TE & Kate – próbáld ki
Te is
az év pénzküldési megoldását

  • bankolj egyszerűbben Kate-tel – chaten
    vagy akár beszéddel
  • tedd zsebre személyes pénzügyi
    digitális asszisztensed
3 hónapos díjmentes időszak

Ismerkedj meg Kate-tel, tapasztald meg az egyszerűbb bankolást!

  • Kate a K&H mobilbankodban elérhető, valódi digitális pénzügyi asszisztens
  • beszéddel vagy chat alapon is kapcsolatba léphetsz vele
  • utalás, limit beállítás, PIN-kód mutatás vagy akár kivonatod áttekintése - gyorsan, egyszerűbben: nem kell menükben keresgélned, sem szakkifejezéseket használnod, saját szavaiddal fogalmazd meg, mit szeretnél és Kate már intézi is - persze mindent csak a jóváhagyásoddal csinál!
  • ha kérdésed merül fel, azonnal fordulhatsz hozzá, számos dologban tud már választ adni, vagy közvetlen átirányít a megfelelő helyre

mutasd, miket tud Kate!

Az év pénzküldési megoldása

Kate & az év pénzküldési megoldása – te kipróbáltad már?

Kate nem csak egy utalást hajt végre, hiszen ő egy valódi asszisztens – méghozzá díjnyertes!

  • elég csak annyit mondanod neki, hogy kinek és mennyit küldenél,
  • kikeresi partnerlistádból, vagy a korábbi utalásokból az utalás címzettjét,
  • összeállítja a megbízást, amit neked már csak jóvá kell hagynod - és kész is!

kedvet kaptál? nézzük, miben tudok már segíteni!

  • utalás, ami egy szavadba kerül! - az év pénzküldési megoldása!

    Nem kell szakkifejezéseket használnod, nem kell tranzakcióid között keresgélned, csak mondd meg, hogy kinek küldenél és mennyit, máris intézem!
    Bejövő és kimenő átutalásaidban szereplő, vagy mentett partnereid közül ki tudom keresni, kire gondolhattál.
    Az utalás előtt készítek egy összefoglalót, ahol tudod ellenőrizni vagy akár módosítani az adatokat. Mindent csak a jóváhagyásoddal csinálok!

  • napi pénzügyekben

    Intézd velem a napi pénzügyeid! Segítek, ha kérdésed van, sőt, bizonyos teendőket el is tudok végezni, ha megkérsz rá. Hoztam néhány példát:
    „elfelejtettem a PIN-kódom”
    „elhagytam a bankkártyám, tudsz segíteni?”
    „módosítanám a vásárlási limitem”
    „megnézem a kivonatomat”
    „visszafizetek a hitelkártyámra”

  • hitelekben

    Fordulj hozzám, ha érdekel, hogy milyen típusú hiteleket tudsz felvenni a K&H-nál vagy tájékozódnál a már meglévő hiteleidről.
    „lakást vennék”
    „személyi kölcsönt szeretnék”
    „hogyan tudom kiváltani a hitelem?”
    „törlesztem a hitelkártyám”

  • befektetés és megtakarítás terén

    Kérdezz a K&H-nál elérhető befektetési és megtakarítási lehetőségekről, indíts a segítségemmel rendszeres befektetést vagy ellenőrizd a jelenlegi portfóliód.
    „szeretnék befektetést indítani”
    „mutasd meg a lekötéseim”
    „pénzt tennék félre”

  • biztosításokban

    Segítek, ha kérdésed van a K&H biztosítási termékeiről, el szeretnéd intézni a meglévő biztosításaiddal kapcsolatos teendőidet vagy új biztosítást kötnél.
    „utasbiztosításra van szükségem”
    „befizetném a biztosításom”
    „szeretnék kárt bejelenteni”

hogy milyen a Kate életérzés?

találkozzunk a K&H mobilbankban!


 

gyakran ismételt kérdések

vállalkozó vagyok, elérem Kate-t?

Igen, mobilbankodban Kate elérhető a vállalkozások számára is, akár egyéni vállalkozásod, akár társasvállalkozásod van. Nézd meg, hogy vállalkozásod új pénzügyi digitális asszisztense, Kate miben tud segíteni Neked!

szükségem van K&H mobilbankra Kate használatához?

Igen, Kate-tel csevegni a K&H mobilbankban lehet, más digitális csatornákon nem elérhető, így K&H e-bankban sem.

milyen nyelven beszél Kate?

Kate magyarul ért és beszél, hosszabb távon szeretnénk, hogy angolul is tudjon és beszéljen.

miért több Kate, mint egy chatbot?

Kate a legújabb technológiákat felhasználva elemzi és értelmezi az elmondott vagy leírt szöveget, megkeresi a hozzád kapcsolódó szolgáltatásokat és adatokat, majd ennek megfelelően válaszol vagy hajtja végre a kért feladatot, képes komplex tranzakciók végrehajtására is. Az a célja, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegye a mindennapi pénzügyek intézését.

hogyan tanul Kate?

Kate tanul minden beszélgetésből, amit az ügyfelekkel folytat, figyeli a használt szavakat, a kérdések sorrendjét. Ezen kívül egy kis csapatunk dolgozik azon, hogy minél hamarabb tudjon válaszolni Kate azokra a kérdésekre, amelyeket az ügyfelek a leggyakrabban kérdeznek.  

Ha van kedved, most Te is aktívan részt tudsz venni Kate fejlődésében. Kérd meg Kate-et saját szavaiddal, hogy vezessen olyan helyre a K&H mobilbankban, amit rendszeresen használsz vagy keresel.

mit kell tennem, hogy kipróbálhassam Kate-et?

Miután beléptél a K&H mobilbankba az azonosítás után, a kezdőképernyő jobb felső sarkában Kate ikonjára kattintva el is kezdhetsz Kate-tel beszélgetni. 

hogy kell bekapcsolni Kate hangját?

Kate akkor beszél, ha Te is beszélsz hozzá, egyébként csak írásban válaszol.

milyen kérdéseket tehetek fel Kate-nek?

Kate tudása folyamatosan bővül. Bankkártyával, számlával, hitelekkel, befektetésekkel és biztosításokkal kapcsolatos témákban is tud már Neked segíteni.

Fordulj bátran Kate-hez, ha kérdésed van, akár az új K&H mobilbankkal kapcsolatban is.

Mik azok a témák, amivel kapcsolatban már érdemes Kate-hez, a digitális asszisztensedhez fordulnod:

  1. bankkártyád
    • aktiválhatod és digitalizálhatod a kártyádat
    • megnézheted a PIN-kódodat
    • módosíthatod a kártyalimitedet
    • hitelkártya tartozásodat már Kate-tel is visszafizetheted
    • internetes fizetési jelszót és mobiltelefonszámot állíthatsz be
    • felfüggesztheted a kártyádat, majd feloldhatod a felfüggesztést
    • letilthatod a bankkártyádat és pótkártyát is rendelhetsz a letiltás után
  2. számlád és utalások
    • partnereidnek már Kate-tel is átutalhatsz
    • ha megadnád számlád adatait, mert valakitől pénzt vársz, megnézheted és kimásolhatod számlád adatait
    • kivonataidat megnézheted és letöltheted
    • Kate segít a számlacsomag váltásban is
  3. ha új hitel igénylésén töröd a fejed, vagy csekkolnád a meglévő hiteleidet
  4. ha befektetnél, vagy csak ránéznél a meglévő befektetéseidre, magtakarításaidra
  5. ha új biztosításra van szükséged otthonodra, utazásodra, életedre vagy járművedre
  6. ha meglévő biztosításoddal kell ügyintézned, például zöldkártyát igenyélnél, kárt kell bejelentened, vagy befizetnéd biztosítási díjadat?
  7. ha SZÉP kártyád egyenlegét, vagy az elfogadóhelyeket szeretnéd megnézni

több kérdést is feltehetek egyszerre?

Kate egyszerre csak egy kérésben tud segíteni. A hosszú, összetett mondat esetén Kate megkér arra, hogy ismételd meg egy kicsit rövidebben, a lényeget összefoglalva. 

teljes mondatban beszéljek?

Fontos a lényegretörő megfogalmazás és nem szükséges teljes mondatok használata. Mondhatod neki azt hogy "aktiválom a kártyám" vagy "nem találom a kártyám", "kérlek, függesszd fel a kártyám".

nagy zajban is tudok Kate-tel beszélni?

Csendes helyen könnyebben megérti Kate, amit mondasz neki, segítheted a beszélgetést a háttérzajok csökkentésével. Kate minden esetben megpróbálja megérteni és megjeleníteni, amit mondasz, de nagy háttérzaj mellett könnyebben félreérthet.

elérhetőek a beszélgetések később is, ha visszalépek a mobilbankba?

A beszélgetések kilépés után kb. még 10 percig érhetőek el a K&H mobilbankban Kate ikonjára kattintva, ennek letelte után új beszélgetést tudsz indítani Kate-tel. 

mi van, ha nem akarok többet csevegni Kate-tel?

Amennyiben nem szeretnél tovább beszélgetni Kate-tel, elegendő a jobb felső sarokban lévő X gombra kattintva kilépni a beszélgetésből és ezzel törlődnek is a beszélgetés előzményei. 

banki adatokat is megadhatok Kate-nek?

Kate-tel beszélgetni ugyanolyan biztonságos, mint a K&H mobilbank alkalmazásban tranzakciókat végezni. A bejelentkezéshez ugyanúgy beazonosítás szükséges és a tranzakciókat is ugyanúgy jóvá kell hagyni, mint a K&H mobilbankban.

tudja más is használni Kate-et a nevemben?

Nem. Ahhoz, hogy Kate-tel beszélgetni lehessen, be kell jelentkezni a K&H mobilbank alkalmazásba mPIN kóddal vagy biometrikus azonosítással. 

a beszélgetések rögzítésre kerülnek?

Igen, minőségbiztosítási okokból rögzítjük a beszélgetések leiratát és folyamatosan fejlesztjük is Kate tudását, hogy minél több kérdésben tudjon az ügyfeleknek segíteni.  A szóban történő beszélgetések hangfájlait nem tároljuk, csak és kizárólag a szöveges leirat kerül megőrzésre. 

mire használja fel Kate az adataimat?

Kate a kéréseid teljesítéséhez felhasználja azokat az adatokat, amelyekre a kérés teljesítéséhez szükség van, ellenőrzi milyen kártyáid vannak, vár-e valamelyik kártya aktiválásra stb. A K&H adatkezelési tájékoztatóját itt találod

Kate végez el helyettem tranzakciókat?

Megbízhatsz Kate-ben. Kate kizárólag csak  megfelelő kérésed és jóváhagyásoddal képes tranzakciókat indítani, önállóan nem tud tranzakciót kezdeményezni , ugyanúgy kér visszaigazolást minden igénynél, mint a K&H mobilbank vagy e-bankban más felülete. A szükséges adatok kitöltéséhez és a folyamatok végig viteléhez nyújt segítséget.

Kate hangosan kimondja az adataimat, pl. a bankkártyám számát?

Amikor beszél, akkor Kate figyel arra, hogy ne mondjon ki személyes adatokat, azokat csak a képernyőn mutatja meg és erre szóban felhívja a figyelmed.

Kate megszólíthat engem?

Kate megszólíthat téged, ha fontos üzenete van számodra. „Kate üzenete” push üzenet formájában érkezik telefonodra. Kate ebben az üzenetben mindig összefoglalja számodra, hogy mivel keres. Érintsd meg az üzenetet, és a megfelelő K&H mobilbank bejelentkezést követően már el is indul Kate-tel a beszélgetésed.

Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A Kate a K&H mobilbank alkalmazás részét képező, digitális asszisztens megoldás: amely a K&H mobil-bank által nyújtott szolgáltatások könnyebb elérhetőségét, illetve az Ügyfelek tájékoztatását segíti. Az igénybe vehető szolgáltatások körét és az igénybevétel technikai feltételeit a mindenkori Hirdetmények tartalmazzák. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termékek részletes leírását és feltételeit a K&H Bank Üzletszabályzata, az Ügyfélszerződés, a Bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetmény, a betéti bankkártya hirdetmény természetes személyek részére, a hitelkártya hirdetmény természetes személyek részére dokumentumok tartalmazzák, amelyek megtekinthetők a bankfiókokban és a kh.hu internetes weboldalon. A K&H mobilbank teljes körű használatára a K&H e-bank felhasználói válhatnak jogosulttá.