K&H SZÉP Kártya kártyabirtokosoknak

csak az úti cél lehet kérdés

  • a K&H SZÉP Kártya díjmentesen igényelhető
  • üdülésre, meleg étkezésre, egészségmegőrzésre, sportolási lehetőségekre, kulturális programokra használható fel
  • könnyen, biztonságosan és díjmentesen használható, jelenleg több mint 24000 elfogadó helyen

A Széchenyi Pihenő Kártyára vonatkozó új kormányrendelet (76/2018. (IV. 20. Korm.)) 2018. december 1-jével változást hozott a K&H SZÉP Kártya működésében. Ha 2018. december előtti kibocsátású K&H SZÉP Kártyával rendelkezel, a változásokkal kapcsolatos részletekért, kérjük, látogass el a kh.hu/szepkartyainfo oldalra.

részletek részletek

A K&H SZÉP Kártya a munkáltatód által biztosítható béren kívüli juttatási forma, amelyet belföldi üdülésre, meleg étkezésre, egészségmegőrzésre és egyéb szabadidős tevékenységre fordíthatsz.

hogyan igényelhetek új kártyát?

  • új K&H SZÉP Kártyát  a K&H Bank fiókjaiban tudsz igényelni
  • a K&H SZÉP Kártyához három (szállás, vendéglátás, szabadidő) bankszámla (alszámla) kapcsolódik, melyekre a munkáltatód közvetlenül utalja a SZÉP Kártya munkáltatói juttatást
  • közeli hozzátartozók és élettárs számára a K&H Bankfiókokban társkártyát is tudsz igényelni, amelynek díja akciónk keretében 0 forint
  • a legyártott kártyát a megadott levelezési címedre küldjük ki, inaktív állapotban, azt az első használat előtt aktiválnod kell. Ezt megteheted kényelmesen, interneten keresztül a K&H SZÉP kártyarendszer munkavállalói felületén, vagy telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat)
  • a K&H SZÉP Kártyához PIN kód nem tartozik, de a kártyával történő internetes vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül végzett tranzakció jelszóval vagy beazonosítással védett
  • a K&H SZÉP Kártya érvényessége 5 év

mekkora összeget kaphatok juttatásként?

A jelenlegi jogszabály szerint a munkáltató a kedvezményes adózás mellett a versenyszférában évente összesen maximum 450 ezer forint összegig, míg a közszférában összesen 200 ezer forint összegig biztosíthatja a juttatást. A versenyszférában a vendéglátás alszámlára évente 150 ezer, a szálláshely alszámlára 225 ezer, a szabadidő alszámlára 75 ezer forint utalható kedvezményesen, de ez a munkáltatóddal kötött munkaszerződésedtől függ. A munkáltató 450 ezer forint feletti összeget is utalhat, azonban a 450 ezer forint felett lévő összeg már nem kedvezményes adózású.

mire költhetek SZÉP Kártyámmal?

A SZÉP Kártyádhoz három alszámla (korábbi „zsebek”) tartozik, amelyek eltérő célokra használhatóak fel: szálláshely, vendéglátás, szabadidő. Fontos, hogy a kártyádat a K&H SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudod használni.

nézzünk pár példát alszámlánként:

szálláshely:

  • belföldi szállás szolgáltatás (pl. wellness szálloda)
  • utazási irodák belföldi csomagjai

vendéglátás:

  • éttermek, gyorséttermek
  • munkahelyi „menza”
  • étel kiszállítás
  • ünnepi családi ebéd, születésnap

szabadidő:

  • vidámpark, állatkert, növénykert
  • koncert, fesztivál, múzeum
  • sport, testedzés, kalandpark,
  • uszoda, fürdő, strand, aquapark
  • egészségmegőrzés, szolárium
  • hajózás, lovaglás
  • nem orvosi jellegű gyógykezelés, például: fizioterápia, ápolás, gyógymasszázs, csontkovács,
  • belföldi nyaralás, idegenvezetés

hogyan fizethetek a kártyámmal?

  • a kártyát SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudod használni, banki POS terminálokon, internetes felületen, a kereskedő internetes oldalán, vagy telefonon keresztül, a szállásfoglalás előlege is fizethető K&H SZÉP Kártyával
  • a kártyához PIN kód nem tartozik, a fizetéskor aláírásoddal, fényképes igazolvánnyal tudod igazolni a személyazonosságodat
  • internetes felületen végzett tranzakciónál a kártyához tartozó jelszót is meg kell adnod
  • telefonos ügyfélszolgálton keresztül végzett tranzakciónál biztonsági kérdésekkel történik a beazonosítás
  • a POS terminálon és az internetes tranzakciókról bizonylat készül vagy kérhető
  • a kártya készpénzfelvételre nem jogosít
  • a fizetésnél fokozottan figyelj arra, hogy az igénybevett szolgáltatás ellenértéke a megfelelő alszámlára (szálláshely, vendéglátás, szabadidő) legyen elszámolva
  • a K&H SZÉP Kártya használata díjmentes

honnan tudok tájékozódni a SZÉP Kártya elfogadó helyekről?

a K&H SZÉP Kártya elfogadóhely-kereső alkalmazás segítségével egyszerűen kiválaszthatod, hogy hol tudod használni kártyádat, vagy közvetlenül is érdeklődhetsz az adott szolgáltatónál.

hol tudok tájékozódni az egyenlegemről, tranzakciókról?

  • ha megadtad az e-mail címedet, tájékoztató üzenetet küldünk a munkavállalói felületen történt adatmódosításról, a nagy összegű tranzakciókról, a lejáró egyenlegről, a kártya esetleges blokkolásáról vagy tiltásáról, illetve a pótkártya megrendeléséről

meddig érvényes a kártyám?

A banki kibocsátástól számított 5 évig érvényes, ezt követően a kártyádat lecseréljük, postán küldjük meg az új kártyádat, amelyet az aktiválást követően ugyanúgy használhatsz, díjmentesen.

Fontos, hogy ha a SZÉP Kártyád egyenlege nulla, akkor a kártyádat inaktívvá tehetjük. 

A kártya aktívvá tehető egy a munkáltatótól érkező feltöltéssel. Amennyiben időközben lejárt a kártya, akkor a K&H postai úton megújított kártyát küld a főkártyabirtokos számára.

családtagom használhatja a kártyámat?

A kártya névre szóló, csak a kártya birtokosa használhatja. Ha szeretnéd, hogy családtagod, hozzátartozód is használja az egyenleged, akkor igényelhetsz hozzá társkártyát, aki így társkártya birtokossá válik.

mit tegyek, ha elveszett a kártyám?

Amennyiben K&H SZÉP Kártyád elveszett akkor lehetőséged van a kártyát letiltani és pótkártyát igényelni. A pótkártya igénylése a visszavonásig díjmentes a K&H-nál. A kártya letiltását, pótkártya igénylését, kényelmesen kezdeményezheted ügyfélszolgálatunkon keresztül, a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon (7-es menüpont), vagy bármelyik K&H Bankfiókban.

hol kérhetek információt, segítséget?

  • A K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban SZÉP kártya tiltás és engedélyezése) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
  • kérdéseidet, esetleges panaszodat a szepkartya@kh.hu e-mail címre is megírhatod

hogyan lépjek be a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe?

  • K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe történő belépéshez és kártyaaktiváláshoz a kártyaszámra, valamint a kezdeti jelszóra van szükség (kezdeti jelszót a kártyaátvételi nyomtatvány tartalmazza)
  • az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását, a művelet sikeres befejezésével a kártya automatikusan aktiválásra kerül
  • a „kártyaaktiválás” menüpontban a Főkártyabirtokos, valamint a Társkártyabirtokos saját maga is jogosult a társkártya aktiválására
  • ha elfelejtetted a jelszavadat, használd az „elfelejtett jelszó” funkciót, ha továbbra sem tudsz belépni, úgy telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat) kollegáink segítségedre lesznek
  • amennyiben 24 órán belül egymást követő 7 alkalommal hibás bejelentkezési kísérlet történik, akkor a rendszer 24 órára kizárja a felhasználót és az azonosító felfüggesztésre kerül. A 24 órás kizárási időtartam leteltével ismét megkísérelhető a bejelentkezés, illetve az elfelejtett jelszó funkció is használhatóvá válik.
Országos Betétbiztosítási Alap
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit az Ügyfélszerződés, a K&H SZÉP Kártya Szolgáltatásra vonatkozó Általános szerződési feltételek, az Üzletszabályzat tartalmazzák, amelyek megtekinthetőek a bankfiókokban és itt a kh.hu internetes oldalon.