miért jó digitálisan bankolni?

#bankoljotthon #bankoljdigitálisan

  • nyomon követheted a számlamozgásaidat, meglévő hiteleidet és befektetéseidet
  • indíthatsz azonnali átutalást belföldön forintban
  • bankkártyáid aktiválása, akár felfüggesztése és PIN-kódod lekérdezése is csak pár kattintás
  • a csekkek befizetéséhez sem kell kimozdulnod
A bankolás most egyszerűbb, mint bármikor – mindent elintézhetsz otthonról, digitálisan!
ebben a
  • K&H Bank internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásai [K&H e-bank és K&H mobilbank], és a
  • K&H Bank telefonos banki szolgáltatása [K&H TeleCenter]
is segítségedre vannak!

miben segítenek a K&H mobilbank szolgáltatásai?

Könnyedén, egyszerűen, bárhonnan intézheted a pénzügyeidet.

  • kézenfekvő megoldás, ha elektronikus átutalást indítanál belföldön forintban
  • nyomon követheted a számlamozgásaidat, meglévő hiteleidet és befektetéseidet is anélkül, hogy kimozdulnál a lakásból – és még a gép elé sem kell leülnöd! [számlavezetés]
  • a betéti- és hitelkártyák aktiválása, limitmódosítása, de akár felfüggesztése vagy letiltása is néhány kattintással megoldható, és PIN-kódodat is könnyedén lekérdezheted 
  • helyi és helyközi közösségi közlekedési jegyeket és bérleteket is vásárolhatsz, mindössze néhány kattintással, a K&H+ segítségével
  • az alkalmazás segítségével már kötelező-, utas- és lakásbiztosítás kötése is lehetséges a mobilodon
  • a K&H mobilbank legújabb szolgáltatásainak listáját itt megtekintheted!

Még nem rendelkezel mobilbanki hozzáféréssel? Kattints és visszahívunk vagy hívd a K&H TeleCentert a +36 1/20/30/70 335 3355 számon.

mielőtt nekikezdesz, nézd meg a videókat!

K&H mobilbank – elektronikus utalás

*Biometrikus azonosító: olyan biológiai jegy, amely minden ember esetén más, egyedi, és alkalmas arra, hogy megfelelő eszközök könnyedén azonosítsák. Példák: ujjlenyomat (TouchID), az írisz mintázata, arckép (FaceID), vagy a hangfelismerés.

elérhető funkciók

  • számlaadatok
  • számlatörténet
  • átutalás belföldön forintban
  • pénzügyi megbízások
  • mobilfeltöltés
  • betéti-, vagy hitelkártya szolgáltatás, limitmódosítás
  • általános beállítások
További kérdésed van? Kattints ide!

miben segítenek a K&H e-bank szolgáltatásai?

Számítógépről, kényelmesen intézheted napi pénzügyeidet!

  • indíthatsz elektronikus átutalást belföldön forintban, ami 10 millió forint összeghatárig néhány másodpercen belül teljesül – küldhetsz pénzt a családtagjaidnak is. Ehhez nem is kell ismerned a másik fél számlaszámát, elegendő a mobiltelefonszáma, vagy email címe, ha azt előre regisztrálta
  • a csekkek befizetéséhez sem kell kimozdulnod, megadhatsz egy beszedést, ebben külön funkció segít
  • a számlatörténet menüpontban folyamatosan nyomon követheted a költéseidet
  • a betéti- és hitelkártyák aktiválása, limitmódosítása, de akár felfüggesztése vagy letiltása is néhány kattintással megoldható, és PIN-kódodat is könnyedén lekérdezheted

Még nem rendelkezel e-bank hozzáféréssel? Kattints és visszahívunk, vagy hívd a K&H TeleCentert a +36 1/20/30/70 335 3355 számon.

e-bank belépésdemo

mielőtt nekikezdesz, nézd meg a videókat!

K&H e-bank – elektronikus utalás

*Biometrikus azonosító: olyan biológiai jegy, amely minden ember esetén más, egyedi, és alkalmas arra, hogy megfelelő eszközök könnyedén azonosítsák. Példák: ujjlenyomat (TouchID), az írisz mintázata, arckép (FaceID), vagy a hangfelismerés.

elérhető funkciók

  • átutalások
    • átutalás belföldön forintban
    • csekkbefizetés
    • átutalás egyéb devizában
    • rendszeres átutalás
  • csoportos beszedés
  • mobilfeltöltés
  • betéti-,vagy hitelkártyaszolgáltatás, limitmódosítás
  • számlatörténet
  • számlaadatok
  • számlakivonatok, értesítők
  • betétek, megtakarítások
  • befektetések
  • hitelek
  • biztosítások
További kérdésed van? Kattints ide!

miben segítenek a K&H TeleCenter kollégái?

Telefonos bankárunk segít, ha elakadnál az internetbanki, vagy mobilalkalmazási szolgáltatásaink használatával, de hívhatod a K&H TeleCentert betéti-, vagy hitelkártya, illetve számlavezetési szolgáltatásainkkal kapcsolatban is.

K&H TeleCenter elérhetőségei

Telefonos banki szolgáltatásunk elérhető a hét minden napján 7 és 22 óra között a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon.

K&H TeleCenter szolgáltatásai

  • kártyatiltás
  • betéti-, és hitelkártyaszolgáltatással, számlavezetéssel kapcsolatos ügyintézés
  • internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásokkal kapcsolatos segítségkérés
  • biztosításokkal kapcsolatos ügyintézés
  • számlanyitással kapcsolatosan indíthatod kérelmedet a kh.hu-n
  • személyi kölcsön igényléssel kapcsolatban érdeklődj itt
  • lakáshitelkalkulátorunkat itt találod
További kérdésed van? Kattints ide!

milyen lehetőségeid vannak a készpénzmentes fizetésre?

Ma már számos megoldás létezik, ha kerülnéd a készpénz használatát!

  • ha nem szeretnél kimozdulni otthonról, online vásárlásaidért fizethetsz betéti-, vagy hitelkártyával a neten, legyen szó ételrendelésről, ruhavásárlásról, vagy elektronikai cikkek rendeléséről, így semmi nem akadályoz meg abban, hogy hódolhass a hobbidnak
  • a betéti-, vagy hitelkártyával történő fizetés megoldható egy érintéssel, de akár a mobiloddal is
  • ha online vásárlásaid rendezéséhez elektronikus átutalást indítanál belföldön forintban, az az év minden napján, a nap 24 órájában 10 millió forint összeghatárig néhány másodpercen belül teljesül

nézd meg a videót!

*Biometrikus azonosító: olyan biológiai jegy, amely minden ember esetén más, egyedi, és alkalmas arra, hogy megfelelő eszközök könnyedén azonosítsák. Példák: ujjlenyomat (TouchID), az írisz mintázata, arckép (FaceID), vagy a hangfelismerés.

online fizetés

  • biztonságos online betéti- vagy hitelkártyával történő vásárláshoz állítsd be az Internetes biztonsági kód szolgáltatást (3D Secure Code)
  • ehhez a tranzakciótípushoz külön, virtuális vásárlási limit tartozik, amit testreszabhatsz internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásaink,  azaz a K&H e-bank, vagy K&H mobilbank segítségével a bankkártyák/limitmódosítás menüpontban
  • további részletekért kattints ide

használd a mobilod fizetésre

  • internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásaink [Google Pay és K&H Apple Pay] segítségével könnyen, gördülékenyen vásárolhatsz betéti-, vagy hitelkártyáddal belföldön forintban a mobiloddal
  • A Google Pay használatához nem kell más,
    • csak a K&H mobilbank alkalmazás
    • NFC-s telefon, legalább Android 5 operációs rendszerrel
    • betéti- vagy hitelkártya szolgáltatás [K&H Maestro vagy K&H Mastercard bankkártya]
  • A Google Pay szolgáltatással kapcsolatos további részletekért kattints ide
  • Az Apple Pay szolgáltatás részleteiért kattints ide

vásárlás egy érintéssel

  • minden K&H betéti-és hitelkártya szolgáltatás alkalmas az érintéses fizetésre, amihez 15 000 forintos értékhatárig már a PIN kódodra sincs szükséged, így betéti- vagy hitelkártyával történő belföldi vásárlásaidhoz elég csak a terminálhoz tartani a kártyádat.

azonnali átutalás és másodlagos azonosító

  • Azonnali átutalás funkció segítéségével az elektronikus utalások indítása és fogadása, vagy saját számlák közötti forint összegek átvezetése az év minden napján, néhány másodpercen belül, banki nyitva tartási időn kívül is teljesül, akár hétvégén, vagy éjszaka is.
  • Ráadásul a címzett mobiltelefonszáma, e-mail címe és adószáma is megadható azonosítóként, amennyiben az korábban a banknál regisztrálásra került, így már számlaszámra sincs szükség a megbízáshoz.
  • Neked is érdemes megadnod a másodlagos azonosítód, hogy más is tudjon a Te számodra ilyen egyszerűen pénzt küldeni.
  • Könnyen és díjmentesen regisztrálhatsz azonosítót internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkon, a K&H e-bank felületen a “beállítások/számlabeállítások” menüpont alatt; mobilbank alkalmazásban a “számlaadatok/számlabeállítások/másodlagos számlaazonosító” menüben.

Kate, a te digitális asszisztensed

A K&H mobilbankból bármikor elérheted, segítségével hangvezérelt vagy chates formában is intézheted mindennapi pénzügyeidet.

miben tud segíteni neked Kate?

Jelenleg bankkártyával és biztosításokkal kapcsolatos témákban tud Neked elsősorban segíteni.   

Bankkártyához kapcsolódóan: 

  • aktiválhatod a kártyádat
  • megnézheted a PIN-kódodat 
  • módosíthatod a kártyalimitedet
  • internetes fizetési jelszót és mobiltelefonszámot állíthatsz be
  • felfüggesztheted a kártyádat, majd feloldhatod a felfüggesztést
  • letilthatod a bankkártyádat és pótkártyát is rendelhetsz a letiltás után

Biztosításokkal kapcsolatban: Kate segítségedre lehet biztosítás kötések során és az azokkal kapcsolatos ügyintézésben is.

Kérd Kate-t, ha biztosítást kötnél: 

  • otthonodra, 
  • utazásodra,
  • járművedre 

Igényelj zöldkártyát, jelentsd be károdat vagy fizesd be biztosításod díját Kate segítségével, aki szükség esetén megmutatja a biztosító elérhetőségeit is.

A termék részletes leírását és feltételeit a vonatkozó ügyfélszerződés, Általános szerződési feltételek a devizabelföldi és devizakülföldi természetes személyek részére nyújtott bankszámla, betétszámla és lekötött betét termékekre, a Bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az Üzletszabályzat, Hirdetmény természetes személyek bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire valamint pénztári tranzakcióira vonatkozóan, a Betéti bankkártya hirdetmény természetes személyek részére, valamint a hitelkártya hirdetmény természetes személyek részére tartalmazzák.