K&H Vállalati ügyfélszolgálat (ISO 9001:2008)

A K&H Bank vállalati ügyfélszolgálatán keresztül a pénzügyeivel kapcsolatban felmerülő kérdéseire biztonságos, gyors és pontos választ kaphat.

  • kényelmes, gyors, professzionális ügyintézés – egyetlen telefonhívással
  • ügyfél igényre épülő, színvonalas kiszolgálás
  • biztonságos és megbízható kapcsolat

részletek részletek

miben segíthetünk?

  • információt szolgáltatunk és dokumentumokat készítünk

  • az Electra rendszerrel kapcsolatos adminisztráció és segítségnyújtás a technikai problémák megoldásában

  • kivizsgáljuk és kezeljük az esetleges ügyfélpanaszokat

  • rendelkezése alapján végrehajtunk bizonyos tranzakciókat 

A vállalati ügyfélszolgálattal kapcsolatos részletes tájékoztatásunkat megtekintheti a kapcsolódó dokumentumok között

az Ön igényeihez alkalmazkodva

  • képzett, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársaink várják hívását

  • a rendszeres ügyfél-elégedettségi felmérések eredménye alapján szolgáltatásainkat az ügyfeleink igényeihez igazítjuk

  • magyar és angol nyelven egyaránt elérhetőek vagyunk

  • hangposta szolgáltatásunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll

  • szigorú biztonsági szabályok, melynek betartására nagy hangsúlyt fektetünk

  • ügyfeleink adatait kétszintű ügyfél-azonosítási rendszer védi, mely egy nyolcjegyű K&H énazonosítóból és a hozzá tartozó ePIN kódból áll

 mikor érheti el szolgáltatásainkat?

  • Electra szolgáltatással kapcsolatban: hétköznapokon 07.30-18.00 óráig

  • információs és adminisztrációs szolgáltatásaink:

    • hétfő-csütörtök 07.30-17.00 óráig

    • péntek 07.30-16.00 óráig érheti el

    • ezt követően, kérjük, használja hangposta szolgáltatásunkat!

  • bankkártya, ePIN kód és elektronikus banki szolgáltatások letiltása: a hét minden napján, 0-24 óráig 

kinek ajánljuk?

  • aki vállalati ügyfélként magas szintű, innovatív szakmai kiszolgálást szeretne

  • aki elektronikus banki szolgáltatásainkat használja

  • aki kényelem mellett a maximális biztonságot is keresi

kondíciók

elektronikus azonosítású banki szolgáltatások általános szerződési feltételei

Kérjük, keresse fel kapcsolattartóját vagy hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot

Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, a Bankkártya és hitelkártya szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazza.