mobilalkalmazás üzleti ügyfeleinknek [K&H Electra24]

Mobil alkalmazásunk segítségével legyen naprakész vállalata pénzügyeivel, bárhol is tartózkodjon. Szerződéskötést követően:

  • az Electrában megadott megbízás csomagokat egyszerűen aláírhatja, távol az irodai környezettől is
  • tranzakciókat kereshet 2011. január 1-ig visszamenőleg
  • lekérdezheti aktuális számlaegyenlegét
töltse le az alkalmazást!

Próbálja ki a megújult Electra24 mobilapplikációt most 90% kedvezménnyel!

  • vigye magával az Electrát bárhová, hagyjon jóvá megbízásokat kényelmesen mobilról
  • megújult design
  • folyamatosan bővülő új funkciókkal

Igényelje meg már ma!

  • webElectra használóként csak egy szerződés szükséges és már használhatja is
  • hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot +36 1 468 7777
  • írjon e-mail-t: a vallalatiugyfelszolgalat@kh.hu címre

további információk a kampány hirdetményében találhatók

  • bejelentkezés

    Szerződéskötést követően a K&H Electra24 mobil alkalmazásba a K&H énazonosító megadásával léphet be. Ezt követően az alkalmazás automatikusan elindítja a készülékre telepített ViCA alkalmazást. A ViCA alkalmazás bejelentkezéskor és a tranzakció aláírásakor is automatikusan elindul.
    A „beállítások” menüpontban lehetősége van beállítani, hogy a mobil alkalmazás megjegyezze a K&H énazonosítót. Minden új felhasználónak a Bank saját K&H énazonosítót ad, ami a Felhasználó egyedi azonosítására szolgáló 8 jegyű, numerikus azonosító kód. A kibocsátott K&H énazonosító a bankfiókban, a K&H TeleCenteren vagy a K&H Vállalati ügyfélszolgálaton kérdezhető le.

  • ügyfélváltás

    A három vízszintes vonalra kattintva hívható elő a menü, aminek felső részén a ’kiválasztott vállalkozás’ felirat alatt látható a kiválasztott ügyfél neve. Lenyíló felületen lehet átváltani más vállalatra, itt újonnan már az utolsó belépés dátuma is látszik. A lista a felhasználóhoz rendelt ügyfelek közül azokat tartalmazza, melyek érvényes szerződéssel rendelkeznek a K&H Electra24 mobil alkalmazás használatára.

  • menü

    A három vízszintes vonalra előhívható menürendszerből indíthatók a fő funkciók: áttekintő, bankszámlák, tranzakciótörténet, új megbízás, megbízások, sablonok, kapcsolat. A többi funkció almenükben érhető el. Az alsó blokkban látható az adott felhasználó neve és az utolsó belépésének dátuma, erre kattintva érhetőek el a profilbeállítások. Egyes funkciók pl. kedvenc bankszámlák adatai, beküldésre váró csomagok közvetlenül a főoldalon lévő widgetek segítségével is elérhetők.

  • áttekintés

    Az áttekintő menüvel előhívható a kezdőoldal, ahol widgetek segítik a főbb adatok gyors áttekintését. Segítségükkel megjeleníthető a kedvenc bankszámlák egyenlege, lekérdezhető a megbízások státusza, az aláírásra váró tételek illetve árfolyamok is. Amennyiben a K&H web Electra felületén már vannak beállított widgetei a felhasználónak ugyanezek mobilra optimalizált változatát látja itt is.

  • új megbízás indítása

    Itt van lehetőség forint, deviza utalást indítani. A modern, dinamikus felület segíti a mezők kitöltését. Kiindulásként a kötelezők és a leggyakrabban használt mezők látszanak, minden további mező jelölő boksz pipálással hívható elő. A korábban használt partnerek a ’kedvezményezett neve’ mezőben a nagyító ikonra kattintva hívhatók elő. 

  • megbízások kezelése

    Ebben a menüpontban láthatók az előkészített megbízáscsomagok. A csomagok státusz (előkészítés, aláírás/bankba küldés, bankba küldve) szerint vannak szétválasztva. Egy adott csomag sorára kattintva megtekinthetők a részletes adatok.  
    A csomag mellett, karikában pipával jelzett, amennyiben a csomag már aláírásra került és bankba küldhető, míg ha egy szám/10 formátum látszik, akkor még szükséges aláírás és az adott szám jelzi, hogy hány ponttal van adott pillanatban aláírva a csomag (a szükséges 10 pontból). Aláírást követően egyesével vagy akár egyszerre többet is lehet bankba küldeni. Amennyiben egy megbízás részletei nem megfelelőek, változás történt, azt előkészítésre vissza is lehet helyezni.
    A bankba küldöttek között látható a csomagok végstátusza, azon belül is minden tétel státusza külön látszik a felületen, ezeket színes körök jelképezik benne a tételszámokkal.

  • tranzakciótörténet

    Alapvetésként az elmúlt 30 nap adatait mutatja a rendszer. Egy adott tranzakció kereséséhez megadhat szűkítő feltételeket a részletes keresés lenyíló menüpontban.

  • betétek

    Az összes aktív betét megjelenik a betétek menüpontra kattintva, ezek között a felső részen található nagyítóval jelölt blokkban szabadszavas szűrő segítségével kereshető. Új lekötés az ’új betétlekötés’ gombra kattintva indítható. Adott betétre kattintva a megnyíló új oldalon jobb felső sarokban található gombra kattintva tudja felmondani.

  • bankkártyák

    Felsorolásban látszanak a kártyák és főbb adataik, amik szűrhetők és sorba is rendezhetők a feltüntetett adatok szerint.

  • kártyaműveletek

    Adott kártyára kattintva jogosultság függvényében tekinthetőek meg további adatok és módosíthatók is: aktiválható a kártya, állíthatók a napi limitek, biztonsági adatok adhatók meg.

  • hitelek

    A hitelekhez kapcsolódó információk egyesítve, a főmenüben kaptak helyet. Adott hitel sorára kattintva megtekinthető a szerződéses hitelkeret, illetve ahhoz kapcsolódó információk, míg a következő kölcsön elnevezésű blokkban a folyósítások adatai tekinthetők meg. Az oldal legalján a hiteltörténet látható.

részletek

A használathoz két alkalmazás letöltésére van szükség:

  1. a K&H Electra24 (mobiltelefonos applikáció alapú elektronikus banki szolgáltatás), ami a K&H Bank Electra rendszerének okostelefonra fejlesztett alkalmazása

  2. a ViCA, azaz virtuális chipkártya alkalmazás, mely biztosítja a mobil alkalmazás és a banki szerverek közötti biztonságos adatáramlást

Szerződéskötést követően Ön a K&H Electra24 alkalmazáson keresztül hozzáférhet a K&H Banknál vezetett számláihoz. Szerződéskötéshez hívja vállalati kapcsolattartóját, vagy a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot a +36 1 468 7777-es számon. A K&H Electra24 mobiltelefonos applikáció alapú elektronikus banki szolgáltatás havi díját a mindenkor hatályos Hirdetmény Vállalati Ügyfelek részére tartalmazza. 

  • a K&H Electra24 mobil alkalmazást a K&H web Electra szolgáltatást igénybe vevő üzleti ügyfeleinknek fejlesztettük
  • az alkalmazás Android és iOS okostelefonokra érhető el
  • a mobil alkalmazás használatához szükséges a virtuális chipkártya, azaz a ViCA alkalmazás
  • a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H web Electrában beállított jogosultságokkal
  • az Electra rendszerben megadott megbízás csomagok értékhatár nélkül jóváhagyhatóak

hirdetmények

Hirdetmény vállalati ügyfelek részére
Üzletszabályzat
Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazzák.