internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H mobilbank]

vágd zsebre pénzügyeidet!

  • mobiloddal együtt bankszámlád is mindig kéznél lehet
  • bármikor rápillanthatsz a kártyádon történő mozgásokra
  • Kate – digitális asszisztensed a mobilbankban
  • K&H+: mobiljegyek kényelmesen és gyorsan
töltsd le az alkalmazást!
érdekel a K&H mobilbank legújabb szolgáltatásainak listája? megnézem

K&H mobilbank elektronikus átutalás

  • bejelentkezés

    A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheted el. Belépéshez mPIN kódodat kell használnod, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adtál meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód ujjlenyomatos azonosítással helyettesíthető.

  • számlaadatok

    A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezel, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán állsz. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthatsz számlát, és így könnyedén áttekintheted a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését. 

  • számlatörténet

    A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheted azok részleteit is.

    A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthatsz akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshetsz (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).

  • forintátutalás

    Átutalást rögzíthetsz tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatod a számlaszámot korábban rögzített partnereid közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheted partnerként. A megbízást mPIN kód vagy ujjlenyomat megadásával kell megerősítened.

    Azonnali fizetés keretében forint átutalások kedvezményezettjeként számlaszám helyett már megadhatsz másodlagos azonosítókat (e-mail cím, mobiltelefonszám vagy adóazonosító jel/adószám), ezáltal egyszerűbbé válik az átutalás. A 10 millió forint alatti átutalásaid a nap 24 órájában, a hét minden napján másodperceken belül megérkeznek a kedvezményezetthez.

    Több átutalási megbízást is rögzíthetsz és menthetsz, amelyeket később csoportosan is aláírhatsz.

    Amennyiben nem rendelkezel aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudod, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.

    Az aláírt megbízást megtekintheted a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.

  • pénzügyi megbízások

    A K&H mobilbankban vagy a K&H e-bankban indított megbízásaidat, és azok státuszát ellenőrizheted. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találod az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelöld ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod vagy ujjlenyomatod megadásával hagyd jóvá a megbízást.

    A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásaidat látod.

    A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheted a K&H mobilbankban vagy K&H e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásaidat.

  • mobilfeltöltés

    T-mobil, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét töltheted fel. A funkciót eléred a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést.

  • bankkártyák

    A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláidhoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheted meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látod. A kártyaképeket lapozva jelenítheted meg a többi bankkártyád adatait is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éred el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatod.

    Ha hitelkártyával is rendelkezel, gyorsan elindíthatod a hitelkártya havi törlesztését a „hitelkártya-törlesztés” gyorsikonra kattintva. A megbízás adatait automatikusan kitöltjük helyetted, így csak azt kell a képernyőn beállítanod, hogy a teljes havi tartozásodat szeretnéd visszafizetni, vagy csak a törlesztés minimális összegét utalod el.

  • ATM és fiókkereső

    A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalál a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot. Megkeresheted például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.

  • általános beállítások

    Itt találod a mobiltelefonodhoz tartozó mobil-token azonosítódat, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordulsz az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseddel. A funkcióban szükség szerint törölni tudod mobil-tokenedet, majd később ugyanitt aktiválhatsz új mobil-tokent is. Lehetőséged van mPIN kódod módosítására is, illetve itt tudsz választani mPIN-es és ujjlenyomatos azonosítás között.

    Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használod, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állítasz be okostelefonodon. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.

  • személyi kölcsön

    A funkcióval, bárhol, bármikor, könnyen és egyszerűen igényelhetsz személyi kölcsönt, mert az igénylés teljes egészében online végig vihető. A folyósítás az igénylést követően azonnal megtörténik, így akár 5 percen belül is pénzhez juthatsz.

  • lakásbiztosítás kötés

    Villámgyorsan kalkulálhatsz lakásbiztosítást mindössze 3 adat megadásával, és a szerződéskötés is egyszerűbb lett: kevesebb adatok kérünk hozzá és a biztosítás első díját a kötéskor kényelmesen, bankkártyád kiválasztásával tudod rendezni.

  • utasbiztosítás kötés

    Egyszerűen köthetsz utasbiztosítást, csak pár adatot kell megadnod. Ráadásul a biztosítási díj rendezéséhez csak ki kell választod melyik bankkártyáddal szeretnéd kifizetni.

    Többen utaztok? Utastársaid adatait egyszerűen elmentheted, így a legközelebbi közös utazásnál már nem kell minden adatot újból megadnod, csak kiválasztod, kire szeretnél biztosítást kötni.

  • kötelező biztosítás kötés

    Csupán 3 adatot kell megadnod és már mutatjuk is a díjat. Ilyen egyszerű! Ráadásul az első díjat a kötéskor kényelmesen rendezheted bankkártyád kiválasztásával.

  • életbiztosítás kötés

    Most lehetőséged van mobiltelefonon digitális életbiztosítást kötni! Ez a kockázati életbiztosítás egy egyszerűbb formája, melynek megkötése könnyedén és teljes egészében mobilról végezhető, így akár otthonról is megteheted egészen rövid idő alatt.
    Háromféle biztosítási csomag közül választhatsz, hogy megtalálhasd a számodra legmegfelelőbbet! A folyamat végén pedig egy rendszeres átutalást rögzítünk neked, így minden hónapban automatikusan fognak teljesülni befizetéseid!

  • biztosítások áttekintése

    Itt tudod megtekinteni meglévő nem-élet, valamint kockázati életbiztosításaidat, be tudod fizetni a biztosítási díjaidat, valamint kárt tudsz bejelenteni, továbbá új biztosításkötésre is van lehetőséged. Amennyiben van olyan szerződésed, amellyel még nem váltottál biztosítói e-postára, azt meg tudod tenni ebben a menüpontban.
    A biztosítói e-postával rendelkező szerződésekhez tartozó dokumentumokat meg tudod tekinteni.
    A korábban, általad bejelentett káresemények státuszát nyomon tudod követni, valamint fel tudod tölteni a hiányzó dokumentumokat.

  • hitelek áttekintése

    Itt fontos információt megtalálsz lakáshiteleidről, babaváró hiteledről és személyi kölcsöneidről. Többek közt azt is, hogy éppen mennyi a hiteltartozásod, mikor jár le a hiteled, mikor kell fizetned a következő törlesztőrészletet, és pontosan mennyit. A 2020.március 18-án fennálló szerződések alapján már folyósított hiteleidre automatikusan életbe lépett a fizetési moratórium. Amennyiben szeretnéd továbbra is szerződésszerűen fizetni a törlesztőrészleteket, erről, illetve a nyilatkozat visszavonásáról már itt is nyilatkozhatsz.

  • megtakarítások áttekintése

    A megtakarítások menüpontban megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat. 

  • befektetések áttekintése

    A befektetések menüpontban láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.

  • bejelentkezés

    A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheted el. Belépéshez mPIN kódodat kell használnod, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adtál meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód TouchID azonosítással helyettesíthető.

  • számla adatok

    A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezel, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán állsz. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthatsz számlát, és így könnyedén áttekintheted a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését. 

  • számlatörténet

    A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheted azok részleteit is.

    A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthatsz akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshetsz (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).

  • forintátutalás

    Átutalást rögzíthetsz tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatod a számlaszámot korábban rögzített partnereid közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheted partnerként. A megbízást mPIN kód megadásával, vagy arra alkalmas készülék esetén Touch ID-val kell megerősítened.

    Azonnali fizetés keretében forint átutalások kedvezményezettjeként számlaszám helyett már megadhatsz másodlagos azonosítókat (e-mail cím, mobiltelefonszám vagy adóazonosító jel/adószám), ezáltal egyszerűbbé válik az átutalás. A 10 millió forint alatti átutalásaid a nap 24 órájában, a hét minden napján másodperceken belül megérkeznek a kedvezményezetthez.

    Több átutalási megbízást is rögzíthetsz és menthetsz, amelyeket később csoportosan is aláírhatsz.

    Amennyiben nem rendelkezel aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudod, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.

    Az aláírt megbízást megtekintheted a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.

  • pénzügyi megbízások

    A K&H mobilbankban vagy a K&H e-bankban indított megbízásaidat, és azok státuszát ellenőrizheted. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találod az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelöld ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod vagy Touch ID megadásával hagyd jóvá a megbízást.

    A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásaidat látod.

    A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheted a K&H mobilbankban vagy K&H e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásaidat.

  • mobilfeltöltés

    T-mobil, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét töltheted fel. A funkciót eléred a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést.

  • bankkártyák

    A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláidhoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheted meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látod. A kártyaképeket lapozva jelenítheted meg a többi bankkártyád adatait is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éred el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatod.

    Ha hitelkártyával is rendelkezel, gyorsan elindíthatod a hitelkártya havi törlesztését a „hitelkártya-törlesztés” gyorsikonra kattintva. A megbízás adatait automatikusan kitöltjük helyetted, így csak azt kell a képernyőn beállítanod, hogy a teljes havi tartozásodat szeretnéd visszafizetni, vagy csak a törlesztés minimális összegét utalod el.

  • ATM és fiókkereső

    A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalál a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot.  Megkeresheted például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.

  • általános beállítások

    Itt találod a mobiltelefonodhoz tartozó mobil-token azonosítódat, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordulsz az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseddel. A funkcióban szükség szerint törölni tudod mobil-tokenedet, majd később ugyanitt aktiválhatsz új mobil-tokent is. Lehetőséged van mPIN kódod módosítására is, illetve itt tudsz választani mPIN-es és ujjlenyomatos azonosítás között.. Lehetőséged van megválasztani az azonosításhoz kötött tranzakciók használatához szükséges azonosítási módot. Akár mPIN kódot vagy TouchID-t választasz, a továbbiakban az alkalmazás kizárólag a kiválasztott azonosítási módot fogadja el megbízások aláírásakor, illetve az alkalmazásba történő belépéskor.

    Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használod, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állítasz be okostelefonodon. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.

  • személyi kölcsön

    A funkcióval, bárhol, bármikor, könnyen és egyszerűen igényelhetsz személyi kölcsönt, mert az igénylés teljes egészében online végig vihető. A folyósítás az igénylést követően azonnal megtörténik, így akár 5 percen belül is pénzhez juthatsz.

  • lakásbiztosítás kötés

    Villámgyorsan kalkulálhatsz lakásbiztosítást mindössze 3 adat megadásával, és a szerződéskötés is egyszerűbb lett: kevesebb adatok kérünk hozzá és a biztosítás első díját a kötéskor kényelmesen, bankkártyád kiválasztásával tudod rendezni.

  • utasbiztosítás kötés

    Egyszerűen köthetsz utasbiztosítást, csak pár adatot kell megadnod. Ráadásul a biztosítási díj rendezéséhez csak ki kell választod melyik bankkártyáddal szeretnéd kifizetni.

    Többen utaztok? Utastársaid adatait egyszerűen elmentheted, így a legközelebbi közös utazásnál már nem kell minden adatot újból megadnod, csak kiválasztod, kire szeretnél biztosítást kötni.

  • kötelező biztosítás kötés

    Csupán 3 adatot kell megadnod és már mutatjuk is a díjat. Ilyen egyszerű! Ráadásul az első díjat a kötéskor kényelmesen rendezheted bankkártyád kiválasztásával.

  • életbiztosítás kötés

    Most lehetőséged van mobiltelefonon digitális életbiztosítást kötni! Ez a kockázati életbiztosítás egy egyszerűbb formája, melynek megkötése könnyedén és teljes egészében mobilról végezhető, így akár otthonról is megteheted egészen rövid idő alatt.
    Háromféle biztosítási csomag közül választhatsz, hogy megtalálhasd a számodra legmegfelelőbbet! A folyamat végén pedig egy rendszeres átutalást rögzítünk neked, így minden hónapban automatikusan fognak teljesülni befizetéseid!

  • biztosítások áttekintése

    Itt tudod megtekinteni meglévő nem-élet, valamint kockázati életbiztosításaidat, be tudod fizetni a biztosítási díjaidat, valamint kárt tudsz bejelenteni, továbbá új biztosításkötésre is van lehetőséged. Amennyiben van olyan szerződésed, amellyel még nem váltottál biztosítói e-postára, azt meg tudod tenni ebben a menüpontban.
    A biztosítói e-postával rendelkező szerződésekhez tartozó dokumentumokat meg tudod tekinteni.
    A korábban, általad bejelentett káresemények státuszát nyomon tudod követni, valamint fel tudod tölteni a hiányzó dokumentumokat.

  • hitelek áttekintése

    Itt fontos információt megtalálsz lakáshiteleidről, babaváró hiteledről és személyi kölcsöneidről. Többek közt azt is, hogy éppen mennyi a hiteltartozásod, mikor jár le a hiteled, mikor kell fizetned a következő törlesztőrészletet, és pontosan mennyit. A 2020.március 18-án fennálló szerződések alapján már folyósított hiteleidre automatikusan életbe lépett a fizetési moratórium. Amennyiben szeretnéd továbbra is szerződésszerűen fizetni a törlesztőrészleteket, erről, illetve a nyilatkozat visszavonásáról már itt is nyilatkozhatsz.

  • megtakarítások áttekintése

    A megtakarítások menüpontban megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat. 

  • befektetések áttekintése

    A befCsupán 3 adatot kell megadnod és már mutatjuk is a díjat. Ilyen egyszerű! Ráadásul az első díjat a kötéskor kényelmesen rendezheted bankkártyád kiválasztásával.ektetések menüpontban láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthatsz, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesd az állományaidat.

részletek

  • a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink

  • az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal

Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatod:

  • iPhone 6S és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 13-as operációs rendszerrel rendelkeznek;

  • olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 5.0-s verziójú operációs rendszer fut;

  • K&H mobilbank alkalmazásunk jelenleg nem elérhető azokon a 2019 őszétől megjelenő Huawei telefonokon (pl. Huawei Mate 30, P40), amelyek nem támogatják a Google Play Services (GPS) ökoszisztémát. 

A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheted azonban a K&H e-bank bejelentkezési funkcióját, és a megbízások K&H e-bankban történő aláírásának lehetőségét.

Céges számláid esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H e-bankban beállított jogosultságokkal.

A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheted, majd a mobil-token aktiválását követően használhatod.

Az alkalmazást a „beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatod. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheted a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter segítségével.

A K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 10 millió forint.

A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H e-bankban rögzített tranzakciók költségével.

A K&H mobilbankra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a következő linken érheted el:
https://www.kh.hu/adatvedelem/egyedi-tajekoztatok/mobilbank

ha kérdésed van, visszahívunk

a te igényeidhez alkalmazkodva

  • kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonod mindig nálad van

  • rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatod bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnod, amíg számítógép közelébe kerülsz

  • bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kapsz bankszámládról és bankkártyádról

  • kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használnál

  • magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést

aktiválás

Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnod kell a K&H mobilbankot . Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhatsz:

aktiválás felhasználónév és jelszó használatával

Akkor válaszd ezt az opciót, ha használtál már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használod jelenleg a K&H e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatod.

aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával

Új felhasználóként, illetve ha még nem használtál K&H e-bankot, K&H énazonosítódat és ePIN kódodat használhatod aktiválásra. Amennyiben nem tudod, vagy elfelejtetted azonosítóidat, bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz újat.

aktiválás e-bankon keresztül

Az alkalmazás aktiválását K&H e-bankon keresztül is elvégezheted. Jelentkezz be e-bankodba számítógépeden, és kattints a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetünk.

Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhatsz. Az arra alkalmas iPhone készülékek esetében az mPIN kódot Touch ID-val is helyettesítheted.

e-bank használat mobilbankkal

A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására.

belépés K&H e-bankba

Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkezned, csupán a bejelentkező képernyőn rákattintani az „mobil-token azonosítás” ikonra, majd számítógépeden a K&H e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet  számítógépeden az e-bank felületén  kell begépelned.

tranzakció-aláírás K&H e-bankban

Lehetőséged van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyd jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkezned a K&H mobilbankba , csupán a kezdő képernyőn rákattintani az „mobil-token azonosítás” ikonra, majd a K&H e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, a megbízás jóváhagyása ezután automatikusan megtörténik. Ha a tranzakció aláírásakor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén  kell begépelned.

igénylés

A K&H mobilbankot K&H e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal.

kinek ajánljuk?

  • akik napi pénzügyeiket igyekeznek hamar elintézni, hogy szabadidejüket annak szenteljék, amit a legfontosabbnak tartanak

  • akik számára fontos a mobilitás, hogy bármikor ellenőrizhessék bankszámlájukon vagy bankkártyájukkal történt pénzmozgásokat

  • akik szeretnék összekötni az internetbank kényelmét a mobiltelefon praktikumával

tudj meg mindent a biztonságos mobilbankolásról!

a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja: 

  • ne iktasd ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-old / "jailbreak"-eld a készüléket)!

  • ne telepíts semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használj! Ha egy alkalmazásra már nincs szükséged, töröld le a készülékedről!

  • minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizd, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítsd az alkalmazást!

  • használj PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!

a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledd a következőket:

  • a K&H mobilbank alkalmazást csak a hivatalos Apple AppStore, Google Play webáruházból töltse le! A K&H mobilbankot a K&H Bank máshol nem terjeszti. 
  • mPIN kódodat ne oszd meg senki mással, ne írd fel! 

a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés: 

  • a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.

  • az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal, azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során

  • ha kikerül a birtokodból a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatod K&H e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül

hatályos hirdetmények

Üzletszabályzat
Általános szerződési feltételek elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra
természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény
hirdetmény vállalati ügyfelek részére

mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?

A K&H énazonosító a te egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. 

Szükséges a K&H mobilbank, a K&H e-bank, és bizonyos műveletek elvégzéséhez a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal használatakor is (kivéve mobilbank gyorshívás használata esetén). K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatod meg.

Bármelyik említett szolgáltatást kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonostóra van szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!

K&H énazonosítódat megtalálod papíralapú, és e-bankból lekérhető számlaegyenleg–értesítődön egyaránt. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat. 

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank szolgáltatásba épített, szoftveralapú azonosítási mód. A K&H mobilbank aktiválása során a mobil-tokent automatikusan mobiltelefonodhoz regisztráljuk, így a mobilbank alkalmazást csak arról a mobiltelefonról érheted el, amelyen az aktiválás megtörtént. A mobilbankot természetesen több telefonra is letöltheted, majd ezeket is aktiválni szükséges.

Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a mobilbankba történő bejelentkezéskor, illetve a tranzakciók aláírásának megerősítésére fogsz használni. Az arra alkalmas telefonok esetén az mPIN-kódot ujjlenyomattal (Touch ID-val) helyettesítheted.
A mobil-token nem csupán a mobilbank azonosítóeszköze, hanem lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására. Ezen felül a mobilbank gyorshívás funkció segítségével azonosított felhasználóként léphet kapcsolatba kollégáinkkal.

mi a teendőm ha K&H mobilbank felhasználóvá szeretnék válni?

Ha e-bankot sem használtál korábban, akkor szerződést kell kötnöd elektronikus csatorna használatra bankfiókban. Amennyiben már rendelkezel e-bankkal, akkor további papírmunkára nincs szükség. A mobilbank-használatot nem kell külön engedélyezni. A vonatkozó szerződés, a K&H énazonosító és ePIN kód megléte az alkalmazás elérését automatikusan biztosítja.

A használathoz le kell töltened a K&H mobilbank alkalmazást a Google Play illetve az Apple App Store áruházaiból. Az első belépéskor az alkalmazást aktiválnod kell. Ennek oka az, hogy a K&H mobilbankban használt mobil-token azonosítás a kiemelkedően magas biztonsági szint mellett nyújtja számodra a napi pénzügyeid intézéséhez szükséges funkciókat. Az aktiválás során mobiltelefonodat összekötjük a mobil-tokennel, így biztosítva, hogy az alkalmazás csak az adott telefonról legyen elérhető. A mobilbankot több eszközre is telepítheted, majd az aktiválást azokon az eszközökön is el kell végezned.

A továbbiakban figyelj rá, hogy a K&H mobilbank alkalmazásodat időnként frissítened kell, amennyiben telefonodon az alkalmazások frissítése nem automatikus. Az új verziók fontos javításokat és hasznos új funkciókat tartalmaznak.

A megváltozott funkciókat Ügyfeleink igényei alapján módosítottuk:

  • tetszőleges bankszámlára rögzíthetsz forintátutalást, így nem kell előzetesen partnerként rögzítened a bankszámlaszámot e-bankban

  • partnerként elmentheted a rögzített bankszámlaszámokat, illetve a partnerhez telefonszámot is elmenthetsz. E-bankban rögzített partnereidnek minden adatát láthatod mobilbankodban is

  • a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 10 millió forint

  • mobilbankban is aláírhatod a K&H e-bankban rögzített megbízásaidat, és az e-bankból indított megbízások is aláírhatók a mobilbank felületén

  • nyomonkövetheted e-bankból és mobilbankból indított függő, teljesült vagy nem teljesült státuszú megbízásaidat

  • internetes (virtuális) vásárlási limitedet is módosíthatod

  • kibővült az ATM és bankfiókkereső funkció

Az új alkalmazásban devizautalás nem lehetséges.

A mobilbank-használatot a továbbiakban nem kell e-bankban engedélyezni. A vonatkozó szerződés, a K&H énazonosító és ePIN kód megléte az alkalmazás elérését automatikusan biztosítja.

mi az mPIN kód?

Az mPIN kód a Te egyedi azonosítód a K&H mobilbankba történő belépéshez, és ott megadott megbízások aláírásához. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor tudsz megadni és a későbbiekben az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor megváltoztatni. Az arra alkalmas készülékek estén biometrikus azonosítót (pl. TouchID vagy FaceID vagy írisz azonosítás) is beállíthatsz mPIN kód mellett. Ezt követően a K&H mobilbank használata során (belépéskor és tranzakciók aláírásakor) lehetőséged van a biometrikus azonosítás és az mPIN kód között választani, így a számodra legkényelmesebb módon használhatod az alkalmazást.

mit tegyek, ha elfelejtettem az mPIN kódomat?

Ha elfelejtetted mPIN kódodat, töröld a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnod az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhatsz meg.

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit a Természetes személyek bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire, valamint pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetmény, az  Elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, és az Üzletszabályzat tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és itt a www.kh.hu internetes oldalon. A K&H mobilbank teljes körű használatára a K&H e-bank felhasználói válhatnak jogosulttá. A Google Play a Google Inc. védjegye. Az App Store az Apple Inc. szolgáltatási védjegye.