K&H lakossági e-bank

internetbanki szolgáltatásunkkal segítünk, hogy csak annyi időt kelljen mindennapi pénzügyeidre fordítanod, amennyit mindenképp szükséges

  • olcsóbban indíthatsz átutalást, mint bankfiókból
  • elkerülheted a csekkbefizetéssel járó postai sorban állást
  • belföldi forint utalásod gyorsabban megérkezhet a kedvezményezett számlára
K&H lakossági e-bank

részletek részletek

  • díjmentesen megtekintheted és letöltheted elektronikus számlakivonataidat

  • kedvezményes díjért indíthatsz forint- és devizaátutalásokat

  • a gyakran használt bankszámlákat rögzítheted a partnerek közé

  • egy gombnyomással új átutalási megbízást készíthetsz egy korábbi utalás adataival

  • lekérdezheted hitelkártya-egyenlegedet, és kiegyenlítheted aktuális törlesztőrészletedet

  • nyomon követheted bankkártya- és hitelkártya-műveleteidet

  • ha nagyobb összegű vásárlást tervezel, előzetesen módosíthatod bankkártyád napi limitét

  • egyetlen aláírással jóváhagyhatod több művelet rögzítését is

online ügyintézés

  • bankkártya igénylése, aktiválása

  • megtakarítási számla nyitása, megtakarítások kezelése, megtakarítási célok nyomon követése, értékpapír műveletek

  • K&H mobilinfo és K&H hitelkártya mobilinfo szolgáltatás igénylése

  • azonosító eszközök kezelése, tiltása (chipkártya, mobil-token)

  • mobiltelefon-egyenleg feltöltés

  • biztosításkötés és kárbejelentés kezdeményezése

igénylés

E-bankot bármelyik bankfiókunkban vagy akár telefonon is igényelhetsz, attól függően, hogy rendelkezel-e már az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez szükséges K&H énazonosítóval.

  • ha már rendelkezel K&H énazonosítóval, az e-bank szolgáltatás beállítását kérheted K&H TeleCenteren keresztül. Kérésedre kollégáink visszahívnak

  • ha még nincs K&H énazonosítód, K&H e-bankot bármely bankfiókunkban igényelhetsz

használat és azonosítási módok

A K&H e-bankot az általad választott azonosítási móddal veheted igénybe. Az e-bank szerződés megkötésekor SMS alapú, chipkártyás, vagy mobil-token azonosítás közül választhatsz.

azonosító eszköz

SMS

mobil-token

chipkártya

napi utalási limit (forint)

500 ezer

10 millió

nincs

használat SMS-sel

A belépéshez és a műveletek jóváhagyásához mindössze mobiltelefonodra van szükséged. A biztonságot belépéskor az SMS üzenetben küldött elsődleges, illetve a megbízások jóváhagyásakor a másodlagos jelszó biztosítja.

használat chipkártyával

A belépéshez, és a műveletek aláírásához chipkártyát, chipkártya-olvasót és PIN kódot biztosítunk neked, amelyeket bankfiókjainkban igényelhetsz. Ezek együttesen garantálják a magas szintű védelmet.

használat mobil-tokennel

A K&H mobilbank alkalmazásba épített mobil-token azonosító lehetőséget nyújt arra, hogy csupán okostelefonod használatával, billentyűzet nélkül, magas biztonsági szint mellett, mégis gyorsan és egyszerűen tudj e-bankba belépni, és ott megbízásaidat aláírni. Belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kódot, tranzakció aláíráshoz egy QR-kódot kell beolvasnod okostelefonoddal, majd a mobilbank alkalmazásban mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas készülék esetén Touch ID-val) kell a kért műveletet megerősítened.

biztonsági tudnivalók

  • kérjük, hogy saját biztonságod érdekében számítógépedet védd tűzfallal és víruskereső programmal, és fordíts figyelmet ezek rendszeres frissítésére

  • ügyelj arra, hogy azonosítóid, jelszavad ne kerüljön illetéktelenek kezébe

  • az e-bank használata után ne a böngésző bezárásával, hanem a Kilépés gomb használatával jelentkezz ki a szolgáltatásból

  • amennyiben lehetőséged  van rá, ne használd az e-bankot nyilvános internethálózaton vagy közös használatú számítógépen

további részleteket a biztonságos használatról itt olvashatsz.

kinek ajánljuk?

  • akik bankszámlájukkal, bankkártyájukkal, megtakarításaikkal kapcsolatos ügyeiket szívesen intézik kényelmesen és egyszerűen, interneten keresztül

  • akik közüzemi számláikat elektronikus úton szeretnék kiegyenlíteni

  • akiknek fontos a kedvező ár, hiszen e-bankból a bankfióki ügyintézésnél kedvezőbb díjszabással indíthatnak megbízásokat

hirdetmények

Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény
Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei

mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?

A K&H énazonosító az egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. 

Szükséges a K&H e-bank, a K&H mobilbank - és bizonyos műveletek elvégzéséhez - a K&H TeleCenter használatához is. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kapod meg.

Akármelyik szolgáltatást is kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonosítóra van csak szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!

K&H énazonosítódat megtalálod a számlaegyenleg-értesítőn. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat. 

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank-szolgáltatásba épített, szoftver alapú azonosítási mód. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatod K&H e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank-alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kód, a műveletek aláírásához pedig egy QR-kód lefényképezése szükséges, majd azt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas okostelefon esetén TouchID-val) megerősítened.

mit kell tennem, ha először szeretnék belépni a K&H e-bankba?

első belépés SMS használattal

Első használatkor K&H énazonosítóddal és a bankfiókban választott ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H e-bankba. Ezt követően tetszőlegesen választhatsz felhasználónevet és jelszót, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni.

első belépés chipkártyával

A chipkártya-olvasót, és a hozzá kapcsolódó chipkártyát első használat előtt telepítened kell azon a számítógépen, amelyen az e-bankot használni szeretnéd.

első belépés e-bankba mobil-tokennel

Mobil-tokenes belépéshez szükséged van a megfelelő webáruházból letöltött és aktivált K&H mobilbank alkalmazásra (App Store, Google Play, Windows Store). Az első belépés előtt, ha még nem aktiváltad mobilbank alkalmazásodat, a mobil-tokent aktiválnod kell, amelyet internetkapcsolattal rendelkező okostelefonodon néhány kattintással elvégezhetsz.

Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent használhatod e-bankba történő belépéshez úgy, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „e-bank belépés” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan számítógépeden, az e-bank bejelentkezési képernyőn, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően beolvasod telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonod mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened.

hogyan tudok az e-bank használatához másik azonosítási eszközt választani?

A K&H e-bankot SMS, chipkártyás és mobil-tokenes azonosítással is használhatod.

azonosító eszközökhöz tartozó napi limitek

azonosító eszköz

SMS

mobil-token

chipkártya

napi utalási limit (forint)

500 ezer

10 millió

nincs

Amennyiben chipkártyás azonosításra szeretnél váltani, kérjük, fáradj be bármelyik bankfiókunkba, hogy a chipkártya-olvasót és a chipkártyát átvehesd!

Ha mobil-tokent szeretnél használni, csupán annyi teendőd van, hogy a K&H mobilbank alkalmazás „e-bank belépés” funkcióját választod.

mit tegyek, ha szeretném letiltani a chipkártyámat vagy a mobil-tokenemet?

Ha chipkártyádat elveszítetted vagy ellopták, hívd a K&H TeleCentert, ahol a kártya azonnal tiltásra kerül, és gondoskodunk a chipkártya pótlásáról is. 

Mobil-tokenedet törölheted a K&H mobilbank „beállítások” menüpontjában, a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, és K&H Telecenteren keresztül is. A mobil-token törlésével a K&H mobilbank bejelentkezéshez kötött funkcióit nem éred el, valamint nem tudsz e-bankba belépni és ott megbízást aláírni.

Új mobil-tokent a K&H e-bank „beállítások” menüpontjában aktiválhatsz, vagy ha új készüléken szeretnéd a mobil-tokent használni, akkor az adott készülékre töltsd le a K&H mobilbank alkalmazást, és aktiváld!

mit tegyek, ha lejár a chipkártyám?

Az e-bank chipkártya lejárati ideje három év. A lejárat előtti hónapban SMS-ben küldünk figyelmeztetést a közelgő chipkártya csere esedékességéről. Meglévő chipkártyád az érvényességi hónap utolsó nap 24 órájáig használható. Új chipkártyádat a lejárat hónapjában veheted át számlavezető bankfiókodban.

Felhívjuk figyelmedet, hogy SMS üzenetet csak akkor tudunk küldeni neked, ha rendszerünkben mobiltelefonszámodat rögzítettük. Adatmódosítással kapcsolatban kérjük, hívd a K&H TeleCentert!

mit tegyek, ha mobiltelefonról is el szeretném érni a bankszámlámat?

A K&H e-bank legfontosabb funkcióit megtalálod a K&H mobilbank alkalmazásban, így okostelefonodról is intézheted sürgős napi pénzügyeit.

tudj meg többet a K&H mobilbank alkalmazásról!

belépés e-bankba mobil-tokennel

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit a vonatkozó szerződés, Általános szerződési feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az aktuális hirdetmény tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.