K&H Chat szolgáltatás

A K&H Chat szolgáltatás valós idejű kommunikációt biztosít két fél között, melynek igénybevételéhez nem szükséges regisztráció. Amint a beírt szöveg elküldése megtörténik, azonnal megjelenik munkatársunk erre kialakított felületén, így akár perceken belül választ kaphat az érdeklődő. Az érdeklődést fogadó munkatársunk a K&H TeleCenter alkalmazottja.

További tudnivalók

Elérhető témák a szolgáltatásban:

  • Hitelek - Lakáshitel, CSOK és kamattámogatott hitelek, Személyi kölcsönök, Folyószámlahitelek
  • Számlavezetés - Lakossági számlavezetés
  • Betéti- és Hitelkártyák
  • Biztosítások
  • Digitális szolgáltatások
  • Vállalkozásoknak - Számlavezetési, finanszírozási és biztosítási szolgáltatások

A K&H Chat szolgáltatás a hét minden napján 8:00 és 16:30 óra között áll rendelkezésre, amennyiben van elérhető ügyfélszolgálati munkatársunk.

A jelenlegi chat szolgáltatásban nem azonosítunk ügyfelet, így meglévő termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban részletes információt nem áll módunkban közölni.