K&H elektronikus szolgáltatások

Kevés az ideje, de szeretne banki- és biztosítási ügyeiben mindig naprakész lenni, és azokat rugalmasan kezelni, anélkül, hogy bankfiókba, biztosítási irodába vagy postára kellene mennie? Akkor Önnek a K&H Bank elektronikus  szolgáltatásaira van szüksége! Szolgáltatásaink használatával telefonon, vagy interneten keresztül,  és akár okostelefonjáról is könnyedén intézheti pénzügyeit bármikor, bárhonnan.

K&H mobilinfo szolgáltatás

Átutalást vár és szeretné tudni, hogy mikor írják jóvá a bankszámláján? Azonnali információt szeretne kapni bankszámlájáról a nap bármely percében? Nem volt ideje személyesen vagy telefonon felkeresni bankunkat, hogy ellenőrizze bankszámlája állását?


K&H lakossági e-bank

A K&H lakossági e-bank szolgáltatás olyan korszerű, kényelmes és egyedülállóan biztonságos internetes banki szolgáltatás, melynek segítségével otthonról vagy a munkahelyéről, a világhálón keresztül intézheti szokásos banki műveleteit.


K&H TeleCenter

Intézze kényelmesen, telefonon keresztül bankügyeit! A K&H TeleCenteren (06 1/20/30/70) 335 3355 keresztül többek között átutalást, lekötést kezdeményezhet, és bankkártyája tiltását kérheti a nap 24 órájában.


K&H mobilbank

A K&H mobilbank alkalmazással okostelefonján egyszerűen és kényelmesen használhatja a K&H e-bank legfontosabb funkcióit a nap 24 órájában, bárhol a világban. 


K&H Biztosító ügyfélportál

A K&H Biztosító ügyfélportál szolgáltatással a postai levelezés helyett elektronikusan tekintheti meg vagyon- és felelősségbiztosításához kapcsolódó dokumentumait (pl. kötvényét, díjértesítőit), így díjmentesen, egyszerűen, gyorsan, megbízható és környezetbarát módon intézheti biztosítási ügyeit.

K&H online biztosítások

Ne várjon tovább, kösse meg kötelező, casco, lakás- vagy utasbiztosítását egyszerűen és gyorsan interneten, a csak weboldalunkon elérhető online kedvezménnyel!
 

  © K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!