K&H Vállalati ügyfélszolgálat (ISO 9001:2008)

A K&H Bank vállalati ügyfélszolgálatán keresztül a pénzügyeivel kapcsolatban felmerülő kérdéseire biztonságos, gyors és pontos választ kaphat.

  • kényelmes, gyors, professzionális ügyintézés – egyetlen telefonhívással
  • ügyfél igényre épülő, színvonalas kiszolgálás
  • biztonságos és megbízható kapcsolat

részletek részletek

miben segíthetünk?

  • információt szolgáltatunk és dokumentumokat készítünk

  • elvégezzük az electra és w1se elektronikus banki rendszerekkel kapcsolatos adminisztrációt, és segítséget nyújtunk a technikai problémák megoldásában

  • kivizsgáljuk és kezeljük az esetleges ügyfélpanaszokat

  • rendelkezése alapján végrehajtunk bizonyos tranzakciókat 

A vállalati ügyfélszolgálattal kapcsolatos részletes tájékoztatásunkat megtekintheti a kapcsolódó dokumentumok között

 

az Ön igényeihez alkalmazkodva

  • képzett, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársaink várják hívását

  • a rendszeres ügyfél-elégedettségi felmérések eredménye alapján szolgáltatásainkat az ügyfeleink igényeihez igazítjuk

  • magyar és angol nyelven egyaránt elérhetőek vagyunk

  • hangposta szolgáltatásunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll

  • szigorú biztonsági szabályok, melynek betartására nagy hangsúlyt fektetünk

  • ügyfeleink adatait kétszintű ügyfél-azonosítási rendszer védi, mely egy nyolcjegyű K&H énazonosítóból és a hozzá tartozó ePIN kódból áll

 

 mikor érheti el szolgáltatásainkat?

  • electra és w1se szolgáltatásokkal kapcsolatban: hétköznapokon 07.30-18.00 óráig

  • információs és adminisztrációs szolgáltatásaink:

    • hétfő-csütörtök 07.30-17.00 óráig

    • péntek 07.30 - 16.00 óráig érheti el

    • ezt követően, kérjük, használja hangposta szolgáltatásunkat!

  • bankkártya, ePIN kód és elektronikus banki szolgáltatások letiltása: a hét minden napján, 0-24 óráig 

kinek ajánljuk?

  • aki vállalati ügyfélként magas szintű, innovatív szakmai kiszolgálást szeretne

  • aki elektronikus banki szolgáltatásainkat használja

  • aki kényelem mellett a maximális biztonságot is keresi

Kérjük, keresse fel kapcsolattartóját vagy hívja a K&H Vállalati ügyfélszolgálatot

  • Magyarországról: +36 40 200 069
  • külföldről: +36 1 468 7731 számon
  • fax: +36 1 468 7758
  • írjon e-mail-t: a vallalatiugyfelszolgalat@kh.hu címre
Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Electra szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazzák.