autópálya-matrica vásárlás - így intézd el online, gyorsan és biztonságosan
2025. november 25. - Az autópálya-matrica vásárlás egyszerűbb, mint valaha – ismerd meg az online lehetőségeket!
díjmentesen megtekintheted és letöltheted elektronikus számlakivonataidat
kedvezményes díjért indíthatsz forint- és devizaátutalásokat
a gyakran használt bankszámlákat rögzítheted a partnerek közé
egy gombnyomással új átutalási megbízást készíthetsz egy korábbi utalás adataival
lekérdezheted hitelkártya-egyenlegedet, és kiegyenlítheted aktuális törlesztőrészletedet
nyomon követheted bankkártya- és hitelkártya-műveleteidet
ha nagyobb összegű vásárlást tervezel, előzetesen módosíthatod bankkártyád napi limitét
egyetlen aláírással jóváhagyhatod több művelet rögzítését is
belépés a K&H e-bankba mobil-tokennel
tranzakció aláírás e-bankban mobil-tokennel
K&H tervező megtakarítási számla – cél megadásabankkártya igénylése, aktiválása
megtakarítási számla nyitása, megtakarítások kezelése, megtakarítási célok nyomon követése, értékpapír műveletek
K&H mobilinfo és K&H hitelkártya mobilinfo szolgáltatás igénylése
azonosító eszközök kezelése, tiltása (mobil-token)
mobiltelefon-egyenleg feltöltés
biztosításkötés és kárbejelentés kezdeményezése
K&H lakossági E-bankot bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz, függően attól, hogy rendelkezel-e már az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez szükséges K&H énazonosítóval.
A K&H e-bankot az általad választott azonosítási móddal veheted igénybe. Az e-bank szerződés megkötésekor SMS alapú, vagy mobil-token azonosítás közül választhatsz.
|
azonosító eszköz |
SMS |
mobil-token |
|---|---|---|
|
napi utalási limit (forint) |
10 millió |
korlátlan |
használat SMS-sel
A belépéshez és a műveletek jóváhagyásához mindössze mobiltelefonodra van szükséged. A biztonságot belépéskor az SMS üzenetben küldött elsődleges, illetve a megbízások jóváhagyásakor a másodlagos jelszó biztosítja.
Külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
használat mobil-tokennel
A K&H mobilbank alkalmazásba épített mobil-token azonosító lehetőséget nyújt arra, hogy csupán okostelefonod használatával, billentyűzet nélkül, magas biztonsági szint mellett, mégis gyorsan és egyszerűen tudj e-bankba belépni, és ott megbízásaidat aláírni. Belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kódot, tranzakció aláíráshoz egy QR-kódot kell beolvasnod okostelefonoddal, majd a mobilbank alkalmazásban mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas készülék esetén Touch ID-val) kell a kért műveletet megerősítened.
kérjük, hogy saját biztonságod érdekében számítógépedet védd tűzfallal és víruskereső programmal, és fordíts figyelmet ezek rendszeres frissítésére
ügyelj arra, hogy azonosítóid, jelszavad ne kerüljön illetéktelenek kezébe
az e-bank használata után ne a böngésző bezárásával, hanem a Kilépés gomb használatával jelentkezz ki a szolgáltatásból
amennyiben lehetőséged van rá, ne használd az e-bankot nyilvános internethálózaton vagy közös használatú számítógépen
külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
akik bankszámlájukkal, bankkártyájukkal, megtakarításaikkal kapcsolatos ügyeiket szívesen intézik kényelmesen és egyszerűen, interneten keresztül
akik közüzemi számláikat elektronikus úton szeretnék kiegyenlíteni
akiknek fontos a kedvező ár, hiszen e-bankból a bankfióki ügyintézésnél kedvezőbb díjszabással indíthatnak megbízásokat
A K&H e-bankot SMS és mobil-tokenes azonosítással is használhatod.
azonosító eszközökhöz tartozó napi limitek
|
azonosító eszköz |
SMS |
mobil-token |
|---|---|---|
|
napi utalási limit (forint) |
10 millió |
korlátlan |
Ha mobil-tokent szeretnél használni, csupán annyi teendőd van, hogy a K&H mobilbank alkalmazás „mobil-token azonosítás” funkcióját választod.
Külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
A K&H énazonosító az egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez.
Szükséges a K&H e-bank, a K&H mobilbank - és bizonyos műveletek elvégzéséhez - a K&H TeleCenter használatához is. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kapod meg.
Akármelyik szolgáltatást is kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonosítóra van csak szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!
K&H énazonosítódat megtalálod a számlaegyenleg-értesítőn. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.
A mobil-token a K&H mobilbank-szolgáltatásba épített, szoftver alapú azonosítási mód. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatod K&H e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank-alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kód, a műveletek aláírásához pedig egy QR-kód lefényképezése szükséges, majd azt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas okostelefon esetén TouchID-val) megerősítened.
első belépés SMS használattal
Első használatkor K&H énazonosítóddal és a bankfiókban választott ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H e-bankba. Ezt követően tetszőlegesen választhatsz felhasználónevet és jelszót, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni.
első belépés e-bankba mobil-tokennel
Mobil-tokenes belépéshez szükséged van a megfelelő webáruházból letöltött és aktivált K&H mobilbank alkalmazásra (App Store, Google Play). Az első belépés előtt, ha még nem aktiváltad mobilbank alkalmazásodat, a mobil-tokent aktiválnod kell, amelyet internetkapcsolattal rendelkező okostelefonodon néhány kattintással elvégezhetsz.
Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent használhatod e-bankba történő belépéshez úgy, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „mobil-token azonosítás” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan számítógépeden, az e-bank bejelentkezési képernyőn, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően beolvasod telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonod mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened.
A K&H e-bank legfontosabb funkcióit megtalálod a K&H mobilbank alkalmazásban, így okostelefonodról is intézheted sürgős napi pénzügyeit.