mobilalkalmazás üzleti ügyfeleinknek [K&H Electra24]
Mobil alkalmazásunk segítségével legyen naprakész vállalata pénzügyeivel, bárhol is tartózkodjon. Szerződéskötést követően:
- az Electrában megadott megbízás csomagokat egyszerűen aláírhatja, távol az irodai környezettől is
- tranzakciókat kereshet 2011. január 1-ig visszamenőleg
- lekérdezheti aktuális számlaegyenlegét
-
bejelentkezés
Szerződéskötést követően a K&H Electra24 mobil alkalmazásba a K&H énazonosító megadásával léphet be. Minden új felhasználónak a Bank saját K&H énazonosítót ad, ami a Felhasználó egyedi azonosítására szolgáló 8 jegyű, numerikus azonosító kód. A kibocsátott K&H énazonosító a bankfiókban, a K&H TeleCenteren vagy a K&H Vállalati ügyfélszolgálaton kérdezhető le.
Ezt követően az alkalmazás automatikusan elindítja a készülékre telepített ViCA alkalmazást. A ViCA alkalmazás bejelentkezéskor és a tranzakció aláírásakor is automatikusan elindul. A „beállítások” menüpontban lehetősége van beállítani, hogy a mobil alkalmazás megjegyezze a K&H énazonosítót.
-
ügyfélváltás
A menü alatt láthatja a kiválasztott ügyfél nevét. Az ügyfél nevére kattintva megjelenő görgethető listából kezdeményezheti az ügyfélváltást. A lista a felhasználóhoz rendelt ügyfelek közül azokat tartalmazza, melyek érvényes szerződéssel rendelkeznek a K&H Electra24 mobil alkalmazás használatára.
-
számlaáttekintő
A bankszámlákat és a betéti számlákat egymástól elkülönített listában láthatja. A lista egy-egy eleme a számlaszámot, a számla nevét és devizanemét valamint a rendelkezésre álló egyenleget jeleníti meg. Az adott számlára kattintva megtekintheti a számla részletes adatait.
-
számlatörténet
Alapbeállításként ebben a menüben megtekintheti az elmúlt 30 nap teljesített tranzakcióit. A lista az első 30 találatot jeleníti meg, de a találati lista aljára való görgetéssel betöltődik a következő 30 találat. Egy adott tranzakció kereséséhez szűrési feltételeket adhat meg és lehetősége van 2011. január 1-ig visszamenőleg keresni. A funkció csak a K&H számlakezelés modulban érhető el.
-
megbízások kezelése
Ebben a menüpontban két részre osztva láthatja az előkészített megbízáscsomagokat. Az adott csomagra kattintva tekintheti meg a csomag részletes adatait, valamint az adott megbízáscsomagban szereplő tételek részletes adatait. Minden almenüben tetszőlegesen módosíthatja a szűrőfeltételeket a megbízás típusa, dátuma és összege szerint. A dátum szűrés az előkészített csomagok esetén az elküldés tervezett dátumát jelenti, az elküldött csomagok esetén pedig a beküldés dátumát.
Az „aláírással rendelkező csomagok” almenüben láthatja a legalább egy aláírással rendelkező, de a bankba nem beküldött megbízás csomagokat. Az „aláírás nélküli csomagok” almenüben pedig az aláírás nélküli megbízás csomagok vannak.
A csomagot pipával kijelölve, majd a “+” gombra kattintva írhatja alá az adott megbízáscsomagot, melyet az aláírást követően elküldhet a bankba vagy közös területre tehet. Az aláírással rendelkező csomagokról ugyanebben az almenüben törölheti az aláírást is.
Az “elmúlt 31 nap” almenüben kérdezheti le a beküldött megbízás csomagok státuszát. A beküldött megbízásokat az áttekinthetőség érdekében 3 csoportra bontva tekintheti meg: „nem teljesült csomagok” (a megbízás a bankba eljutott, de nem teljesíthető, pl. fedezethiány miatt), „feldolgozás alatt lévő csomagok” (a megbízás a bankba eljutott és feldolgozásra vár) és „teljesítésre került csomagok” (a bank a megbízásokat befogadta és a bankszámlát a megbízás összegével megterhelte).
-
menü
A menüben választhat, hogy a „K&H számlakezelés” vagy a „más bankban vezetett számlák” modulban szeretne műveletet végezni. A menüből elérheti a „számlaáttekintő”, a „számlatörténet” vagy a „megbízások kezelése” funkciókat is. Hívhatja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot, megadhatja a nyelvi beállításokat, valamint beállíthatja, hogy a mobil alkalmazás megjegyezze a K&H énazonosítót.
-
bejelentkezés
Szerződéskötést követően a K&H Electra24 mobil alkalmazásba a K&H énazonosító megadásával léphet be. Minden új felhasználónak a Bank saját K&H énazonosítót ad, ami a Felhasználó egyedi azonosítására szolgáló 8 jegyű, numerikus azonosító kód. A kibocsátott K&H énazonosító a bankfiókban, a K&H TeleCenteren vagy a K&H Vállalati ügyfélszolgálaton kérdezhető le.Ezt követően az alkalmazás automatikusan elindítja a készülékre telepített ViCA alkalmazást. A ViCA alkalmazás bejelentkezéskor és a tranzakció aláírásakor is automatikusan elindul. A „beállítások” menüpontban lehetősége van beállítani, hogy a mobil alkalmazás megjegyezze a K&H énazonosítót.
-
ügyfélváltás
A menü alatt láthatja a kiválasztott ügyfél nevét. Az ügyfél nevére kattintva megjelenő görgethető listából kezdeményezheti az ügyfélváltást. A lista a felhasználóhoz rendelt ügyfelek közül azokat tartalmazza, melyek érvényes szerződéssel rendelkeznek a K&H Electra24 mobil alkalmazás használatára.
-
számlaáttekintő
A bankszámlákat és a betéti számlákat egymástól elkülönített listában láthatja. A lista egy-egy eleme a számlaszámot, a számla nevét és devizanemét valamint a rendelkezésre álló egyenleget jeleníti meg. Az adott számlára kattintva megtekintheti a számla részletes adatait.
-
számlatörténet
Alapbeállításként ebben a menüben megtekintheti az elmúlt 30 nap teljesített tranzakcióit. A lista az első 30 találatot jeleníti meg, de a találati lista aljára való görgetéssel betöltődik a következő 30 találat. Egy adott tranzakció kereséséhez szűrési feltételeket adhat meg és lehetősége van 2011. január 1-ig visszamenőleg keresni. A funkció csak a K&H számlakezelés modulban érhető el.
-
megbízások kezelése
Ebben a menüpontban két részre osztva láthatja az előkészített megbízáscsomagokat. Az adott csomagra kattintva tekintheti meg a csomag részletes adatait, valamint az adott megbízáscsomagban szereplő tételek részletes adatait. Minden almenüben tetszőlegesen módosíthatja a szűrőfeltételeket a megbízás típusa, dátuma és összege szerint. A dátum szűrés az előkészített csomagok esetén az elküldés tervezett dátumát jelenti, az elküldött csomagok esetén pedig a beküldés dátumát.
Az „aláírással rendelkező csomagok” almenüben láthatja a legalább egy aláírással rendelkező, de a bankba nem beküldött megbízás csomagokat. Az „aláírás nélküli csomagok” almenüben pedig az aláírás nélküli megbízás csomagok vannak.
A csomagot pipával kijelölve, majd a “+” gombra kattintva írhatja alá az adott megbízáscsomagot, melyet az aláírást követően elküldhet a bankba vagy közös területre tehet. Az aláírással rendelkező csomagokról ugyanebben az almenüben törölheti az aláírást is.
Az “elmúlt 31 nap” almenüben kérdezheti le a beküldött megbízás csomagok státuszát. A beküldött megbízásokat az áttekinthetőség érdekében 3 csoportra bontva tekintheti meg: „nem teljesült csomagok” (a megbízás a bankba eljutott, de nem teljesíthető, pl. fedezethiány miatt), „feldolgozás alatt lévő csomagok” (a megbízás a bankba eljutott és feldolgozásra vár) és „teljesítésre került csomagok” (a bank a megbízásokat befogadta és a bankszámlát a megbízás összegével megterhelte).
-
menü
A menüben választhat, hogy a „K&H számlakezelés” vagy a „más bankban vezetett számlák” modulban szeretne műveletet végezni. A menüből elérheti a „számlaáttekintő”, a „számlatörténet” vagy a „megbízások kezelése” funkciókat is. Hívhatja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot, megadhatja a nyelvi beállításokat, valamint beállíthatja, hogy a mobil alkalmazás megjegyezze a K&H énazonosítót.
részletek
A használathoz két alkalmazás letöltésére van szükség:
-
a K&H Electra24 (mobiltelefonos applikáció alapú elektronikus banki szolgáltatás), ami a K&H Bank Electra rendszerének okostelefonra fejlesztett alkalmazása
-
a ViCA, azaz virtuális chipkártya alkalmazás, mely biztosítja a mobil alkalmazás és a banki szerverek közötti biztonságos adatáramlást
Szerződéskötést követően Ön a K&H Electra24 alkalmazáson keresztül hozzáférhet a K&H Banknál vezetett számláihoz. Szerződéskötéshez hívja vállalati kapcsolattartóját, vagy a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot a +36 1 468 7777-es számon. A K&H Electra24 mobiltelefonos applikáció alapú elektronikus banki szolgáltatás havi díját a mindenkor hatályos Hirdetmény Vállalati Ügyfelek részére tartalmazza.
- a K&H Electra24 mobil alkalmazást a K&H web Electra szolgáltatást igénybe vevő üzleti ügyfeleinknek fejlesztettük
- az alkalmazás Android és iOS okostelefonokra érhető el
- a mobil alkalmazás használatához szükséges a virtuális chipkártya, azaz a ViCA alkalmazás
- a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H web Electrában beállított jogosultságokkal
- az Electra rendszerben megadott megbízás csomagok értékhatár nélkül jóváhagyhatóak