K&H visszapénz: kapj vissza pénzt vásárlásaid után

  • fedezd fel és aktiváld kedvezményeidet a mobilbankban
  • fizess K&H-s bankkártyával a szokásos módon
  • a kedvezményed automatikusan havonta érkezik vissza a számládra
TE & az új K&H mobilbank

csökkentsd a vásárlásaid költségét kényelmesen

  • aktiváld a K&H+ új szolgáltatását, a K&H visszapénzt a megújult mobilbankunkban
  • fedezd fel a neked kínált pénzvisszatérítési kedvezményeket
  • folyamatosan megújuló, költési szokásaidhoz illő ajánlatokat találsz majd
  • ezeket egy kattintással aktiválhatod, majd minden automatikusan működik
  • K&H-s bankkártyáddal és hitelkártyáddal is fizethetsz
  • a pénzvisszatérítéseidet pedig havonta egyszer írjuk jóvá számládon
  • a szolgáltatás díjmentes a számodra

korábbi és meglévő partnereink

gyakran ismételt kérdések

mi a K&H visszapénz szolgáltatás és miért ajánljuk Neked?

A K&H visszapénz a K&H Bank által nyújtott pénzvisszatérítési szolgáltatás, amivel a résztvevő kereskedőknél végrehajtott K&H-s lakossági kártyás vásárlásaidból utólagos pénzvisszatérítést kaphatsz. Ez vonatkozhat fizikai boltra vagy esetlegesen webshopra is, ez mindig az adott ajánlat feltételeitől függ.

A K&H visszapénz szolgáltatásra való regisztráció és annak használata ingyenes.

milyen kártyával való fizetéssel válsz jogosulttá pénzvisszatérítésre?

A Szolgáltatásban a Bank K&H betéti bankkártya természetes személyek részére, valamint K&H hitelkártya természetes személyek részére megnevezésű hirdetményeiben megjelölt valamennyi lakossági, forint alapú betéti bankkártya és hitelkártya részt vesz.

A kedvezményprogramban a fő- és társkártyák is részt vesznek. A társkártyás vásárlások után járó visszatérítést a főkártyabirtokos azon számlájára utaljuk, amihez a társkártya is tartozik.

A szolgáltatás és/vagy annak ajánlatai nem érhetőek el:

  • az üzleti bank- és hitelkártyákkal,
  • a devizaszámlához kibocsátott bank- és hitelkártyákkal,
  • a nem érvényes (azaz tiltott/megszüntetés alatt álló, megszüntetett vagy lejárt) bank- és hitelkártyákkal

hol található a K&H visszapénz szolgáltatás?

K&H mobilbankon belül a K&H+ felületen „K&H visszapénz” pontban.

hogyan lehet regisztrálni a szolgáltatásra?

A vonatkozó Általános Szerződési Feltételek, valamint a szolgáltatáshoz kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztató elolvasását és elfogadását követően automatikusan regisztrálsz a szolgáltatásra, amennyiben eleget teszel a fent leírt feltételeknek.

hitelkártyás vásárlások is érvényesek a szolgáltatásban?

Igen, a szolgáltatás feltételeinek megfelelő kártyával való vásárlások is érvényesek.

összevonható más hitelkártya kedvezményekkel?

A szolgáltatás használata független minden egyéb kedvezményprogramtól és nem összevonható.

társkártyát használhatok?

A társkártya-birtokosok is részt vehetnek a programban, ha bekapcsolják a szolgáltatást és igénybe veszik a kedvezményeket.

díjmentes a szolgáltatás használata?

Igen, semmiféle díjat nem szükséges fizetni a szolgáltatás használatáért.

hogyan juthatsz pénzvisszatérítéshez?

Regisztráció után lépj be a szolgáltatásba és aktiváld a neked tetsző ajánlatokat. Figyelmesen olvasd el azok feltételeit és azok figyelembevételével vásárolj az aktivált ajánlatok kereskedőinél. Utána már semmi dolgod nincsen csak várni a havonta esedékes visszatérítést.

mindig ugyanazokat az ajánlatokat látod?

Nem, az ajánlatok és kereskedők kínálata rendszeresen változik.

mitől személyre szabott egy ajánlat?

Az ajánlatok tartalma és időtartama felhasználóként eltérő lehet. Nem minden felhasználó kap minden, a programban részt vevő kereskedőtől ajánlatot, ez költéseid típusától és gyakoriságától is függ.

mire érdemes figyelni az ajánlatoknál?

Ajánlott figyelmesen elolvasni az ajánlatok leírását.

A következő részleteket tartalmazzák:

  • a pénzvisszatérítés mértéke, az ajánlat érvényességi ideje;
  • az üzlet(ek) és/vagy az online áruház(ak), ahol az ajánlat elérhető;
  • az ajánlat feltételei, korlátozásai, egyéb speciális követelményei, (pl. maximum kedvezményösszeg vagy beváltás speciális követelményei)

egyszerre hány ajánlat található a szolgáltatásban?

Minimum 15-20 ajánlat mindig megtalálható a szolgáltatásban.

mi történik egy ajánlat aktiválása után? Hányszor használhatod és meddig érvényes?

Minden ajánlat leírásában szerepel az ajánlat érvényességi ideje és a feltételei. Az ajánlat a kedvezményes időszak alatt végrehajtott összes kártyás vásárlásra vonatkozik, az ajánlat feltételei között megjelölt limittel. Ajánlott figyelmesen elolvasni az ajánlatok feltételeit.

hol használható egy ajánlat? Üzletben vagy webshopban?

Minden ajánlat leírásában szerepel, hogy milyen feltételekkel érvényes. Ha az ajánlat leírása másképpen nem rendelkezik, akkor üzletben történő és online vásárlásokra is vonatkozik a kedvezmény.

mit jelent a „Webáruház” felirat egy ajánlatnál? Mi a teendő ilyenkor?

Ilyen esetben a kedvezmény a kereskedő webshopjában végrehajtott vásárlásra vonatkozik, ilyenkor a vásárlás ellenértékét online kártyás fizetésként kell rendezned. Így tudod megkapni a vásárlás után járó kedvezményt.

mikor érkezik a pénzvisszatérítési jóváírás?

A visszatérítés összegét havonta egyszer írjuk jóvá a fizetéshez használt betéti és/vagy hitelkártyádhoz kapcsolódó számládon. Betéti kártya esetén a kártyához kapcsolódó fizetési számlán, hitelkártya esetén a kártyához kapcsolódó hitelkártya számlán. A jóváírás legkésőbb a következő hónap 10. munkanapjáig megtörténik. A jóváírást számlakivonatodon ellenőrizheted.

hol látod a visszatérítések összegét?

A szolgáltatáson belül a főképernyő tetején látod az adott hónapban gyűjtött, kifizetésre váró visszatérítések összegét, alatta a már kifizetett összes pénzvisszatérítés összegét.

A kártyás vásárlás dátuma és az információ megjelenítésének dátuma között eltelt idő változhat, attól függően, hogy a partner kereskedő mennyi idő alatt dolgozza fel a tranzakciókat. Továbbá K&H TeleCenteren keresztül kérhetsz pontos kimutatást arra vonatkozóan, hogy milyen részösszegekből áll össze havi pénzvisszatérítési összeged.

mire figyelj fizetésnél?

A fizetésére a szolgáltatásban részt vevő kártyádat kell használnod közvetlenül. Nem érvényes:

  • az e-pénztárcából történő fizetés (pl. PayPal),
  • a harmadik félnél történő fizetés (pl. futárnál, más szállítmányozó cégnél),
  • más alkalmazással történő fizetés, melyben a kártyát korábban rögzítették (pl. Simple alkalmazás),
  • más kártya mögé regisztrált kártyával történő fizetés

Ezekben az esetekben nem áll rendelkezésre a kereskedőkről elérhető információ és nem lehetséges összekapcsolni a fizetést a megfelelő ajánlattal.

A kártyás fizetésnek az ajánlat érvényességi idején belül kell megtörténnie. A kártyás fizetés időpontja szempontjából a Bank rendszere a mérvadó, az eszerinti tranzakciós dátum és időpont.

Fizetésnél a termékek és/vagy szolgáltatások teljes árát ki kell fizetned. Az ajánlatot közvetlenül a partner kereskedőnél kell igénybe venned.

mi nem számít közvetlen fizetésnek?

  • az e-pénztárcából történő fizetés (pl. PayPal),
  • a harmadik félnél történő fizetés (pl. futárnál, más szállítmányozó cégnél),
  • más alkalmazással történő fizetés, melyben a kártyát korábban rögzítették (pl. Simple alkalmazásba regisztrált kártya),
  • más kártya mögé regisztrált kártyával történő fizetés

dokumentumok

K&H visszapénz_részvételi feltételek
K&H visszapénz_adatkezelési tájékoztató