K&H Cégvonal

banki ügyintézés telefonon

  • sorban állás nélkül, telefonon keresztül intézheted pénzügyeidet
  • gyorsan, biztonságosan, kényelmesen
  • igénybevételéhez K&H én azonosító és ePIN kód használata szükséges

részletek részletek

A K&H Cégvonal telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével információkhoz juthatsz számládról és intézheted vállalkozásod pénzügyeit, anélkül, hogy valamelyik bankfiókunkat felkeresnéd.

A K&H Cégvonal a nap 24 órájában, az év minden napján elérhető a +36 1/20/30/70 335 3355-ös  telefonszámon, ahol a második menüpontban kérheted telefonos bankárunk vagy automata rendszerünk segítségét.

A K&H Cégvonal szolgáltatás egy 8 számjegyű azonosítóval, a K&H énazonosítóval és a hozzá tartozó ePIN kóddal válik elérhetővé. 

Szolgáltatásunkat kétféle jogosultsággal veheted igénybe, melyeket a cégjegyzésre jogosult személy igényelhet, de az általa meghatalmazott személyek is igénybe vehetnek:

  • lekérdező jogosultság (pl. számlaegyenleg, számlatranzakciók lekérdezésére): az ePIN kód a vállalkozáshoz kerül beállításra, a hívó fél nem kerül azonosításra
  • tranzakciós (teljes körű) jogosultság (pl. átutalások indítása, betét lekötés stb.): a tranzakciós jogosultság birtokosa természetes személyként kerül beállításra számlavezető rendszereinkben, így az azonosítás is természetes személyként történik saját személyéhez kapcsolódó K&H énazonosító és ePIN kód segítségével

cégvonalon keresztül végezhető banki műveletek

  • automata rendszer keretében:
    • ePIN  kód változtatása
    • egyenleg információk elsődleges számlák esetén
    • egyenleg információk további számlák esetén
  • telefonos bankár közreműködésével, ePIN kóddal történő azonosítást követően elérhető szolgáltatások:
    • számlához kapcsolódó szolgáltatások:
      • számlaegyenleg lekérdezése
      • számlaadatok lekérdezése, utólagos havi számlakivonatok küldése
      • rendszeres, állandó összegű forint átutalási megbízások kezelése
      • konverzió nélküli belföldi forint megbízások kezelése
      • VIBER átutalási megbízások kezelése
      • saját számlák közötti átvezetés
      • lekötött betét kezelése
      • Mobilinfo megbízások kezelése
      • tranzakciós igazolások, bizonylat másolatok kiküldése
      • általános reklamáció kezelése
      • folyószámla hitelkeret megszüntetése, csökkentése
      • számlakivonat közlési módjának - papír alapú és/vagy elektronikus (K&H e-kivonat) - megadása, módosítása
      • nagy összegű készpénzfelvétel előre történő bejelentése
      • készpénzfelvételi utalvány tiltása
    • bankkártyához és hitelkártyához kapcsolódó szolgáltatások
      • bankkártya, hitelkártya információk (rendelkezésre álló összeg, költések, stb.)
      • bankkártya reklamációkkal kapcsolatos ügyintézés
      • pótkártya rendelés
      • bankkártya használati napi limitek módosítása
      • bankkártya fiókkódjának, átvétel módjának módosítása
      • ügyfél által nem aktivált bankkártyák kezelése
      • bankkártyához kapcsolódó PIN kód újrarendelése
      • K&H választható utasbiztosítás igénylése, kezelése
  • telefonos bankár közreműködésével, ePIN kóddal történő azonosításhoz nem kötött szolgáltatások:
    • bankkártya, hitelkártya letiltás
    • ePIN kód letiltása
    • általános információ a K&H Bank termékeiről, szolgáltatásairól
    • Internetes biztonsági kód (3D Secure Code) szolgáltatás regisztráció és a szolgáltatás paramétereinek módosítása
    • K&H választható utasbiztosítás bankkártyához szolgáltatás igénylése és kezelése
  • egyéb tevékenységek
    • K&H Cégvonal szolgáltatásba bevont számlák módosítása
    • K&H Cégvonal szolgáltatásba bevont számlák módosítása
    • K&H Cégvonal szolgáltatásba bevont elsődleges számlák módosítása
    • K&H e-bank szolgáltatással kapcsolatos igények kezelése, technikai segítségnyújtás
    • K&H e-posta szolgáltatással kapcsolatos igények2 kezelése, technikai segítségnyújtás
    • K&H Mobilbank szolgáltatással kapcsolatos igények kezelése, technikai segítségnyújtás
    • PIN kód újrarendelés
    • azonosító eszközök tiltása

 

K&H Cégvonal használati limitek

átutaláshoz kapcsolódóan:                        20.000.000 Ft / naptári nap (függetlenül a teljesítés értéknapjától)

 

A K&H Cégvonal szolgáltatás díjmentes, sőt számos tranzakció esetében - amennyiben K&H Cégvonalon adod meg megbízásaidat - annak költsége kedvezőbb, mint a fiókhálózatban megadott megbízásoké.

A K&H Cégvonalon keresztül benyújtott megbízásokra Értesítési díj kerül felszámításra.

Használd telefonos ügyfélszolgálatunkat, mellyelkényelmesen, gyorsan kaphatsz információt számláidról az ország bármely pontjáról, illetve külföldről is.
További információért hívd a K&H Cégvonalat a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon, vagy érdeklődj számlavezető bankfiókodban!

A további kondíciókat a mindenkori Hirdetmény Vállalati ügyfelek részére tartalmazza.

kinek ajánljuk?

  • aki folyamatosan úton van, miközben kézben kívánja tartani a pénzügyeket is

  • aki sorban állás nélkül szeretne banki információkhoz jutni

  • aki a bankfióki nyitva tartáson túl szeretne információhoz jutni, megbízásokat kezdeményezni

kondíciók

Hirdetmény vállalati ügyfelek részére
Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
K&H TeleCenter és K&H Cégvonal telefonos ügyfélszolgálatok Általános Szerződési Feltételei

hogyan veheted igénybe a K&H Cégvonal szolgáltatásait?

Amennyiben rendelkezel K&H vállalkozói bankszámlával, kérd a szolgáltatás beállítását számlavezető bankfiókodban. A szerződéskötést követően a K&H Cégvonal szolgáltatást a 6 jegyű ePIN kóddal és K&H énazonosítóval veheted igénybe.

Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A szolgáltatás részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazza.