sikeresen kilépett az e-bankból! értékelem a szolgáltatást
Tájékoztatás adathalászatról!

Újból hangsúlyozzuk, hogy a K&H Bank sosem kéri Ügyfeleit, hogy email formájában ügyfélazonosítókat adjanak meg, vagy az email-ből egy linkre kattintva lépjenek be a K&H e-bankba. Az ilyen tartalmú email-ek visszaélés gyanúsak, kérjük, ilyen formában soha ne adja ki ügyféladatait!

Amennyiben Ön ilyen emailt kapott és megadta ügyféladatait, vagy az abban megadott linkre kattintott, kérjük, hogy a kh.hu weboldalról nyissa meg újra a K&H e-bankot ellenőrizze az e-bankban a beállítások/azonosító eszközök kezelése menüpontban a regisztrált eszközeit, illetve a tranzakció történetét. Amennyiben rendellenességet tapasztal, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a K&H Telecenteren keresztül (+36 1/20/30/70 335 33 55).

Amennyiben az ön postaládájába a fent megjelölt tartalmú, kétes eredetű email érkezik, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az informationsecurity@kh.hu email címen keresztül, hogy bejelentését kivizsgálhassuk.

Kérjük, a fentiek miatt, fokozott figyelemmel lépjen be a K&H e-bank szolgáltatásba!

Üdvözlettel:
K&H Bank

kíváncsi a többi ajánlatunkra? kíváncsi a többi ajánlatunkra?

K&H lakásbiztosítások

megújultak lakásbiztosítási csomagjaink

  • díjszámítás 3 adat megadásával
  • védelem 19 féle biztosítási eseményre
  • külön csomagok lakásra és családi házra

Tájékoztatjuk, hogy Önnek lehetősége van a Bankunknál vezetett értékpapír és ügyfélszámlán nyilvántartott értékpapír állományának és pénzeszközeinek a Magyar Nemzeti Bank honlapján történő lekérdezésére (https://eszlaweb.mnb.hu/). Minden hónap 10. munkanaptól tájékozódhat az előző hónap utolsó napjára vonatkozó záróállományáról, mely adat egy hónapig érhető el, az adatok minden hónap 10. munkanapján frissülnek a megelőző hó végi adatokkal. A lekérdezés lehetőséget ad Önnek arra, hogy ellenőrizze befektetési állományát és meggyőződjön róla, hogy az adatok megegyeznek a Banktól kapott kimutatás adataival. A banki kimutatás elérhető az e-bankban a „számlakivonatok, értesítők” menüpont alatt.
  1. Az e-banki tapasztalatai alapján mennyire ajánlaná a K&H Bankot barátainak, ismerőseinek?
    kérjük, a válaszadás során kizárólag az e-bank használat során szerzett tapasztalataira gondoljon – a válaszok kizárólag összesítve, anonim módon kerülnek feldolgozásra