SMS-szolgáltatás
[K&H mobilinfo]

kövesd nyomon számlamozgásaidat K&H mobilinfoval!

  • azonnal értesülhetsz az illetéktelen kártyatranzakciókról
  • tudomást szerezhetsz nem teljesült megbízásaidról
  • ellenőrizheted bankszámlaegyenlegedet
A K&H mobilinfo szolgáltatást beállíthatod bármely bankszámládhoz, és kiválaszthatod, hogy milyen típusú, és milyen összegű tranzakciókról szeretnél SMS értesítést kapni.

részletek

az alábbi automatikus banki értesítések közül választhatsz

  • napi záróegyenleg

  • bankkártya készpénzfelvétel és vásárlás

  • készpénz befizetés, kifizetés

  • átutalás jóváírása, terhelése

  • szolgáltatói díjterhelés

  • fedezetlen átutalás

  • K&H hitelek törlesztése

Esetileg is kérhetsz tájékoztatást számlaegyenlegedről, számlaazonosítóidról, illetve további banki információkról a vonatkozó hirdetményben megjelölt telefonszámra küldött, meghatározott formátumú SMS üzenetekben. Az 1MENÜ üzenet elküldésére a Bank megküldi válasz SMS-ben, hogy milyen információ lekéréséhez melyik formátumú SMS üzenetet kell küldened.

A szolgáltatás nyelve lehet magyar, angol vagy német. A kiválasztott nyelv minden, a szolgáltatás alá bevont bankszámlára egységesen vonatkozik.

A szolgáltatás költségeiről a vonatkozó hirdetményből tájékozódhatsz.

Ne felejtsd el mobiltelefonszám-változásodat bejelenteni! Ha megváltozik a telefonszámod, amelyre korábban a mobilinfó üzenetek érkeztek, a korábbi telefonszámodat töröld ki a K&H e-bank "beállítások / K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása" menüpontban, vagy kérheted a K&H Telecenter segítségét! Ezzel elkerülheted azt, hogyha régi telefonszámodat a mobilszolgáltató újra kiadja, illetéktelenek értesítést kapjanak számla – és kártyamozgásaidról. 

igénylés és beállítás

A K&H mobilinfo szolgáltatást igényelheted a K&H e-bank „beállítások/K&H mobilinfo SMS beállítása” menüpontban, a K&H TeleCenterben és bármely bankfiókunkban.

A bankszámláidhoz kapcsolódó beállításokat teljes körűen elvégezheted e-bankban:

  • egy bankszámlához több mobilszámot, valamint egy mobilszámhoz több bankszámlát is megadhatsz

  • a szolgáltatásba társszámláidat és társkártyáidat is bevonhatod

  • megtakarítási számláid mozgásáról is kérhetsz értesítést

  • telefonszámonként megválaszthatod, hogy a bevont bankszámla mely típusú tranzakcióiról szeretnél értesítést kapni (pl. bankkártyás vásárlások, vagy nem teljesült megbízások)

  • beállíthatsz egy minimum összeget, hogy milyen összeg feletti tranzakciókról szeretnél SMS-ben értesülni

Beállításaidat a K&H e-bank „beállítások/K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása” menüpontban bármikor módosíthatod.

Ne felejtsd el mobiltelefonszám-változásodat bejelenteni! Ha megváltozik a telefonszámod, amelyre korábban a mobilinfó üzenetek érkeztek, a korábbi telefonszámodat töröld ki a K&H e-bank "beállítások / K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása" menüpontban, vagy kérheted a K&H Telecenter segítségét! Ezzel elkerülheted azt, hogyha régi telefonszámodat a mobilszolgáltató újra kiadja, illetéktelenek értesítést kapjanak számla – és kártyamozgásaidról. 

kinek ajánljuk?

  • akik biztonságban szeretnék tudni bankszámlájukat és bankkártyájukat, hiszen minden sikeres és sikertelen tranzakcióról azonnal értesülhetnek

  • akik azonnal naprakész információt szeretnének kapni bankszámlaegyenlegükről

hirdetmények

Üzletszabályzat
Általános szerződési feltételek elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra
K&H mobilinfo szolgáltatás általános szerződési feltételei
természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény
lakossági bankszámla, betétszámla és lekötött betét termékek Általános Szerződési Feltételei

A K&H hitelkártya mobilinfo szolgáltatást – függetlenül a bankszámlákhoz kapcsolható mobilinfotól – igényelhetsz K&H e-bankban és bármely bankfiókunkban, az alábbi hitelkártyák bármelyikére:

  • K&H Mastercard hitelkártya
  • K&H Mastercard World Elite hitelkártya

az alábbi automatikus banki értesítések közül választhatsz: 

  • hitelkártyád (és a társkártya) elektronikus használata 
  • kivonathoz kapcsolódó információk 
  • hitelkereted változása, túllépése 
  • hitelkártyaszámládra érkező jóváírás 
  • a felhasználható egyenleg egy általad meghatározott összeg alá csökkenése

A telefonszámok, amelyekre az üzenetet küldheted, a vonatkozó hitelkártya hirdetményben találhatók.

A küldött üzenetek nyelve választható (magyar, angol, német), és eltérhet a bankszámlához igényelhető mobilinfo szolgáltatás nyelvétől.

A mobilinfo beállítás módosításait teljeskörűen elvégezheted e-bankban, a „beállítások/K&H hitelkártya mobilinfo SMS beállítása” menüpontban.

A szolgáltatás feltételeiről és költségeiről a vonatkozó hitelkártya hirdetményben olvashatsz.

mit tegyek, ha elveszítettem a telefonomat, amelyre a mobilinfo üzenetek érkeznek?

A szolgáltatáshoz tartozó telefonszámot bármikor, azonnal törölheted a K&H e-bank „K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása” menüpontban, vagy hívd a K&H TeleCentert! Mindenképpen töröld azt a telefonszámot, amelyre korábban a mobilinfó üzenetek érkeztek! Ezzel elkerülheted azt, hogyha régi telefonszámodat a mobilszolgáltató újra kiadja, illetéktelenek értesítést kapjanak számla – és kártyamozgásaidról.

hogyan tudom megváltoztatni a telefonszámokat, amelyekre mobilinfo üzeneteket kapok?

A szolgáltatáshoz tartozó telefonszámot bármikor törölheted, majd új telefonszámot rögzíthetsz a K&H e-bank „K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása” menüpontban. Mindenképpen töröld azt a telefonszámot, amelyre korábban a mobilinfó üzenetek érkeztek! Ezzel elkerülheted azt, hogyha régi telefonszámodat a mobilszolgáltató újra kiadja, illetéktelenek értesítést kapjanak számla – és kártyamozgásaidról.

mit tegyek, ha további banki ügyeket is szeretnék okostelefonomról intézni?

A K&H mobilbank alkalmazással számos bankszámla és bankkártyaművelet végezhető, így okostelefonodról is intézheted sürgős napi pénzügyeidet:

  • módosíthatod a bank- és hitelkártyád vásárlási és készpénzfelvételi limitét

  • biztonságosan intézhetsz forintátutalásokat bármely tetszőleges bankszámlára

  • nyomon követheted teljesülésre váró, teljesült és nem teljesült megbízásaidat

  • lekérdezheted számláid egyenlegét és számlatörténetét

  • partnerként elmentheted leggyakrabban használt bankszámlaszámaidat

  • megtalálhatod a hozzád legközelebbi K&H bankfiókot vagy ATM-et

  • billentyűzet használata nélkül, mégis biztonságosan és gyorsan beléphetsz K&H e-bank fiókodba a mobilbank alkalmazásba épített mobil-token azonosító segítségével

tudj meg többet a K&H mobilbank alkalmazásról!

telefonos banki szolgáltatás [K&H Telecenter]
számlavezetés
Átutalás belföldön forintban
Rendszeres átutalás
Beszedés
Betétikártya-szolgáltatás
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H e-bank, K&H mobilbank]
hitelkártya-szolgáltatás [K&H hitelkártya]
Betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön vagy külföldön
Készpénzfelvétel belföldön vagy külföldön
Készpénzbefizetés belföldön
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az Ügyfél vonatkozó szerződés, a K&H Mobilinfo szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei, a Lakossági bankszámla, betétszámla és lekötött betét termékek Általános Szerződési Feltételei, a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó aktuális hirdetmény, valamint a K&H Bank Üzletszabályzata tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és itt, a www.kh.hu internetes oldalon.