hívóazonosítás a biztonságodért
- ellenőrizd könnyen & gyorsan, hogy valóban a Bankkal beszélsz
- mobilbankodban és e-bankodban is elérhető
- kattints a push üzenetre
hogyan segít a hívóazonosító?
Amikor hívást fogadsz a K&H Bankból, e-bankod beérkezett üzenetei közt megjelenik a Bank valós idejű értesítése arról, hogy kollégánkkal beszélsz. Ezt az üzenetet mind e-bankodban, de akár mobilbankodban is megtekintheted, sőt később – ha kételyed merül fel – visszakeresheted.
Azon banki lakossági ügyfeleink, akik engedélyezték a push üzenetek küldését és van a telefonjukon Internet-hozzáférés, push üzenetben is értesítést kapnak, amelyre kattintva – a mobilbanki sikeres belépést követően – azonnal megtekinthetik a megerősítést.
Az e-posta, az e-bank és a mobilbankhoz kapcsolt push üzenetek – az e-maillel és az sms-sel ellentétben - olyan biztonságos csatornák, amelyek garantálják számodra, hogy az üzenetet valóban a Bank küldte, tehát ha a telefonhívás alatt ezt látod, akkor biztos lehetsz abban, hogy nem csalóval beszélsz.
A könnyebb kereshetőség érdekében a beérkezett üzenetek mappán belül létrehoztuk a „K&H banki hívások” menüpontot, ahol összegyűjtve könnyedén megtekintheted, hogy mikor hívott a Bank és kereshetsz is a hívások közt.



kérdések és válaszok a hívóazonosításról
kik vehetik igénybe a hívóazonosító szolgáltatást?
A K&H Bank lakossági ügyfelei.
jár-e fizetési kötelezettséggel a hívóazonosító szolgáltatás?
Nem, a szolgáltatás ingyenes, számunkra fontos a biztonságod.
hogyan kaphatod meg a push üzeneteket?
- engedélyezd a K&H mobilbank alkalmazás értesítéseit az alkalmazáson belül és a telefon beállításaiban
- biztosíts aktív internetkapcsolatot (WiFi vagy mobilinternet)
- mobilinternet használata esetén kapcsold be a VoLTE funkciót a telefon beállításaiban. (A VoLTE lehetővé teszi a hívás közbeni internethasználatot.)
- Két SIM kártya egyidejű használata esetén (dual SIM) a mobilinternetet azon a SIM-kártyán kapcsold be, amelyre a hívás is befut (az a telefonszám, amit hozzárendeltél mobilbankodhoz).
- a push üzenetekhez a legfrissebb mobilbanki verziót szükséges használnod - Android készülék esetén: 4.12.0 (8010), IOS készülék esetén: 4.12.0 (2.46). Frissítsd a hivatalos webáruházból a K&H mobilbank applikációját.
mit tegyél, ha nem kaptál hívóazonosítót?
Ha a Bank telefonszámát látod a kijelződön, vagy a Bank nevében hívnak, akkor a beszélgetés megkezdésével egyidőben kérj kis türelmet a hívó féltől, nyisd meg az e-bankodat, vagy a mobilbankodat és ellenőrizd, hogy kaptál-e hívóazonosító üzenetet. Amíg ezt nem ellenőrizted, ne adj ki semmiféle adatot.
A gyanúra okot adó jelekről, a vishing támadásokról és a telefonszám-hamisításról további hasznos tudnivalókat találsz a kh.hu/biztonsag-a-penzugyekben oldalon, ahol megismerkedhetsz a legújabb csalási trendekkel és a tájékozódhatsz a védekezésről.
Vértezd fel magad a kibercsalásokkal szemben, látogass el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)