K&H SZÉP Kártya munkáltatóknak

csak az úti cél lehet kérdés

  • munkabéren kívüli juttatás, cafeteria részeként nyújtható
  • a szerződéskötést követően elektronikus kártyaigénylés és utalványvásárlás
  • nem kerül felszámításra semmilyen szolgáltatási vagy adminisztrációs díj
K&H SZÉP Kártya munkáltatóknak
szerződés letöltése, kitöltése, cégszerű aláírás
munkavállalóktól adatkezelési nyilatkozatok begyűjtése
dokumentumok postázása K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest címre
a visszaérkezett szerződésen lesz a munkáltatói azonosító és jelszó
belépés a munkáltatói webes felületre, kártyarendelés és utalványvásárlás

részletek részletek

K&H SZÉP Kártya jelenleg évi 450 ezer forint értékben adható kedvezményes adózással a munkavállalóknak. Három cafeteria-elemet egyesít egy kártya formájában, és mindemellett a SZÉP Kártya igényléséhez és felhasználásához jóval kevesebb adminisztráció szükséges, mint a papír alapú

szerződéskötés

  • a szerződéskötés státuszáról a +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont) telefonszámon, vagy a szepkartya@kh.hu e-mail címen lehet érdeklődni

  • K&H SZÉP Kártya igényléséhez csupán egy szerződés megkötésére van szükség, valamint a juttatásban részesülő dolgozók által aláírt adatkezelési nyilatkozatokra

  • a szerződésben kiválaszthatja, hogy a legyártott K&H SZÉP Kártyákat (főkártyák) hogyan szállítsuk ki: a cég saját telephelyére futárszolgálttal, a munkavállalók lakcímére postai úton, vagy egy, a cég által kiválasztott K&H bankfiókban történjen meg a kártyaátvétel

  • a munkavállalók számára díjmentesen biztosítjuk a társkártya és pótkártya igényléseket, ennek érvényesítéséhez a "Munkáltatói szerződés kiegészítése" dokumentum aláírása szükséges

  • az aláírt szerződést és annak mellékleteit 2 eredeti példányban a „K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest” postafiók címre kell eljuttatni

  • a K&H által aláírt szerződést a cég által megadott levelezési címre postázzuk

  • a szerződésre rávezetésre kerül a cég egyedi bejelentkezési azonosítója és a hozzá tartozó kezdeti jelszó, mellyel a K&H SZÉP kártyarendszer internetes munkáltatói felületére léphet be, ahol munkavállalói és azok közeli hozzátartozói részére kártyákat rendelhet és utalványokat vásárolhat

  • az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását

  • egy cég vonatkozásában több felhasználó is hozzá férhet a K&H SZÉP kártyarendszer munkáltatói felületéhez, egyénre szóló azonosítással

  • az „egyedi azonosító” birtokában korlátlan számban hozhat létre a munkatársa(k) számára "felhasználói azonosítót"

  • amennyiben elfelejtené az internetes felületre történő bejelentkezéshez szükséges jelszót, akkor a K&H SZÉP kártyarendszer munkáltatói felületének nyitó oldalán található „elfelejtett jelszó” funkciógombra kattintva kérheti a kezdeti jelszó visszaállítását, melyhez e-mailben küldjük meg a szükséges adatokat

  • a szerződéskötés státuszáról a +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont) telefonszámon, vagy a szepkartya@kh.hu e-mail címen lehet érdeklődni, nagyvállalati ügyfelek részére a K&H Vállalati ügyfélszolgálat a +36 40 200 069-es telefonszámon a 0-menüpontban ad felvilágosítást

kártyarendelés

  • a kártyarendelés státuszáról a +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont) telefonszámon, vagy a munkaltato.szepkartya@kh.hu e-mail címen lehet érdeklődni, nagyvállalati ügyfelek részére a K&H Vállalati ügyfélszolgálat a +36 40 200 069-es telefonszámon ad felvilágosítást

  • a kártyarendelés és az utalványvásárlás önálló elemi műveletként hajtható végre, először a K&H SZÉP Kártyát kell megrendelni, ezt követően lehetséges az utalványvásárlás

  • a munkavállaló részére minden esetben csak 1 db főkártya igényelhető, közeli hozzátartozója és/vagy élettársa részére csak társkártyát lehet igényelni

  • a munkáltatón keresztül főkártya, társkártya és pótkártya igénylés is leadható

  • amennyiben már legyártásra került a munkavállaló főkártyája, úgy a munkavállalónak lehetősége van személyesen, a K&H bankfiókban igényelni társkártyát, illetve pótkártyát

  • a munkavállalók kártyaigényléseihez szükséges adatokat a kártyarendelési minta fájlba (link az xls mintafájlhoz, excel xls vagy csv fájl formátumban) kell rögzíteni

  • a fájlok előállítását az internetes felületen található segédprogram segítségével is elkészítheted

  • a kártyarendeléseket tartalmazó elektronikus fájlt a K&H SZÉP kártyarendszer internetes munkáltatói felületén kell feltölteni

  • a hibátlanul feltöltött kártyaigénylés fájlok sikeres feltöltése után, valamint a munkavállalók által aláírt „Főkártya nyilatkozatok” (társkártya igénylés esetén „Társkártya nyilatkozat) hiánytalan beérkezésétől számított 2 munkanapon belül a kártyaigénylés befogadásra kerül

  • a K&H SZÉP Kártyák az igénylés befogadásától számított 15 napon belül legyártásra kerülnek

  • a kártyabirtokosok adataival megszemélyesített inaktív kártyák egyenként, lezárt borítékban kerülnek továbbításra a munkáltató által meghatározott kártyakiküldési módon

  • a társ- és pótkártyák kiküldése minden esetben az igénylőlapon megadott levelezési és kártyakiküldési címre történik

utalványvásárlás

  • az utalványvásárlás státuszáról a +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont) telefonszámon, vagy a szepkartya@kh.hu e-mail címen lehet érdeklődni, nagyvállalati ügyfelek részére a K&H Vállalati ügyfélszolgálat a +36 40 200 069-es  telefonszámon ad felvilágosítást

  • az utalványvásárlás elindítása a sikeres kártyarendelést követően lehetséges

  • a K&H SZÉP Kártya utalványvásárláshoz szükséges adatait az utalványvásárlási minta fájlba kell rögzíteni, melyet a K&H SZÉP kártyarendszer munkáltatói internetes felületére kell feltölteni

  • a fájlok előállítását az internetes felületen található Segédprogram segítségével is elkészítheti

  • az utalványrendelési fájlban szereplő utalványvásárlás(ok) együttes összegét a K&H 10404027-49535551-51521102 számú pénzforgalmi számlaszámára kell átutalni

  • a közlemény rovatban fel kell tüntetni a munkáltató egyedi azonosítóját (amit a K&H a szerződésben megad), és az utalványvásárlás fájlban szereplő tételek csak azután kerülnek jóváírásra a munkavállalók elektronikus utalvány nyilvántartásába, amikor az azokra vonatkozó utalványösszegek együttes értéke hiánytalanul megérkezik

  • a hiánytalanul beérkezett összegek jóváírása legkésőbb 2 munkanapon belül megtörténik

  • az elektronikus utalványok levonás nélkül kerülnek jóváírásra a kártyabirtokosok részére, melyek azonnal felhasználhatók

  • amennyiben a kártyabirtokos megadta e-mail címét, tájékoztató üzenetet küldünk az utalványfeltöltésekről

  • az utalványvásárlás lehet rendszeres jellegű (pl. havi) és eseti is, az utalványvásárlás fájlban munkavállalónként eltérő összeget is meg lehet adni

  • amennyiben munkáltatói hiba miatt téves összeg, nem megfelelő kártyabirtokos részére, vagy rossz zsebre történt meg az utalványvásárlás, úgy a munkáltató korrekciót kérhet az utalványfeltöltés(ek)re vonatkozóan, a kérelmet kizárólag a Munkáltatói webes felületen keresztül lehet benyújtani az „utalványvásárlás korrekció kérése” (xls fájl) formátum használatával

  • az utalványvásárlás státuszáról a +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont) telefonszámon, vagy a szepkartya@kh.hu e-mail címen lehet érdeklődni, nagyvállalati ügyfelek részére a K&H Vállalati ügyfélszolgálat a +36 40 200 069-es telefonszámon ad felvilágosítást

kinek ajánljuk?

  • olyan munkáltatóknak, akik szívesen motiválják eredményesen dolgozó alkalmazottaikat

  • aki szeretne kedvezményes adózással béren kívüli juttatást nyújtani

az Ön igényeihez alkalmazkodva

  • a www.szepkartya.kh.hu oldal munkáltatói felületén gyorsan, biztonságosan és elektronikusan intézhető a K&H SZÉP Kártya igénylése és utalványvásárlás

  • a kártya igénylése teljesen díjtalan és minimális adminisztrációval jár

  • a munkavállaló esetenként vagy rendszeresen is utalhat K&H SZÉP Kártyákra

amit érdemes tudnia, mielőtt dönt

annak érdekében, hogy a K&H SZÉP Kártya előnyeit élvezhesse, a munkáltató és a kártyakibocsátó intézmény között munkáltatói szerződésre van szükség
Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A szolgáltatás részletes leírását és kondíciót a hatályos jogszabályok (55/2011. (IV.12.) Korm rendelet), a vonatkozó szerződés és a Tájékoztató a K&H Széchenyi Pihenő Kártya Szolgáltatásról c. dokumentum tartalmazza. A K&H SZÉP Kártya szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Kft. nyújtja.