számlavezetés
[K&H okos kényelmi plusz számlacsomag - online]

  • 3 hónapig díjmentes számlacsomag
  • számlanyitás online 0-24-ben, bárhonnan, bármikor
  • azonnal használható számla és digitális bankkártya
számlavezetés
[K&H okos kényelmi plusz számlacsomag - online]
számlacsomagok akár 40 000 forint jóváírással online bankszámlanyitás
számlacsomagok akár 40 000 forint jóváírással

fizess a mobiloddal!

K&H ügyfélként fizess a mobiloddal akár egy érintéssel!

Android operációs rendszerrel a Google Pay a legmodernebb fizetést teszi lehetővé, kényelmes és biztonságos:

  • a mobilod mindig kéznél van, a bankkártyádat otthon is hagyhatod
  • ami kell hozzá: legalább Android 7.0 operációs rendszerrel működő, NFC-képes telefon, valamint K&H Mastercard bankkártya
  • a szolgáltatás a K&H mobilbankba van építve, így nem kell külön appot letöltened

megnézem

iOS operációs rendszer esetén az Apple Pay gyors, egyszerű, biztonságos fizetési megoldás, a bankkártya fizikai használata nélkül, iPhone, Apple Watch, iPad vagy Mac készülékeden.

megnézem

részletek

A K&H kényelmi plusz számlacsomag online jó választás számodra, ha szereted a kényelmes, gyors megoldásokat, hogy maradjon időd az igazán fontos dolgokra.

  • a számlacsomag megnyitásához nem kell bankfióki nyitvatartáshoz alkalmazkodnod
  • 3 hónapig, az igénylés után azonnal csomagdíj-mentesen használhatod számládat és bankkártyádat
  • 3 hónap után bankolási szokásaid alapján segítünk megtalálni a számodra legjobb számlacsomagot, amelyre K&H mobilbankodban pár kattintással át is válthatsz

tipikus használat során igénybevett szolgáltatások és azok hirdetményi díjai K&H kényelmi plusz online számlacsomaggal

számlacsomagdíj első 3 hónapban

0 forint*

betétikártya-szolgáltatás [K&H Mastercard betéti érintőkártya]

első évben 0 forint éves díjjal;a második évtől 9 058 forint

internetbanki szolgáltatás [K&H e-bank] havi díja és [K&H mobilbank] havi díja

0 forint

készpénzfelvétel belföldön K&H ATM-ből*

havonta 5 db díjmentes

átutalás belföldön forintban K&H e-bankon vagy K&H mobilbankon keresztül*

havonta 5 db díjmentes

beszedés (csoportos beszedési megbízás)*

havonta 5 db díjmentes

betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön és külföldön, interneten

0 forint

*A Bank a Tranzakciós költséget a kedvezménnyel érintett tranzakciók esetén is felszámítja

A K&H kényelmi plusz online számlacsomag az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított termék.

 

gyakran használt szolgáltatások díjai
átutalás belföldön forintban

K&H e-bankon vagy K&H mobilbankon benyújtott átutalás belföldön forintban (aznapi/határidős bankon kívülre és belülre)

havonta az első öt
0 forint banki díj
és az átutalás 20 000 forintot meghaladó része után 0,3%, maximum 10 000 forint tranzakciós költség

rendszeres átutalás forintban bankon belülre:

  • bankfiókban benyújtott
  • e-csatornán benyújtott
  • 218 forint
  • 40 forint

és az átutalás 20 000 forintot meghaladó része után 0,3%, maximum 10 000 forint tranzakciós költség

 

készpénzfelvétel belföldön

készpénzfelvétel belföldön K&H bankkártyáddal K&H ATM-ből ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozat megléte nélkül

havonta az első öt 0 forint banki díj + 0,6% tranzakciós költség

készpénzfelvétel belföldön K&H ATM-ből

0,66% + 659 forint banki díj + 0,6% tranzakciós költség

a Te igényeidhez alkalmazkodva

a K&H kényelmi plusz számlacsomag online kiemelt szolgáltatásai:

  • 1 db dombornyomott betéti bankkártya (kivéve K&H Mastercard arany) első éves díja 0 forint
  • díjmentes betétikártyával történő vásárlás belföldön és külföldön korlátlan számban
  • havonta az első 5 db készpénzfelvétel belföldön K&H ATM-ből  kizárólag a tranzakciós költség felszámításával
  • havonta az első 5 db átutalás belföldön forintban K&H e-bankon vagy K&H mobilbankon keresztül átutalás kizárólag a tranzakciós költség felszámításával
  • havonta az első 5 db beszedés (csoportos beszedési megbízás) kizárólag a tranzakciós költség felszámításával
  • K&H e-bank szolgáltatás havi díja 0 forint
  • K&H mobilinfo szolgáltatás havi díja 0 forint
  • 3 hónap csomagdíj-mentes számlavezetés
  • 3 hónap után javasolni fogunk egy, a bankolási szokásaid alapján számodra legmegfelelőbb számlacsomagot az alábbiak közül, amelyre a mobilodon pár kattintással át is tudsz váltani.
értékesítés alatt álló lakossági bankszámla termékek összehasonlító táblázata K&H kényelmi plusz számlacsomag K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomag K&H minimum plusz számlacsomag K&H ifjúsági számlacsomag 18+
havi csomagdíj kedvezmény nélkül 2 416 forint 8 258 forint 1 084 forint díjmentes csomag
havi kedvezményes csomagdíj, 50% díjvisszatérítéssel 1 208 forint 4 129 forint 542 forint -
ingyenes csomagdíj igénybe vehető igen igen igen igen
számlacsomaghoz kapcsolódó kedvezményes betéti bankkártya 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú 2 darab éves díjmentes Mastercard típusú 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú
kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből* havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint
eseti belföldi átutalás K&H ebankon, vagy mobilbankon díjkedvezménnyel* havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 30 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint
csoportos beszedési megbízás (szolgáltatói díjterhelés) díjkedvezménnyel havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás havi díja (ebank és mobilbank) díjmentes
sms szolgáltatás (K&H mobilinfo) havi díja díjmentes
sms üzenet díj 53 forint 28 forint
  • Ha nem választasz más számlacsomagot, K&H kényelmi plusz számlacsomag online számlacsomagod a 4. hónapban automatikusan K&H okos minimum plusz számlacsomagra változik.

amit érdemes tudnod, mielőtt döntesz

  • A K&H Számlanyitás alkalmazásnak köszönhetően rövid idő alatt, bárhol, bármikor nyithatsz online bankszámlát, ahogy Neked kényelmes, nem kell alkalmazkodnod a bankfióki nyitva tartáshoz.
  • Az online számlanyitási folyamatunk gyors és egyszerű, mindössze személyi igazolványra vagy útlevélre, lakcímkártyára vagy külföldi lakcímet igazoló dokumentumra, stabil internetkapcsolatra, és kamerás telefonra (élő telefonszámmal), valamint e-mail címre van hozzá szükséged.
  • Az online számlanyitási folyamatot 18. életévüket betöltött magyar állampolgárok végezhetik el, akik nem minősülnek kiemelt közszereplőknek vagy amerikai adóalanynak

kinek ajánljuk?

  • nem rendelkeznek még semmilyen típusú K&H lakossági bankszámlával
  • az online számlanyitási folyamatot 18. életévüket betöltött magyar állampolgárok végezhetik el, akik nem minősülnek kiemelt közszereplőknek vagy amerikai adóalanynak. 
  • magyarországi lakcímmel rendelkeznek
  • van okostelefonjuk (Android, vagy iOS), amellyel az online folyamathoz szükséges lépéseket végre tudják hajtani
  • rendelkeznek érvényes személyi igazolvánnyal vagy útlevéllel és lakcímkártyával

hirdetmények

Üzletszabályzat
Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény
K&H betéti bankkártya hirdetmény természetes személyek részére
Lakossági bankszámla, betétszámla és lekötött betét termékek Általános Szerződési Feltételei
lakossági forint kamat hirdetmény - 4. sz. melléklet
Bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek

kapcsolódó dokumentumok

Készpénztranzakció-bejelentés hirdetmény

mire tudom használni a kényelmi online számlámat?

A K&H kényelmi plusz számlacsomag online számlacsomag jó választás számodra, ha napi pénzügyeid kényelmesen, vagy akár online szereted intézni. A számlanyitást követően azonnal lehetőséged nyílik a számlacsomag összes lehetőségét kihasználni, többek között:

  • ​​​forintban végzett eseti átutalási megbízás K&H mobilbank, vagy K&H e-bank alkalmazásokon keresztül
  • beszedés (csoportos szolgáltatói díjterhelés) indítása
  • K&H mobilbank használata
  • digitalizált bankkártyával végzett vásárlások a számlanyitást követően azonnal, majd fizikai bankkártya átvétele után készpénzfelvétel ATM-en keresztül

Több kedvezmény mellett tartalmaz egy banki díjmentes szolgáltatási csomagot:

  • havonta az első 5 készpénzfelvétel belföldön K&H ATM-ből
  • havonta az első 5 eseti átutalás belföldön forintban K&H e-bankon vagy K&H mobilbankon keresztül
  • havonta az első 5 beszedés (csoportos beszedési megbízás)
  • 1 db Mastercard dombornyomott bankkártya 0 forint első éves díjjal
  • K&H e-bank és K&H mobilbank szolgáltatás 0 forint havi díjjal

A számlanyitást követő 4. hónapban javaslunk egy számodra optimális számlacsomagot a pénzügyi szokásaid alapján.

Részleteket a „mi történik, ha letelik az első 3 hónap? Mi alapján kapok javaslatot a számomra optimális számlacsomagra?” pont alatt találsz.

mire nem tudom használni a számlacsomagomat, ha nem sikerült az NFC azonosítás?

Ha nem NFC képes telefonnal vagy személyi okmánnyal végezted az azonosítási folyamatot vagy nem sikerül beolvasott adataid ellenőriznünk, online nyitott bankszámládat korlátozásokkal használhatod, aminek következtében nem leszel jogosult az alábbiakban felsorolt ügyletek végrehajtására

  • bármely, a számla megterhelésével járó, tranzakciónkénti 10M Ft összeghatárt elérő vagy azt meghaladó ügylet (ideértve az átutalást, beszedést, kártyást vásárlást is)
  • havonta 300e Ft összeget meghaladó készpénzfelvétel (bankkártya, ATM, postai vagy bankfióki készpénzfelvétel együttes értéke)  
  • készpénz befizetés, ideértve a harmadik személy részéről kezdeményezett készpénzbefizetést is
  • deviza átutalás, nemzetközi forint átutalás belföldre vagy külföldre 
  • deviza átutalás jóváírása

További korlátozás, hogy ebben az esetben a számlatulajdonos

  • kizárólag a K&H okos kényelmi plusz számlacsomag – online számlacsomaghoz tartozó bankszámlával rendelkezhet, valamint
  • nem rendelkezhet képviseleti jogosultsággal egyéb, a Bank által harmadik személy részére vezetett bankszámla vonatkozásában

A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló törvény alapján a bankszámlán bonyolított készpénzes tranzakciók – ki és befizetések együttesen – összeértéke nem haladhatja meg az évi 100 millió forintos összeghatárt.

Amennyiben ezt az összeget meghaladóan szeretnél készpénzes tranzakciókat végrehajtani, erre vonatkozó igényed bankfiókban személyesen kell előzetesen bejelenteni. A bejelentés elmulasztása a bankszámlacsomag szerződés felmondását vonhatja maga után.

A korlátozások feloldásáról, valamint az ügyfél átvilágításról a K&H TeleCenteren vagy a K&H Bank bármelyik fiókjában tudsz tájékozódni.

milyen költségei lesznek az online megnyitott bankszámlámnak?

értékesítés alatt álló lakossági bankszámla termékek összehasonlító táblázata K&H kényelmi plusz számlacsomag ONLINE K&H kényelmi plusz számlacsomag K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomag K&H minimum plusz számlacsomag K&H ifjúsági számlacsomag 18+
havi csomagdíj kedvezmény nélkül Díjmentes csomag 2 416 forint 8 258 forint 1 084 forint Díjmentes csomag
havi kedvezményes csomagdíj, 50% díjvisszatérítéssel - 1 208 forint 4 129 forint 542 forint -
ingyenes csomagdíj igénybe vehető - igen igen igen -
számlacsomaghoz kapcsolódó kedvezményes betéti bankkártya 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú 2 darab éves díjmentes Mastercard típusú 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú
kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből* havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint
eseti belföldi átutalás K&H ebankon, vagy mobilbankon díjkedvezménnyel* havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 30 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint
csoportos beszedési megbízás (szolgáltatói díjterhelés) díjkedvezménnyel havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás havi díja (ebank és mobilbank) díjmentes
sms szolgáltatás (K&H mobilinfo) havi díja díjmentes
sms üzenet díj 53 forint 28 forint

mi történik, ha letelik az első 3 hónap? Mi alapján kapok javaslatot a számomra optimális számlacsomagra?

A számlanyitást követő 4. hónapban javaslunk egy számodra optimális számlacsomagot a pénzügyi szokásaid alapján.

A következő szokásaid befolyásolják az optimális számlacsomag ajánlatunkat:

  • készpénzfelvételi szokásaid
  • eseti átutalások gyakorisága
  • beszedési megbízások gyakorisága
  • bankkártyával végzett tranzakciók
  • bankszámládra rendszeresen beérkező pénzösszegek
  • K&H banknál tartott megtakarításaid és befektetéseid
  • egyéb igénybe vett szolgáltatások

​3 hónap letelte után a következő számlacsomagok közül választhatsz:

Ha nem választasz más számlacsomagot, K&H kényelmi plusz számlacsomag online számlacsomagod a 4. hónapban automatikusan K&H okos minimum plusz számlacsomagra változik.

hogyan tudok számlacsomagot módosítani?

Az online bankszámlanyitást követően a számlacsaomag típusa a K&H mobilbank alkalmazásban bármikor módosítható. Abban az esetben, ha a számlacsomagodat az online igénylést követő első 3 hónapban módosítod, a bankszámlanyitási kedvezményt nem tudjuk megadni számodra.

A használati szokásaid alapján hozzád illő számlacsomagot a számlanyitást követő 4. hónap 3. munkanapján fogjuk megjeleníteni számodra a K&H mobilbank felületén. A javasolt számlacsomag a számlanyitást követő 4. hónap 15. napjáig elérhető. Néhány gombnyomással a K&H mobilbankban alá is írhatod számlaszerződés módosításod, mely azonnal életbe is lép.

A döntés azonban a Te kezedben van. Amennyiben nem szeretnéd elfogadni az általunk javasolt számlacsomagot, válaszd azt, amelyik szimpatikusabb.

mi történik, ha nem váltok számlát a számlanyitást követő 4.hónap 15. napjáig?

Aktuális hirdetményünk értelmében, ha nem módosítasz az általad választott új számlacsomagra, számlacsomagod automatikusan K&H minimum plusz  számlacsomaggá módosul a határidő lejártával.

mi történik, ha lemaradtam a számlacsomag váltási időszakról?

Semmi gond nincs, a K&H mobilbank felületén a számlacsomagváltási funkció a továbbiakban is aktív számodra, bármikor válthatsz a használati szokásaidhoz legjobban illő számlára. Amennyiben a legkedvezőbb számlacsomag kiválasztásához segítségre van szükséged, úgy fordulj bármelyik K&H bankfiókhoz, vagy hívd a K&H TeleCentert.

a K&H okos kényelmi plusz számlacsomag online megnyitását követően nyithatok-e más számlát, vagy igénybe vehetek-e más K&H terméket és szolgáltatásokat?

Igen, keresd fel bármelyik K&H bankfiókot, hívd a K&H Telecentert, vagy figyeld online elérhető termékeinket.

melyik bankfiókhoz tudok fordulni a későbbiekben, ha személyes ügyintézésre lenne szükségem?

Kérdés esetén bármely, általad választott K&H bankfiókhoz fordulhatsz.

tudnivalók a számlamegszüntetésről

milyen esetekben és milyen módon szüntethetem meg a számlám?

A Számlatulajdonos jogosult a Számlaszerződést bármikor, indoklás nélkül a Bankhoz intézett írásbeli nyilatkozattal, azonnali hatállyal felmondani. 
A Számlaszerződés megszűntetheted

  • rendes és rendkívüli felmondással,
  • a devizabelföldi és devizakülföldi természetes személyek részére nyújtott bankszámla, betétszámla és lekötött betét termékekre vonatkozó ÁSZF szerinti Keretmegállapodás felmondásával.
  • közös megegyezéssel.

a Bank milyen esetekben szüntetheti meg a számlám?

A Bank ugyancsak jogosult a Számlaszerződést 2 hónapos felmondási határidővel indokolás nélkül rendes felmondással felmondani. Ennek fő okai lehetnek:

  • a Számlatulajdonos a szerződésben meghatározott bármely kötelezettségét súlyosan megszegi,
  • illetőleg a Bank írásbeli felszólítása alapján, az ott megjelölt határidőben nem egyenlíti ki a Bank követeléseit,
  • ha a Számlatulajdonos nem tesz eleget a jogszabályokban (így különösen a polgári törvénykönyvben és a pénzmosásról szóló jogszabályokban) meghatározott együttműködési és tájékoztatási kötelezettségének,
  • ha olyan, a Bank hatókörén kívül eső körülmények következnek be, amelyek eredményeképpen a Bank részéről nem várható el a szerződéses jogviszony fenntartása, vagy amelynek révén a Bank üzleti érdekei egyéb módon sérülnek,

Amennyiben a Számlatulajdonos a Bankkal, vagy a K&H Bankcsoport bármely tagjával kötött bármely szerződését megszegi, ez egyben a Számlaszerződés szempontjából is súlyos szerződésszegésnek minősül, és a Számlaszerződés azonnali hatályú felmondását vonhatja maga után.

milyen teendőm van a számlamegszüntetés előtt, és milyen számlamegszüntetéshez kapcsolódó díjakkal kell számolnom?

Amennyiben negatív számlaegyenleggel rendelkezel, a Számlaszerződésed megszüntetése előtt köteles vagy maradéktalanul kiegyenlíteni a Bankkal szemben fennálló összes tartozásod. Ugyanez vonatkozik a lakossági számlához tartozó folyószámlahitelkeretedre is - a hitelkeret kihasznált összegét és a kapcsolódó díjakat szintén szükséges rendezni a megszűnés napjáig.  Ha tartozásod marad, azt a Bank a számla megszűnése után is követelheti. Amennyiben a folyószámlahitelkereted moratórium alatt van, úgy részletesebben erről a https://www.kh.hu/moratorium oldalról tudsz tájékozódni. 

A számlamegszüntetés hónapjában a Bank nem a meghirdetett teljes havi számlavezetési/számlacsomag díjat, hanem csak időarányos részét számolja fel.

Amennyiben hat hónapnál rövidebb ideje nyílt számládat szünteted meg, a Bank a Hirdetményben meghatározott díjra jogosult. 

Amennyiben lekötött betéttel rendelkezel, mely a felmondani kívánt számlához kapcsolódik, azt fel kell törni a számla felmondása előtt, amennyiben a betét nem szolgál óvadékul. Amennyiben külön nem rendelkezel a lekötött betétről, és az feltörhető, a Bank a számlaszerződésre vonatkozó felmondást a betétre vonatkozó felmondásként értelmezi, és a számla megszüntetésekor feltöri és a betét tőke és kamat összegét jóváírja a bankszámládon.

megtakarítás számlák esetén:

Amennyiben megtakarítási számlával rendelkezel és fel kívánod mondani, és annak negatív az egyenlege, a Számlaszerződésed megszüntetése előtt köteles vagy maradéktalanul kiegyenlíteni a Bankkal szemben fennálló összes tartozásod. 

Ha a megtakarítási számlád nem kívánod felmondani, de a lakossági bankszámlád igen, akkor 

  • K&H tervező megtakarítási számla és K&H évszakok megtakarítási számla esetén a Bank a mindenkor hatályos hirdetményben szereplő díjat számol fel a számla vezetéséért és a szolgáltatások költségéért.
  • K&H ifjúsági megtakarítási betétszámla esetén a Bank a mindenkor hatályos hirdetményben szereplő díjat számol fel a szolgáltatások költségéért.

mi történik a befizetett díjaim (például bankkártya éves díj) arányos részével a számlamegszüntetést követően?

A számla megszűnésekor a Számlatulajdonos és a Bank közötti elszámolás esedékessé válik, ennek során a Bank kizárólag a ténylegesen teljesített Szolgáltatás arányos ellenértékére jogosult. Például ha január 1-jén lettél ügyfelünk, és ekkor terheltük a bankkártyád éves díját a számládon, amit július 31-én megszüntettél, úgy a Bank az általad befizetett bankkártya éves díj csupán 7/12 részére jogosult.

A felek kötelesek fennálló tartozásukat az elszámolás napját követő 8 napon belül egymás felé kiegyenlíteni, illetve Bankkártya szerződés esetén, az abban foglaltaknak megfelelően eljárni.

mi történik a számlámon maradt pozitív egyenleggel a számlamegszüntetést követően?

A számlamegszüntetéskor a számládon maradt egyenleg kifizetését kérheted átutalással, az általad megadott bármely bankhoz tartozó számlaszámra, vagy készpénzben.

Ha a számlamegszüntetést követően nem rendelkezel a számlád pozitív egyenlegéről, azt a Bank a megbízás nélküli ügyvitel szabályai szerint kezeli és kamatfizetés nélkül megőrzi azt legfeljebb öt (5) évig a Hirdetményében meghatározott bankköltségek felszámítása mellett. 

mi történik a számlához kapcsolt termékeimmel a számlám megszűnését követően?

A szerződés megszűnése egyben a Számlához kapcsolódó szerződések, valamint a Számlához kapcsolódó valamennyi szolgáltatás (pl. betéti bankkártya, állandó átutalás, csoportos beszedési megbízás, stb.) megszűnését is jelenti. Például ha rendelkezel a számládhoz tartozó kiegészítő életbiztosítással, a Számlaszerződés megszüntetésével ez a terméked is megszűnik.

mi történik, ha számlám törlesztési számlaként is szolgál?

Amennyiben a megszüntetendő lakossági számla a hiteled törlesztésére használt számla is egyben, és a hiteled nem szeretnéd felmondani (felmondás esetén egyösszegben szükséges visszafizetni a fennálló tartozásod), akkor ingyenes technikai számla nyitását kérheted a Kollégáinktól. A jövőben a még fennálló hiteledet erre a számlára történő utalással tudod továbbra is törleszteni. Fontos, hogy a lakossági számla megszüntetéstől függetlenül a hiteledet ugyanúgy vissza kell fizetned. 

mi történik a digitális szolgáltatásaimmal (e-bank, mobilbank) a számla megszűnését követően?

A K&H mobilbank használati jogosultságod megszűnik, amennyiben nincs érvényes bankszámlaszerződésed. A K&H e-bank esetén amennyiben rendelkezel a bankszámlától eltérő termékkel (például hitelkártyával), úgy továbbra is van lehetőséged bejelentkezésre.

kapcsolódó szolgáltatások:
számlavezetés
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás
betétikártya-szolgáltatás
hitelkártya-szolgáltatás
betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön, külföldön
beszedés
átutalás
SMS-szolgáltatás
telefonos banki szolgáltatás
készpénzfelvétel belföldön

Figyelmedbe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor fogyasztóvédelmi honlapját, ahol hasznos termékleírásokat, összehasonlítást segítő alkalmazásokat (hitelkalkulátor, háztartási költségvetés-számító program) érhetsz el.

Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A termékek, szolgáltatások részletes leírását, kondícióit a vonatkozó Szerződés, a Lakossági bankszámla, betétszámla és lekötött betét termékek Általános Szerződési Feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata és a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetménye, a Lakossági forint kamat hirdetmény - 4. sz. melléklet, valamint a K&H betéti bankkártya hirdetmény természetes személyek részére tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon. A feltüntetett EBKM értékek és díjak a 2021. február 3.-án érvényben lévő Hirdetmények szerint kerültek megállapításra. A Bank a kondíciók megváltoztatásának jogát fenntartja. A biztosítási szolgáltatást a K&H Biztosító nyújtja, a termék részleteit a vonatkozó biztosítási szerződési feltételek tartalmazzák.