K&H mobiltárca

fizess mobiloddal könnyen és gördülékenyen akár egy érintéssel

  • most okostelefont nyerhetsz
  • 2017. december 31-ig vásárlásaid 2%-át jóváírjuk
  • kényelmes, gyors, biztonságos fizetés
töltsd le a K&H mobilbankot és használd már ma a mobiltárcád!

lapozz bele lapozz bele

Szeretnél Te is a mobiloddal fizetni, de nincs még számlád és kártyád nálunk? igényelj online!

készen állsz? 4 egyszerű lépés az egész készen állsz? 4 egyszerű lépés az egész

1. töltsd le a K&H mobilbankot NFC képes Androidos telefonodra
2. lépj be a mobiltárca funkciójába és aktiváld (digitalizáld) a bankkártyádat, amit a fizetésnél használni szeretnél
3. a következő fizetésnél "ébreszd fel" a telefonod (nem kell feloldani a képernyőzárat)
4. majd érintsd oda a POS terminálhoz a pénztárnál és már kész is az 5000 forint alatti fizetés

leggyakoribb kérdések és válaszok leggyakoribb kérdések és válaszok

milyen technikai feltételei vannak a mobilfizetés funkció igénybevételének?

Alapfeltételek, hogy a Kártyabirtokos

  • saját jogon rendelkezzen K&H mobilbank alkalmazással (mivel a mobilfizetés a mobiltárcában érhető el, ami a K&H mobilbank része)
  • mobilkészülékén legalább 4.4 verzió számú Android operációs rendszer fusson
  • mobilkészüléke rendelkezzen NFC (Near Field Communication) kommunikációs képességgel

IOS operációs rendszerrel működő mobilkészüléken (pl. iPhone) is működik a mobilfizetés?

Nem sajnos, a mobilfizetés csak Android operációs rendszert futtató mobilkészüléken használható.

milyen szolgáltatások érhetőek el a mobiltárcában?

A mobiltárcában első elemként csak mobilfizetés szolgáltatás érhető el. 

A mobilfizetéshez kapcsolódó kizárólag internet kapcsolat igénybevétele mellett elérhető funkciók:

  • fizikai bankkártya digitalizálása
  • biztonsági beállítások módosítása, úgy, mint gyorsfizetés engedélyezése/tiltása, tárca PIN kód módosítása

A mobilfizetéshez kapcsolódó internet kapcsolat igénybe vétele nélkül is elérhető funkciók:

  • fizetés digitális bankkártyával fizikai POS termináloknál a mobilkészülék segítségével
  • tranzakció történet: az adott mobilkészülékkel kezdeményezett tranzakciók listázása
  • alapértelmezett bankkártya kiválasztása (beállítás gyorsfizetéshez)
  • digitális bankkártya törlése
  • fizetési lehetőség feltöltése

honnan tölthető le a K&H mobilbank alkalmazás?

A mobilbank alkalmazás letölthető a Google Play alkalmazásból.

ki jogosult a bankkártyák digitalizálására?

A Kártyabirtokos saját maga jogosult élő státuszú lakossági és/vagy üzleti bankkártyája digitalizálására. A digitalizáláshoz nem szükséges a Számlatulajdonos hozzájárulása.

társkártyát lehet digitalizálni?

A társ-kártyabirtokos saját maga jogosult élő státuszú lakossági és/vagy üzleti bankkártyája digitalizálására, a Számlatulajdonos nem tudja a társ-kártyabirtokos kártyáját digitalizálni.

 

milyen típusú kártyák választhatók ki digitalizálásra a mobiltárcában ?

Minden a K&H Bank által kibocsátott Maestro vagy Mastercard típusú lakossági és üzleti betéti vagy hitelkártya digitalizálható függetlenül attól, hogy érintőkártya vagy sem és függetlenül attól, hogy a digitalizálni kívánt fizikai kártya milyen számlához kapcsolódik. Digitalizálni csak olyan fizikai kártyát lehet, amely már aktiválásra került. A digitalizálható kártyatípusok az alábbiak:

  • K&H Mastercard betéti érintőkártya
  • K&H Mastercard énkártya
  • K&H Maestro betéti érintőkártya
  • K&H Maestro énkártya
  • K&H trambulin Maestro betéti bankkártya
  • K&H Mastercard érintő hitelkártya
  • K&H World Mastercard hitelkártya és érintő hitelkártya
  • K&H vállalkozói Maestro üzleti bankkártya
  • K&H Mastercard üzleti bankkártya
  • K&H Mastercard üzleti hitelkártya

mit kell tennem, ha az alkalmazás újraaktiválása vagy a kártyák törlése után sem jelennek meg a kártyáim a digitalizálható kártyák listájában?

Javasolt legalább 5 percet várakozni és újra próbálkozni.

nem sikerült a kártyáim digitalizálása, mi lehet az oka?

Gyenge vagy hot-spot jellegű wifi hálózatokon előfordulhat, hogy nem sikerül a digitalizáció. Ilyenkor célszerű adatkapcsolatra váltani és megvárni, míg erősebb wifi jel közelébe kerül. 

miért nem látok minden bankkártyát a digitalizálható kártya listában, amit mobilbankon igen?

A mobiltárcába kizárólag azok a bankkártyák kerülnek bele, melyek a Kártyabirtokos nevére szólnak. Ha a számlához tartozik még olyan kártya, ami nem az adott Kártyabirtokos felhasználóé, úgy az kizárólag abban a mobiltárcában jelenik meg, amelyiknek az adott Kártyabirtokos a felhasználója.

milyen költségei vannak a digitalizálásnak?

A digitalizálás, illetve a digitális bankkártyával végrehajtható valamennyi művelet díjmentes.

kell aktiválni a digitális bankkártyámat, és ha igen hogyan?

A digitális kártyákat nem kell külön aktiválni, viszont digitalizálni csak olyan kártyát lehet, amelyhez tartozóan a fizikai bankkártya már aktiválásra került.

 

mit jelent a mobilfizetés?

A mobilfizetés során a Kártyabirtokos a digitális bankkártyájával fizikai POS terminálon bankkártyás vásárlást kezdeményez.

A mobilfizetésnek két formában lehetséges:

  • K&H mobilbank alkalmazás indításával (ún. Elő-engedélyezett mobilfizetés)
  • K&H mobilbank alkalmazás indítása nélkül (ún. Gyorsfizetéses mobilfizetés)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a digitális kártyámmal tudok-e fizetni az interneten?

A digitális kártyával kizárólag fizikai POS terminálon lehet vásárlást kezdeményezni.

mit jelent az alapértelmezett bankkártya?

A kártyabirtokos mobiltárcában elérhető bankkártyái közül az, melyet gyorsfizetés művelethez jelölt meg. Alapbeállításként az elsőként digitalizált bankkártya, amely később bármikor módosítható a mobiltárcában a Kártyabirtokos által.

hogyan tudom módosítani az alapértelmezett kártyámat?

A gyorsfizetéshez használt alapértelmezett kártyát a bankkártya képe melletti három pont gomb segítségével vagy a kártya részletes adatai képernyőn lehet kiválasztani a „beállítás gyorsfizetéshez” gombot. Ezzel választható ki az újabb alapértelmezett kártya.

hol tudom kikapcsolni a gyorsfizetést, hogy csak PIN köteles tranzakciók legyenek végrehajthatóak a telefonommal?

A mobiltárca biztonsági beállítások menüpontjában kapcsolható ki a gyorsfizetési funkció. 

mire való a tárca PIN?

A tárca PIN a K&H mobiltárcába való belépéshez illetve ezen belül a mobilfizetés jóváhagyásához szükséges numerikus azonosító kód, melyet a K&H mobiltárca felhasználó Kártyabirtokos az első bankkártya digitalizálása során ad meg. A tárca PIN egy tetszőlegesen választott min. 4, de max. 8 jegyű számsor. A tárca PIN bármikor szabadon megváltoztatható és az adott mobileszközhöz kapcsolódó valamennyi digitális bankkártyára vonatkozik. A tárca PIN kód mobileszközönként eltérő lehet.

hogyan tudom megváltoztatni a tárca PIN-emet?

A mobiltárca biztonsági beállítások menüpontjában van lehetőség a tárca PIN kód cseréjére.

mire való a tárca PIN?

A tárca PIN a K&H mobiltárcába való belépéshez illetve ezen belül a mobilfizetés jóváhagyásához szükséges numerikus azonosító kód, melyet a K&H mobiltárca felhasználó Kártyabirtokos az első bankkártya digitalizálása során ad meg. A tárca PIN egy tetszőlegesen választott min. 4, de max. 8 jegyű számsor. A tárca PIN bármikor szabadon megváltoztatható és az adott mobileszközhöz kapcsolódó valamennyi digitális bankkártyára vonatkozik. A tárca PIN kód mobileszközönként eltérő lehet.

mit kell tennem, ha a digitális bankkártyámmal szeretnék fizetni?

A.) Elő-engedélyezett mobilfizetés esetén:

 Fel kell oldani a mobilkészüléket, majd be kell lépni a mobiltárcába.

2. A fizetési művelet során használni kívánt bankkártya kiválasztása érdekében az adott kártya képe mellett lévő antenna jelet meg kell érinteni. 

3. A fizetési művelet jóváhagyása érdekében a megjelenő képernyőn meg kell adni az aktuális mobiltárca PIN-t és meg kell érinteni az antenna jellel ellátott fizetés gombot  meg kell érinteni, majd 60 másodpercen belül a mobilkészüléket a POS terminálhoz kell érinteni. 

4. Amennyiben a digitális bankkártya és a POS terminál kommunikációja sikeres, úgy a képernyőn megjelenik egy zöld pipa.

5. Ezt követően a POS terminál bizonylatot nyomtat.

B.) Gyorsfizetéses mobilfizetés esetén

1. Fel kell oldani a mobilkészüléket, majd a mobilkészüléket a POS terminálhoz kell érintetni. Ebben az esetben a POS terminálon kezdeményezett fizetési művelet kelti életre a mobiltárca alkalmazást.

2. A fizetési művelet jóváhagyása érdekében 

2/a. amennyiben a tranzakció 5000 Ft alatti, úgy nem szükséges tárca PIN megadás

2/b. amennyiben a tranzakció eléri az 5000 Ft-ot, úgy meg kell adni az aktuális mobiltárca PIN-t, és meg kell érinteni az antenna jellel ellátott fizetés gombot  meg, majd 60 másodpercen belül a mobilkészüléket ismételten a POS terminálhoz kell érinteni. 

3. Amennyiben a digitális bankkártya és a POS terminál kommunikációja sikeres, úgy a képernyőn megjelenik egy zöld pipa.

4. Ezt követően a POS terminál bizonylatot nyomtat.

Esetenként előfordulhat, hogy a fizetési művelet végrehajtása során nem tárca PIN, hanem a kártyához tartozó PIN megadása szükséges.

mit tegyek, ha gyorsfizetéskor push üzenetben kapok értesítést a PIN megadási kötelezettségről, nem jön fel magától az ablak!

Android 6-os vagy afölötti operációs rendszernél ez előfordulhat. Ilyenkor nincs engedélyezve a K&H mobilbank alkalmazásnak, hogy bizonyos képernyőket felugorva eltakarjon. Ilyenkor a telefon beállításai között, meg kell keresni a speciális alkalmazás engedélyeket és engedélyezni kell, hogy más alkalmazásokat a mobilbank eltakarhasson/ rajzolhasson rájuk (a beállítás pontos elnevezése telefon típusonként változik)

mit tegyek, ha a telefonom nem reagál a POS terminálra és nem tudok fizetni?

  • ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva az NFC a telefonon. Ha nincs, akkor a terminál nem tud kapcsolatot létesíteni a készlékkel

  • ellenőrizze, hogy van-e kártya digitalizálva a mobileszközön

  • ha a beállítások rendben vannak, próbálja meg a telefont máshogy érinteni a terminálhoz. Minden telefonban máshol található az NFC chip, de mindig a mobilkészülék hátát kell érinteni, azonban az készülékfüggő, hogy alul, középen vagy fent kell a terminálhoz tartani

elfogytak a fizetési lehetőségek, hibaüzenetet jelenik meg a telefonom és nem sikerül a tranzakció

  • ellenőrizni kell, hogy van-e internet kapcsolat a készüléken.

  • 2. majd be kell lépni a mobilbankba és megérinteni a „fizetési lehetőségek feltöltése” gombot. (a kártya képe mellet található három pötty ikonra nyomva jelenik meg ez a lehetőség)

további kérdésed van? visszahívást kérek

kapcsolódó dokumentum

ismerőseidnek is hasznos lenne? oszd meg velük is! ismerőseidnek is hasznos lenne? oszd meg velük is!

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. Az Akció 2017. november 15-étől 2017. december 31. napjáig tart. Az Akció pontos feltételeiről és részleteiről érdeklődjön bankfiókjainkban vagy a www.kh.hu internetes oldalon. Az akció meghosszabbításának és a kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja.
A termékek részletes leírását és feltételeit a vonatkozó szerződés, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra, valamint a Bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az aktuális Hirdetmény, az Akció részleteit a „K&H mobiltárca akció 2017” részvételi feltételei tartalmazzák, amelyek megtekinthetőek a bankfiókokban és a kh.hu internetes oldalon.