K&H prémium távbankár szolgáltatás

vár téged a K&H leghosszabban nyitva tartó virtuális bankfiókja

  • személyre szabott kiszolgálás
  • sorban állás nélkül
  • a világ bármely pontjáról
K&H prémium távbankár szolgáltatás

részletek részletek

mit nyújt a szolgáltatás?

  • személyre szabott, teljeskörű pénzügyi tanácsadás
    • portfóliókezelés
    • a megfelelő befektetési megoldások közös megtalálása  
    • tranzakciók végrehajtása
    • piaci trendek és aktualitások áttekintése
    • dedikált távértékesítő tanácsadó biztosítása
  • kényelmes, a mai kor kihívásainak megfelelő kapcsolattartás, könnyű elérhetőség telefonon vagy videó híváson keresztül
  • hosszabbított nyitva  tartás hétköznapokon 8-20 óra között

kinek ajánljuk?

Minden szerződött prémium ügyfelünknek, akinek fontos a kényelem és rugalmasság, valamint aki élethelyzete/életvitele miatt nem tudja minden esetben felkeresni a bankfiókunkat.

hogy tudom igénybe venni?

A K&H prémium távbankár szolgáltatáshoz mindösszesen egy 8 számjegyű azonosító, a K&H énazonosító és a hozzá tartozó 6 számjegyű kód, az úgynevezett ePIN1 kód szükséges. Ezen adatok megadását követően biztonságosan, a konkrétumok mentén tudunk Veled személyes tanácsadást folytatni.

K&H énazonosító: 8 számjegyű  numerikus azonosító kód, amely a felhasználó egyedi azonosítására szolgál az elektronikus azonosítású banki szolgáltatások során. Minden új felhasználónak a Bank saját K&H énazonosítót bocsát ki, ami kizárólag a bankfiókban vehető át. Az ekként kibocsátott K&H énazonosító – természetes személy esetén –, a bankfiókban vagy K&H TeleCenteren keresztül kérdezhető le.

ePIN kód:  6 számjegyű titkos, numerikus azonosító kód, amely a K&H énazonosítóval együtt a felhasználó egyedi azonosítására szolgál. Az ePIN kód beállításának módja: bankfiókban – a felhasználó által meghatározott számsorként – illetve előre, zárt rendszerben, a Bank által legyártva. Utóbbi módon igényelt ePIN kód postai úton történő kiküldéssel is kérhető.

hol érem el a K&H prémium távbankár szolgáltatást?

Kérj visszahívást itt a honlapunkon és az általad kiválasztott időpontban szakértő kollegáink visszahívnak. 

Vagy hívd a Távbankári vonalat a +36 1 468 8245, +36 1 468 8246, +36 1 468 8247, +36 1 468 8248 telefonszámok valamelyikén hétköznap 8-20 óra között 

kipróbálom

kik azok a távbankárok?

Dedikált, prémiumi banki tanácsadó kollégák, akik digitálisan érhetőek el.
Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A termék, szolgáltatás részletes leírását, kondícióit a vonatkozó Szerződés, a lakossági bankszámla, betétszámla, és lekötött betét termékek Általános szerződési feltételei, a K&H Bank Üzletszabályzata és a Prémium banki ügyfelek bankszámláira, betéteire, pénztári tranzakcióira, vonatkozó hirdetmény tartalmazza, amely megtalálható a bankfiókokban vagy a www.kh.hu internetes oldalon. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja.