K&H vállalkozói e-bank

internetbanki szolgáltatásunkkal személyes ügyintézés nélkül is kézben tarthatod vállalkozásod mindennapi pénzügyeit

  • a papíralapú átutalásnál kedvezőbb díjtételekkel indíthatsz átutalást
  • kényelmes hozzáférést biztosíthatsz a vállalkozói számlád felett rendelkezésre jogosultak számára
  • a havi és éves használati díjakat nem számoljuk fel
K&H vállalkozói e-bank
tájékoztatás vállalkozói e-bank funkcióinak módosulásáról

A mobilbankhoz kapcsolódó rendelkezési jogosultságaidat a továbbiakban nem kell e-bankban beállítani.

részletek részletek

  • forint- és deviza átutalásokat indíthatsz kedvezőbb díjért
  • partnerként rögzítheted a gyakran használt bankszámlákat
  • egy gombnyomással új átutalási megbízást készíthetsz egy korábbi utalás adataival
  • több megbízást csoportosan, egyszerre aláírhatsz
  • díjmentesen megtekintheted és letöltheted elektronikus számlakivonataidat
  • fájlból olvashatsz be megbízási adatokat nagyobb darabszámú forint- vagy devizautalás esetén
  • nyomon követheted bankkártya műveleteidet

online ügyintézés

  • bankkártya igénylése, aktiválása
  • megtakarítások kezelése, betétlekötés
  • K&H mobilinfo szolgáltatás igénylése
  • azonosítóeszközök kezelése, tiltása (chipkártya, mobil-token)
  • mobiltelefon-egyenlegfeltöltés

igénylés

K&H vállalkozói e-bankot bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz.

  • ha már rendelkezel K&H énazonosítóval, a K&H vállalkozói e-bank szolgáltatás beállítását kérheted K&H Cégvonalon keresztül is
  • ha még nincs K&H énazonosítód, K&H vállalkozói e-bankot bármely bankfiókunkban igényelhetsz

azonosítási módok és használat

A K&H vállalkozói e-bankot az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor chipkártyás azonosítással bocsátjuk a rendelkezésedre. A használat során azonban választhatsz SMS alapú, chipkártyás, vagy a mobil-tokennel történő azonosítás közül is.

azonosító eszköz

SMS

mobil-token

chipkártya

napi utalási limit (forint)

20 millió forint

20 millió forint

nincs

Az azonosítási eszköz felhasználónként eltérhet.

használat chipkártyával

A belépéshez, és a műveletek aláírásához chipkártyát, chipkártya olvasót és PIN kódot biztosítunk. Ezek együttesen garantálják a magas szintű védelmet. Első használat előtt a chipkártya olvasót telepíteni kell azon a számítógépen, amelyen e-bankban be szeretnél lépni. A chipkártyaolvasó telepítéséhez szükséges program a számítógépeden használt operációs rendszertől, böngészőtől és annak verziószámától függ. A chipkártyaolvasó installálása után a chipkártyát is telepítened kell. Segédletünkkel gyorsan megtalálod a szükséges programot, és lépésről-lépésre végigvezetünk a telepítés folyamatán. Kattints ide! 

használat mobil-tokennel

A K&H mobilbank alkalmazásba épített mobil-token azonosító lehetőséget nyújt arra, hogy csupán okostelefonod használatával, billentyűzet nélkül, magas biztonsági szint mellett, mégis gyorsan és egyszerűen tudj az e-bankba belépni, és ott megbízásokat aláírni.

Mobil-tokenes belépéshez szükséged van a megfelelő webáruházból letöltött és aktivált K&H mobilbank alkalmazásra (App Store, Google Play).

Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent használhatod az e-bankba történő belépéshez úgy, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „e-bank belépés” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan az e-bank bejelentkezési képernyőjén, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően olvasd be telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonodon mPIN kódoddal vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened.

használat SMS-sel

A belépéshez és a műveletek jóváhagyásához mindössze a mobiltelefonodra van szükséged. A biztonságot belépéskor az SMS üzenetben küldött elsődleges, illetve a megbízások jóváhagyásakor érkező, másodlagos jelszó biztosítja.

A K&H vállalkozói e-bank lehetőséget nyújt arra, hogy a megbízást az aláírásra jogosult felhasználó a rögzítést követően, egy későbbi időpontban is aláírhassa.

biztonsági tudnivalók

  • kérjük, hogy saját biztonságod érdekében számítógépedet védd tűzfallal és víruskereső programmal, és fordíts figyelmet ezek rendszeres frissítésére ügyelj arra, hogy azonosítóid, jelszavaid, ne kerüljenek illetéktelenek kezébe

  • az e-bank használata után ne a böngésző bezárásával, hanem a Kilépés gomb használatával jelentkezz ki a szolgáltatásból

  • amennyiben lehetőséged van rá, ne használd az e-bankot nyilvános internethálózaton vagy közös használatú számítógépen!

  • további részleteket a biztonságos használatról itt olvashatsz.

kinek ajánljuk?

  • akik céges pénzügyeiket szívesen intézik kényelmesen és egyszerűen, interneten keresztül

  • akik személyes ügyintézés nélkül szeretnének naprakész információt kapni céges számláikról akiknek fontos a kedvező ár, hiszen e-bankból a bankfióki ügyintézésnél kedvezőbb díjszabással indíthatnak megbízásokat

hirdetmények

Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
Üzletszabályzat
Hirdetmény vállalati ügyfelek részére
Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank alkalmazásba épített, szoftveralapú azonosítási eszköz. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatod a K&H vállalkozói e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kód, a műveletek aláírásához pedig egy QR-kód beolvasása szükséges, majd ezt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal, arra alkalmas készüléken ujjlenyomattal (iPhone esetén TouchID-val ) megerősítened.

mit kell tennem, ha először szeretnék belépni a K&H e-bankba?

A chipkártya olvasót, és a hozzá kapcsolódó chipkártyát első használat előtt telepítened kell azon a számítógépen, amelyen az e-bankot használni szeretnéd. A részletes telepítési útmutatóhoz {lll kattints ide!} 

első belépés a K&H vállalkozói e-bankba mobil-tokennel

Mobil-tokenes belépéshez szükséged van a megfelelő webáruházból ingyenesen letöltött és aktivált K&H mobilbank alkalmazásra (App Store, Google Play). 

Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent használhatod az e-bankba történő belépéshez úgy, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „e-bank belépés” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan az e-bank bejelentkezési képernyőjén, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően olvasd be telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonodon mPIN kódoddal vagy - arra alkalmas készülék esetén ujjlenyomattal (iPhone esetében - TouchID-val) meg kell erősítened .

töltsd le a K&H mobilbank alkalmazást most!

     

hogyan tudok az e-bank használatához másik azonosítási eszközt választani?

A K&H e-bankhoz chipkártya olvasót és chipkártyát biztosítunk. A későbbiekben választhatsz, hogy az alábbiak közül melyik azonosítási móddal szeretnéd használni:

azonosítóeszközökhöz tartozó napi limitek

azonosítóeszköz

SMS

mobil-token

chipkártya

napi utalási limit

20 millió forint

20 millió forint

nincs

Ha mobil-tokent szeretnél inkább használni, csupán annyi teendőd van, hogy okostelefonodon aktiválod a K&H mobilbankot, amellyel együtt a mobil-token is automatikusan elérhetővé válik.

mit tegyek, ha szeretném letiltani a chipkártyámat vagy a mobil-tokenemet?

Ha chipkártyádat elveszítetted vagy ellopták, hívd a K&H Cégvonalat, ahol a kártya azonnal tiltásra kerül, és gondoskodunk a chipkártya pótlásáról is.

Mobil-tokenedet törölheted a K&H mobilbank „beállítások” menüpontjában, a K&H vállalkozói e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, és K&H Cégvonalon keresztül is. A mobil-token törlésével a K&H mobilbank bejelentkezéshez kötött funkcióit nem éred el, valamint mobil-tokennel nem tudsz e-bankba belépni és  ott megbízást aláírni.

Új mobil-tokent a K&H e-bank „beállítások” menüpontjában aktiválhatsz. Amennyiben új készüléken szeretnéd a mobil-tokent használni, akkor az adott készülékre töltsd le és aktiváld a K&H mobilbank alkalmazást.

mit tegyek, ha lejár a chipkártyám?

Az e-bank chipkártya lejárati ideje három év. Meglévő chipkártyád az érvényességi hónap utolsó nap 24 órájáig használható. Új chipkártyád a lejárat hónapjában veheted át számlavezető bankfiókodban.

mit tegyek, ha mobiltelefonról is el szeretném érni a bankszámlámat?

A K&H vállalati e-bank legfontosabb funkcióit megtalálod a K&H mobilbank alkalmazásban, így okostelefonodról is intézheted vállalkozásod sürgős napi pénzügyeit.

tudj meg többet a K&H mobilbank alkalmazásról!

töltsd le a K&H mobilbank alkalmazást most!

    

a vállalkozás vezető tisztségviselője különböző jogosultsági szinteket biztosíthat a K&H vállalkozói e-bankhoz rendelt felhasználóknak:

vezető tisztségviselő

  • teljes jogkörrel rendelkezhet a számla felett és adhat meg további rendelkezőket, ezért teljes jogkörű e-bank felhasználó is, aki további felhasználókat / felhasználói jogosultságokat oszthat. Amennyiben a cégnél több vezető tisztségviselő van és cégjegyzési jogosultságuk együttes, akkor a K&H vállalkozói e-bankban is közösen kell, hogy meghatározzák az egyes felhasználók jogosultságait

adminisztrátori jogosultság

  • a felhasználó beállíthatja a cég felhasználóinak különböző jogosultságait, amelyek jóváhagyásához vezető tisztségviselő szükséges

számlaszintű jogosultságok

  • rögzítő jogosultsággal rendelkezik az a felhasználó, aki megadott számlákra tranzakciókat rögzíthet. A tranzakciók jóváhagyásához aláíró jogosultsággal rendelkező felhasználó vagy vezető tisztségviselő szükséges

  • az aláíró jogosultsággal a meghatározott számlák felett teljes körű rendelkezési jog biztosított (a felhasználó egyedül írhat alá és adhat megbízásokat)

  • osztott aláíró jogosultsággal rendelkező felhasználó egy másik aláírói jogosultsággal rendelkező felhasználóval együtt rendelkezhet és adhat megbízásokat 

termékszintű jogosultságok

  • a csoportos jogosultsághoz az ügyfélnek rendelkeznie kell csoportos azonosítóval, amelyet a vállalati e-bank szerződéskötéskor kap. Csoportos jogosultsággal rendelkező felhasználó rögzíthet és beküldhet csoportos csomagokat, illetve megnézheti a csoportos értesítőket

  • a betét ügyintézői jogosultsággal az adott felhasználó betétlekötést és felmondást végezhet, továbbá lekérdezheti a betétek listáját is

  • bankkártya-ügyintéző jogosultsággal a felhasználó le tudja kérdezni a kártyalistát, vásárlási és napi limitmódosítást tud végrehajtani (amelynek jóváhagyása vezető tisztségviselőhöz   kötött)

A jogosultságokat a vezető tisztségviselő a K&H vállalkozói e-bank „beállítások / jogosultságok” menüpontjában állíthatja be és módosíthatja.

belépés e-bankba mobil-tokennel

Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazza.