kapcsolatban érdeklődnél.

  • „hitel érdekel”
  • „mutasd a hitelem részleteit!”
  • „autó vásárlásra kaphatok hitelt?”

biztosítások

biztosítások

Segítek, ha kérdésed van a K&H biztosítási termékeiről, el szeretnéd intézni a meglévő biztosításaiddal kapcsolatos teendőidet vagy új biztosítást kötnél.

  • „utasbiztosításra van szükségem”
  • „befizetném a biztosításom”
  • „szeretnék kárt bejelenteni”

további funkciók

további funkciók

Szívesen segítek abban is, hogy a mobilbankban hol, milyen funkciókat találsz, illetve bármilyen általános jellegű kérdésekre is válaszolok, de segítek időpontot is foglalni!

  • „hol tudom beállítani a másodlagos azonosítómat”
  • „mi az IBAN szám?”
  • „időpontot szeretnék foglalni”

találkozzunk a K&H mobilbankban!

gyakran ismételt kérdések

egyéni vállalkozó vagyok, cégem van, elérem Kate-et?

Igen, Kate elérhető a vállalkozások számára is, akár egyéni vállalkozásról, akár társasvállalkozásról van szó.

a vállalkozás, cég alkalmazottjaként is segíthet nekem Kate?

Igen, amennyiben jelenleg is van a K&H vállalkozói e-bank szerződéshez kapcsolódóan rendelkezési jogod és letöltötted a K&H mobilbank alkalmazást, Te is elérheted Kate szolgáltatásait!

A cég számláján a tranzakciók teljesüléséhez együttes aláírás, közös rendelkezés szükséges. Ilyenkor is elérem Kate-et?

Igen, amennyiben jelenleg is van a K&H vállalkozói e-bank szerződéshez kapcsolódóan osztott aláíró jogosultságod és letöltötted a K&H mobilbank alkalmazást, Te is elérheted Kate szolgáltatásait! Kate kérésedre rögzíti a tranzakciót, amit a szokásos módon aláírsz, majd a másodhelyi aláírást az érintett rendelkező a saját K&H mobilbank vagy K&H vállalkozói e-bank felületén teheti meg.

Kate bármilyen tranzakciót rögzíthet a kérésemre?

Kate csak olyan megbízásokat tud rögzíteni, amelyekhez jogosultságod van a K&H vállalkozói e-bank szerződéshez kapcsolódóan a K&H mobilbankban. A vállalkozás vezető tisztségviselője különböző jogosultsági szinteket (adminisztrátori-, számlaszintű-, termékszintű jogosultság) biztosíthat a K&H vállalkozói e-bankhoz rendelt felhasználóknak.

szükségem van K&H mobilbankra Kate használatához?

Igen, Kate-tel csevegni a K&H mobilbankban lehet, más digitális csatornákon nem elérhető, így K&H e-bankban sem.

lakossági számlámhoz már használtam Kate segítségét, hogyan tudom a vállalkozói számlámhoz is használni?

Kate ugyan úgy tud segíteni vállalkozói számlád kapcsán, mint, ahogy azt megszoktad a lakossági ügyek intézésekor. Arra figyelj, hogy ha a vállalkozás rendelkezőjeként szeretnéd Kate segítségét kérni, akkor a K&H mobilbankban a vállalkozói ügyfélként legyél bejelentkezve, és onnét indítsd el a kezdőképernyő jobb felső sarkában Kate-et a Kate ikon megnyomásával.

milyen nyelven beszél Kate?

Kate magyarul ért és beszél, hosszabb távon szeretnénk, hogy angolul is tudjon és beszéljen.

miért több Kate, mint egy chatbot?

Kate a legújabb technológiákat felhasználva elemzi és értelmezi az elmondott vagy leírt szöveget, megkeresi a hozzád kapcsolódó szolgáltatásokat és adatokat, majd ennek megfelelően válaszol vagy hajtja végre a kért feladatot, képes komplex tranzakciók végrehajtására is. Az a célja, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegye a mindennapi pénzügyek intézését.

hogyan tanul Kate?

Kate tanul minden beszélgetésből, amit az ügyfelekkel folytat, figyeli a használt szavakat, a kérdések sorrendjét. Ezen kívül egy kis csapatunk dolgozik azon, hogy minél hamarabb tudjon válaszolni Kate azokra a kérdésekre, amelyeket az ügyfelek a leggyakrabban kérdeznek.  

Ha van kedved, most Te is aktívan részt tudsz venni Kate fejlődésében. Kérd meg Kate-et saját szavaiddal, hogy vezessen olyan helyre a K&H mobilbankban, amit rendszeresen használsz vagy keresel.

mit kell tennem, hogy kipróbálhassam Kate-et?

Miután beléptél a K&H mobilbankba az azonosítás után, a kezdőképernyő jobb felső sarkában Kate ikonjára kattintva el is kezdhetsz Kate-tel beszélgetni. 

hogy kell bekapcsolni Kate hangját?

Kate akkor beszél, ha Te is beszélsz hozzá, egyébként csak írásban válaszol.

milyen kérdéseket tehetek fel Kate-nek?

Kate tudása folyamatosan bővül. Bankkártyával, számlával, hitelekkel és biztosításokkal kapcsolatos témákban is tud már Neked segíteni.

Fordulj bátran Kate-hez, ha kérdésed van, akár az új K&H mobilbankkal kapcsolatban is.

Mik azok a témák, amivel kapcsolatban már érdemes Kate-hez, a digitális asszisztensedhez fordulnod:

  1. vállalkozói bankkártyád
    • aktiválhatod és digitalizálhatod a kártyádat
    • megnézheted a PIN-kódodat
    • módosíthatod a kártyalimitedet
    • internetes fizetési jelszót és mobiltelefonszámot állíthatsz be
    • felfüggesztheted a kártyádat, majd feloldhatod a felfüggesztést
    • letilthatod a bankkártyádat és pótkártyát is rendelhetsz a letiltás után
    • leggyakoribb ügyfél kérdések megértése és megválaszolása bankkártya témakörben
  2. utalások
    • forint átutalásaidat már Kate-tel is intézheted
    • leggyakoribb ügyfél kérdések megértése és megválaszolása utalások témakörben
  3. ügyfél és számla információk
    • lekérdezheted „K&H énazonosítódat”, ami pl. a K&H Cégvonal használatához szükséges
    • ha megadnád számlád adatait, mert valakitől pénzt vársz, megnézheted és kimásolhatod számlád adatait
    • leggyakoribb ügyfél kérdések megértése és megválaszolása számlák és tranzakciók témakörben
  4. hitelek
    • ha hitelfelvételről érdeklődsz
    • információt szeretnél meglévő vállalkozói hiteleidről
    • leggyakoribb ügyfél kérdések megértése és megválaszolása vállalkozói hitelek témakörben
  5. biztosítások
    • érdeklődés biztosításkötésről
    • navigáció az online biztosításkötéshez gépjármű és utasbiztosítások esetén
    • visszahívás kérés rögzítése csoportos kockázati- és vagyontárgy biztosítások esetén
    • információ kérés meglévő biztosítás esetén és egyéb ügyintézés esetén navigáció a Biztosító portáljának belépési, regisztrációs felületéhez
    • leggyakoribb ügyfél kérdések megértése és megválaszolása biztosítások témakörben
  6. mobilbank funkcióiról, használatáról általános tájékoztatás és információk

több kérdést is feltehetek egyszerre?

Kate egyszerre csak egy kérésben tud segíteni. A hosszú, összetett mondat esetén Kate megkér arra, hogy ismételd meg egy kicsit rövidebben, a lényeget összefoglalva. 

teljes mondatban beszéljek?

Fontos a lényegretörő megfogalmazás és nem szükséges teljes mondatok használata. Mondhatod neki azt hogy "aktiválom a kártyám" vagy "nem találom a kártyám", "kérlek, függeszd fel a kártyám".

nagy zajban is tudok Kate-tel beszélni?

Csendes helyen könnyebben megérti Kate, amit mondasz neki, segítheted a beszélgetést a háttérzajok csökkentésével. Kate minden esetben megpróbálja megérteni és megjeleníteni, amit mondasz, de nagy háttérzaj mellett könnyebben félreérthet.

elérhetőek a beszélgetések később is, ha visszalépek a mobilbankba?

A beszélgetések kilépés után kb. még 10 percig érhetőek el a K&H mobilbankban Kate ikonjára kattintva, ennek letelte után új beszélgetést tudsz indítani Kate-tel. 

mi van, ha nem akarok többet csevegni Kate-tel?

Amennyiben nem szeretnél tovább beszélgetni Kate-tel, elegendő a jobb felső sarokban lévő X gombra kattintva kilépni a beszélgetésből és ezzel törlődnek is a beszélgetés előzményei. 

banki adatokat is megadhatok Kate-nek?

Kate-tel beszélgetni ugyanolyan biztonságos, mint a K&H mobilbank alkalmazásban tranzakciókat végezni. A bejelentkezéshez ugyanúgy beazonosítás szükséges és a tranzakciókat is ugyanúgy jóvá kell hagyni, mint a K&H mobilbankban.

tudja más is használni Kate-et a nevemben?

Nem. Ahhoz, hogy Kate-tel beszélgetni lehessen, be kell jelentkezni a K&H mobilbank alkalmazásba mPIN kóddal vagy biometrikus azonosítással. 

a beszélgetések rögzítésre kerülnek?

Igen, minőségbiztosítási okokból rögzítjük a beszélgetések leiratát és folyamatosan fejlesztjük is Kate tudását, hogy minél több kérdésben tudjon az ügyfeleknek segíteni. A szóban történő beszélgetések hangfájlait nem tároljuk, csak és kizárólag a szöveges leirat kerül megőrzésre. 

mire használja fel Kate az adataimat?

Kate a kéréseid teljesítéséhez felhasználja azokat az adatokat, amelyekre a kérés teljesítéséhez szükség van, ellenőrzi milyen kártyáid vannak, vár-e valamelyik kártya aktiválásra stb. A K&H adatkezelési tájékoztatóját itt találod

Kate végez el helyettem tranzakciókat?

Megbízhatsz Kate-ben. Kate kizárólag csak  megfelelő kérésed és jóváhagyásoddal képes tranzakciókat indítani, önállóan nem tud tranzakciót kezdeményezni, ugyanúgy kér visszaigazolást minden igénynél, mint a K&H mobilbank vagy e-bankban más felülete. A szükséges adatok kitöltéséhez és a folyamatok végig viteléhez nyújt segítséget.

Kate hangosan kimondja az adataimat, pl. a bankkártyám számát?

Amikor beszél, akkor Kate figyel arra, hogy ne mondjon ki személyes adatokat, azokat csak a képernyőn mutatja meg és erre szóban felhívja a figyelmed.

Kate megszólíthat engem?

Kate megszólíthat téged, ha fontos üzenete van számodra. „Kate üzenete” push üzenet formájában érkezik telefonodra. Kate ebben az üzenetben mindig összefoglalja számodra, hogy mivel keres. Érintsd meg az üzenetet, és a megfelelő K&H mobilbank bejelentkezést követően már el is indul Kate-tel a beszélgetésed.

Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A Kate a K&H mobilbank alkalmazás részét képező, digitális asszisztens megoldás: amely a K&H mobil-bank által nyújtott szolgáltatások könnyebb elérhetőségét, illetve az Ügyfelek tájékoztatását segíti. Az igénybe vehető szolgáltatások körét és az igénybevétel technikai feltételeit a mindenkori Hirdetmények tartalmazzák. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazza. A K&H mobilbank teljes körű használatára a K&H vállalkozói e-bank felhasználói válhatnak jogosulttá.