követeléskezelési információk ingatlanfedezet nélküli hitelekhez

Alábbi tájékoztató anyagaink azon Ügyfeleink számára készültek, akik pénzügyi nehézségbe kerülnek, emiatt szeretnének segítséget kérni a Banktól. Közös érdekünk, hogy az Ügyfeleink tartós vagy átmeneti nehézségeire közösen, együttműködve találjunk megoldást.
Bankunk rövid és hosszútávú törlesztéskönnyítési technikákat is biztosít, amennyiben az Ügyfél ezt kérelmezi. Fontos, hogy minden kérelem egy ún. kockázati döntési folyamaton megy át, automatikusan biztosított könnyítésre nincs mód.
 

információs füzet a törlesztéskönnyítési módszerekről

Az alábbi információs füzet részletes tájékoztatást ad a Bank által kínált törlesztéskönnyítési technikákról:

információs füzet a törlesztéskönnyítési módszerekről

Az alábbi információs füzet részletes tájékoztatást ad a Bank által kínált törlesztéskönnyítési technikákról:

törlesztéskönnyítés igénylés

tájékoztató a követeléskezelés során felszámítható díjakról és költségekről

Fedezetlen hitelek követeléskezeléshez kapcsolódó költségeket a mindenkori Hirdetmények tartalmazzák.

tájékoztató a kötelezettekkel történő kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás formájára és gyakoriságára vonatkozó szabályokról

Az ábra a lakossági fedezetlen késedelmes hitellel rendelkező ügyfelekkel történő kapcsolattartás tipikus folyamatát mutatja be. Az egyes ügyletekkel kapcsolatban a követeléskezelés aktuális állásáról és a várható lépésekről ügyintézőink tudnak pontos tájékoztatást adni.

tájékoztató a hátralékos tartozás elszámolási sorrendjére vonatkozóan

A példa a késedelmes tartozás elemeinek elszámolási sorrendjét mutatja be amennyiben a tartozás rendezésére már rendelkezésre áll a fedezet.

információs füzet a kölcsönszerződés felmondásának következményeiről

Tartós nemfizetés esetén a Bank a hitelszerződést felmondhatja. Az alábbi tájékoztató az ezt követően az Adós rendelkezésére álló megoldásokat és a felmondás következményeit tartalmazza.

hol jelezhetem, ha könnyítést szeretnék?

Amennyiben fizetési nehézsége van vagy várhatóan nehézsége lesz a közeljövőben, minél előbb jelezze felén az alábbi elérhetőségek egyikén:

telefon:                +36 1 468 82 82  (munkanapokon 8:00 és 16:30 óra között)

email:                   lakossagi_hitelek_kintlevosegkezeles@kh.hu

levélben              Lakossági Hitelek Kintlévőségkezelés Főosztály

                            Budapest 1851

személyesen:    bármely K&H Bank Zrt. személyes ügyfélpontban

A személyes ügyfélpontjaink nyitvatartásáról a https://www.kh.hu oldalon tájékozódhat, előzetes időpontfoglalásra online a https://www.kh.hu/idopontfoglalas/termek oldalon van lehetősége.

milyen további lehetőségeim vannak, ha a fenti megoldások nem felelnek meg számomra?

A hiteltörlesztéshez kapcsolódóan további tájékoztatásul szolgálhat a Magyar Nemzeti Bank által kiadott "Az eladósodás veszélyei", "Lehetőségek fizetési nehézségek esetén", „Hitelszerződés felmondásának elkerülése”, „Teendők hitelszerződés felmondásakor” és „Magáncsőd” című információs anyag, amely elérhető a https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-navigator-fuzetek honlapon.

magyarország kormánya által biztosított fizetéskönnyítési lehetőségek:

Tájékoztatjuk, hogy a K&H Bank által nyújtott Törlesztéskönnyítési programban foglaltakon túl, Adós(ok)nak lehetősége nyílhat, a jogszabályi feltételek teljesítése esetén, igénybe venni a Magyarország kormánya által nyújtott Természetes személyek bíróságon kívüli adósságrendezését (ún. Magáncsőd) (www.csodvedelem.gov.hu) is. A megoldásról részletesen tájékozódhat a programhoz tartozó honlapon, telefonon a fent megadott telefonszámon, vagy személyesen az Önhöz legközelebbi K&H személyes ügyfélpontban.