hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

Hogyan védjük otthon a klímát?

Bárki maga is tehet a fenntartható világért

„Alig vagyunk túl a világjárvány nehezén, máris nyakunkon az energiaválság, a háború, az aszály és az élelmiszerválság. A legtöbb válsággal persze szembe tudunk nézni, de már tényleg nagyon kevés időnk maradt” – hívta fel a figyelmet Ürge-Vorsatz Diána klímakutató a K&H Csoport támogatásával a fenntarthatóság hónapjában szervezett rendezvényen. Suba Levente, a K&H fenntarthatósági programjának vezetője arról beszélt, hogy a magánemberek, családok és cégek hogyan tudnak maguk is tevőlegesen hozzájárulni a szennyezőanyag-kibocsátás csökkentéséhez.

Kereszttűzben a cégek

TOP5 fenntarthatósági trend 2022-ben

A vásárlók, a szabályozók és a befektetők egyaránt nyomás alatt tartják a cégeket annak érdekében, hogy mihamarabb térjenek át kevésbé környezetszennyező és fenntartható működésre.

K&H: készpénzben megtakarítani zsákutca

közel 1000 milliárd forint mehet pocsékba

A jelenlegi piaci környezet egyértelműen azt mutatja, hogy a készpénzes megtakarítás tévút: az infláció emelkedése miatt, csak Magyarországon közel 1000 milliárd forint tűnhet el. A K&H alapok kezelőjének szakértői ezért olyan megoldáskereső stratégiákat javasolnak, melyek segítségével kivédhető a pénzromlás.

erős nyarat zárt a K&H SZÉP kártya

több mint 8 milliárdos forgalom az elmúlt három hónapban

Az elmúlt évekhez hasonlóan erős volt a nyár a K&H SZÉP kártya használat szempontjából: az elmúlt három hónap forgalma meghaladta a 8 milliárd forintot, ami a teljes éves költés több mint 40 százaléka. Mivel a SZÉP kártyára feltöltött keret széleskörűen felhasználható, ezért a munkáltatók számára az infláció miatti reálbér-csökkenés kompenzálására is lehetőséget nyújthat. A kkv-k körében minden negyedik vállalkozás tervezi adni a juttatást dolgozóinak a következő egy évben.

hűsítő ligetekké változtatja a K&H az oktatási intézmények udvarait

A klímaváltozás már nem csak a jövő fenyegetése, egyre többször saját bőrünkön is megtapasztalhatjuk a felmelegedés hatásait, legyen szó forró nyárról vagy a nemrég véget érő aszályról. A globális felmelegedéshez vezető egyik ok a természet visszaszorulása, amit leghatékonyabban növények ültetésével, a zöld felület újbóli növelésével lehet visszaállítani. A K&H hűsítő ligetek program keretében a K&H Csoport a 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködésben 555 fát és 1100 cserjét kíván elültetni oktatási intézmények udvarán. A program megvalósítására október 12-ig pályázhatnak az óvodák és iskolák. A támogatáshoz a K&H ügyfeleire is szükség van: szeptember 18. és október 31. között minden digitális fizetés után 10 forint gyűlik a K&H hűsítő ligetek létrehozására.

így változott a parasport az elmúlt 25 évben

Hatalmasat fejlődött a magyar parasport az elmúlt 25 évben: ma már igazán nagy dicsőség parasportolónak lenni. Elismeréssel tekintenek a dobogón álló paralimpikonokra, óriásplakátokról mosolyognak vissza a példaképként is emlegetett sportolók. A ma 25 éves Magyar Paralimpiai Bizottság révén a fogyatékossággal élők számos mozgásformából válogathatnak, a legtehetségesebbek pedig sportkarriert is építhetnek. A Magyar Paralimpiai Csapat legrégebbi támogatója, a K&H mutatja, milyen fontos állomásokon ment át a hazai parasport.

a hazai startupoknak hosszú távon a külföldi piac a cél

A hazai startupok egyértelműen a külföldi piacok meghódítására törekszenek, ehhez pedig a forrásbevonás legtöbbször elengedhetetlen - derül ki a Start it @K&H inkubátor tapasztalataiból. A csapatok számára a legnagyobb kihívást a termékfejlesztés, a megfelelő munkatársak megtalálása és a fogyasztói terméktesztelés jelenti. A Start it @K&H, Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátora,  most szeptember 11-ig várja az új csapatok jelentkezését és többek között ezekben a lépésekben is szakmai segítséget nyújt.

van megoldás az egyszerhasználatos eszközök kiváltására a gyermekegészségügyben

Az egészségügy komoly kihívás előtt áll a fenntartható fejlődést célzó intézkedések terén, nehéz ugyanis összeegyeztetni a kórházi steril környezetet és egyszer használatos eszközöket a környezetvédelemmel. A K&H gyógyvarázs kutatása alapján a gyermekegészségügyi intézmények tisztában vannak a megoldásokkal, és egyre inkább alkalmazzák is őket.

A K&H nyeresége 74 százalékkal csökkent

A válság társadalmi hatásainak enyhítéséhez a K&H Bank és Biztosító 45 milliárd forinttal járult hozzá

A bank adózás utáni eredménye 74 százalékkal, a 2021 első félévi 37,4 milliárd forintról 9,7 milliárd forintra csökkent 2022 első félévében. A válság hatásainak enyhítéséhez a K&H Bank és Biztosító 45 milliárd forinttal járult hozzá.  A bank hitelállománya 17 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, a betétállomány 14 százalékkal bővült éves szinten. A K&H Biztosító nettó eredménye -0,03 milliárd forintra csökkent 2022 első félévében.

  • a Bank adózás utáni eredménye a 2021 első félévi 37,4 milliárd forintról 9,7 milliárd forintra esett vissza 2022 első félévében – a 74 százalékos csökkenés okai a banki különadó és egyéb válsággal összefüggő hatások, mint a Sberbankkal kapcsolatos OBA költség, valamint a kamatstop terhei
  • a K&H teljes hitelállománya 17 százalékkal 2291 milliárd forintra nőtt, az új (lakossági és vállalati) hitelfolyósítás összege elérte a 325 milliárd forintot az első félévben
  • a betétállomány 14 százalékkal 3659 milliárd forintra nőtt éves szinten
  • a K&H Biztosító nettó eredménye -0,03 milliárd forintra csökkent 2022 első félévében a rendkívüli ágazati adó miatt
  • a K&H fenntarthatóság iránti elkötelezettsége folytatódik a K&H zöld lakáshitel és a K&H zöld autólízing bevezetésével, emellett szeptember a fenntarthatóság hónapja a K&H-nál

a digitális átalakulásnak köszönhetően az okoseszközös fizetési megoldásokkal lebonyolított tranzakciók értéke elérte a 18 milliárd forintot és 201 százalékkal nőtt éves szinten

K&H: rávilágítunk a fenntarthatóságra szeptemberben

A K&H az év mind a 365 napján egyre többet tesz a fenntarthatóságért, és mindennapi működése során kiemelten kezeli a fenntarthatóság ügyét, mind saját működésében, mind pedig segíti ügyfelei ezen irányú tevékenységét; a szeptember hónapot pedig kiemelten is ennek a  témának szenteli. Erre az időszakra módosítja logóját is, amelynek középpontjába a Föld bolygó kerül. Ügyfélpontjain és irodaépületein pedig egy hónapon át lekapcsolja a külső kivilágítást. De nem pusztán szimbólikus ügyekről van szó: a K&H Csoport tovább csökkenti ökológiai lábnyomát, és segíti ügyfeleit a fenntartható működésre való átállásban, részt vesz számos társadalmi kezdeményezésben, így például 555 fa ültetését támogatja.