lakossági hitelkártya-szolgáltatásokhoz [K&H lakossági hitelkártyákhoz] kapcsolódó asszisztencia szolgáltatások

  • bármely K&H lakossági hitelkártya mellé igényelhető
  • egészség, otthon, vezetés és utazás területeken bekövetkezett vészhelyzet elhárítás
  • azonnali segítség az év 365 napjának mind a 24 órájában
lakossági hitelkártya-szolgáltatásokhoz [K&H lakossági hitelkártyákhoz] kapcsolódó asszisztencia szolgáltatások

részletek

kinek ajánljuk?

  • akik szeretnek minden váratlan helyzetre felkészülni
  • akik szeretik, ha biztonságban érezhetik magukat minden nap
  • akiknek fontos, hogy milyen sokoldalú kiegészítő szolgáltatásokat tudnak igénybe venni egyetlen kártyával

minimális igénylési feltételek

  • 18. életévét betöltött, devizabelföldi magánszemélyeknek, akik rendelkeznek K&H lakossági hitelkártyával

legfontosabb tudnivalók

  • Az Europ Assistance megalkotta azokat az asszisztencia szolgáltatásokat, amelyek személyre szabottan, támogatást és segítséget nyújtanak bármilyen élethelyzetben, amikor szükség van rá. 
  • Ezen szolgáltatások most bármelyik K&H hitelkártya mellé igénybe vehetőek, hogy minden váratlan helyzetre megoldást nyújthassanak akár az egészség, az otthon, a vezetés vagy az utazás területén.

a Te igényeidhez alkalmazkodva

assisztencia szolgáltatás milyen esetekben lehet szükség rá? mit nyújt?
otthon asszisztencia
  • csőtörés következtében ázik a lakás
  • elektromos zárlat következtében szikrázik a vezeték
  • csatornadugulás miatt szennyvízkiömlés
  • beletört a kulcs a zárba és nem lehet kinyitni/bezárni a lakást
  • kulcsok, okmányok és bankkártyák ellopása, elrablása
  • ATM készpénzfelvétellel kapcsolatos rablás
  • vészhelyzet esetén ingyenes elhárítás (a Biztosítási feltételek szerinti csőtörés, zárlat, dugulás, kulcsbetörés, víz-, gáz-, villanyvezeték szerelés, üvegezés) eseményenként 30 ezer forint értékig
  • vészelhárításon kívül információ adás és szakiparos ajánlása
  • bankkártya, kulcsok és hivatalos okmányok pótlása maximum 50 ezer forint értékig
  • külföldön szállás vagy továbbutazás megszervezése és térítése max 150 ezer forint értékig
  • jogi segítségnyújtás
  • ATM készpénzfelvétellel kapcsolatos rablás esetén kártérítés maximum 150 ezer foint értékig
gépjármű asszisztencia
  • lerobban a gépjármű Magyarország területén, vagy a Biztosítási feltételekben meghatározott országokban, Magyarország területén kívül is
  • defekt
  • műszaki meghibásodás vagy közlekedési baleset következtében megsérült gépjármű helyszíni javítása, segélyautót vagy esetlegesen autómentőt biztosítása
  • autó mentés, autó megőrzés
  • továbbutazás, szállás megszervezése maximum 150 ezer forintig
  • bérautó kölcsönzése
  • helyszíni kerékcsere vagy amennyiben ez nem lehetséges, a gépjármű elszállítása a legközelebbi szervizbe, javíttatás utólagos megtérítése maximum bruttó 30 ezer forint összegig
  • telefonon keresztüli segítségnyújtás és idegen nyelvű vésztolmácsolás
egészség asszisztencia
  • egészségügyi kérdésekben tájékoztatás kérése a nap bármely szakában
  • orvosi ellátással kapcsolatos kérdések megválaszolása, sürgős (esetenként várólistás) szakorvosi vizsgálatok szükségessége
  • hirtelen bekövetkező súlyosan megromlott egészségállapot, amikor orvosi ellátás szükséges
  • teledoktor 0-24 szolgáltatás (tájékoztatás egészségügyi állapotról, betegség esetén teendőkről, orvosi szakkifejezések, kórházi zárójelentések magyarázata, laboratóriumi eredmények és ezekből eredő összefüggések magyarázata)
  • diagnosztikai- (röntgen, EKG, MRI, ultrahang, CT, PET-CT) és laborvizsgálatok leszervezése
  • szakorvosi vizsgálatok leszervezése maximum 5 munkanapon belüli időpontra (Budapesten és megyeszékhelyeken) az alábbi egészségügyi szakágakban: nőgyógyászat, belgyógyászat, urológia, fül-, orr-, gégészet, szemészet, gasztroenterológia
  • sürgősségi orvosi házivizit és betegszállítás
otthon plusz
asszisztencia
otthon asszisztencia +
garanciális időn túl meghibásodik a hitelkártyával vásárolt háztartási elektromos eszköz, műszaki berendezés vagy mobiltelefon
meghibásodása, rongálódása esetén a javítási/csere költségekre nyújt fedezetet, amely során a Biztosító megtéríti a Biztosított vagyontárgy vagy annak bármely része megjavításának ésszerű költségeit, az elektromos háztartási és szórakoztató eszközök esetében maximum 300 ezer forint, a hordozható számítástechnikai eszközök esetében maximum 200 ezer forint értékig
kiterjesztett garancia garanciális időn túl meghibásodik a hitelkártyával vásárolt mobiltelefon meghibásodása, rongálódása esetén a javítási/csere költségekre nyújt fedezetet, amely során a Biztosító megtéríti a Biztosított vagyontárgy vagy annak bármely része megjavításának ésszerű költségeit maximum 200 ezer forint értékig
biztonság csomag
  • otthon plusz asszisztencia
  • gépjármű asszisztencia
  • egészség asszisztencia
  • otthon plusz asszisztencia
  • gépjármű asszisztencia
  • egészség asszisztencia

mi a teendőm, ha segítségre van szükségem és érvényes asszisztencia biztosítással rendelkezem?

Kérjük, hívd bizalommal segélyvonalunkat a +36 1 465 3766 számon, és kollégáink azonnal a segítségedre sietnek és megszervezik az igényelt szolgáltatást.

mennyi időre jön létre a szerződés?

A biztosítási szerződés határozatlan időtartamú. A kockázatviselési időszak pedig a kockázatviselés kezdő időpontjától számított 12 hónap.

hogyan mondhatom fel a szerződést?

A biztosítási időszak végére mondható fel a szerződés 30 napos felmondási határidővel.

mit tartalmaz Otthon asszisztencia szolgáltatás?

Vészelhárítás szolgáltatás

Az Ügyfél háztartásában előforduló meghibásodások esetén nyújt segítséget egy meghatározott szolgáltatási összeg erejéig.

Non-stop telefonos segítségnyújtás, és vészelhárítás az alábbi szakmákban:

  • villanyvezeték szerelés
  • vízvezeték szerelés
  • dugulás-elhárítás
  • gázvezeték szerelés
  • zárszerelés
  • üvegezés

Szolgáltatási összeg: 30 000 Ft/esemény

A szolgáltatás egy biztosítási időszakon belül korlátlan alkalommal igénybe vehető!

Jogi Asszisztencia 

A Jogi Asszisztencia szolgáltatásunk során szakembereink általános jogi jellegű információkat nyújtanak telefonon vagy akár személyesen is szükség esetén.

Telefonos tanácsadás például az alábbi esetekben vehető igénybe:

  • Értékesítés/vásárlás: adásvételi szerződés, tervezői/kivitelezői szerződés, késedelmes teljesítés, előlegfizetés.
  • Kiadás/bérlés: bérleti szerződés, jogok/kötelezettségek.
  • Lakóközösség, szomszédok: közgyűlés, megállapodások, viták.
  • Jelzálog: jogok/kötelezettségek, jogutódlás, bejegyzés/törlés.
  • Önkormányzat, hatóságok: engedélyek, útburkolatok, adók, engedélyek, büntetések.
  • Fogyasztóvédelem: ingatlanhoz kapcsolódó eszközök (mosógép, hűtő, sütő, TV stb) garanciális meghibásodásaival kapcsolatos viták.

Amennyiben az adott ügyben, a telefonos tanácsadás keretében nem adható kellően megalapozott vélemény, a szolgáltató partnerünk országos hálózatára alapozva, személyes konzultációt szervez egy, a biztosított lakhelyéhez legközelebbi partner ügyvédi iroda bevonásával és a szerződési feltételek szerint fizeti a felmerült szolgáltatások ellenértékét.

Bankkártyával kapcsolatos biztosítások:

Kulcsok, hivatalos okmányok, bankkártya pótlása: 

  • A szolgáltatás fedezi az összes költséget, ami a biztosítottnál a bankkártya pótlásával és letiltásával, a kulcsok újbóli elkészítésével és az okmányok újbóli kibocsátásával kapcsolatban merülnek fel. Ezen költségeket a biztosító legfeljebb 50 000 Ft összegig vállalja, az ezt meghaladó költségek a biztosítottat terhelik. 
  • Ha a biztosítási esemény külföldön következik be, a telefonos asszisztencián keresztül a biztosított megkaphatja a helyi követség, rendőrség elérhetőségét, illetve eljárási tanácsokhoz juthat. 
  • Ha a biztosítási esemény kapcsán a biztosított szállásfoglalása vagy továbbutazása a dokumentumai hiánya miatt nem lehetséges, a biztosító a szállás és a továbbutazás költségeit legfeljebb összesen 150 000 Ft összegig vállalja.

ATM készpénzfelvétellel kapcsolatos rablás

  • A biztosító megtéríti az elrabolt készpénz összegét és a tranzakcióhoz kapcsolódó banki díjakat, legfeljebb 150 000 Ft összegig. 

mi a vészelhárítás?

Vészelhárítási szolgáltatás alatt a Biztosított épület gépészeti, műszaki berendezéseinek meghibásodása, vagy egy váratlan külső mechanikai behatás következményeként jelentkező olyan helyzet, körülmény tekintendő, mely sürgős beavatkozást kíván a további károk és a balesetveszély megelőzése érdekében.

Példák a vészhelyzetre:

  • csőtörés következtében ázik a lakás;
  • elektromos zárlat következtében szikrázik a vezeték
  • beletört a kulcs a bejárati ajtóba, nem lehet zárni / nyitni a lakást

Kifejezetten nem vészelhárítási szolgáltatás:

  • gáz- és elektromos készülékjavítás (a vészelhárítási csomag részeként),
  • zárcsere, ha nem vészhelyzethez kapcsolódik,
  • olyan csatornadugulás, ami nem jár szennyvíz kiömléssel
  • szerelvények javítása, cseréje, pl. csaptelep, WC tartály. 

A Biztosító által vállalt vészelhárítási szolgáltatás szakmái:

  • villanyvezeték szerelés,
  • vízvezeték szerelés
  • dugulás-elhárítás
  • gázvezeték szerelés
  • zárszerelés
  • üvegezés

ki vásárolhat Otthon plusz asszisztenciát?

Az Otthon plusz asszisztencia kizárólag abban az esetben vehető igénybe, ha az Ügyfél Otthon asszisztenciával is rendelkezik, illetve az Ügyfélhez kapcsolódó valamely fő- vagy társkártyán van aktív Otthon asszisztencia, és az Ügyfél valamint a már aktív Otthon asszisztencia biztosítottjának lakcíme azonos.

mire szolgál az Otthon plusz asszisztencia?

Az Otthon plusz asszisztencia gyakorlatilag a különböző háztartási vagy szórakoztató elektronikai eszközökhöz kínált, gyári garanciához hasonló szolgáltatás, amely a szükséges javítások elvégzéséről gondoskodik, illetve az ehhez kapcsolódó szervezési feladatokat (pl.: kapcsolattartás a szervizzel, szervízbe szállítás) látja el valamint teríti a szolgáltatás során felmerülő költségeket az ÁSZF-ben meghatározott szabályozás alapján.

Az Otthon plusz asszisztencia ezen felül a véletlenszerű károsodások esetén is védelmet nyújt (törés, vízzel vagy egyéb folyadékkal történő érintkezés).

milyen berendezésekre vonatkozik az Otthon plusz asszisztencia?

Széles körben igénybe vehető, olyan háztartási, valamint szórakoztató elektronikai eszközre, amelyet, a kockázatviselés kezdő időpontját követően a K&H Bank által kiadott hitelkártyával új állapotban vettek Magyarországon, valamint melyek vásárláskori bruttó értéke eléri a 20 000 Ft-ot, de nem haladja meg a 300 000 Ft-ot*, és a gyártó, forgalmazó vagy az eladó garanciája már nincs rá érvényben, de még nem 60 hónaposak (5 évesek). 

Továbbá igénybe vehető olyan hordozható elektronikai eszközre, amelyet, a kockázatviselés kezdő időpontját követően a K&H Bank által kiadott hitelkártyával új állapotban vettek Magyarországon, valamint melyek vásárláskori bruttó értéke eléri a 20 000 Ft-ot, de nem haladja meg a 200 000 Ft-ot*, és a gyártó, forgalmazó vagy az eladó garanciája már nincs rá érvényben, de még nem 24 hónaposak (2 évesek). 

*a vásárláskori értéklimitet meghaladó készülékek vásárláskori értékét a limitértéken vesszük figyelembe.

Háztartási elektromos kis és nagygépek

Borotva, epilátor, konyhai elszívó, elektromos fogkefe, főző/sütő (beépített és szabadon álló), fűtő (hősugárzó), mérleg (konyhai, személy), hajegyenesítő, hajszárító, hajvágó, hűtőgép, fagyasztó (beépített és szabadon álló), kávéfőző, kenyérpirító, kenyérsütő, konyhai kisgép (turmixgép, robotgép), mikrohullámú sütő, mosógép, szárító, mosogatógép (beépített és szabadon álló), olajsütő, porszívó, vasaló, vízforraló, mobilklíma, gőztisztító.

Szórakoztató elektronikai eszközök

DVD lejátszó/felvevő (csak gyári merevlemezzel), blue ray lejátszó, media boksz (a beépített merevlemez nélkül), hifi kiegészítők, hifi lejátszó, otthoni audio rendszer, otthoni házi mozi rendszer, projektor, rádió, rádiós magnó, set top box (jel-átalakító), televízió.

Hordozható számítástechnikai eszközök

laptop, táblagép, okostelefon, digitális fényképezőgép.

mit jelent a várakozási idő?

2 hónapos várakozási idő van a szerződés megkötésétől számítva. Azaz 2 hónapon belül bekövetkezett eseményre nem térít a biztosító!

milyen szolgáltatások igénybevételére jogosult, aki Egészség asszisztencia rendelkezik?

A Teledoktor szolgáltatásunk, valamint a diagnosztikai és szakorvosi vizsgálatok megszervezését tartalmazza az Egészség asszisztencia.

Teledoktor

Szakembereink általános orvosi kérdésekben nyújtanak segítséget, például orvosi szakkifejezések, kórházi zárójelentések magyarázatában, illetve laboratóriumi eredmények és az ezekből eredő összefüggések értelmezésében egyaránt.

Ezen túl tájékoztatást adnak ügyeletekről, fogászati rendelőkről vagy akár ügyeletes gyógyszertársakról.

A Teledoktor szolgáltatás korlátlanul vehető igénybe.

Szakorvosi és diagnosztikai vizsgálatok megszervezése

Diagnosztikai vizsgálatok (Röntgen, EKG, MRI, Ultrahang, CT, PET-CT) szervezése a Biztosított igényének bejelentését követő 5 munkanapon belüli időpontra és laborvizsgálatok megszervezése magánrendelőkben várólistán kívül az alábbi területeken max. 5 munkanapon belül:

  • nőgyógyászat
  • belgyógyászat
  • urológia
  • fül-, orr-, gégészet
  • szemészet
  • gasztroenterológia
  • Szakorvosi beutaló vagy szakvélemény alapján az alábbi diagnosztikai vizsgálatokat 5 munkanapon belül megszervezzük, majd kifizetjük a diagnosztikai vizsgálatokat évente maximum 250 000 Ft összeghatárig: 
    • Natív MRI
    • MRI kontraszt anyaggal
    • Natív CT
    • CT kontraszt anyaggal
    • PET CT
  • A biztosított kérésére  megszervezzük a szükséges szakorvosi és laborvizsgálatokat (költséget az Ügyfél a helyszínen fizeti), évente korlátlan alkalommal.

Orvosi házivizit megszervezése

Sürgősségi házivizit az Ügyfél lakhelyén, illetve tartózkodási helyén (otthonában) a Biztosító telefonvonalán bejelentett és orvos szakmailag indokolt, akut ellátási esetekben (magas láz és mozgásképtelenség esete) igénybe vehető egészségügyi szolgáltatás, mely során a Biztosítottat belgyógyászati jellegű ellátást nyújtó orvos keresi fel és vizsgálja meg a telefonhívást követő maximum 8 órán belül, ha a biztosított állapota nem tette lehetővé az orvos felkeresését.

A szolgáltatás évente egyszer maximum 30 000 Ft erejéig vehető igénybe 5 000 Ft önrész megfizetése után.

Betegszállítás

Mozgásképtelenné válás esetén (pl. thrombosis miatt fekvés szükséges, rendkívül elesett fizikai állapotban van), megszervezzük a betegszállítást a bejelentéstől számított 24 órás határidővel, figyelemmel pl. a szükséges vizsgálat időpontjára.

Betegszállítás szervezése szolgáltatás igénybe vehető akkor is, ha a mozgásképtelen Ügyfél egészségügyi ellátó intézménybe jutása nem megoldott, és ott orvosi rendelés alapján kell megjelennie. Ilyenkor a betegszállítás a jogszabályban meghatározott feltételeknek megfelelően, országhatáron belül történik, abból a célból, hogy az Ügyfél a szükséges egészségügyi ellátáshoz hozzáférhessen abban a – mentőápolói felügyeletet nem igénylő – esetben, amikor az egészségügyi ellátás elérhetősége az Ügyfél egészségi állapota miatt másként nem biztosítható.

A költségeket minden esetben az Ügyfél vállalja, a Biztosító költségviselésre nem köteles.

mit tartalmaz a Biztonság csomag?

A Biztonság csomag az alábbi szolgáltatási csomagokat tartalmazza.

  • Otthon asszisztencia
  • Otthon plusz asszisztencia
  • Gépjármű asszisztencia
  • Egészség asszisztencia
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit az Ügyfélszerződés, a Bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az Üzletszabályzat, valamint a Természetes személyeknek szóló Hitelkártya hirdetmény, a pénzvisszatérítés feltételeit a K&H hitelkártyákhoz kapcsolódó vásárlás utáni visszatérítés feltételei 2018. október 5-ét követően kötött hitelkártya szerződésekre elnevezésű dokumentum tartalmazzák, amelyek megtekinthetőek a bankfiókokban és itt a www.kh.hu internetes oldalon. A hirdetésben szereplő THM az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabály figyelembevételével, 375 000 forint hitelösszeg és 1 éves futamidő figyelembevétele mellett kerültek megállapításra. A biztosítást a K&H Biztosító Zrt. nyújtja, a biztosítási termékről a kapcsolódó biztosítási szerződési feltételekben olvashat.