K&H mobilbank
vágd zsebre pénzügyeidet!
- mobiloddal együtt bankszámlád is mindig kéznél lehet
- bármikor rápillanthatsz a kártyádon történő mozgásokra
- kényelmes navigáció, átlátható felület napi bankügyeidhez
új funkciók a mobilbankban
befektetések áttekintése
Szeretnéd látni, hogy mikor jár le a betéted? Kíváncsi vagy, hogyan állnak a befektetéseid Most már ezek az információk a zsebedben vannak, hiszen a K&H mobilbankban is láthatod megtakarításaid és befektetéseid aktuális értékét.
A vezető tisztségviselő által beállított megfelelő jogosultságokkal a megtakarítások menüpontban megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. A befektetések menüpontban pedig láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Mindkét esetben számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.
-
bejelentkezés
A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheted el. Belépéshez mPIN kódodat kell használnod, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adtál meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód ujjlenyomatos azonosítással helyettesíthető.
-
számlaadatok
A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezel, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán állsz. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthatsz számlát, és így könnyedén áttekintheted a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését.
-
számlatörténet
A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheted azok részleteit is.
A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthatsz akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshetsz (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).
-
forintátutalás
Átutalást rögzíthetsz tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatod a számlaszámot korábban rögzített partnereid közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheted partnerként. A megbízást mPIN kód vagy ujjlenyomat megadásával kell megerősítened.
Több átutalási megbízást is rögzíthetsz és menthetsz, amelyeket később csoportosan is aláírhatsz.
Amennyiben nem rendelkezel aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudod, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.
Az aláírt megbízást megtekintheted a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.
-
pénzügyi megbízások
A K&H mobilbankban vagy a K&H e-bankban indított megbízásaidat, és azok státuszát ellenőrizheted. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találod az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelöld ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod vagy ujjlenyomatod megadásával hagyd jóvá a megbízást.
A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásaidat látod.
A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheted a K&H mobilbankban vagy K&H e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásaidat.
-
mobilfeltöltés
T-mobil, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét töltheted fel. A funkciót eléred a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést.
-
bankkártyák
A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláidhoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheted meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látod. A kártyaképeket lapozva jelenítheted meg a többi bankkártyád adatait is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éred el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatod.
Ha hitelkártyával is rendelkezel, gyorsan elindíthatod a hitelkártya havi törlesztését a „hitelkártya-törlesztés” gyorsikonra kattintva. A megbízás adatait automatikusan kitöltjük helyetted, így csak azt kell a képernyőn beállítanod, hogy a teljes havi tartozásodat szeretnéd visszafizetni, vagy csak a törlesztés minimális összegét utalod el.
-
ATM és fiókkereső
A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalál a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot. Megkeresheted például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.
-
általános beállítások
Itt találod a mobiltelefonodhoz tartozó mobil-token azonosítódat, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordulsz az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseddel. A funkcióban szükség szerint törölni tudod mobil-tokenedet, majd később ugyanitt aktiválhatsz új mobil-tokent is. Lehetőséged van mPIN kódod módosítására is, illetve itt tudsz választani mPIN-es és ujjlenyomatos azonosítás között.
Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használod, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állítasz be okostelefonodon. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.
-
megtakarítások áttekintése
A megtakarítások menüpontban megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.
-
befektetések áttekintése
A befektetések menüpontban láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.
-
bejelentkezés
A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheted el. Belépéshez mPIN kódodat kell használnod, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adtál meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód TouchID azonosítással helyettesíthető.
-
számla adatok
A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezel, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán állsz. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthatsz számlát, és így könnyedén áttekintheted a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését.
-
számlatörténet
A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheted azok részleteit is.
A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthatsz akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshetsz (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).
-
forintátutalás
Átutalást rögzíthetsz tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatod a számlaszámot korábban rögzített partnereid közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheted partnerként. A megbízást mPIN kód megadásával, vagy arra alkalmas készülék esetén Touch ID-val kell megerősítened.
Több átutalási megbízást is rögzíthetsz és menthetsz, amelyeket később csoportosan is aláírhatsz.
Amennyiben nem rendelkezel aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudod, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.
Az aláírt megbízást megtekintheted a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.
-
pénzügyi megbízások
A K&H mobilbankban vagy a K&H e-bankban indított megbízásaidat, és azok státuszát ellenőrizheted. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találod az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelöld ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod vagy Touch ID megadásával hagyd jóvá a megbízást.
A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásaidat látod.
A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheted a K&H mobilbankban vagy K&H e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásaidat.
-
mobilfeltöltés
T-mobil, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét töltheted fel. A funkciót eléred a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést.
-
bankkártyák
A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláidhoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheted meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látod. A kártyaképeket lapozva jelenítheted meg a többi bankkártyád adatait is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éred el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatod.
Ha hitelkártyával is rendelkezel, gyorsan elindíthatod a hitelkártya havi törlesztését a „hitelkártya-törlesztés” gyorsikonra kattintva. A megbízás adatait automatikusan kitöltjük helyetted, így csak azt kell a képernyőn beállítanod, hogy a teljes havi tartozásodat szeretnéd visszafizetni, vagy csak a törlesztés minimális összegét utalod el.
-
ATM és fiókkereső
A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalál a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot. Megkeresheted például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.
-
általános beállítások
Itt találod a mobiltelefonodhoz tartozó mobil-token azonosítódat, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordulsz az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseddel. A funkcióban szükség szerint törölni tudod mobil-tokenedet, majd később ugyanitt aktiválhatsz új mobil-tokent is. Lehetőséged van mPIN kódod módosítására is, illetve itt tudsz választani mPIN-es és ujjlenyomatos azonosítás között.. Lehetőséged van megválasztani az azonosításhoz kötött tranzakciók használatához szükséges azonosítási módot. Akár mPIN kódot vagy TouchID-t választasz, a továbbiakban az alkalmazás kizárólag a kiválasztott azonosítási módot fogadja el megbízások aláírásakor, illetve az alkalmazásba történő belépéskor.
Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használod, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állítasz be okostelefonodon. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.
-
megtakarítások áttekintése
A megtakarítások menüpontban megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.
-
befektetések áttekintése
A befektetések menüpontban láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.
részletek
-
a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink
-
az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal
Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatod:
-
iPhone 6S és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 13-as operációs rendszerrel rendelkeznek;
-
olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 5.0-s verziójú operációs rendszer fut;
A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheted azonban a K&H e-bank bejelentkezési funkcióját, és a megbízások K&H e-bankban történő aláírásának lehetőségét.
Céges számláid esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H e-bankban beállított jogosultságokkal.
A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheted, majd a mobil-token aktiválását követően használhatod.
Az alkalmazást a „beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatod. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheted a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal segítségével.
Vállalkozói ügyfelek részére a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 50 millió forint.
A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H e-bankban rögzített tranzakciók költségével.
A K&H mobilbankra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a következő linken érheted el:
https://www.kh.hu/adatvedelem/egyedi-tajekoztatok/mobilbank
igénylés
A K&H mobilbankot K&H e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal.
aktiválás
Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnod kell a K&H mobilbankot . Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhatsz:
aktiválás felhasználónév és jelszó használatával
Akkor válaszd ezt az opciót, ha használtál már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használod jelenleg a K&H e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatod.
aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával
Új felhasználóként, illetve ha még nem használtál K&H e-bankot, K&H énazonosítódat és ePIN kódodat használhatod aktiválásra. Amennyiben nem tudod, vagy elfelejtetted azonosítóidat, bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz újat.
aktiválás e-bankon keresztül
Az alkalmazás aktiválását K&H e-bankon keresztül is elvégezheted. Jelentkezz be e-bankodba számítógépeden, és kattints a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetünk.
Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhatsz. Az arra alkalmas iPhone készülékek esetében az mPIN kódot Touch ID-val is helyettesítheted.
e-bank használat mobilbankkal
A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására.
belépés K&H e-bankba
Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkezned, csupán a bejelentkező képernyőn rákattintani az „e-bank belépés” ikonra, majd számítógépeden a K&H e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén kell begépelned.
tranzakció-aláírás K&H e-bankban
Lehetőséged van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyd jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkezned a K&H mobilbankba , csupán a kezdő képernyőn rákattintani az „e-bank aláírás” ikonra, majd a K&H e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, a megbízás jóváhagyása ezután automatikusan megtörténik. Ha a tranzakció aláírásakor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén kell begépelned.
a te igényeidhez alkalmazkodva
-
kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonod mindig nálad van
-
rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatod bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnod, amíg számítógép közelébe kerülsz
-
bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kapsz bankszámládról és bankkártyádról
-
kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használnál
-
magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést
tudj meg mindent a biztonságos mobilbankolásról!
a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja:
-
ne iktasd ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-old / "jailbreak"-eld a készüléket)!
-
ne telepíts semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használj! Ha egy alkalmazásra már nincs szükséged, töröld le a készülékedről!
-
minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizd, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítsd az alkalmazást!
-
használj PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!
a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledd a következőket:
- a K&H mobilbank alkalmazást csak a hivatalos Apple AppStore, Google Play webáruházból töltse le! A K&H mobilbankot a K&H Bank máshol nem terjeszti.
-
mPIN kódodat ne oszd meg senki mással, ne írd fel!
a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés:
-
a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.
-
az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal, azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során
-
ha kikerül a birtokodból a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatod K&H e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül
kinek ajánljuk?
-
akik napi pénzügyeiket igyekeznek hamar elintézni, hogy szabadidejüket annak szenteljék, amit a legfontosabbnak tartanak
-
akik számára fontos a mobilitás, hogy bármikor ellenőrizhessék bankszámlájukon vagy bankkártyájukkal történt pénzmozgásokat
-
akik szeretnék összekötni az internetbank kényelmét a mobiltelefon praktikumával
mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?
A K&H énazonosító a te egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez.
Szükséges a K&H mobilbank, a K&H e-bank, és bizonyos műveletek elvégzéséhez a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal használatakor is (kivéve mobilbank gyorshívás használata esetén). K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatod meg.
Bármelyik említett szolgáltatást kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonostóra van szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!
K&H énazonosítódat megtalálod papíralapú, és e-bankból lekérhető számlaegyenleg–értesítődön egyaránt. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.
mi az a mobil-token?
A mobil-token a K&H mobilbank szolgáltatásba épített, szoftveralapú azonosítási mód. A K&H mobilbank aktiválása során a mobil-tokent automatikusan mobiltelefonodhoz regisztráljuk, így a mobilbank alkalmazást csak arról a mobiltelefonról érheted el, amelyen az aktiválás megtörtént. A mobilbankot természetesen több telefonra is letöltheted, majd ezeket is aktiválni szükséges.
Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a mobilbankba történő bejelentkezéskor, illetve a tranzakciók aláírásának megerősítésére fogsz használni. Az arra alkalmas telefonok esetén az mPIN-kódot ujjlenyomattal (Touch ID-val) helyettesítheted.
A mobil-token nem csupán a mobilbank azonosítóeszköze, hanem lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására. Ezen felül a mobilbank gyorshívás funkció segítségével azonosított felhasználóként léphet kapcsolatba kollégáinkkal.
meglévő K&H mobilbank felhasználóként milyen változásokat tapasztalok?
K&H mobilbank alkalmazásodat frissítened kell, amennyiben telefonodon az alkalmazások frissítése nem automatikus. Az első belépéskor az alkalmazást neked is aktiválnod kell. Ennek oka az, hogy a megújult K&H mobilbankban használt mobil-token azonosítás az eddigieknél magasabb biztonsági szint mellett nyújtja számodra a napi pénzügyeid intézéséhez szükséges funkciókat. Az aktiválás során mobiltelefonodat összekötjük a mobil-tokennel, így biztosítva, hogy az alkalmazás csak az adott telefonról legyen elérhető. A mobilbankot több eszközre is telepítheted, majd az aktiválást azokon az eszközökön is el kell végezned.
a megváltozott funkciókat Ügyfeleink igényei alapján módosítottuk:
-
tetszőleges bankszámlára rögzíthetsz forintátutalást, így nem kell előzetesen partnerként rögzítened a bankszámlaszámot e-bankban
-
partnerként elmentheted a rögzített bankszámlaszámokat, illetve a partnerhez telefonszámot is elmenthetsz. E-bankban rögzített partnereidnek minden adatát láthatod mobilbankodban is
-
a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 50 millió forint
-
mobilbankban is aláírhatod a K&H e-bankban rögzített megbízásaidat, és az e-bankból indított megbízások is aláírhatók a mobilbank felületén
-
nyomonkövetheted e-bankból és mobilbankból indított függő, teljesült vagy nem teljesült státuszú megbízásaidat
-
internetes (virtuális) vásárlási limitedet is módosíthatod
-
kibővült az ATM és bankfiókkereső funkció
Az új alkalmazásban devizautalás nem lehetséges.
A mobilbank-használatot a továbbiakban nem kell e-bankban engedélyezni. A vonatkozó szerződés, a K&H énazonosító és ePIN kód megléte az alkalmazás elérését automatikusan biztosítja.
mi az mPIN kód?
Az mPIN kód a Te egyedi azonosítód a K&H mobilbankba történő belépéshez, és ott megadott megbízások aláírásához. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor tudsz megadni és a későbbiekben az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor megváltoztatni. Az arra alkalmas készülékek estén biometrikus azonosítót (pl. TouchID vagy FaceID vagy írisz azonosítás) is beállíthatsz mPIN kód mellett. Ezt követően a K&H mobilbank használata során (belépéskor és tranzakciók aláírásakor) lehetőséged van a biometrikus azonosítás és az mPIN kód között választani, így a számodra legkényelmesebb módon használhatod az alkalmazást.
mit tegyek, ha elfelejtettem az mPIN kódomat?
Ha elfelejtetted mPIN kódodat, töröld a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnod az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhatsz meg.
A K&H mobilbank lehetőséget nyújt arra, hogy céges számláidat és kártyáidat is elérd. Ha magánszemélyként is rendelkezel a K&H Banknál bankszámlával, akkor az „ügyfelek” menüpontban, egy egyszerű nézetváltással állíthatod, hogy épp a céges vagy a magánszámláidra vagy kíváncsi. Ugyanitt kiválaszthatod, hogy melyik nézetet szeretnéd alapbeállításként elmenteni. A következő belépéstől már annak a számlának az adatait hozza fel az alkalmazás, amelyiket alapértelmezettként elmentetted.
A mobilbankba nem kell külön jogosultságokat beállítani a felhasználók részére, mert a K&H vállalkozói e-bankhoz tartozó jogosultságok átöröklődnek a mobilbankra. Az alkalmazás letöltésével bármely számla feletti rendelkező automatikusan jogosult lesz mobilbankon keresztül is elérni azokat a számlákat, amelyeket vállalkozói e-bankban is elér, olyan jogosultsággal, amelyet a vezető tisztségviselő meghatározott.
Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, akkor az Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötését követően a vállalkozás vezető tisztségviselőjének meg kell határoznia a számla feletti jogosultságokat, amelyek a mobilbank letöltése után az adott felhasználó számára az alkalmazásban elérhető műveleteket engedélyezik (pl. aláírási jogosultság).
miért jó neked a mobilbank?
-
mert nem köt az íróasztalhoz
-
a vállalkozói e-bankban rögzített megbízást bárhol, bármikor jóváhagyhatsz mobilbankban
-
látod céges számláid aktuális állapotát
A mobilbankban jóváhagyható tranzakciós limit napi 50 millió forint. A napi limitbe beszámít a vállalkozói e-bankból indított, de a mobilbankban jóváhagyott tranzakciók összege.
K&H mobilbank elektronikus átutalás





