K&H mobilbank

vágd zsebre pénzügyeidet!

  • mobiloddal együtt bankszámlád is mindig kéznél lehet
  • bármikor rápillanthatsz a kártyádon történő mozgásokra
  • kényelmes navigáció, átlátható felület napi bankügyeidhez
töltsd le az alkalmazást!
A teli bevásárlókosár felett jut eszedbe, hogy nem lesz elegendő bankkártyád vásárlási limitje? Azonnal szeretnéd látni, hogy van-e elegendő pénz a bankszámládon? Ez nem lehet probléma! Használd a K&H mobilbank szolgáltatást, amellyel okostelefonodról is elintézheted a legszükségesebb, bankszámlához, bankkártyához és hitelkártyához kapcsolódó műveleteket.

tájékoztatás meglévő K&H mobilbank felhasználóknak

A megújult K&H mobilbankot meglévő felhasználóink az alkalmazás frissítését követően érhetik el. Az alkalmazást néhány nagyon egyszerű lépésben aktiválni szükséges.

További információt a kérdések és válaszok menüpontban találsz.

  • bejelentkezés

    A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheted el. Belépéshez mPIN kódodat kell használnod, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adtál meg. 

  • számlaadatok

    A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezel, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán állsz. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthatsz számlát, és így könnyedén áttekintheted a kiválasztott számla részletes adataitis. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését. 

  • számlatörténet

    A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheted azok részleteitis.

    A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthatsz akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshetsz (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).

  • forintátutalás

    Átutalást rögzíthetsz tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatod a számlaszámot korábban rögzített partnereid közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheted partnerként. A megbízást mPIN kód megadásával kell megerősítened.

    Több átutalási megbízást is rögzíthetsz és menthetsz, amelyeket később csoportosan is aláírhatsz.

    Amennyiben nem rendelkezel aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudod, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.

    Az aláírt megbízást megtekintheted a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.

  • pénzügyi megbízások

    A K&H mobilbankban vagy a K&H e-bankban indított megbízásaidat, és azok státuszát ellenőrizheted. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találod az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelöld ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod megadásával hagyd jóvá a megbízást.

    A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásaidat látod.

    A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheted a K&H mobilbankban vagy K&H e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásaidat.

  • mobilfeltöltés

    T-mobil, Telenor vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét töltheted fel. A funkciót eléred a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést.

  • bankkártyák

    A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláidhoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheted meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látod. A kártyaképeket lapozva jelenítheted meg a többi bankkártyaadataidat is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éred el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatod.

    Ha hitelkártyával is rendelkezel, gyorsan elindíthatod a hitelkártya havi törlesztését a „hitelkártya-törlesztés” gyorsikonra kattintva. A megbízás adatait automatikusan kitöltjük helyetted, így csak azt kell a képernyőn beállítanod, hogy a teljes havi tartozásodat szeretnéd visszafizetni, vagy csak a törlesztés minimális összegét utalod el.

  • ATM és fiókkereső

    A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalál a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot. Megkeresheted például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.

  • általános beállítások

    Itt találod a mobiltelefonodhoz tartozó mobil-token azonosítódat, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordulsz az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseddel. A funkcióban szükség szerint törölni tudod mobil-tokenedet, majd később ugyanitt aktiválhatsz új mobil-tokent is. Lehetőséged van mPIN kódod módosítására is.

    Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használod, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állítasz be okostelefonodon. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.

  • bejelentkezés

    A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheted el. Belépéshez mPIN kódodat kell használnod, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adtál meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód TouchID azonosítással helyettesíthető.

  • számla adatok

    A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezel, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán állsz. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthatsz számlát, és így könnyedén áttekintheted a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését. 

  • számlatörténet

    A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheted azok részleteit is.

    A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthatsz akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshetsz (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).

  • forintátutalás

    Átutalást rögzíthetsz tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatod a számlaszámot korábban rögzített partnereid közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheted partnerként. A megbízást mPIN kód megadásával, vagy arra alkalmas készülék esetén Touch ID-val kell megerősítened.

    Több átutalási megbízást is rögzíthetsz és menthetsz, amelyeket később csoportosan is aláírhatsz.

    Amennyiben nem rendelkezel aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudod, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.

    Az aláírt megbízást megtekintheted a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.

  • pénzügyi megbízások

    A K&H mobilbankban vagy a K&H e-bankban indított megbízásaidat, és azok státuszát ellenőrizheted. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találod az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelöld ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod vagy Touch ID megadásával hagyd jóvá a megbízást.

    A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásaidat látod.

    A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheted a K&H mobilbankban vagy K&H e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásaidat.

  • mobilfeltöltés

    T-mobil, Telenor vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét töltheted fel. A funkciót eléred a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést.

  • bankkártyák

    A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláidhoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheted meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látod. A kártyaképeket lapozva jelenítheted meg a többi bankkártyaadataidat is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éred el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatod.

    Ha hitelkártyával is rendelkezel, gyorsan elindíthatod a hitelkártya havi törlesztését a „hitelkártya-törlesztés” gyorsikonra kattintva. A megbízás adatait automatikusan kitöltjük helyetted, így csak azt kell a képernyőn beállítanod, hogy a teljes havi tartozásodat szeretnéd visszafizetni, vagy csak a törlesztés minimális összegét utalod el.

  • ATM és fiókkereső

    A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalál a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot.  Megkeresheted például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.

  • általános beállítások

    Itt találod a mobiltelefonodhoz tartozó mobil-token azonosítódat, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordulsz az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseddel. A funkcióban szükség szerint törölni tudod mobil-tokenedet, majd később ugyanitt aktiválhatsz új mobil-tokent is. Lehetőséged van mPIN kódod módosítására is. Lehetőséged van megválasztani az azonosításhoz kötött tranzakciók használatához szükséges azonosítási módot. Akár mPIN kódot vagy TouchID-t választasz, a továbbiakban az alkalmazás kizárólag a kiválasztott azonosítási módot fogadja el megbízások aláírásakor, illetve az alkalmazásba történő belépéskor.

    Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használod, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állítasz be okostelefonodon. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.

részletek részletek

  • a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink

  • az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal

Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatod:

  • iPhone 4 és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 7-es operációs rendszerrel rendelkeznek;

  • olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 4.1-es verziójú operációs rendszer fut;

A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheted azonban a K&H e-bank bejelentkezési funkcióját, és a megbízások K&H e-bankban történő aláírásának lehetőségét.

Céges számláid esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H e-bankban beállított jogosultságokkal.

A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheted, majd a mobil-token aktiválását követően használhatod.

Az alkalmazást a „beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatod. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheted a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal segítségével.

Lakossági ügyfelek részére a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 10 millió forint.

A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H e-bankban rögzített tranzakciók költségével.

igénylés

A K&H mobilbankot K&H e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal.

aktiválás

Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnod kell a K&H mobilbankot . Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhatsz:

aktiválás felhasználónév és jelszó használatával

Akkor válaszd ezt az opciót, ha használtál már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használod jelenleg a K&H e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatod.

aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával

Új felhasználóként, illetve ha még nem használtál K&H e-bankot, K&H énazonosítódat és ePIN kódodat használhatod aktiválásra. Amennyiben nem tudod, vagy elfelejtetted azonosítóidat, bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz újat.

aktiválás e-bankon keresztül

Az alkalmazás aktiválását K&H e-bankon keresztül is elvégezheted. Jelentkezz be e-bankodba számítógépeden, és kattints a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetünk.

Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhatsz. Az arra alkalmas iPhone készülékek esetében az mPIN kódot Touch ID-val is helyettesítheted.

e-bank használat mobilbankkal

A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására.

belépés K&H e-bankba

Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkezned, csupán a bejelentkező képernyőn rákattintani az „e-bank belépés” ikonra, majd számítógépeden a K&H e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet  számítógépeden az e-bank felületén  kell begépelned.

tranzakció-aláírás K&H e-bankban

Lehetőséged van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyd jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkezned a K&H mobilbankba , csupán a kezdő képernyőn rákattintani az „e-bank aláírás” ikonra, majd a K&H e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, a megbízás jóváhagyása ezután automatikusan megtörténik. Ha a tranzakció aláírásakor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén  kell begépelned.

a te igényeidhez alkalmazkodva

  • kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonod mindig nálad van

  • rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatod bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnod, amíg számítógép közelébe kerülsz

  • bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kapsz bankszámládról és bankkártyádról

  • kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használnál

  • magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést

tudj meg mindent a biztonságos mobilbankolásról!

a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja: 

  • ne iktasd ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-old / "jailbreak"-eld a készüléket)!

  • ne telepíts semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használj! Ha egy alkalmazásra már nincs szükséged, töröld le a készülékedről!

  • minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizd, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítsd az alkalmazást!

  • használj PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!

a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledd a következőket:

  • a K&H mobilbank alkalmazást csak a hivatalos Apple AppStore, Google Play webáruházból töltse le! A K&H mobilbankot a K&H Bank máshol nem terjeszti. 
  • mPIN kódodat ne oszd meg senki mással, ne írd fel! 

a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés: 

  • a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.

  • az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal, azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során

  • ha kikerül a birtokodból a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatod K&H e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül

kinek ajánljuk?

  • akik napi pénzügyeiket igyekeznek hamar elintézni, hogy szabadidejüket annak szenteljék, amit a legfontosabbnak tartanak

  • akik számára fontos a mobilitás, hogy bármikor ellenőrizhessék bankszámlájukon vagy bankkártyájukkal történt pénzmozgásokat

  • akik szeretnék összekötni az internetbank kényelmét a mobiltelefon praktikumával

hirdetmények

Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
Hirdetmény vállalati ügyfelek részére

meglévő K&H mobilbank felhasználóként milyen változásokat tapasztalok?

K&H mobilbank alkalmazásodat frissítened kell, amennyiben telefonodon az alkalmazások frissítése nem automatikus. Az első belépéskor az alkalmazást neked is aktiválnod kell. Ennek oka az, hogy a megújult K&H mobilbankban használt mobil-token azonosítás az eddigieknél magasabb biztonsági szint mellett nyújtja számodra a napi pénzügyeid intézéséhez szükséges funkciókat. Az aktiválás során mobiltelefonodat összekötjük a mobil-tokennel, így biztosítva, hogy az alkalmazás csak az adott telefonról legyen elérhető. A mobilbankot több eszközre is telepítheted, majd az aktiválást azokon az eszközökön is el kell végezned.

a megváltozott funkciókat Ügyfeleink igényei alapján módosítottuk:

  • tetszőleges bankszámlára rögzíthetsz forintátutalást, így nem kell előzetesen partnerként rögzítened a bankszámlaszámot e-bankban

  • partnerként elmentheted a rögzített bankszámlaszámokat, illetve a partnerhez telefonszámot is elmenthetsz. E-bankban rögzített partnereidnek minden adatát láthatod mobilbankodban is

  • a napi átutalási limit lakossági ügyfelek részére 1 millió forintra emelkedik az eddigi 50 ezer forint helyett

  • mobilbankban is aláírhatod a K&H e-bankban rögzített megbízásaidat, és az e-bankból indított megbízások is aláírhatók a mobilbank felületén

  • nyomonkövetheted e-bankból és mobilbankból indított függő, teljesült vagy nem teljesült státuszú megbízásaidat

  • internetes (virtuális) vásárlási limitedet is módosíthatod

  • kibővült az ATM és bankfiókkereső funkció

Az új alkalmazásban devizautalás nem lehetséges.

A mobilbank-használatot a továbbiakban nem kell e-bankban engedélyezni. A vonatkozó szerződés, a K&H énazonosító és ePIN kód megléte az alkalmazás elérését automatikusan biztosítja.

mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?

A K&H énazonosító a te egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. 

Szükséges a K&H mobilbank, a K&H e-bank, és bizonyos műveletek elvégzéséhez a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal használatakor is. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatod meg.

Bármelyik említett szolgáltatást kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonostóra van szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!

K&H énazonosítódat megtalálod papíralapú, és e-bankból lekérhető számlaegyenleg–értesítődön egyaránt. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat. 

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank szolgáltatásba épített, szoftveralapú azonosítási mód. A K&H mobilbank aktiválása során a mobil-tokent automatikusan mobiltelefonodhoz regisztráljuk, így a mobilbank alkalmazást csak arról a mobiltelefonról érheted el, amelyen az aktiválás megtörtént. A mobilbankot természetesen több telefonra is letöltheted, majd  ezeket is aktiválni szükséges.

Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a mobilbankba történő bejelentkezéskor, illetve a tranzakciók aláírásának megerősítésére fogsz használni. Az arra alkalmas iPhone telefonok esetén az mPIN-kódot Touch ID-val helyettesítheted.
A mobil-token nem csupán a mobilbank azonosítóeszköze, hanem lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására.

mit tegyek, ha elfelejtettem az mPIN kódomat?

Ha elfelejtetted mPIN kódodat, töröld a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában, e-bankon a „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontban, vagy a K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnod az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhatsz meg.

mi az mPIN kód?

Az mPIN kód a te egyedi azonosítód mobilbankba történő belépéskor, és ott megbízások aláírásakor. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor választhatsz meg. Az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor megváltoztathatod mPIN kódodat, illetve az arra alkalmas iPhone készülékek estén TouchID-t is beállíthatsz mPIN kód helyett.

A K&H mobilbank lehetőséget nyújt arra, hogy céges számláidat és kártyáidat is elérd. Ha magánszemélyként is rendelkezel a K&H Banknál bankszámlával, akkor az „ügyfelek” menüpontban, egy egyszerű nézetváltással állíthatod, hogy épp a céges vagy a magánszámláidra vagy kíváncsi. Ugyanitt kiválaszthatod, hogy melyik nézeted szeretnéd alapbeállításként elmenteni. A következő belépéstől már annak a számlának az adatait hozza fel az alkalmazás, amelyiket alapértelmezettként elmentetted.

A mobilbankba nem kell külön jogosultságokat beállítani a felhasználók részére, mert a K&H vállalkozói e-bankhoz tartozó jogosultságok átöröklődnek a mobilbankra. Az alkalmazás letöltésével bármely számla feletti rendelkező automatikusan jogosult lesz mobilbankon keresztül is elérni azokat a számlákat, amelyeket vállalkozói e-bankban is elér, olyan jogosultsággal, amelyet a vezető tisztségviselő meghatározott.

Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, akkor az Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozószerződés megkötését követően a vezető tisztségviselőnek meg kell határoznia a számla feletti jogosultságokat, amelyek a mobilbankban elérhető műveleteket meghatározzák (pl. aláírási jogosultság).

Miért jó neked a mobilbank?

  • mert nem köt az íróasztalhoz

  • a vállalkozói e-bankban rögzített megbízást bárhol, bármikor jóváhagyhatsz mobilbankban

  • látod céges számláid aktuális állapotát

A mobilbankban jóváhagyható tranzakciós limit napi 20 millió forint. A napi limitbe beszámít a vállalkozói e-bankból indított, de a mobilbankban jóváhagyott tranzakciók összege.

belépés e-bankba mobil-tokennel

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, a K&H Mobilinfo szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei, a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó aktuális hirdetmény, valamint a K&H Bank Üzletszabályzata tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.