frissülő információk a koronavírus kapcsán
- kötelező maszkviselés minden bankfiókban
- előzetes időpontfoglalást javaslunk
- használja elektronikus banki és biztosítói csatornáinkat
főbb tudnivalók
rendkívüli szerződési feltételek veszélyhelyzet idejére
Felhívjuk kedves ügyfeleink figyelmét, hogy a veszélyhelyzet idején a hatályos általános szerződési feltételekben foglalt rendelkezéseket időlegesen újonnan alkalmazott, vagy új szerződési feltételek egészítik ki. Egyes estekben az új feltételek ügyfeleink védelme érdekében eltérnek a korábbi szerződési feltételektől. A rendkívüli szerződési feltételek az üzletmenet folytonosságát szolgálják, és elősegítik a személyes kontaktussal járó ügyintézés kerülését, valamint a bankfióki látogatások számának és szükségességének csökkentését.
További részletekért kérjük tekintse meg rendkívüli szerződési feltételeinket.
fizetési moratórium
A Kormány 47/2020. (III. 18.) Korm. rendelete és 62/2020. (III. 24.) Korm. rendelete alapján fizetési haladék (fizetési moratórium) lép életbe, azaz az adós a szerződésből eredő tőke-, kamat-, illetve díjfizetési kötelezettsége teljesítésére fizetési haladékot kap.
Amennyiben nem kíván részt venni a moratóriumban, az külön kell kérnie a bankunktól.
bankfióki nyitvatartás
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy bankfiókjaink változatlan nyitva tartással várják ügyfeleinket.
Ügyfeleink védelme elsődleges szempont, így kérjük, amennyiben a személyes, bankfióki ügyintézését választaná,
-
a vonatkozó Kormányrendelet alapján, viseljen maszkot a bankfióki ügyintézés teljes időtartama során, olyan módon, hogy az orrot és szájat is eltakarja! A szigorúbb maszkviselési szabályokat kollégáink is betartják, így óvva közösen egészségünket.
-
érkezzen előre foglalt időpontra, hogy elkerülje a hosszú várakozási időt. Ezáltal a több személy általi, zárt helységben való tartózkodást tudjuk korlátozni a koronavírus elleni védekezés okán.
-
tartsa meg a másfél méteres fizikai távolságot másoktól a bankfiók területén és azon kívül is.
Esetleges kérdéseikkel természetesen továbbra is fordulhatnak a K&H TeleCenter kollégáihoz, a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon.
Az Önhöz legközelebbeső bankfiók aktuális nyitva tartását az alábbi linken tudja ellenőrizni:
akár otthonról is kényelmesen intézhető pénzügyek
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy napi pénzügyeikkel kapcsolatban számos szolgáltatásunkat otthonról is kényelmesen igénybe vehetik, így csökkenthetik az ügyintézéssel járó személyes kontaktusok számát.
- számlavezetési szolgáltatás igénybe vétele érdekében [lakossági bankszámlák] látogassanak el a számlavezetés oldalra
- vállalkozói számlaigénylést a vállalkozói számlanyitás online kezdeményezése oldalról tudnak indítani
- hiteligényléshez kapcsolódó kérdésekben az alábbi gombra kattintva tudnak kollégáinktól visszahívást kérni.
elektronikus banki megoldások
internetbanki- és mobilalkalmazási szolgáltatás
betéti-és hitelkártya szolgáltatás
átutalás belföldön forintban
készpénzfelvétel és - befizetés belföldön
Kérjük ügyfeleinket, hogy a kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel elsősorban a K&H Bank elektronikus csatornáit, a K&H e-bankot, K&H mobilbankot, valamint be- és kifizetésre alkalmas ATM berendezéseinket vegyék igénybe mindennapi pénzügyeik intézésére.
Javasoljuk továbbá, hogy bankjegyek és érmék helyett is az elektronikus fizetési megoldásokat használják: a bankkártyával, K&H mobiltárcával, esetleg a néhány másodperc alatt teljesülő azonnali átutalással történő fizetést.
érintéses kártyás fizetés
betéti- és hitelkártya szolgáltatás,
betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön
biztosítói ügyfélszolgálat nyitvatartás
Budapesti ügyfélszolgálati irodánkban változatlan nyitva tartással várjuk ügyfeleinket, de kérjük, hogy csak valóban indokolt esetben keressék fel személyesen ügyintézőinket. Esetleges kérdéseiket a biztosito@kh.hu címre várjuk.
Nyitvatartási idő:
- hétfő: 8.00–17.00
- kedd: 8.00–16.30
- szerda: 8.00–17.00
- csütörtök: 8.00–16.30
- péntek: 8.00–15.00
- szombat–vasárnap: zárva
Az önhöz legközelebbeső bankfiók aktuális nyitva tartását az alábbi linken tudja ellenőrizni, kérjük, a keresősáv melletti legördülőből válassza ki a biztosítási ügyintézés menüpontot.
utasbiztosításra vonatkozó információk
Kérdései vannak utasbiztosítás kapcsán? Hol és mire érvényes a biztosítása a koronavírus alatt? További részletekért kattintson ide.
biztosítási ügyfélportál
Folyamatosan figyelemmel kísérjük a jelenlegi egészségügyi helyzetet annak érdekében, hogy mielőbb reagálni tudjunk a kormány és az egészségügyi hatóságok intézkedéseire. Emiatt szeretnénk felhívni figyelmét arra, hogy a mindennapi, biztosítással kapcsolatos ügyeit otthonából, online is intézheti elektronikus ügyfélportálunkon keresztül.
Az ügyfélportálunkon az alábbi ügyek online intézésére van lehetősége:
számlavezetési kedvezmény a járvány ideje alatt
A K&H Bank a vonatkozó hirdetményben foglaltak szerint lehetőséget biztosít a számlavezetési szolgáltatásai [K&H prémium vagy K&H okos plusz számlacsomagok] esetében a havi számlavezetési díj felezésére vagy nullázására. 2020 április és július között azonban automatikusan teljesítettnek tekintjük a számlacsomag kedvezmény feltételeit, így a havi számlavezetési díjat felére vagy nullára csökkentjük, ha:
- 2020. január 1 előtt nyitott számlák esetén: legalább 4 alkalommal teljesült a felező vagy nullázó kedvezmény feltétele 2019. augusztus 31 és 2020. február 29 közötti időszakban
- 2020. január 1 után nyitott számlák esetén: legalább 1 alkalommal teljesült a felező vagy nullázó kedvezmény feltétele a számlanyitás óta
A könnyítés az érintetteknek automatikusan jár, de utólag kerül jóváírásra. További részletek elérhetőek a kedvezményről szóló hirdetményben.
K&H SZÉP Kártya havi díjterhelés felfüggesztése
A K&H Bank a 91/2020. (IV.5) Kormányrendeletnek megfelelően 2020. április 6-tól felfüggeszti a lejárt vagy a későbbiekben lejáró K&H SZÉP Kártya egyenlegek 3 százalékos havi díj terhelését a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig. Ennek megfelelően a 2017-ben, valamint a 2018-ban feltöltött egyenlegekre havi díjat a Bank jelenleg nem számít fel.
Változás a PIN kódok és bankkártyák kiküldésében 2020. május 22-tól
betéti-és hitelkártya szolgáltatás
betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön
telefonos banki szolgáltatás [K&H TeleCenter]
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H e-bank]
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H mobilbank]
limitmódosítás
készpénzfelvétel belföldön
- Ha új kártyát igényeltél
- amennyiben az igénylés bankfiókban, vagy TeleCenteren keresztül történt a PIN kódodat postázzuk az értesítési címedre
- amennyiben az igénylés K&H e-bankon keresztül történt, akkor a PIN kódot bankfiókban tudod átvenni!
- Ha tiltott kártyád pótlását várod, akkor PIN kódodat postázzuk értesítési címedre!
- Ha lejárt a bankkártyád, és újat kaptál, akkor a korábbi PIN kóddal tudod majd használni az új kártyát
Az új és a tiltott kártyák pótlásaként kibocsátott kártyák napi limitjeit a biztonságod érdekében 1 Ft-ra állítottuk. A napi limitek a kártyák aktiválásával automatikusan beállításra kerülnek, amennyiben az aktiválás K&H e-bankban, K&H TeleCenteren keresztül vagy K&H bankfiókban történik.
Az ATM-en keresztüli kártya aktiválás esetén a napi bankkártya használati limitek beállításáról külön kell gondoskodnod.
bankkártya aktiválása
Az új bankkártyát aktiválni kell az első használat előtt az alábbi módok valamelyikén:
- K&H e-bankban, az interneten keresztül azonnal aktiválható a bankkártya (számlák, bankkártyák menüpont alatt)
- K&H TeleCenteren keresztül
- K&H bankfiókban
- a PIN kód ismeretében a világ bármely, a bankkártya logójával ellátott készpénzkiadó automatánál, az első készpénzfelvétel belföldön vagy egyenleglekérdezés aktiválja a bankkártyáját
- Figyelem! A limit módosítására a K&H e-bankban, K&H mobilbankban, bankfiókjainkban, vagy K&H TeleCenteren keresztül is van lehetőség!
hogyan vannak nyitva a bankfiókok? Változott a nyitva tartás?
A K&H Bank bankfiókjai többnyire változatlan nyitva tartással várják ügyfeleinket, de kérjük, hogy csak valóban indokolt esetben keressék fel személyesen bankfiókjainkat. A Plázákban, bevásárlóközpontokban található bankfiókjaink szombatonként a veszélyhelyzet fennállásáig zárva tartanak, illetve a szerda, csütörtöki, hosszított nyitva tartások helyett jelenleg minden bankfiókunk egységesen, az alábbi nyitva tartással működik:
- hétfő: 8:00–17:00
- kedd: 8:00–16:00
- szerda: 8:00–16:00
- csütörtök: 8:00–16:00
- péntek: 8:00–15:00
Az önhöz legközelebbeső bankfiók aktuális nyitva tartását az alábbi linken tudja ellenőrizni: