K&H elektronikus vámfizetés

Gyorsabban és egyszerűbben intézheti a levámolt áruk kiadását, ha a K&H Banknál vezetett bankszámlájáról utalja a vámot! A vámhatóság által kiállított határozat kézhezvételét követően azonnal, akár a saját irodájából, a Bank elektronikus csatornáján keresztül kezdeményezheti a vámfizetést! A vámhatóság az átutalás menesztését követően néhány percen belül megkapja a banki igazolást, így a vámtételt kifizetettnek tekinti! A vám elektronikus utalásával időt és pénzt spórolhat meg, hiszen nem kell már személyesen befáradnia a bankfiókba a papír alapú igazolásért!


  • megbízható, zárt automatikus rendszer
  • díjmentes szolgáltatás
  • gyors és egyszerű

 

hogyan működik az elektronikus vámfizetés?



Az elektronikus vámeljárás során az érintett szereplők on-line üzenetek segítségével kommunikálnak.

Az Elektronikus Banki Üzenetkezelő (EBÜK) modul alkalmazásával :

 

  • a bank a vámátutalások teljesítéséről elektronikus üzenetet küld a VPOP felé
  • a fizetés teljesítéséről szóló üzenet bekerül a VPOP rendszerébe, így a határozatszám alapján az áru felszabadításra kerül
  • az elektronikus közlés megvalósítását követően az áru kiadásáról – pénzügyőri beavatkozás nélkül – értesítésre kerül a VPOP e-vám szolgáltatásában résztvevő ügyfél

 

 

 

 

kinek ajánljuk?

 

 

  • aki, külkereskedelmi tevékenysége miatt vám, adó és egyéb díjak megfizetésére kötelezett,
  • akinek a jövedéki adó és a közös agrárpolitika hatálya alá tartozó tevékenysége miatt biztosítéknyújtási kötelezettsége van

 

  • havonta kevés, kisösszegű átutalási tranzakciót végeznek

  • ehhez mérten, az alacsony számlavezetési díjat részesíti előnyben

 

 

vállalkozása igényeihez alkalmazkodva

 

  • bankunk üzenetküldő szolgáltatásának igénybevételére nem kell külön megállapodást kötnie
  • bármelyik bankunknál vezetett bankszámláról és bármilyen csatornán keresztül kezdeményezhető az átutalás a VPOP felé
  • a szolgáltatást díjmentesen nyújtjuk

 


kérjük vegye figyelembe, hogy

 

  • a vámtétel átutalásakor - a VPOP előírásainak megfelelően - a közlemény mezőben meg kell adni a vámeljárási határozatszámot (hossza 14 karakter) és VPID ügyfél-azonosító számot (hossza 12 karakter) legalább egy szóközzel elválasztva (pl. 0150048A003913 HU0000009308, vagy határozatszám:0150048A003913 VPID: HU0000009308, stb.)
  • semmilyen vámátutalási tétel nem vonható vissza, melyről a banki elektronikus értesítés megtörtént
  • csak a már ügyfél számlán terhelt (menesztett státuszú) forint átutalásokról küld a bank elektronikus értesítést a vámhatóságnak
  • az információszolgáltatás csak a GIRO-n keresztül kimenő forint átutalásokra vonatkozik

     

     

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, az Általános Szerződési Feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az aktuális hirdetmény tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.

    ©K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!