sikeresen kilépett az e-bankból! értékelem a szolgáltatást

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy szolgáltatásaink korszerűsítése keretében 2018. augusztus 24-ével megszüntetjük a chipkártyával történő K&H e-bank belépés lehetőségét. Ezt követően csak mobil-token vagy SMS azonosítással tudja használni az e-bank szolgáltatást. A kivezetéssel kapcsolatban további információkat itt talál. 

Üdvözlettel:
K&H Bank

kíváncsi a többi ajánlatunkra? kíváncsi a többi ajánlatunkra?

K&H utasbiztosítások

most 20% kedvezmény kuponnal: 3P5CUXHM

  • online már napi 287 Ft-tól megköthető
  • válassz igényeid szerint utasbiztosításaink közül
  • biztosítási védelem akár azonnal

Tájékoztatjuk, hogy Önnek lehetősége van a Bankunknál vezetett értékpapír és ügyfélszámlán nyilvántartott értékpapír állományának és pénzeszközeinek a Magyar Nemzeti Bank honlapján történő lekérdezésére (https://eszlaweb.mnb.hu/). Minden hónap 10. munkanaptól tájékozódhat az előző hónap utolsó napjára vonatkozó záróállományáról, mely adat egy hónapig érhető el, az adatok minden hónap 10. munkanapján frissülnek a megelőző hó végi adatokkal. A lekérdezés lehetőséget ad Önnek arra, hogy ellenőrizze befektetési állományát és meggyőződjön róla, hogy az adatok megegyeznek a Banktól kapott kimutatás adataival. A banki kimutatás elérhető az e-bankban a „számlakivonatok, értesítők” menüpont alatt.
  1. Az e-banki tapasztalatai alapján mennyire ajánlaná a K&H Bankot barátainak, ismerőseinek?
    kérjük, a válaszadás során kizárólag az e-bank használat során szerzett tapasztalataira gondoljon – a válaszok kizárólag összesítve, anonim módon kerülnek feldolgozásra