mobiltelefonegyenleg-feltöltés

Töltse fel mobiltelefonjának egyenlegét sorbanállás és készpénz használata nélkül a K&H Bank ATM-jein! A szolgáltatást bármely bank által kibocsátott Visa, MasterCard és Maestro bankkártyával igénybe veheti.


  • nincs sorbanállás, készpénzt sem kell használnia 
  • telefonját bármely napszakban feltöltheti 
  • mindhárom mobiltelefon-szolgáltató kártyáját feltöltheti

 

 

legfontosabb tudnivalók

 

 

feltölthető kártyák
  • T-Mobile Univerzális egyenlegfeltöltés
  • Vodafone Vitamax
  • Telenor Praktikum, Bee és Djuice
feltölthető összegek
  • T-Mobile Univerzális egyenlegfeltöltés: 3 000 forint, 5 000 forint, 10 000 forint, 15 000 forint
  • Vodafone Vitamax: 3 000 forint, 5 000 forint, 7 500 forint, 12 500 forint
  • Telenor egyenlegfeltöltés: 3 000 forint, 5 000 forint, 10 000 forint és 15 000 forint
mobiltelefonegyenleg-feltöltés díja
  • a bankkártyás vásárlás díjával egyezik meg, K&H bankkártyák esetében díjmentes
  • sem a kártyabirtokos számlájáról, sem a mobiltelefon egyenlegről nem vonunk le tranzakciós díjat

 

 

 

kinek ajánljuk?

 

  • akik nem szeretnek a feltöltőkártya-vásárlás miatt üzletben sorban állni 
  • akik szeretik készpénz használata nélkül feltölteni saját vagy családtagjaik, ismerőseik mobiltelefon-egyenlegét

     

     

a feltöltés folyamata

 

  1. helyezze be bankkártyáját, és válasszon nyelvet, majd adja meg a kártyához tartozó PIN kódot!

 

  2. válassza ki a Telefon feltöltés menüpontot!

 

  3. a következő megjelenő képernyőn válassza ki a mobilszolgáltatót: T-Mobile, Vodafone vagy Telenor /djuice!

 

  4. adja meg telefonszámát! Fontos: a 30-as, 70-es vagy 20-as előválasztót is be kell írni a telefonszám elé!

 

  5. ismét billentyűzze be a telefonszámot!

 

  6. válassza ki a feltöltendő bruttó összeget!

 

  7. a szokásos módon visszakapja bankkártyáját és a bizonylatot, és mobilszolgáltatója a sikeres feltöltésről egy sms üzenetet küld a feltöltött telefonszámra

 

A feltöltési folyamat során a „törlés” billentyű megnyomásával bármikor megszakíthatja a tranzakciót és visszakapja bankkártyáját. 

 

* Amennyiben az ATM technikai oknál fogva nem tud bizonylatot nyomtatni - melyre ÁFA-s számla igénylése esetén szükség van -, az ATM-en megjelenő üzenet erről Önt előzetesen tájékoztatja. Ekkor eldöntheti, hogy folytatja-e a feltöltési folyamatot, vagy befejezi a tranzakciót. 
 

Igényelje most!

ÁFA-s számla igénye esetén hívja az illetékes mobiltelefon-szolgáltató ügyfélszolgálatát:

  • T-Mobile: 1230
  • Vodafone: 1270 (számlát igényelhet továbbá a www.vodafone.hu oldalon is)
  • Telenor ügyfélszolgálat: 1220

 

 

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A termék részletes leírását és feltételeit a vonatkozó szerződés, Általános szerződési feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az aktuális hirdetmény tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja.

  © K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!