hogyan alakíthatja át életünket a mesterséges intelligencia?
2023. április 11. - Mi az a mesterséges intelligencia és hogyan formálhatja át a mindennapjainkat? Melyek azok a területek, amiken észrevétlenül már most is jelen van?
A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheted el. Belépéshez mPIN kódodat kell használnod, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adtál meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód ujjlenyomatos azonosítással helyettesíthető.
A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezel, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán állsz. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthatsz számlát, és így könnyedén áttekintheted a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését.
A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheted azok részleteit is.
A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthatsz akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshetsz (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).
Átutalást rögzíthetsz tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatod a számlaszámot korábban rögzített partnereid közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheted partnerként. A megbízást mPIN kód vagy ujjlenyomat megadásával kell megerősítened.
Azonnali fizetés keretében forint átutalások kedvezményezettjeként számlaszám helyett már megadhatsz másodlagos azonosítókat (e-mail cím, mobiltelefonszám vagy adóazonosító jel/adószám), ezáltal egyszerűbbé válik az átutalás. A 10 millió forint alatti átutalásaid a nap 24 órájában, a hét minden napján másodperceken belül megérkeznek a kedvezményezetthez.
Több átutalási megbízást is rögzíthetsz és menthetsz, amelyeket később csoportosan is aláírhatsz.
Amennyiben nem rendelkezel aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudod, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.
Az aláírt megbízást megtekintheted a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.
A K&H mobilbankban vagy a K&H e-bankban indított megbízásaidat, és azok státuszát ellenőrizheted. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találod az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelöld ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod vagy ujjlenyomatod megadásával hagyd jóvá a megbízást.
A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásaidat látod.
A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheted a K&H mobilbankban vagy K&H e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásaidat.
T-mobil, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét töltheted fel. A funkciót eléred a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést.
A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláidhoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheted meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látod. A kártyaképeket lapozva jelenítheted meg a többi bankkártyád adatait is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éred el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatod.
Ha hitelkártyával is rendelkezel, gyorsan elindíthatod a hitelkártya havi törlesztését a „hitelkártya-törlesztés” gyorsikonra kattintva. A megbízás adatait automatikusan kitöltjük helyetted, így csak azt kell a képernyőn beállítanod, hogy a teljes havi tartozásodat szeretnéd visszafizetni, vagy csak a törlesztés minimális összegét utalod el.
A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalál a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot. Megkeresheted például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.
Itt találod a mobiltelefonodhoz tartozó mobil-token azonosítódat, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordulsz az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseddel. A funkcióban szükség szerint törölni tudod mobil-tokenedet, majd később ugyanitt aktiválhatsz új mobil-tokent is. Lehetőséged van mPIN kódod módosítására is, illetve itt tudsz választani mPIN-es és ujjlenyomatos azonosítás között.
Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használod, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állítasz be okostelefonodon. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.
A funkcióval, bárhol, bármikor, könnyen és egyszerűen igényelhetsz személyi kölcsönt, mert az igénylés teljes egészében online végig vihető. A folyósítás az igénylést követően azonnal megtörténik, így akár 5 percen belül is pénzhez juthatsz.
Villámgyorsan kalkulálhatsz lakásbiztosítást mindössze 3 adat megadásával, és a szerződéskötés is egyszerűbb lett: kevesebb adatok kérünk hozzá és a biztosítás első díját a kötéskor kényelmesen, bankkártyád kiválasztásával tudod rendezni.
Egyszerűen köthetsz utasbiztosítást, csak pár adatot kell megadnod. Ráadásul a biztosítási díj rendezéséhez csak ki kell választod melyik bankkártyáddal szeretnéd kifizetni.
Többen utaztok? Utastársaid adatait egyszerűen elmentheted, így a legközelebbi közös utazásnál már nem kell minden adatot újból megadnod, csak kiválasztod, kire szeretnél biztosítást kötni.
Csupán 3 adatot kell megadnod és már mutatjuk is a díjat. Ilyen egyszerű! Ráadásul az első díjat a kötéskor kényelmesen rendezheted bankkártyád kiválasztásával.
Most lehetőséged van mobiltelefonon digitális életbiztosítást kötni! Ez a kockázati életbiztosítás egy egyszerűbb formája, melynek megkötése könnyedén és teljes egészében mobilról végezhető, így akár otthonról is megteheted egészen rövid idő alatt.
Háromféle biztosítási csomag közül választhatsz, hogy megtalálhasd a számodra legmegfelelőbbet! A folyamat végén pedig egy rendszeres átutalást rögzítünk neked, így minden hónapban automatikusan fognak teljesülni befizetéseid!
Itt tudod megtekinteni meglévő nem-élet, valamint kockázati életbiztosításaidat, be tudod fizetni a biztosítási díjaidat, valamint kárt tudsz bejelenteni, továbbá új biztosításkötésre is van lehetőséged. Amennyiben van olyan szerződésed, amellyel még nem váltottál biztosítói e-postára, azt meg tudod tenni ebben a menüpontban.
A biztosítói e-postával rendelkező szerződésekhez tartozó dokumentumokat meg tudod tekinteni.
A korábban, általad bejelentett káresemények státuszát nyomon tudod követni, valamint fel tudod tölteni a hiányzó dokumentumokat.
Itt fontos információt megtalálsz lakáshiteleidről, babaváró hiteledről és személyi kölcsöneidről. Többek közt azt is, hogy éppen mennyi a hiteltartozásod, mikor jár le a hiteled, mikor kell fizetned a következő törlesztőrészletet, és pontosan mennyit. A 2020.március 18-án fennálló szerződések alapján már folyósított hiteleidre automatikusan életbe lépett a fizetési moratórium. Amennyiben szeretnéd továbbra is szerződésszerűen fizetni a törlesztőrészleteket, erről, illetve a nyilatkozat visszavonásáról már itt is nyilatkozhatsz.
A megtakarítások menüpontban megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.
A befektetések menüpontban láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.
A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheted el. Belépéshez mPIN kódodat kell használnod, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adtál meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód TouchID azonosítással helyettesíthető.
A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezel, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán állsz. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthatsz számlát, és így könnyedén áttekintheted a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését.
A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheted azok részleteit is.
A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthatsz akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshetsz (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).
Átutalást rögzíthetsz tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatod a számlaszámot korábban rögzített partnereid közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheted partnerként. A megbízást mPIN kód megadásával, vagy arra alkalmas készülék esetén Touch ID-val kell megerősítened.
Azonnali fizetés keretében forint átutalások kedvezményezettjeként számlaszám helyett már megadhatsz másodlagos azonosítókat (e-mail cím, mobiltelefonszám vagy adóazonosító jel/adószám), ezáltal egyszerűbbé válik az átutalás. A 10 millió forint alatti átutalásaid a nap 24 órájában, a hét minden napján másodperceken belül megérkeznek a kedvezményezetthez.
Több átutalási megbízást is rögzíthetsz és menthetsz, amelyeket később csoportosan is aláírhatsz.
Amennyiben nem rendelkezel aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudod, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.
Az aláírt megbízást megtekintheted a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.
A K&H mobilbankban vagy a K&H e-bankban indított megbízásaidat, és azok státuszát ellenőrizheted. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találod az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelöld ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod vagy Touch ID megadásával hagyd jóvá a megbízást.
A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásaidat látod.
A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheted a K&H mobilbankban vagy K&H e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásaidat.
T-mobil, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét töltheted fel. A funkciót eléred a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést.
A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláidhoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheted meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látod. A kártyaképeket lapozva jelenítheted meg a többi bankkártyád adatait is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éred el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatod.
Ha hitelkártyával is rendelkezel, gyorsan elindíthatod a hitelkártya havi törlesztését a „hitelkártya-törlesztés” gyorsikonra kattintva. A megbízás adatait automatikusan kitöltjük helyetted, így csak azt kell a képernyőn beállítanod, hogy a teljes havi tartozásodat szeretnéd visszafizetni, vagy csak a törlesztés minimális összegét utalod el.
A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalál a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot. Megkeresheted például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.
Itt találod a mobiltelefonodhoz tartozó mobil-token azonosítódat, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordulsz az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseddel. A funkcióban szükség szerint törölni tudod mobil-tokenedet, majd később ugyanitt aktiválhatsz új mobil-tokent is. Lehetőséged van mPIN kódod módosítására is, illetve itt tudsz választani mPIN-es és ujjlenyomatos azonosítás között.. Lehetőséged van megválasztani az azonosításhoz kötött tranzakciók használatához szükséges azonosítási módot. Akár mPIN kódot vagy TouchID-t választasz, a továbbiakban az alkalmazás kizárólag a kiválasztott azonosítási módot fogadja el megbízások aláírásakor, illetve az alkalmazásba történő belépéskor.
Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használod, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állítasz be okostelefonodon. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.
A funkcióval, bárhol, bármikor, könnyen és egyszerűen igényelhetsz személyi kölcsönt, mert az igénylés teljes egészében online végig vihető. A folyósítás az igénylést követően azonnal megtörténik, így akár 5 percen belül is pénzhez juthatsz.
Villámgyorsan kalkulálhatsz lakásbiztosítást mindössze 3 adat megadásával, és a szerződéskötés is egyszerűbb lett: kevesebb adatok kérünk hozzá és a biztosítás első díját a kötéskor kényelmesen, bankkártyád kiválasztásával tudod rendezni.
Egyszerűen köthetsz utasbiztosítást, csak pár adatot kell megadnod. Ráadásul a biztosítási díj rendezéséhez csak ki kell választod melyik bankkártyáddal szeretnéd kifizetni.
Többen utaztok? Utastársaid adatait egyszerűen elmentheted, így a legközelebbi közös utazásnál már nem kell minden adatot újból megadnod, csak kiválasztod, kire szeretnél biztosítást kötni.
Csupán 3 adatot kell megadnod és már mutatjuk is a díjat. Ilyen egyszerű! Ráadásul az első díjat a kötéskor kényelmesen rendezheted bankkártyád kiválasztásával.
Most lehetőséged van mobiltelefonon digitális életbiztosítást kötni! Ez a kockázati életbiztosítás egy egyszerűbb formája, melynek megkötése könnyedén és teljes egészében mobilról végezhető, így akár otthonról is megteheted egészen rövid idő alatt.
Háromféle biztosítási csomag közül választhatsz, hogy megtalálhasd a számodra legmegfelelőbbet! A folyamat végén pedig egy rendszeres átutalást rögzítünk neked, így minden hónapban automatikusan fognak teljesülni befizetéseid!
Itt tudod megtekinteni meglévő nem-élet, valamint kockázati életbiztosításaidat, be tudod fizetni a biztosítási díjaidat, valamint kárt tudsz bejelenteni, továbbá új biztosításkötésre is van lehetőséged. Amennyiben van olyan szerződésed, amellyel még nem váltottál biztosítói e-postára, azt meg tudod tenni ebben a menüpontban.
A biztosítói e-postával rendelkező szerződésekhez tartozó dokumentumokat meg tudod tekinteni.
A korábban, általad bejelentett káresemények státuszát nyomon tudod követni, valamint fel tudod tölteni a hiányzó dokumentumokat.
Itt fontos információt megtalálsz lakáshiteleidről, babaváró hiteledről és személyi kölcsöneidről. Többek közt azt is, hogy éppen mennyi a hiteltartozásod, mikor jár le a hiteled, mikor kell fizetned a következő törlesztőrészletet, és pontosan mennyit. A 2020.március 18-án fennálló szerződések alapján már folyósított hiteleidre automatikusan életbe lépett a fizetési moratórium. Amennyiben szeretnéd továbbra is szerződésszerűen fizetni a törlesztőrészleteket, erről, illetve a nyilatkozat visszavonásáról már itt is nyilatkozhatsz.
A megtakarítások menüpontban megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.
A befCsupán 3 adatot kell megadnod és már mutatjuk is a díjat. Ilyen egyszerű! Ráadásul az első díjat a kötéskor kényelmesen rendezheted bankkártyád kiválasztásával.ektetések menüpontban láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.
a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink
az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal
Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatod:
iPhone 6S és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 13-as operációs rendszerrel rendelkeznek;
olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 5.0-s verziójú operációs rendszer fut;
K&H mobilbank alkalmazásunk jelenleg nem elérhető azokon a 2019 őszétől megjelenő Huawei telefonokon (pl. Huawei Mate 30, P40), amelyek nem támogatják a Google Play Services (GPS) ökoszisztémát.
A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheted azonban a K&H e-bank bejelentkezési funkcióját, és a megbízások K&H e-bankban történő aláírásának lehetőségét.
Céges számláid esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H e-bankban beállított jogosultságokkal.
A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheted, majd a mobil-token aktiválását követően használhatod.
Az alkalmazást a „beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatod. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheted a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter segítségével.
A K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 10 millió forint.
A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H e-bankban rögzített tranzakciók költségével.
A K&H mobilbankra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a következő linken érheted el:
https://www.kh.hu/adatvedelem/egyedi-tajekoztatok/mobilbank
kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonod mindig nálad van
rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatod bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnod, amíg számítógép közelébe kerülsz
bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kapsz bankszámládról és bankkártyádról
kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használnál
magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést
Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnod kell a K&H mobilbankot . Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhatsz:
aktiválás felhasználónév és jelszó használatával
Akkor válaszd ezt az opciót, ha használtál már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használod jelenleg a K&H e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatod.
aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával
Új felhasználóként, illetve ha még nem használtál K&H e-bankot, K&H énazonosítódat és ePIN kódodat használhatod aktiválásra. Amennyiben nem tudod, vagy elfelejtetted azonosítóidat, bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz újat.
aktiválás e-bankon keresztül
Az alkalmazás aktiválását K&H e-bankon keresztül is elvégezheted. Jelentkezz be e-bankodba számítógépeden, és kattints a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetünk.
Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhatsz. Az arra alkalmas iPhone készülékek esetében az mPIN kódot Touch ID-val is helyettesítheted.
A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására.
belépés K&H e-bankba
Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkezned, csupán a bejelentkező képernyőn rákattintani az „mobil-token azonosítás” ikonra, majd számítógépeden a K&H e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén kell begépelned.
tranzakció-aláírás K&H e-bankban
Lehetőséged van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyd jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkezned a K&H mobilbankba , csupán a kezdő képernyőn rákattintani az „mobil-token azonosítás” ikonra, majd a K&H e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, a megbízás jóváhagyása ezután automatikusan megtörténik. Ha a tranzakció aláírásakor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén kell begépelned.
A K&H mobilbankot K&H e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal.
akik napi pénzügyeiket igyekeznek hamar elintézni, hogy szabadidejüket annak szenteljék, amit a legfontosabbnak tartanak
akik számára fontos a mobilitás, hogy bármikor ellenőrizhessék bankszámlájukon vagy bankkártyájukkal történt pénzmozgásokat
akik szeretnék összekötni az internetbank kényelmét a mobiltelefon praktikumával
a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja:
ne iktasd ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-old / "jailbreak"-eld a készüléket)!
ne telepíts semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használj! Ha egy alkalmazásra már nincs szükséged, töröld le a készülékedről!
minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizd, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítsd az alkalmazást!
használj PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!
a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledd a következőket:
mPIN kódodat ne oszd meg senki mással, ne írd fel!
a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés:
a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.
az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal, azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során
ha kikerül a birtokodból a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatod K&H e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül
A K&H énazonosító a te egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez.
Szükséges a K&H mobilbank, a K&H e-bank, és bizonyos műveletek elvégzéséhez a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal használatakor is (kivéve mobilbank gyorshívás használata esetén). K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatod meg.
Bármelyik említett szolgáltatást kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonostóra van szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!
K&H énazonosítódat megtalálod papíralapú, és e-bankból lekérhető számlaegyenleg–értesítődön egyaránt. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.
A mobil-token a K&H mobilbank szolgáltatásba épített, szoftveralapú azonosítási mód. A K&H mobilbank aktiválása során a mobil-tokent automatikusan mobiltelefonodhoz regisztráljuk, így a mobilbank alkalmazást csak arról a mobiltelefonról érheted el, amelyen az aktiválás megtörtént. A mobilbankot természetesen több telefonra is letöltheted, majd ezeket is aktiválni szükséges.
Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a mobilbankba történő bejelentkezéskor, illetve a tranzakciók aláírásának megerősítésére fogsz használni. Az arra alkalmas telefonok esetén az mPIN-kódot ujjlenyomattal (Touch ID-val) helyettesítheted.
A mobil-token nem csupán a mobilbank azonosítóeszköze, hanem lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására. Ezen felül a mobilbank gyorshívás funkció segítségével azonosított felhasználóként léphet kapcsolatba kollégáinkkal.
Ha e-bankot sem használtál korábban, akkor szerződést kell kötnöd elektronikus csatorna használatra bankfiókban. Amennyiben már rendelkezel e-bankkal, akkor további papírmunkára nincs szükség. A mobilbank-használatot nem kell külön engedélyezni. A vonatkozó szerződés, a K&H énazonosító és ePIN kód megléte az alkalmazás elérését automatikusan biztosítja.
A használathoz le kell töltened a K&H mobilbank alkalmazást a Google Play illetve az Apple App Store áruházaiból. Az első belépéskor az alkalmazást aktiválnod kell. Ennek oka az, hogy a K&H mobilbankban használt mobil-token azonosítás a kiemelkedően magas biztonsági szint mellett nyújtja számodra a napi pénzügyeid intézéséhez szükséges funkciókat. Az aktiválás során mobiltelefonodat összekötjük a mobil-tokennel, így biztosítva, hogy az alkalmazás csak az adott telefonról legyen elérhető. A mobilbankot több eszközre is telepítheted, majd az aktiválást azokon az eszközökön is el kell végezned.
A továbbiakban figyelj rá, hogy a K&H mobilbank alkalmazásodat időnként frissítened kell, amennyiben telefonodon az alkalmazások frissítése nem automatikus. Az új verziók fontos javításokat és hasznos új funkciókat tartalmaznak.
A megváltozott funkciókat Ügyfeleink igényei alapján módosítottuk:
tetszőleges bankszámlára rögzíthetsz forintátutalást, így nem kell előzetesen partnerként rögzítened a bankszámlaszámot e-bankban
partnerként elmentheted a rögzített bankszámlaszámokat, illetve a partnerhez telefonszámot is elmenthetsz. E-bankban rögzített partnereidnek minden adatát láthatod mobilbankodban is
a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 10 millió forint
mobilbankban is aláírhatod a K&H e-bankban rögzített megbízásaidat, és az e-bankból indított megbízások is aláírhatók a mobilbank felületén
nyomonkövetheted e-bankból és mobilbankból indított függő, teljesült vagy nem teljesült státuszú megbízásaidat
internetes (virtuális) vásárlási limitedet is módosíthatod
kibővült az ATM és bankfiókkereső funkció
Az új alkalmazásban devizautalás nem lehetséges.
A mobilbank-használatot a továbbiakban nem kell e-bankban engedélyezni. A vonatkozó szerződés, a K&H énazonosító és ePIN kód megléte az alkalmazás elérését automatikusan biztosítja.
Az mPIN kód a Te egyedi azonosítód a K&H mobilbankba történő belépéshez, és ott megadott megbízások aláírásához. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor tudsz megadni és a későbbiekben az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor megváltoztatni. Az arra alkalmas készülékek estén biometrikus azonosítót (pl. TouchID vagy FaceID vagy írisz azonosítás) is beállíthatsz mPIN kód mellett. Ezt követően a K&H mobilbank használata során (belépéskor és tranzakciók aláírásakor) lehetőséged van a biometrikus azonosítás és az mPIN kód között választani, így a számodra legkényelmesebb módon használhatod az alkalmazást.
Ha elfelejtetted mPIN kódodat, töröld a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnod az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhatsz meg.