megérkezett Kate

  • a Te digitális asszisztensed a K&H mobilbankban
  • segítek a pénzügyeid intézésében 
  • folyamatosan fejlődök és egyre több mindenre leszek képes
én vagyok Kate!

én vagyok Kate!

A Te digitális asszisztensed. Ha van már K&H mobilbankod, bármikor elérhetsz.
Segítségemmel újszerű: hangvezérelt vagy chates formában intézheted a mindennapi pénzügyeidet.

Ráadásul használat közben, folyamatosan fejlődök és egyre több mindenre leszek képes.

nincs még K&H mobilbankod?

google sotre  apple

nyiss bankszámlát akár mobilon érdekel

miben tudok segíteni?

„elfelejtettem a PIN kódom”

veled is előfordult már, hogy elfelejtetted a bankkártya PIN kódod? Ha te sem tudod fejben tartani akkor meg tudom neked mutatni! 

„elhagytam a bankkártyám, tudsz segíteni?”

ne aggódj, ha nem találod a kártyádat le tudom neked tiltani, de akár fel is függeszthetem, ha még látsz rá esélyt, hogy megtalálod. Ha pedig letiltod, segítek neked új kártyát igényelni és azt aktiválni is.

„aktiváld az új bankkártyám”

szólj nekem, ha új bankkártyát kaptál és aktiválom neked

találkozzunk a K&H mobilbankban

nincs még K&H mobilbankod?

google sotre  apple

gyakran ismételt kérdések

egyéni vállalkozó vagyok, elérem Kate-t?

Kate jelenleg a lakossági ügyfeleink számára elérhető. A későbbiekben tervezzük majd, hogy minden ügyfelünk számára elérhető legyen. 

szükségem van K&H mobilbankra Kate használatához?

Igen, Kate-tel csevegni a K&H mobilbankban lehet, más digitális csatornákon nem elérhető, így K&H e-bankban sem.

milyen nyelven beszél Kate?

Kate magyarul ért és beszél, hosszabb távon szeretnénk, hogy angolul is tudjon és beszéljen.

Kate egy chatbot?

Igen is és nem is. Kate a legújabb technológiákat felhasználva elemzi és értelmezi az elmondott vagy leírt szöveget, megkeresi az ügyfélhez kapcsolódó termékeket és adatokat, majd ennek megfelelően válaszol vagy hajtja végre a kért feladatot. Az a célja, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegye a mindennapi pénzügyek intézését.

hogyan tanul Kate?

Kate tanul minden beszélgetésből, amit az ügyfelekkel folytat, figyeli a használt szavakat, a kérdések sorrendjét. Ezen kívül egy kis csapatunk dolgozik azon, hogy minél hamarabb tudjon válaszolni Kate azokra a kérdésekre, amelyeket az ügyfelek a leggyakrabban kérdeznek.  

Ha van kedved, most Te is aktívan részt tudsz venni Kate fejlődésében. Kérd meg Kate-t saját szavaiddal, hogy vezessen olyan helyre a K&H mobilbankban, amit rendszeresen használsz vagy keresel.

mit kell tennem, hogy kipróbálhassam Kate-t?

Miután beléptél a K&H mobilbankba az azonosítás után, a kezdőképernyő jobb felső sarkában Kate ikonjára kattintva el is kezdhetsz Kate-tel beszélgetni. 

hogy kell bekapcsolni Kate hangját?

Kate akkor beszél, ha Te is beszélsz hozzá, egyébként csak írásban válaszol.

milyen kérdéseket tehetek fel Kate-nek?

Kate tudása folyamatosan bővül. Jelenleg bankkártyával és biztosításokkal kapcsolatos témákban tud Neked elsősorban segíteni.   

Bankkártyához kapcsolódóan: 

  • aktiválhatod a kártyádat
  • megnézheted a PIN-kódodat 
  • módosíthatod a kártyalimitedet
  • internetes fizetési jelszót és mobiltelefonszámot állíthatsz be
  • felfüggesztheted a kártyádat, majd feloldhatod a felfüggesztést
  • letilthatod a bankkártyádat és pótkártyát is rendelhetsz a letiltás után

Biztosításokkal kapcsolatban: Kate segítségedre lehet biztosítás kötések során és az azokkal kapcsolatos ügyintézésben is.

Kérd Kate-t, ha biztosítást kötnél: 

  • otthonodra, 
  • utazásodra,
  • járművedre 

Igényelj zöldkártyát, jelentsd be károdat vagy fizesd be biztosításod díját Kate segítségével, aki szükség esetén megmutatja a biztosító elérhetőségeit is.

több kérdést is feltehetek egyszerre?

Kate egyszerre csak egy kérésben tud segíteni. A hosszú, összetett mondat esetén Kate megkér arra, hogy ismételd meg egy kicsit rövidebben, a lényeget összefoglalva. 

teljes mondatban beszéljek?

Fontos a lényegretörő megfogalmazás és nem szükséges teljes mondatok használata. Mondhatod neki azt hogy "aktiválom a kártyám" vagy "nem találom a kártyám", "kérlek, függesszd fel a kártyám".

nagy zajban is tudok Kate-tel beszélni?

Csendes helyen könnyebben megérti Kate, amit mondasz neki, segítheted a beszélgetést a háttérzajok csökkentésével. Kate minden esetben megpróbálja megérteni és megjeleníteni, amit mondasz, de nagy háttérzaj mellett könnyebben félreérthet.

elérhetőek a beszélgetések később is, ha visszalépek a mobilbankba?

A beszélgetések kilépés után kb. még 10 percig érhetőek el a K&H mobilbankban Kate ikonjára kattintva, ennek letelte után új beszélgetést tudsz indítani Kate-tel. 

mi van, ha nem akarok többet csevegni Kate-tel?

Amennyiben nem szeretnél tovább beszélgetni Kate-tel, elegendő a jobb felső sarokban lévő X gombra kattintva kilépni a beszélgetésből és ezzel törlődnek is a beszélgetés előzményei. 

banki adatokat is megadhatok Kate-nek?

Kate-tel beszélgetni ugyanolyan biztonságos, mint a K&H mobilbank alkalmazásban tranzakciókat végezni. A bejelentkezéshez ugyanúgy beazonosítás szükséges és a tranzakciókat is ugyanúgy jóvá kell hagyni, mint a K&H mobilbankban.

tudja más is használni Kate-t a nevemben?

Nem. Ahhoz, hogy Kate-tel beszélgetni lehessen, be kell jelentkezni a K&H mobilbank alkalmazásba mPIN kóddal vagy biometrikus azonosítással. 

a beszélgetések rögzítésre kerülnek?

Igen, minőségbiztosítási okokból rögzítjük a beszélgetések leiratát és folyamatosan fejlesztjük is Kate tudását, hogy minél több kérdésben tudjon az ügyfeleknek segíteni.  A szóban történő beszélgetések hangfájlait nem tároljuk, csak és kizárólag a szöveges leirat kerül megőrzésre. 

mire használja fel Kate az adataimat?

Kate a kéréseid teljesítéséhez felhasználja azokat az adatokat, amelyekre a kérés teljesítéséhez szükség van, ellenőrzi milyen kártyáid vannak, vár-e valamelyik kártya aktiválásra stb. A K&H adatkezelési tájékoztatóját itt találod

Kate végez el helyettem tranzakciókat?

Megbízhatsz Kate-ben. Kate kizárólag csak  megfelelő kérésed és jóváhagyásoddal képes tranzakciókat indítani, önállóan nem tud tranzakciót kezdeményezni , ugyanúgy kér visszaigazolást minden igénynél, mint a K&H mobilbank vagy e-bankban más felülete. A szükséges adatok kitöltéséhez és a folyamatok végig viteléhez nyújt segítséget.

Kate hangosan kimondja az adataimat, pl. a bankkártyám számát?

Amikor beszél, akkor Kate figyel arra, hogy ne mondjon ki személyes adatokat, azokat csak a képernyőn mutatja meg és erre szóban felhívja a figyelmed.

Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A Kate a K&H mobilbank alkalmazás részét képező, digitális asszisztens megoldás: amely a K&H mobil-bank által nyújtott szolgáltatások könnyebb elérhetőségét, illetve az Ügyfelek tájékoztatását segíti. Az igénybe vehető szolgáltatások körét és az igénybevétel technikai feltételeit a mindenkori Hirdetmények tartalmazzák. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termékek részletes leírását és feltételeit a K&H Bank Üzletszabályzata, az Ügyfélszerződés, a Bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetmény, a betéti bankkártya hirdetmény természetes személyek részére, a hitelkártya hirdetmény természetes személyek részére dokumentumok tartalmazzák, amelyek megtekinthetők a bankfiókokban és a kh.hu internetes weboldalon. A K&H mobilbank teljes körű használatára a K&H e-bank felhasználói válhatnak jogosulttá.