K&H visszapénz: pénzvisszatérítés vásárlásaid után

  • aktiváld személyes ajánlataidat a mobilbankban
  • fizess K&H-s betéti- vagy hitelkártyáddal
  • a pénzvisszatérítésed havonta automatikusan megérkezik a számládra
TE & az új K&H mobilbank

csökkentsd a vásárlásaid költségét kényelmesen

  • aktiváld a K&H visszapénzt a mobilbankodban, vagy kérd Kate segítségét, aki azonnal elnavigál a megfelelő felületre
  • figyeld a folyamatosan megújuló, költési szokásaidhoz igazodó ajánlatokat, kedvezményeket
  • aktiváld őket egy kattintással
  • ezután már automatikusan jogosult vagy a pénzvisszatérítésre, csak használd K&H-s betéti- vagy hitelkártyádat
  • a pénzvisszatérítésedet havonta egyszer írjuk jóvá a számládon
  • a szolgáltatás aktiválása és használata is díjmentes

korábbi és meglévő partnereink

gyakran ismételt kérdések

mi a K&H visszapénz szolgáltatás és miért ajánljuk Neked?

A K&H visszapénz a K&H Bank által nyújtott pénzvisszatérítési szolgáltatás, amivel a partnereinknél végrehajtott K&H-s lakossági kártyás vásárlásaidból utólagos pénzvisszatérítést kaphatsz. Ajánlattól függően ez vonatkozhat fizikai boltokra vagy webshopokra is.

A K&H visszapénz szolgáltatás aktiválása és használata díjmentes.

milyen kártyával való fizetéssel válsz jogosulttá pénzvisszatérítésre?

A Szolgáltatásban a Bank K&H betéti bankkártya természetes személyek részére, valamint K&H hitelkártya természetes személyek részére megnevezésű hirdetményeiben megjelölt valamennyi lakossági, forint alapú betéti bankkártya és hitelkártya részt vesz.

A kedvezményprogramban a fő- és társkártyával is részt lehet venni.  A társkártyás vásárlások után járó visszatérítést a főkártyabirtokos azon számlájára utaljuk, amihez a társkártya is tartozik.
 

A szolgáltatás és/vagy annak ajánlatai nem érhetőek el:

  • az üzleti bank- és hitelkártyákkal,
  • a devizaszámlához kibocsátott bank- és hitelkártyákkal,
  • a nem érvényes (azaz tiltott/megszüntetés alatt álló, megszüntetett vagy lejárt) bank- és hitelkártyákkal

hol található a K&H visszapénz szolgáltatás?

K&H mobilbankon belül a K&H+ felületen „K&H visszapénz” pontban. Valamint Kate segítségével is be tudod aktiválni, aki hang – vagy chat alapon a ’visszapénz’ szó beírása/bemondása után el is irányít a felületre.

Amennyiben az általad használt verzióban még nem érhető el ez a funkció, kérjük, hogy az alábbi gombok segítségével frissítsd a K&H mobilbank alkalmazást!

hogyan lehet aktiválni a szolgáltatást?

A vonatkozó Általános Szerződési Feltételek, valamint a szolgáltatáshoz kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztató elolvasását és elfogadását követően automatikusan aktiválhatod a szolgáltatást, amennyiben eleget teszel a feltételeknek.

hitelkártyás vásárlások is érvényesek a szolgáltatásban?

Igen, a szolgáltatás feltételeinek megfelelő hitelkártyával való vásárlások is érvényesek.

összevonható más hitelkártya kedvezményekkel?

A szolgáltatás használata független minden egyéb kedvezményprogramtól és nem összevonható.

társkártyát használhatok?

A társkártya-birtokosok is részt vehetnek a programban, ha bekapcsolják a szolgáltatást és igénybe veszik a partneri ajánlatokat. A vásárlások után járó visszatérítést a főkártyabirtokos azon számlájára utaljuk, amihez a társkártya is tartozik.

díjmentes a szolgáltatás használata?

Igen, semmiféle díjat nem szükséges fizetni a szolgáltatás használatáért.

hogyan kaphatod meg a pénzvisszatérítést?

Az aktiválás után lépj be a szolgáltatásba és keresd meg a neked tetsző partneri ajánlatokat, amikhez a kedvezményeket érvényesíteni szeretnéd. Mielőtt fizetnél a K&H betéti vagy hitelkártyáddal az adott kereskedőnél, aktiváld be az ajánlatot a visszapénz felületén, a kedvezmény csak így vehető igénybe. Figyelmesen olvasd el azok feltételeit és azoknak a figyelembevételével vásárolj az aktivált ajánlatok kereskedőinél. Utána már semmi dolgod nincsen csak várni a havonta esedékes visszatérítést.

mindig ugyanazokat az ajánlatokat látod?

Nem, az ajánlatok és kereskedők kínálata rendszeresen változik és ügyfelenként eltérő lehet.

mitől személyre szabott egy ajánlat?

Az ajánlatok tartalma és időtartama felhasználóként eltérő lehet. Nem minden felhasználó kap minden, a programban részt vevő kereskedőtől ajánlatot, ez függ a költések típusától és gyakoriságától.

mire érdemes figyelni az ajánlatoknál?

A következő tartalmakra figyelj:

  • a pénzvisszatérítés mértéke,
  • az ajánlat érvényességi ideje;
  • az üzlet(ek) és/vagy az online áruház(ak), ahol az ajánlat elérhető;
  • az ajánlat feltételei, korlátozásai, egyéb speciális követelményei, (pl. maximum kedvezményösszeg vagy beváltás speciális követelményei)

egyszerre hány ajánlat található a szolgáltatásban?

Minimum 15-20 ajánlat mindig megtalálható a szolgáltatásban.

mi történik egy ajánlat aktiválása után? Hányszor használhatod és meddig érvényes?

Minden ajánlat leírásában szerepel az ajánlat érvényességi ideje és feltételei.
Az ajánlat a kedvezményes időszak alatt végrehajtott összes kártyás vásárlásra vonatkozik, a feltételei között megjelölt limittel. Éppen ezért mindig figyelmesen szükséges elolvasni az ajánlat részleteit.

hol használható egy ajánlat? Üzletben vagy webshopban?

Minden ajánlat leírásában szerepel, hogy milyen feltételekkel érvényes. Ha az ajánlat leírása másképpen nem rendelkezik, akkor mind az üzletekben, mind online vásárlásnál igénybe vehető a kedvezmény.

mit jelent a „Webáruház” felirat egy ajánlatnál? Mi a teendő ilyenkor?

Ilyen esetben a kedvezmény a kereskedő webshopjában végrehajtott vásárlásra vonatkozik, tehát a vásárlás ellenértékét online kártyás fizetésként kell rendezned. Csak ebben a formában tudod érvényesíteni a kedvezményt, futárnál vagy egyéb harmadik félen keresztül való fizetés esetén nem.

mikor érkezik a pénzvisszatérítési jóváírás?

A visszatérítés összegét havonta egyszer írjuk jóvá a fizetéshez használt betéti és/vagy hitelkártyádhoz kapcsolódó számládon. Betéti kártya esetén a kártyához kapcsolódó fizetési számlán, hitelkártya esetén a kártyához kapcsolódó hitelkártya számlán. A jóváírás legkésőbb a következő hónap 10. munkanapjáig megtörténik. A jóváírást számlakivonatodon ellenőrizheted.

hol látod a visszatérítések összegét?

A szolgáltatáson belül a főképernyő tetején látod az adott hónapban gyűjtött, kifizetésre váró visszatérítések összegét, alatta a már kifizetett összes pénzvisszatérítés összegét.

A kártyás vásárlás dátuma és az információ megjelenítésének dátuma között eltelt idő változhat, attól függően, hogy a partner kereskedő mennyi idő alatt dolgozza fel a tranzakciókat. Amennyiben szükséges, K&H TeleCenteren keresztül kérhetsz pontos kimutatást arra vonatkozóan, hogy milyen részösszegekből áll össze havi pénzvisszatérítési összeged.

mire figyelj fizetésnél?

A fizetésére a szolgáltatásban részt vevő kártyádat kell használnod közvetlenül. Tehát nem érvényes:

  • az e-pénztárcából történő fizetés (pl. PayPal),
  • a harmadik félnél történő fizetés (pl. futárnál, más szállítmányozó cégnél),
  • más alkalmazással történő fizetés, melyben a kártyát korábban rögzítették (pl. Simple alkalmazás),
  • más kártya mögé regisztrált kártyával történő fizetés

Ezekben az esetekben nem áll rendelkezésre a kereskedőkről elérhető információ és nem lehetséges összekapcsolni a fizetést a megfelelő ajánlattal.

A kártyás fizetésnek az ajánlat érvényességi idején belül kell megtörténnie. A kártyás fizetés időpontja szempontjából a Bank rendszere a mérvadó, az eszerinti tranzakciós dátum és időpont.

Fizetésnél a termékek és/vagy szolgáltatások teljes árát ki kell fizetned. Az ajánlatot közvetlenül a partner kereskedőnél kell igénybe venned.

mi nem számít közvetlen fizetésnek?

  • az e-pénztárcából történő fizetés (pl. PayPal),
  • a harmadik félnél történő fizetés (pl. futárnál, más szállítmányozó cégnél),
  • más alkalmazással történő fizetés, melyben a kártyát korábban rögzítették (pl. Simple alkalmazásba regisztrált kártya),
  • más kártya mögé regisztrált kártyával történő fizetés

dokumentumok

K&H visszapénz részvételi feltételek
K&H visszapénz adatkezelési tájékoztató