TE & az új K&H mobilbank

  • megújult dizájn és funkciók
  • diszkrét mód és egyszerűbb kezelhetőség
  • Kate - a digitális asszisztensed egyre több kérdésben tud segíteni
  • töltsd le, próbáld ki és fedezd fel
töltsd le az alkalmazást!
ismerd meg a vadiúj K&H mobilbankot
TE & az új K&H mobilbank

próbáld ki az újdonságokat

  • saját profilképet állíthatsz be
  • az új diszkrét móddal elrejtheted a számlaegyenleged a kezdőlapon, hogy mások ne lássák, ha nyilvános helyen használnád az applikációt
  • egyszerűbben tudod törleszteni hitelkártyádat bárhol, bármikor, nem csak elszámolási időszakban
  • külön listában láthatod a K&H+ vásárlás történeted
  • az új „e-bank kódbeolvasás” funkcióban összevontuk a korábbi mobil-token azonosítás és mobil-token aláírás funkciókat, így már egy gombnyomással be tudsz lépni a K&H e-bankba és ott tranzakciókat aláírni

Hogyan használd új mobilbankunkat?

K&H mobilbank aktiválás és belépés

az új K&H mobilbank

  • kezdőlap

    Az új K&H mobilbank kezdőlapján a legfontosabb információkat láthatod. Itt ellenőrizheted számlaegyenlegedet, megtekintheted a három legutóbbi tranzakciódat, illetve a különféle tranzakciók indítási lehetőségét is megtalálhatod itt. Több számla esetén jobbra-balra történő lapozással válthatsz köztük, a diszkrét mód ikonjára nyomva pedig bármikor elrejtheted egyenlegedet a kíváncsi szemek elől!
    Amennyiben félbehagynál valamit, ne aggódj, a képernyő alján felhívjuk rá a figyelmedet, hogy semmiről se maradj le!

  • termékek

    A következő fontos képernyő a termékek képernyő. Ez két fő szekcióra bomlik, a képernyő tetején láthatod a saját termékeidet, pl. bankkártyáid, hiteleid, biztosításaid stb.
    A képernyő többi részén pedig az elérhető termékekkel találkozhatsz, így könnyedén igényelhetsz személyi kölcsönt, köthetsz biztosítást vagy indíthatsz rendszeres befektetést!

  • K&H+

    Az utolsó nagy egység az új K&H mobilbank felépítésében a K&H+ képernyő. A korábbiakhoz megszokott módon itt láthatod a már megvásárolt jegyeidet vagy bérleteidet melyeket néhány mozdulattal érvényesíthetsz is, illetve vásárolhatsz újakat vagy bármikor ellenőrizheted korábbi vásárlásaidat is.

  • számlafőoldal

    A kezdőlapon a kívánt számlát megérintve juthatsz el az adott számla főoldalára. Itt láthatod a számlához tartozó bankkártyáidat, illetve a számlatörténetet is. Az utóbbiban való könnyebb eligazodást az egyes tranzakció kategóriákhoz rendelt eltérő színű ikonokkal segítjük, illetve lehetőséged van a megszokott módon szűrni is a tranzakciók között.

  • számlarészletek

    Az adott számla részleteit a számlafőoldal jobb felső sarkában található fogaskerék ikon megérintésével láthatod. Ezen az oldalon tájékozódhatsz a hitelkeret nélküli és a hitelkerettel növelt egyenlegedről is, lehetőséged van megadni másodlagos számlaazonosítókat, illetve a számlaszámot is könnyedén megoszthatod ismerőseiddel.

  • bankkártyák

    Bankkártyáidat több helyről is elérheted:
    1. Az adott számlafőoldalon mindig a számlához tartozó bankkártyáidat láthatod
    2. A termékek képernyő kártyáim csempéje alatt az összes saját és menedzselt bankkártyádat megtalálhatod.
    Kártyáidat természetesen továbbra is digitalizálhatod; bármikor módosíthatod a limiteket; könnyedén aktiválhatod, felfüggesztheted vagy letilthatod azokat; illetve bármikor megnézheted a kártya PIN-kódját is.

  • Kate

    Kate, a személyes digitális asszisztensed, akivel teljesen új szintre emelheted a mobiltelefonos bankolás élményét. A beszélgetést elindítva írhatsz Kate-nek chaten vagy a mikrofon ikont megnyomva hanggal is elmondhatod a kérésed. A leggyakoribb funkciókat már egy mondatban megérti: például kérheted tőle, hogy mutassa meg a PIN-kódod, emelje meg a készpénzfelvételi limited 200 000 forintra vagy utaljon egy partnerednek 10 000 forintot. Megkérdezheted az énazonosítód, IBAN számodat, és a legutóbbi bankszámlakivonataidat is le tudod vele tölteni.
    & amennyiben éppen keresel valamit az új K&H mobilbankban, Kate szívesen elnavigál a keresett funkcióba.

  • profil

    Kate ikonja mellett találhatod a profilod ikonját. Itt kezelheted partnereidet és üzeneteidet, valamint több ügyfélfiók esetén itt kezdeményezheted a felhasználóváltást is. A könnyebb áttekinthetőség miatt profilképeket is rendelhetsz az egyes fiókjaidhoz.

  • személyi kölcsön

    A funkcióval, bárhol, bármikor, könnyen és egyszerűen igényelhetsz személyi kölcsönt, mert az igénylés teljes egészében online végig vihető. A folyósítás az igénylést követően azonnal megtörténik, így akár 5 percen belül is pénzhez juthatsz.

  • biztosításkötések

    Az új K&H mobilbank termékek oldaláról villámgyorsan köthetsz utas-, lakás-, gépjármű- és életbiztosítást is. A szerződéskötés is egyszerűbb minden esetben: kevesebb adatok kérünk hozzá és a biztosítás első díját a kötéskor kényelmesen egyenesen a K&H mobilbankból tudod rendezni.

  • biztosításaim

    Amennyiben már rendelkezel biztosítási termékkel a biztosításaim képernyőn megtekintheted őket, be tudod fizetni a biztosítási díjaidat, valamint kárt tudsz bejelenteni, továbbá új biztosításkötésre is van lehetőséged. 
    A korábban, általad bejelentett káresemények státuszát nyomon tudod követni, valamint fel tudod tölteni a hiányzó dokumentumokat.

  • hitelek áttekintése

    Itt fontos információkat találsz lakáshiteleidről, babaváró hiteledről és személyi kölcsöneidről. Többek közt azt is, hogy éppen mennyi a hiteltartozásod, mikor jár le a hiteled, mikor kell fizetned a következő törlesztőrészletet, és pontosan mennyit.

  • megtakarítások áttekintése

    A betéteim képernyőn megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg és mikor jár le. Számla és deviza szerinti nézetben is értékelheted a portfóliódat.

  • befektetések áttekintése

    A befektetéseim képernyőn láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Számla és deviza szerinti nézetben is értékelheted a portfóliódat.

  • ATM & ügyfélpont kereső

    A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalálhasd a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy ügyfélpontot. Szűrhetsz például az aktuális nyitvatartás, akadálymentesített elérés, vagy akár prémium banki szolgáltatások alapján is.

  • mobilfeltöltés

    Telekom, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét is egyszerűen feltöltheted. A funkciót eléred a kezdőlapon a további tranzakciók gombra nyomva, vagy akár a K&H+ képernyőről is. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Előre meghatározott feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést

mobilbank telepítése, frissítése & használata

  • a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink

  • az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal

  • az új K&H mobilbank már csak erős biometrikus azonosítókat fogad el, így előfordulhat, hogy egyes Android-os készülékeken arcfelismeréssel nem léphetsz be a mobilbankba

Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatod:

  • iPhone 6S és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 15-ös operációs rendszerrel rendelkeznek;

  • olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 8.0-s verziójú operációs rendszer fut;

  • K&H mobilbank alkalmazásunk jelenleg nem elérhető azokon a 2019 őszétől megjelenő Huawei telefonokon (pl. Huawei Mate 30, P40), amelyek nem támogatják a Google Play Services (GPS) ökoszisztémát. 

A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheted azonban a K&H e-bank bejelentkezési funkcióját.

Céges számláid esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H e-bankban beállított jogosultságokkal.

A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheted, majd a mobil-token aktiválását követően használhatod.

Az alkalmazást az „alkalmazás-beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatod. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheted a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter segítségével.

A K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 2023. szeptember 1-jétől 20 millió forintra emelkedett.

A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H e-bankban rögzített tranzakciók költségével.

A K&H mobilbankra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a következő linken érheted el:
https://www.kh.hu/adatvedelem/egyedi-tajekoztatok/mobilbank

ha kérdésed van, visszahívunk

a te igényeidhez alkalmazkodva

  • kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonod mindig nálad van

  • rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatod bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnod, amíg számítógép közelébe kerülsz

  • bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kapsz bankszámládról és bankkártyádról

  • kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használnál

  • magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést

aktiválás

Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnod kell a K&H mobilbankot . Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhatsz:

aktiválás felhasználónév és jelszó használatával

Akkor válaszd ezt az opciót, ha használtál már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használod jelenleg a K&H e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatod.

aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával

Új felhasználóként, illetve ha még nem használtál K&H e-bankot, K&H énazonosítódat és ePIN kódodat használhatod aktiválásra. Amennyiben nem tudod, vagy elfelejtetted azonosítóidat, bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz újat.

aktiválás e-bankon keresztül

Az alkalmazás aktiválását K&H e-bankon keresztül is elvégezheted. Jelentkezz be e-bankodba számítógépeden, és kattints a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetünk.

Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhatsz. Az arra alkalmas készülékeken erős biometrikus azonosítóval is helyettesítheted.

e-bank használat mobilbankkal

A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására.

belépés K&H e-bankba

Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkezned, csupán a bejelentkező képernyőn rákoppintani a "K&H e-bank kódbeolvasás" feliratra, majd számítógépeden a K&H e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, akkor a hitelesítés után az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén kell begépelned

tranzakció-aláírás K&H e-bankban

Lehetőséged van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyd jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkezned a K&H mobilbankba, csupán a kezdő képernyőn rákoppintani a "K&H e-bank kódbeolvasás" feliratra, majd a K&H e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, akkor a hitelesítés után a megbízás jóváhagyása automatikusan megtörténik.

igénylés

A K&H mobilbankot K&H e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal.

tudj meg mindent a biztonságos mobilbankolásról!

a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja: 

  • ne iktasd ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-old / "jailbreak"-eld a készüléket)!

  • ne telepíts semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használj! Ha egy alkalmazásra már nincs szükséged, töröld le a készülékedről!

  • minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizd, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítsd az alkalmazást!

  • használj PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!

a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledd a következőket:

  • a K&H mobilbank alkalmazást csak a hivatalos Apple AppStore, Google Play webáruházból töltse le! A K&H mobilbankot a K&H Bank máshol nem terjeszti. 
  • mPIN kódodat ne oszd meg senki mással, ne írd fel! 

a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés: 

  • a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.

  • az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal, azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során

  • ha kikerül a birtokodból a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatod K&H e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül

hatályos hirdetmények

Üzletszabályzat
Általános szerződési feltételek elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra
természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény
hirdetmény vállalati ügyfelek részére

mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?

A K&H énazonosító a te egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. 

Szükséges a K&H mobilbank, a K&H e-bank, és bizonyos műveletek elvégzéséhez a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal használatakor is (kivéve mobilbank gyorshívás használata esetén). K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatod meg.

Bármelyik említett szolgáltatást kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonostóra van szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!

Ha kíváncsi vagy K&H énazonosítódra, kérdezd meg Kate-t és elárulja neked. Természetesen ezen kívül továbbra is megtalálhatod a papíralapú és e-bankból lekérhető számlaegyenleg-értesítődőn egyaránt. A K&H énazonosító és e-PIN kód pótlására csak ügyfélpontjainkon van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik ügyfélpontunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.

letöltöttem az új K&H mobilbankot, de a régi jobban tetszett, vissza lehet-e térni rá?

Miután az új K&H mobilbank került telepítésre a készülékeden, már nem térhetsz vissza a régi verzióra.

szerettem volna letölteni az új K&H mobilbankot, de a régi verzió települt a készülekemre, mit kell tennem?

Az új K&H mobilbank július folyamán válik elérhetővé teljes ügyfélkörünknek. Ennek ütemét és mértéket a Google és az Apple belső algoritmusa dönti el, nekünk nincs ráhatásunk.

hol találom a korábbi mobil-token azonosítás és mobil-token aláírás funkciókat?

A két jól ismert funkciót, most már egy helyről érheted el, a bejelentkező képernyő „K&H e-bank kódbeolvasás” gombra nyomva.

hol találom a tranzakciótörténetet?

Az adott számlához tartozó számlatörténedet úgy érheted el, ha a kezdőlapon ráböksz a választott számlára.

hogy tudok kijelentkezni az alkalmazásból?

A K&H mobilbank automatikusan kijelentkeztet 1 perc inaktivitás után, vagy ha bezárod az alkalmazást. Természetesen, amennyiben te magad szeretnél kilépni, úgy megteheted ezt a profilod jobb felső sarkában található ikonra nyomva.

hol találom a partnereimet?

A profilodból elérhető „partnerek” menüpontban.

a régi K&H mobilbankban elmentett partnereim elvesznek?

Minden korábban már hozzáadott partnered elérhető marad az új K&H mobilbankban is. 

KiberPajzs

Vértezd fel magad a kibercsalásokkal szemben, látogass el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)


kapcsolódó szolgáltatások:
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H mobilbank, K&H e-bank]
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit a Természetes személyek bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire, valamint pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetmény, az  Elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, és az Üzletszabályzat tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és itt a www.kh.hu internetes oldalon. A K&H mobilbank teljes körű használatára a K&H e-bank felhasználói válhatnak jogosulttá. A Google Play a Google Inc. védjegye. Az App Store az Apple Inc. szolgáltatási védjegye.