Google Pay elsőként a K&H-nál!

  • Te & fizetés a mobiloddal & a Google Pay & kész
  • a magyar bankok közül elsőként a K&H-nál*
  • innovatív fizetés az Androidos telefonodon
töltsd le a K&H mobilbankot és fizess Google Payjel
*A Google Pay szolgáltatás 2021. április 6-tól érhető el a K&H Banknál.
miért válasszam a K&H szabad felhasználású személyi kölcsönt?

gyors

Nincs szükség bankkártyára a fizetéshez: közelítsd a mobilod a POS terminálhoz, és kész is!

biztonságos

15 000 Ft feletti tranzakciók esetén kizárólag akkor tudsz fizetni, ha feloldott állapotban van a készüléked - a Google Pay használatához aktív képernyőzárra van szükség!

egyszerű

A Google Pay beállítása néhány gombnyomással elvégezhető közvetlenül az Android-os telefonkészüléked „Beállítások” menüpontjában, ezután a fizetéshez csak a mobilodra lesz szükséged.

hol kezdjem?

lépj be Android-os mobilkészüléked „beállítások” menüjébe
kattints a Google menüpontra
kattints a fiókszolgáltatásokra
válaszd ki a Google Pay-t és a a fizetési mód megadása résznél, először a K&H-s kártyád adatait add meg (kártyaszám, lejárat, CVC kód)
a beállítás véglegesítését a kártyabirtokosnak meg kell erősíteni egy SMS-ben kiküldött 6 jegyű kóddal és kész is!

Gyakran Ismételt Kérdések

kinek érhető el a szolgáltatás?

A szolgáltatás a K&H Bank ügyfelei számára érhető el NFC képes, Android operációs rendszerrel rendelkező telefonon Mastercard és Maestro típusú bankkártyákkal. A szolgáltatásra nem kell szerződni, de érvényes bankkártya szerződés,aktivált K&H mobilbank és a bankkártyához beállított autentikációs telefonszám szükséges hozzá.

milyen kártyákkal érhető el a Google Pay a K&H-nál?

A Google Pay kizárólag Mastercard és Maestro típusú K&H betéti- és hitelkártyákkal érhető el.

hogyan digitalizálhatom a kártyámat a Google Paybe?

A Google Pay beállítását közvetlenül az Android-os telefonkészüléked „Beállítások” menüpontjában végezheted el az alábbi lépések mentén:

  1. Beállítások
  2. Google
  3. Fiókszolgáltatások
  4. Google Pay
  5. Fizetési mód megadása: itt először a kártya adatokat kell megadnod (kártyaszám, lejárat, CVC kód), majd a beállítást a kártyabirtokosnak meg kell erősíteni egy SMS-ben kiküldött 6 jegyű kóddal
  6. a kártya digitalizációja kész

a kártyadigitalizáció során miért kerültem a K&H TeleCenterhez?

A kártyadigitalizáció során egyes esetekben sms-ben küldünk neked egy azonosító kódot. Amennyiben a bankkártyádhoz nem regisztráltál telefonszámot, kizárólag a K&H Telecenter segítségével tudunk azonosítani. Ezt elkerülheted, ha a K&H mobilbankban hozzáadod a bankkártyádhoz a telefonszámod az alábbi módon: a bankkártyák menüpontban kattints a digitalizálandó kártyádra, majd az alsó sorban lévő kártyabiztonság menüre. Itt az SMS megerősítés menüpontban tudod megadni a telefonszámod. Fontos: ahhoz a mobiltelefonhoz tartozó telefonszámod add meg, amellyel később a Google Payt használni szeretnéd.

nem használtam korábban, hogyan tudom aktiválni a K&H mobilbankot?

K&H énazonosító és e-PIN, vagy a K&H e-bank belépéshez is használt felhasználónév és jelszó segítségével is aktiválhatod a K&H mobilbankot. A folyamatot bemutató videóért kattints ide.

hogyan fizethetek Google Payjel?

Fizikai vásárlások esetén: Közelítsd a telefonodat bekapcsolt állapotban lévő képernyővel (15 000 Ft feletti fizetés esetén feloldott képernyővel) a POS terminálhoz. A fizetést követően egy kék pipajel jelenik meg a képernyődön. A fizetéshez nincs szükség aktív internetkapcsolatra. A biztonságos fizetés érdekében aktív képernyőzárat kell beállítanod a telefonodon (általában PIN-kód, minta vagy jelszó megadásával - bizonyos eszközöket ujjlenyomattal is feloldhatsz), mivel a 15 000 Ft feletti fizetés kizárólag feloldott képernyővel lehetséges. Fontos tudnod, hogy legfeljebb 3 darab egymást követő 15 000 Ft alatti fizetés lehetséges a képernyő feloldása nélkül.

Internetes vásárlás esetén: A Google Pay internetes vásárlásokhoz is használható, amennyiben a kereskedő támogatja ezt a fizetési módot webshopjában, vagy saját applikációjában. Ilyenkor a normál bankkártyás fizetési opció mellett megjelenik a Google Pay ikon is, amit elindítva a telefonon kell jóváhagyni a tranzakciót úgy, mint a 15 000 forint feletti fizikai vásárlások esetén (pl. jelkóddal, ujjlenyomattal).

nem kell PIN-kód a fizetéshez?

Fizikai vásárlás esetén legfeljebb 3 darab egymást követő 15 000 Ft alatti fizetés lehetséges a képernyő feloldása nélkül, a telefont a POS terminálhoz közelítve. Fontos, hogy a telefonod képernyője ekkor is legyen bekapcsolt állapotban (lezárt, alvó módban nem lehetséges a fizetés). A 15 000 Ft feletti, illetve az említett 3 darab kisebb összegű vásárlás után fel kell oldanod a képernyőd a fizetéshez, ezzel igazolod (PIN-kód helyett), hogy Te használod a készüléket. Éppen ezért – a biztonságos fizetés érdekében – a Google Pay használatához aktív képernyőzárat kell beállítanod a telefonodon, hiszen a képernyőzár feloldásával tudod igazolni, hogy Te használod a készüléket. Internetes vásárlások esetén minden esetben jóvá kell hagyni a tranzakciót úgy, mint a 15 000 forint feletti fizikai vásárlások esetén (pl. jelkóddal, ujjlenyomattal).

biztonságos a Google Pay?

Igen, hiszen a 3 db egymást követő 15 000 Ft alatti fizetés utáni, illetve a 15 000 forint feletti fizetések kizárólag feloldott képernyővel lehetségesek fizikai vásárlás esetén. Erre azért van szükség, mert bár nem kell külön PIN-kódot megadnod, de a képernyőzár feloldásával igazolni tudod, hogy Te használod a készüléket. Internetes vásárlások esetén minden esetben jóvá kell hagyni a tranzakciót úgy, mint a 15 000 forint feletti fizikai vásárlások esetén (pl. jelkóddal, ujjlenyomattal).

hogyan állíthatok be alapértelmezett bankkártyát?

A K&H mobilbank bankkártyák menüpontjában a kiválasztott kártya képe alatt, az alsó sorban a kártyabiztonság menüpontban, a Google Pay beállításokra kattintva tudsz alapértelmezett bankkártyát kiválasztani. Kattints a „beállítás alapértelmezett kártyaként” gombra.

hogyan állíthatom be alapértelmezett mobilos fizetési applikációként a Google Payt?

Az Android-os telefonkészülék „Beállítások” menüpontján belül a Google Pay-t kell megnyitni, majd a korábban digitalizált kártya alatt megjelenő „alapértelmezett kártya beállítás” gombra kell kattintani.

eddig K&H mobiltárcát használtam, de mostantól Google Payt szeretnék, mi a teendőm?

Állítsd be alapértelmezett mobilos fizetési applikációként a Google Payt az alábbi módon: a K&H mobilbank bankkártyák menüpontjában a kiválasztott kártya képe alatt, az alsó sorban a kártyabiztonság menüpontban kattints a Google Pay beállításokra. Itt az alapértelmezett tárca résznél kattints a „beállítás alapértelmezettként” gombra.

eddig más szolgáltatóval használtam a Google Payt, de mostantól a K&H mobilbankkal szeretném, mi a teendőm?

Állítsd be alapértelmezett mobilos fizetési applikációként a Google Payt az alábbi módon: a K&H mobilbank bankkártyák menüpontjában a kiválasztott kártya képe alatt, az alsó sorban a kártyabiztonság menüpontban kattints a Google Pay beállításokra. Itt az alapértelmezett tárca résznél kattints a „beállítás alapértelmezettként” gombra.

díjmentes a szolgáltatás?

Igen, a szolgáltatás a K&H mobilbankban érhető el, mely ügyfeleink számára díjmentes.

miért nem találom az alkalmazás áruházban a Google Pay alkalmazást?

Magyarországon nem érhető el dedikált alkalmazás, a Google Pay funkcionalitása a készülékekbe van építve.

A Google Pay általános beállítási felületét a következőképpen érheted el készülékeden: „Készülékbeállítások  Google  Fiókszolgáltatások  Google Pay”.

a mobilomon kívül egyéb okoseszköz segítségével is fizethetek Google Payjel?

Egyelőre csak a mobilod segítségével tudsz Google Payjel fizetni.

hogyan távolíthatom el a kártyámat a Google Payből?

Az Android-os telefonkészülék „Beállítások” menüpontján belül a Google Pay-t kell megnyitni, majd a korábban digitalizált kártya alatt megjelenő „kártya törlése” gombra kell kattintani.

dokumentumok

Általános szerződési feltételek bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozóan
Általános szerződési feltételek elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozóan
Betéti bankkártya hirdetmény természetes személyek részére
Üzletszabályzat
kapcsolódó szolgáltatások
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H mobilbank] [K&H Google Pay] [K&H mobiltárca]
betétikártyaszolgáltatás [K&H Mastercard bankkártyák]
hitelkártya szolgáltatás [K&H Mastercard hitelkártyák] THM: 18,7–26,2%
betéti- és hitelkártyával történő vásárlás belföldön/külföldön
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit az Ügyfélszerződés, a Bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az Üzletszabályzat, a Betéti bankkártya hirdetmény természetes személyek részére és a Hitelkártya hirdetmény természetes személyek részére, a Hirdetmény természetes személyek bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire valamint pénztári tranzakcióira vonatkozóan című dokumentumok tartalmazzák, amelyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon. A K&H mobilbank teljes körű használatára a K&H e-bank felhasználói válhatnak jogosulttá. A Google Play a Google Inc. védjegye.