én vagyok Kate!
- a Te személyes digitális asszisztensed
- hangvezérelt és chates formában segítek a pénzügyeid intézésében
- folyamatosan fejlődök és egyre több mindenre leszek képes
- keress a K&H mobilbankban
miben segíthetek?

napi pénzügyekben
Intézd velem a napi pénzügyeid! Segítek, ha kérdésed van, sőt, bizonyos teendőket el is tudok végezni, ha megkérsz rá. Hoztam néhány példát:
- „elfelejtettem a PIN-kódom”
- „elhagytam a bankkártyám, tudsz segíteni?”
- „módosítanám a vásárlási limitem”

hitelekben
Fordulj hozzám, ha érdekel, hogy milyen típusú hiteleket tudsz felvenni a K&H-nál vagy tájékozódnál a már meglévő hiteleidről.
- „lakást vennék”
- „személyi kölcsönt szeretnék”
- „hogyan tudom kiváltani a hitelem?”

befektetés és megtakarítás terén
Kérdezz a K&H-nál elérhető befektetési és megtakarítási lehetőségekről, indíts a segítségemmel rendszeres befektetést vagy ellenőrizd a jelenlegi portfóliód.
- „szeretnék befektetést indítani”
- „mutasd meg a lekötéseim”
- „pénzt tennék félre”

biztosításokban
Segítek, ha kérdésed van a K&H biztosítási termékeiről, el szeretnéd intézni a meglévő biztosításaiddal kapcsolatos teendőidet vagy új biztosítást kötnél.
- „utasbiztosításra van szükségem”
- „befizetném a biztosításom”
- „szeretnék kárt bejelenteni”
találkozzunk a K&H mobilbankban
gyakran ismételt kérdések
egyéni vállalkozó vagyok, elérem Kate-t?
Kate jelenleg a lakossági ügyfeleink számára elérhető. A későbbiekben tervezzük majd, hogy minden ügyfelünk számára elérhető legyen.
szükségem van K&H mobilbankra Kate használatához?
Igen, Kate-tel csevegni a K&H mobilbankban lehet, más digitális csatornákon nem elérhető, így K&H e-bankban sem.
milyen nyelven beszél Kate?
Kate magyarul ért és beszél, hosszabb távon szeretnénk, hogy angolul is tudjon és beszéljen.
Kate egy chatbot?
Igen is és nem is. Kate a legújabb technológiákat felhasználva elemzi és értelmezi az elmondott vagy leírt szöveget, megkeresi az ügyfélhez kapcsolódó termékeket és adatokat, majd ennek megfelelően válaszol vagy hajtja végre a kért feladatot. Az a célja, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegye a mindennapi pénzügyek intézését.
hogyan tanul Kate?
Kate tanul minden beszélgetésből, amit az ügyfelekkel folytat, figyeli a használt szavakat, a kérdések sorrendjét. Ezen kívül egy kis csapatunk dolgozik azon, hogy minél hamarabb tudjon válaszolni Kate azokra a kérdésekre, amelyeket az ügyfelek a leggyakrabban kérdeznek.
Ha van kedved, most Te is aktívan részt tudsz venni Kate fejlődésében. Kérd meg Kate-t saját szavaiddal, hogy vezessen olyan helyre a K&H mobilbankban, amit rendszeresen használsz vagy keresel.
mit kell tennem, hogy kipróbálhassam Kate-t?
Miután beléptél a K&H mobilbankba az azonosítás után, a kezdőképernyő jobb felső sarkában Kate ikonjára kattintva el is kezdhetsz Kate-tel beszélgetni.
hogy kell bekapcsolni Kate hangját?
Kate akkor beszél, ha Te is beszélsz hozzá, egyébként csak írásban válaszol.
milyen kérdéseket tehetek fel Kate-nek?
Kate tudása folyamatosan bővül. Bankkártyával, számlával, hitelekkel, befektetésekkel és biztosításokkal kapcsolatos témákban is tud már Neked segíteni. Fordulj bátran Kate-hez, ha K&H mobilbankodban intéznél valamit, vagy kérdésed van.
Mik azok a kérdések, amivel kapcsolatban már fordulhatsz Kate-hez, a digitális asszisztensedhez:
- ha bankkártyáddal kapcsolatos ügyintézésben van szükséged segítségre:
- aktiválhatod és digitalizálhatod a kártyádat
- megnézheted a PIN-kódodat
- módosíthatod a kártyalimitedet
- internetes fizetési jelszót és mobiltelefonszámot állíthatsz befelfüggesztheted a kártyádat, majd feloldhatod a felfüggesztést
- letilthatod a bankkártyádat és pótkártyát is rendelhetsz a letiltás utánha számlacsomagot váltanál, vagy számlád adataira van szükséged
- új hitel igénylésén töröd a fejed, vagy csekkolnád a meglévő hiteleidet
- befektetnél, vagy csak ránéznél a meglévő befektetéseidre, magtakarításaidra
- új biztosításra van szükséged otthonodra, utazásodra, életedre vagy járművedre
- meglévő biztosításoddal kell ügyintézned, például zöldkártyát igenyélnél, kárt kell bejelentened, vagy befizetnéd biztosítási díjadat?
- SZÉP kártyád egyenlegét, vagy az elfogadóhelyeket szeretnéd megnézni
több kérdést is feltehetek egyszerre?
Kate egyszerre csak egy kérésben tud segíteni. A hosszú, összetett mondat esetén Kate megkér arra, hogy ismételd meg egy kicsit rövidebben, a lényeget összefoglalva.
teljes mondatban beszéljek?
Fontos a lényegretörő megfogalmazás és nem szükséges teljes mondatok használata. Mondhatod neki azt hogy "aktiválom a kártyám" vagy "nem találom a kártyám", "kérlek, függesszd fel a kártyám".
nagy zajban is tudok Kate-tel beszélni?
Csendes helyen könnyebben megérti Kate, amit mondasz neki, segítheted a beszélgetést a háttérzajok csökkentésével. Kate minden esetben megpróbálja megérteni és megjeleníteni, amit mondasz, de nagy háttérzaj mellett könnyebben félreérthet.
elérhetőek a beszélgetések később is, ha visszalépek a mobilbankba?
A beszélgetések kilépés után kb. még 10 percig érhetőek el a K&H mobilbankban Kate ikonjára kattintva, ennek letelte után új beszélgetést tudsz indítani Kate-tel.
mi van, ha nem akarok többet csevegni Kate-tel?
Amennyiben nem szeretnél tovább beszélgetni Kate-tel, elegendő a jobb felső sarokban lévő X gombra kattintva kilépni a beszélgetésből és ezzel törlődnek is a beszélgetés előzményei.
banki adatokat is megadhatok Kate-nek?
Kate-tel beszélgetni ugyanolyan biztonságos, mint a K&H mobilbank alkalmazásban tranzakciókat végezni. A bejelentkezéshez ugyanúgy beazonosítás szükséges és a tranzakciókat is ugyanúgy jóvá kell hagyni, mint a K&H mobilbankban.
tudja más is használni Kate-t a nevemben?
Nem. Ahhoz, hogy Kate-tel beszélgetni lehessen, be kell jelentkezni a K&H mobilbank alkalmazásba mPIN kóddal vagy biometrikus azonosítással.
a beszélgetések rögzítésre kerülnek?
Igen, minőségbiztosítási okokból rögzítjük a beszélgetések leiratát és folyamatosan fejlesztjük is Kate tudását, hogy minél több kérdésben tudjon az ügyfeleknek segíteni. A szóban történő beszélgetések hangfájlait nem tároljuk, csak és kizárólag a szöveges leirat kerül megőrzésre.
mire használja fel Kate az adataimat?
Kate a kéréseid teljesítéséhez felhasználja azokat az adatokat, amelyekre a kérés teljesítéséhez szükség van, ellenőrzi milyen kártyáid vannak, vár-e valamelyik kártya aktiválásra stb. A K&H adatkezelési tájékoztatóját itt találod.
Kate végez el helyettem tranzakciókat?
Megbízhatsz Kate-ben. Kate kizárólag csak megfelelő kérésed és jóváhagyásoddal képes tranzakciókat indítani, önállóan nem tud tranzakciót kezdeményezni , ugyanúgy kér visszaigazolást minden igénynél, mint a K&H mobilbank vagy e-bankban más felülete. A szükséges adatok kitöltéséhez és a folyamatok végig viteléhez nyújt segítséget.
Kate hangosan kimondja az adataimat, pl. a bankkártyám számát?
Amikor beszél, akkor Kate figyel arra, hogy ne mondjon ki személyes adatokat, azokat csak a képernyőn mutatja meg és erre szóban felhívja a figyelmed.
Kate megszólíthat engem?
Kate megszólíthat téged, ha fontos üzenete van számodra. „Kate üzenete” push üzenet formájában érkezik telefonodra. Kate ebben az üzenetben mindig összefoglalja számodra, hogy mivel keres. Érintsd meg az üzenetet, és a megfelelő K&H mobilbank bejelentkezést követően már el is indul Kate-tel a beszélgetésed.