frissülő információk a koronavírus kapcsán

  • megváltozott ügyfélfogadás bankfiókjainkan, biztosítói ügyfélszolgálatainkon
  • használja elektronikus banki és biztosítói csatornáinkat

Az utóbbi hetekben sok minden megváltozott mindannyiunk életében. A K&H életében egy dolog azonban változatlan, számunkra kiemelten fontos, hogy mindenkor ügyfeleink segítségére lehessünk pénzügyeik intézésében.

A bankolás most egyszerűbb, mint bármikor! A napi pénzügyekkel kapcsolatban számos szolgáltatásunk otthonról is kényelmesen igénybe vehető.

  • használja  internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásainkat [K&H e-bank és K&H mobilbank]
  • ha segítségre vagy további tájékoztatásra lenne szüksége, telefonos banki szolgáltatásunk [K&H Telecenter] rendelkezésére áll a hét minden napján 7 és 22 óra között a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon.

Ügyfeleink védelme elsődleges szempont, így kérjük, amennyiben a személyes, bankfióki ügyintézést választaná,

  • érkezzen előre foglalt időpontra, hogy elkerülje a hosszú várakozási időt. Ezáltal a több személy általi, zárt helységben való tartózkodást tudjuk korlátozni a koronavírus elleni védekezés okán.
  • tartsa meg a másfél méteres fizikai távolságot másoktól a bankfiók területén és azon kívül is.

időpontot foglalok

fizetési moratóriummal kapcsolatos tájékoztató további részletek

főbb tudnivalók főbb tudnivalók

rendkívüli szerződési feltételek veszélyhelyzet idejére

Felhívjuk kedves ügyfeleink figyelmét, hogy a veszélyhelyzet idején a hatályos általános szerződési feltételekben foglalt rendelkezéseket időlegesen újonnan alkalmazott, vagy új szerződési feltételek egészítik ki. Egyes estekben az új feltételek ügyfeleink védelme érdekében eltérnek a korábbi szerződési feltételektől. A rendkívüli szerződési feltételek az üzletmenet folytonosságát szolgálják, és elősegítik a személyes kontaktussal járó ügyintézés kerülését, valamint a bankfióki látogatások számának és szükségességének csökkentését.

További részletekért kérjük tekintse meg rendkívüli szerződési feltételeinket.

további információk

fizetési moratórium

A  Kormány 47/2020. (III. 18.) Korm. rendelete és 62/2020. (III. 24.) Korm. rendelete alapján fizetési haladék (fizetési moratórium) lép életbe, azaz az adós a szerződésből eredő tőke-, kamat-, illetve díjfizetési kötelezettsége teljesítésére fizetési haladékot kap.

Amennyiben nem kíván részt venni a moratóriumban, az külön kell kérnie a bankunktól.

további részletek

bankfióki nyitvatartás

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy bankfiókjaink változatlan nyitva tartással várják ügyfeleinket.

Ügyfeleink védelme elsődleges szempont, így kérjük, amennyiben a személyes, bankfióki ügyintézését választaná,

  • érkezzen előre foglalt időpontra, hogy elkerülje a hosszú várakozási időt. Ezáltal a több személy általi, zárt helységben való tartózkodást tudjuk korlátozni a koronavírus elleni védekezés okán.
  • tartsa meg a másfél méteres fizikai távolságot másoktól a bankfiók területén és azon kívül is.

Esetleges kérdéseikkel természetesen továbbra is fordulhatnak a K&H TeleCenter kollégáihoz, a  +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon.

Az Önhöz legközelebbeső bankfiók aktuális nyitva tartását az alábbi linken tudja ellenőrizni:

fiókkereső

akár otthonról is kényelmesen intézhető pénzügyek

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy napi pénzügyeikkel kapcsolatban számos szolgáltatásunkat otthonról is kényelmesen igénybe vehetik, így csökkenthetik az ügyintézéssel járó személyes kontaktusok számát.

  • számlavezetési szolgáltatás igénybe vétele érdekében [lakossági bankszámlák] látogassanak el a számlavezetés oldalra
  • vállalkozói számlaigénylést a vállalkozói számlanyitás online kezdeményezése oldalról tudnak indítani
  • hiteligényléshez kapcsolódó kérdésekben az alábbi gombra kattintva tudnak kollégáinktól visszahívást kérni.

visszahívást kérek

elektronikus banki megoldások

internetbanki- és mobilalkalmazási szolgáltatás
betéti-és hitelkártya szolgáltatás
átutalás belföldön forintban
készpénzfelvétel és - befizetés belföldön

Kérjük ügyfeleinket, hogy a kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel elsősorban a K&H Bank elektronikus csatornáit, a K&H e-bankot, K&H mobilbankot, valamint be- és kifizetésre alkalmas ATM berendezéseinket vegyék igénybe mindennapi pénzügyeik intézésére.

Javasoljuk továbbá, hogy bankjegyek és érmék helyett is az elektronikus fizetési megoldásokat használják: a bankkártyával, K&H mobiltárcával, esetleg a néhány másodperc alatt teljesülő azonnali átutalással történő fizetést.

további részletek

érintéses kártyás fizetés

betéti- és hitelkártya szolgáltatás,
betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön

A járványügyi helyzetre való tekintettel a kormány rendeletében kötelezte a bankokat és a kártyatársaságokat, hogy legkésőbb 2020. április 15-ig az érintéses fizetéssel történő kártyás vásárlások esetében a PIN kód kötelező használatára vonatkozó jelenlegi 5 ezer forintos értékhatárt emeljék meg 15 ezer forintra. A beállítás a K&H Bank ügyfelei részére 2020. április 1-jén megtörtént, azaz a továbbiakban érintéses kártyás fizetés esetén 15 ezer forintig nem lesz szükség PIN kód megadására a POS terminálon, ezáltal a fizetés gyors, és csak egy érintés a kártyával!

pozitív változás biztosítási termékek esetében a koronavírus - járvány miatt bekövetkező eseményekre

A koronavírus-járvány miatt bekövetkező eseményekre a K&H Biztosító - a szerződési feltételektől pozitívan eltérve – téríteni fog. A döntés vonatkozik az összes egyéni kockázati életbiztosításra, a hitelhez kapcsolt életbiztosításra, valamint a számlához kötött életbiztosításra is. A biztosítások kártérítést nyújtanak – vagyis a fedezetek kiterjednek – többek között a halálesetre, kórházi napi térítésre, keresőképtelenségre, munkanélküliségre. Ezzel a döntéssel társaságunk a várható negatív gazdasági események, például az esetleges elbocsátások okozta kedvezőtlen hatásokat igyekszik enyhíteni. Így a koronavírus-betegséghez kötődő események, például haláleset, a munkahely elvesztése esetén a hitelt kifizeti, vagy a hiteltörlesztést is átvállalhatja, vagy a munkából történő hosszabb kiesésre is fizetünk, pedig a koronavírus okozta betegség alapesetben nem számít káreseménynek.

további részletek

biztosítói ügyfélszolgálat nyitvatartás

Budapesti ügyfélszolgálati irodánkban változatlan nyitva tartással várjuk ügyfeleinket, de kérjük, hogy csak valóban indokolt esetben keressék fel személyesen ügyintézőinket. Esetleges kérdéseiket a biztosito@kh.hu címre várjuk.

Nyitvatartási idő:

  • hétfő: 8.00–17.00
  • kedd: 8.00–16.30
  • szerda: 8.00–17.00
  • csütörtök: 8.00–16.30
  • péntek: 8.00–15.00
  • szombat–vasárnap: zárva

Az önhöz legközelebbeső bankfiók aktuális nyitva tartását az alábbi linken tudja ellenőrizni, kérjük, a keresősáv melletti legördülőből válassza ki a biztosítási ügyintézés menüpontot.

fiókkereső

biztosítási ügyfélportál

Folyamatosan figyelemmel kísérjük a jelenlegi egészségügyi helyzetet annak érdekében, hogy mielőbb reagálni tudjunk a kormány és az egészségügyi hatóságok intézkedéseire. Emiatt szeretnénk felhívni figyelmét arra, hogy a mindennapi, biztosítással kapcsolatos ügyeit otthonából, online is intézheti elektronikus ügyfélportálunkon keresztül.

Az ügyfélportálunkon az alábbi ügyek online intézésére van lehetősége:

regisztrálok a portálra!

számlavezetési kedvezmény a járvány ideje alatt

A K&H Bank a vonatkozó hirdetményben foglaltak szerint lehetőséget biztosít a számlavezetési szolgáltatásai [K&H prémium vagy K&H okos plusz számlacsomagok] esetében a havi számlavezetési díj felezésére vagy nullázására. 2020 április és július között azonban automatikusan teljesítettnek tekintjük a számlacsomag kedvezmény feltételeit, így a havi számlavezetési díjat felére vagy nullára csökkentjük, ha:

  • 2020. január 1 előtt nyitott számlák esetén: legalább 4 alkalommal teljesült a felező vagy nullázó kedvezmény feltétele 2019. augusztus 31 és 2020. február 29 közötti időszakban
  • 2020. január 1 után nyitott számlák esetén: legalább 1 alkalommal teljesült a felező vagy nullázó kedvezmény feltétele a számlanyitás óta

A könnyítés az érintetteknek automatikusan jár, de utólag kerül jóváírásra. További részletek elérhetőek a kedvezményről szóló hirdetményben.

további részletek

K&H SZÉP Kártya havi díjterhelés felfüggesztése

A K&H Bank a 91/2020. (IV.5) Kormányrendeletnek megfelelően 2020. április 6-tól felfüggeszti a lejárt vagy a későbbiekben lejáró K&H SZÉP Kártya egyenlegek 3 százalékos havi díj terhelését a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig. Ennek megfelelően a 2017-ben, valamint a 2018-ban feltöltött egyenlegekre havi díjat a Bank jelenleg nem számít fel.

további részletek

Változás a PIN kódok és bankkártyák kiküldésében 2020. május 22-tól

betéti-és hitelkártya szolgáltatás
betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön
telefonos banki szolgáltatás [K&H TeleCenter]
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H e-bank]
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H mobilbank]
limitmódosítás
készpénzfelvétel belföldön

  • Ha új kártyát igényeltél
    • amennyiben az igénylés bankfiókban, vagy TeleCenteren keresztül történt a PIN kódodat postázzuk az értesítési címedre
    • amennyiben az igénylés K&H e-bankon keresztül történt, akkor a PIN kódot bankfiókban tudod átvenni!
  • Ha tiltott kártyád pótlását várod, akkor PIN kódodat postázzuk értesítési címedre!
  • Ha lejárt a bankkártyád, és újat kaptál, akkor a korábbi PIN kóddal tudod majd használni az új kártyát

Az új és a tiltott kártyák pótlásaként kibocsátott kártyák napi limitjeit a biztonságod érdekében 1 Ft-ra állítottuk. A napi limitek a kártyák aktiválásával automatikusan beállításra kerülnek, amennyiben az aktiválás K&H e-bankban, K&H TeleCenteren keresztül vagy K&H bankfiókban történik.
Az ATM-en keresztüli kártya aktiválás esetén a napi bankkártya használati limitek beállításáról külön kell gondoskodnod.

bankkártya aktiválása

Az új bankkártyát aktiválni kell az első használat előtt az alábbi módok valamelyikén:

  • K&H e-bankban, az interneten keresztül azonnal aktiválható a bankkártya (számlák, bankkártyák menüpont alatt)
  • K&H TeleCenteren keresztül
  • K&H bankfiókban
  • a PIN kód ismeretében a világ bármely, a bankkártya logójával ellátott készpénzkiadó automatánál, az első készpénzfelvétel belföldön vagy egyenleglekérdezés aktiválja a bankkártyáját
    • Figyelem! A  limit módosítására a K&H e-bankban, K&H mobilbankban, bankfiókjainkban, vagy K&H TeleCenteren keresztül  is van lehetőség!

További részletek

hogyan vannak nyitva a bankfiókok? Változott a nyitva tartás?

A K&H Bank bankfiókjai többnyire változatlan nyitva tartással várják ügyfeleinket, de kérjük, hogy csak valóban indokolt esetben keressék fel személyesen bankfiókjainkat. A Plázákban, bevásárlóközpontokban található bankfiókjaink szombatonként a veszélyhelyzet fennállásáig zárva tartanak, illetve a szerda, csütörtöki, hosszított nyitva tartások helyett jelenleg minden bankfiókunk egységesen, az alábbi nyitva tartással működik:

  • hétfő: 8:00–17:00
  • kedd: 8:00–16:00
  • szerda: 8:00–16:00
  • csütörtök: 8:00–16:00
  • péntek: 8:00–15:00

Az önhöz legközelebbeső bankfiók aktuális nyitva tartását az alábbi linken tudja ellenőrizni:

fiókkereső

kell-e időpontot foglalnom, mielőtt a fiókba megyek?

Igen, 2020 március 18 óta ügyfeleink csak időpontra érkezhetnek bankfiókjainkba. Az időpontfoglalásokat az érintett fióknál telefonon, vagy a https://www.kh.hu/idopontfoglalas oldalon keresztül jelezhetik.

minden szolgáltatás működik-e a bankfiókban?

Igen, a K&H Bank bankfiókjaiban továbbra is minden szolgáltatás elérhető, de kérjük ügyfeleinket, hogy csak  valóban indokolt esetben keressék fel személyesen bankfiókjainkat.