K&H Chat szolgáltatás
A K&H Chat szolgáltatás valós idejű kommunikációt biztosít két fél között, melynek igénybevételéhez nem szükséges regisztráció. Amint a beírt szöveg elküldése megtörténik, azonnal megjelenik munkatársunk erre kialakított felületén, így akár perceken belül választ kaphat az érdeklődő. Az érdeklődést fogadó munkatársunk a K&H TeleCenter alkalmazottja.
További tudnivalók
Elérhető témák a szolgáltatásban:
- Hitelek - Lakáshitel, CSOK és kamattámogatott hitelek, Személyi kölcsönök, Folyószámlahitelek
- Számlavezetés - Lakossági számlavezetés
- Betéti- és Hitelkártyák
- Biztosítások
- Digitális szolgáltatások
-
Vállalkozásoknak - Számlavezetési, finanszírozási és biztosítási szolgáltatások
A K&H Chat szolgáltatás a hét minden napján 8:00 és 16:30 óra között áll rendelkezésre, amennyiben van elérhető ügyfélszolgálati munkatársunk.
A jelenlegi chat szolgáltatásban nem azonosítunk ügyfelet, így meglévő termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban részletes információt nem áll módunkban közölni.