mobilalkalmazás üzleti ügyfeleinknek [K&H Electra24]

Mobil alkalmazásunk segítségével legyen naprakész vállalata pénzügyeivel, bárhol is tartózkodjon. Szerződéskötést követően:

  • az Electrában megadott megbízás csomagokat egyszerűen aláírhatja, távol az irodai környezettől is
  • tranzakciókat kereshet 2011. január 1-ig visszamenőleg
  • lekérdezheti aktuális számlaegyenlegét
töltse le az alkalmazást!

  • bejelentkezés

    Szerződéskötést követően a K&H Electra24 mobil alkalmazásba a K&H énazonosító megadásával léphet be. Minden új felhasználónak a Bank saját K&H énazonosítót ad, ami a Felhasználó egyedi azonosítására szolgáló 8 jegyű, numerikus azonosító kód. A kibocsátott K&H énazonosító a bankfiókban, a K&H TeleCenteren vagy a K&H Vállalati ügyfélszolgálaton kérdezhető le.

    Ezt követően az alkalmazás automatikusan elindítja a készülékre telepített ViCA alkalmazást. A ViCA alkalmazás bejelentkezéskor és a tranzakció aláírásakor is automatikusan elindul. A „beállítások” menüpontban lehetősége van beállítani, hogy a mobil alkalmazás megjegyezze a K&H énazonosítót.

  • ügyfélváltás

    A menü alatt láthatja a kiválasztott ügyfél nevét. Az ügyfél nevére kattintva megjelenő görgethető listából kezdeményezheti az ügyfélváltást. A lista a felhasználóhoz rendelt ügyfelek közül azokat tartalmazza, melyek érvényes szerződéssel rendelkeznek a K&H Electra24 mobil alkalmazás használatára. 

  • számlaáttekintő

    A bankszámlákat és a betéti számlákat egymástól elkülönített listában láthatja. A lista egy-egy eleme a számlaszámot, a számla nevét és devizanemét valamint a rendelkezésre álló egyenleget jeleníti meg. Az adott számlára kattintva megtekintheti a számla részletes adatait. 

  • számlatörténet

    Alapbeállításként ebben a menüben megtekintheti az elmúlt 30 nap teljesített tranzakcióit. A lista az első 30 találatot jeleníti meg, de a találati lista aljára való görgetéssel betöltődik a következő 30 találat. Egy adott tranzakció kereséséhez szűrési feltételeket adhat meg és lehetősége van 2011. január 1-ig visszamenőleg keresni. A funkció csak a K&H számlakezelés modulban érhető el. 

  • megbízások kezelése

    Ebben a menüpontban két részre osztva láthatja az előkészített megbízáscsomagokat. Az adott csomagra kattintva tekintheti meg a csomag részletes adatait, valamint az adott megbízáscsomagban szereplő tételek részletes adatait. Minden almenüben tetszőlegesen módosíthatja a szűrőfeltételeket a megbízás típusa, dátuma és összege szerint. A dátum szűrés az előkészített csomagok esetén az elküldés tervezett dátumát jelenti, az elküldött csomagok esetén pedig a beküldés dátumát.

    Az „aláírással rendelkező csomagok” almenüben láthatja a legalább egy aláírással rendelkező, de a bankba nem beküldött megbízás csomagokat. Az „aláírás nélküli csomagok” almenüben pedig az aláírás nélküli megbízás csomagok vannak.

    A csomagot pipával kijelölve, majd a “+” gombra kattintva írhatja alá az adott megbízáscsomagot, melyet az aláírást követően elküldhet a bankba vagy közös területre tehet. Az aláírással rendelkező csomagokról ugyanebben az almenüben törölheti az aláírást is.

    Az “elmúlt 31 nap” almenüben kérdezheti le a beküldött megbízás csomagok státuszát. A beküldött megbízásokat az áttekinthetőség érdekében 3 csoportra bontva tekintheti meg: „nem teljesült csomagok” (a megbízás a bankba eljutott, de nem teljesíthető, pl. fedezethiány miatt), „feldolgozás alatt lévő csomagok” (a megbízás a bankba eljutott és feldolgozásra vár) és „teljesítésre került csomagok” (a bank a megbízásokat befogadta és a bankszámlát a megbízás összegével megterhelte).

  • menü

    A menüben választhat, hogy a „K&H számlakezelés” vagy a „más bankban vezetett számlák” modulban szeretne műveletet végezni. A menüből elérheti a „számlaáttekintő”, a „számlatörténet” vagy a „megbízások kezelése” funkciókat is. Hívhatja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot, megadhatja a nyelvi beállításokat, valamint beállíthatja, hogy a mobil alkalmazás megjegyezze a K&H énazonosítót. 

  • bejelentkezés

    Szerződéskötést követően a K&H Electra24 mobil alkalmazásba a K&H énazonosító megadásával léphet be. Minden új felhasználónak a Bank saját K&H énazonosítót ad, ami a Felhasználó egyedi azonosítására szolgáló 8 jegyű, numerikus azonosító kód. A kibocsátott K&H énazonosító a bankfiókban, a K&H TeleCenteren vagy a K&H Vállalati ügyfélszolgálaton kérdezhető le.

    Ezt követően az alkalmazás automatikusan elindítja a készülékre telepített ViCA alkalmazást. A ViCA alkalmazás bejelentkezéskor és a tranzakció aláírásakor is automatikusan elindul. A „beállítások” menüpontban lehetősége van beállítani, hogy a mobil alkalmazás megjegyezze a K&H énazonosítót.

  • ügyfélváltás

    A menü alatt láthatja a kiválasztott ügyfél nevét. Az ügyfél nevére kattintva megjelenő görgethető listából kezdeményezheti az ügyfélváltást. A lista a felhasználóhoz rendelt ügyfelek közül azokat tartalmazza, melyek érvényes szerződéssel rendelkeznek a K&H Electra24 mobil alkalmazás használatára. 

  • számlaáttekintő

    A bankszámlákat és a betéti számlákat egymástól elkülönített listában láthatja. A lista egy-egy eleme a számlaszámot, a számla nevét és devizanemét valamint a rendelkezésre álló egyenleget jeleníti meg. Az adott számlára kattintva megtekintheti a számla részletes adatait. 

  • számlatörténet

    Alapbeállításként ebben a menüben megtekintheti az elmúlt 30 nap teljesített tranzakcióit. A lista az első 30 találatot jeleníti meg, de a találati lista aljára való görgetéssel betöltődik a következő 30 találat. Egy adott tranzakció kereséséhez szűrési feltételeket adhat meg és lehetősége van 2011. január 1-ig visszamenőleg keresni. A funkció csak a K&H számlakezelés modulban érhető el. 

  • megbízások kezelése

    Ebben a menüpontban két részre osztva láthatja az előkészített megbízáscsomagokat. Az adott csomagra kattintva tekintheti meg a csomag részletes adatait, valamint az adott megbízáscsomagban szereplő tételek részletes adatait. Minden almenüben tetszőlegesen módosíthatja a szűrőfeltételeket a megbízás típusa, dátuma és összege szerint. A dátum szűrés az előkészített csomagok esetén az elküldés tervezett dátumát jelenti, az elküldött csomagok esetén pedig a beküldés dátumát.

    Az „aláírással rendelkező csomagok” almenüben láthatja a legalább egy aláírással rendelkező, de a bankba nem beküldött megbízás csomagokat. Az „aláírás nélküli csomagok” almenüben pedig az aláírás nélküli megbízás csomagok vannak.

    A csomagot pipával kijelölve, majd a “+” gombra kattintva írhatja alá az adott megbízáscsomagot, melyet az aláírást követően elküldhet a bankba vagy közös területre tehet. Az aláírással rendelkező csomagokról ugyanebben az almenüben törölheti az aláírást is.

    Az “elmúlt 31 nap” almenüben kérdezheti le a beküldött megbízás csomagok státuszát. A beküldött megbízásokat az áttekinthetőség érdekében 3 csoportra bontva tekintheti meg: „nem teljesült csomagok” (a megbízás a bankba eljutott, de nem teljesíthető, pl. fedezethiány miatt), „feldolgozás alatt lévő csomagok” (a megbízás a bankba eljutott és feldolgozásra vár) és „teljesítésre került csomagok” (a bank a megbízásokat befogadta és a bankszámlát a megbízás összegével megterhelte).

  • menü

    A menüben választhat, hogy a „K&H számlakezelés” vagy a „más bankban vezetett számlák” modulban szeretne műveletet végezni. A menüből elérheti a „számlaáttekintő”, a „számlatörténet” vagy a „megbízások kezelése” funkciókat is. Hívhatja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot, megadhatja a nyelvi beállításokat, valamint beállíthatja, hogy a mobil alkalmazás megjegyezze a K&H énazonosítót. 

részletek

A használathoz két alkalmazás letöltésére van szükség:

  1. a K&H Electra24 (mobiltelefonos applikáció alapú elektronikus banki szolgáltatás), ami a K&H Bank Electra rendszerének okostelefonra fejlesztett alkalmazása

  2. a ViCA, azaz virtuális chipkártya alkalmazás, mely biztosítja a mobil alkalmazás és a banki szerverek közötti biztonságos adatáramlást

Szerződéskötést követően Ön a K&H Electra24 alkalmazáson keresztül hozzáférhet a K&H Banknál vezetett számláihoz. Szerződéskötéshez hívja vállalati kapcsolattartóját, vagy a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot a +36 1 468 7777-es számon. A K&H Electra24 mobiltelefonos applikáció alapú elektronikus banki szolgáltatás havi díját a mindenkor hatályos Hirdetmény Vállalati Ügyfelek részére tartalmazza. 

  • a K&H Electra24 mobil alkalmazást a K&H web Electra szolgáltatást igénybe vevő üzleti ügyfeleinknek fejlesztettük
  • az alkalmazás Android és iOS okostelefonokra érhető el
  • a mobil alkalmazás használatához szükséges a virtuális chipkártya, azaz a ViCA alkalmazás
  • a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H web Electrában beállított jogosultságokkal
  • az Electra rendszerben megadott megbízás csomagok értékhatár nélkül jóváhagyhatóak

hirdetmények

Hirdetmény vállalati ügyfelek részére
Üzletszabályzat
Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazzák.