Google Pay elsőként a K&H-nál – már okosórával is
- fizetés az okoseszközével
- a magyar bankok közül elsőként a K&H-nál*
- innovatív fizetés az androidos telefonján vagy okosóráján
- okosórájával még akkor is fizethet, ha nincs Önnél a mobilja
gyors
Nincs szükség bankkártyára a fizetéshez: közelítse okoseszközét a POS terminálhoz, és kész is!
biztonságos
Mobiljával 15 000 Ft feletti tranzakciók esetén kizárólag akkor tud fizetni, ha feloldott állapotban van a készüléke - a Google Pay használatához aktív képernyőzárra van szükség! Az okosórás fizetéshez fel kell oldania a készüléket.
egyszerű
A kártyadigitalizálás néhány gombnyomással elvégezhető a K&H mobilbankban vagy a Google Wallet applikációban, ezután a fizetéshez csak okoseszközére lesz szüksége.
hol kezdjem, ha mobillal fizetnék?
hol kezdjem, ha okosórával fizetnék?
gyakran ismételt kérdések
kinek érhető el a szolgáltatás?
A szolgáltatás a K&H Bank ügyfelei számára érhető el NFC képes, android operációs rendszerrel rendelkező telefonon Mastercard és Maestro típusú bankkártyákkal. A szolgáltatásra nem kell szerződni, de érvényes bankkártya szerződés,aktivált K&H mobilbank és a bankkártyához beállított autentikációs telefonszám szükséges hozzá.
milyen kártyákkal érhető el a Google Pay a K&H-nál?
A Google Pay kizárólag Mastercard és Maestro típusú K&H betéti- és hitelkártyákkal érhető el.
hogyan digitalizálhatom a kártyámat a Google Paybe?
Lépjen be a K&H mobilbankba, kattintson a bankkártyák menüpontra, kattintson a kártya alatt található „Adja hozzá: Google Pay” gombra, és kész is!
A Google Wallet applikáción keresztül is digitalizálhatja a bankkártyáját. Ehhez töltse le a Google Wallet applikációt, adja meg a kártyaadatait, fogadja el a felhasználási feltételeket, majd SMS kóddal vagy K&H Telecenteren keresztül erősítse meg a digitalizációt.
a kártyadigitalizáció során miért kerültem a K&H TeleCenterhez?
A kártyadigitalizáció során egyes esetekben sms-ben küldünk Önnek egy azonosító kódot. Amennyiben a bankkártyájához nem regisztrált telefonszámot, kizárólag a K&H Telecenter segítségével tudjuk azonosítani. Ezt elkerülheti, ha a K&H mobilbankban hozzáadja a bankkártyájához a telefonszámát az alábbi módon: a bankkártyák menüpontban kattintson a digitalizálandó kártyájára, majd az alsó sorban lévő kártyabiztonság menüre. Itt az SMS megerősítés menüpontban tudja megadni a telefonszámát. Fontos: ahhoz a mobiltelefonhoz tartozó telefonszámát adja meg, amellyel később a Google Payt használni szeretné.
hogyan digitalizálhatom a kártyám az okosórámra?
Amennyiben rendelkezik Wear OS-t használó okosórával, az alábbi módon tudja elvégezni a digitalizációt, amennyiben az okosórája párosítva van a telefonjával:
- nyissa meg az órán a Google Wallet applikációt
- állítsa be a képernyő-lezáró funkciót
- ezután a telefonon elindul a digitalizálási folyamat (lásd előző pont)
nem használtam korábban, hogyan tudom aktiválni a K&H mobilbankot?
hogyan fizethetek Google Payjel?
Fizikai vásárlások esetén: Közelítse a telefonját bekapcsolt állapotban lévő képernyővel (15 000 Ft feletti fizetés esetén feloldott képernyővel) a POS terminálhoz. A fizetést követően egy kék pipajel jelenik meg a képernyőjén. A fizetéshez nincs szükség aktív internetkapcsolatra. A biztonságos fizetés érdekében aktív képernyőzárat kell beállítania a telefonján (általában PIN-kód, minta vagy jelszó megadásával - bizonyos eszközöket ujjlenyomattal is feloldhat), mivel a 15 000 Ft feletti fizetés kizárólag feloldott képernyővel lehetséges. Fontos tudnia, hogy legfeljebb 3 darab egymást követő 15 000 Ft alatti fizetés lehetséges a képernyő feloldása nélkül.
Internetes vásárlás esetén: A Google Pay internetes vásárlásokhoz is használható, amennyiben a kereskedő támogatja ezt a fizetési módot webshopjában, vagy saját applikációjában. Ilyenkor a normál bankkártyás fizetési opció mellett megjelenik a Google Pay ikon is, amit elindítva a telefonján kell jóváhagyni a tranzakciót úgy, mint a 15 000 forint feletti fizikai vásárlások esetén (pl. jelkóddal, ujjlenyomattal).
nem kell PIN-kód a fizetéshez?
Fizikai vásárlás esetén legfeljebb 3 darab egymást követő 15 000 Ft alatti fizetés lehetséges a képernyő feloldása nélkül, a telefont a POS terminálhoz közelítve. Fontos, hogy a telefonod képernyője ekkor is legyen bekapcsolt állapotban (lezárt, alvó módban nem lehetséges a fizetés). A 15 000 Ft feletti, illetve az említett 3 darab kisebb összegű vásárlás után fel kell oldanod a képernyőd a fizetéshez, ezzel igazolod (PIN-kód helyett), hogy Te használod a készüléket. Éppen ezért – a biztonságos fizetés érdekében – a Google Pay használatához aktív képernyőzárat kell beállítanod a telefonodon, hiszen a képernyőzár feloldásával tudod igazolni, hogy Te használod a készüléket. Internetes vásárlások esetén minden esetben jóvá kell hagyni a tranzakciót úgy, mint a 15 000 forint feletti fizikai vásárlások esetén (pl. jelkóddal, ujjlenyomattal).
hogyan fizethetek Google Payjel az okosórám segítségével?
Wear OS-t használó okosórákkal van lehetősége Google Payjel fizetni. Oldja fel az eszközt, nyissa meg a Google Wallet applikációt, válassza ki a kártyát, és tartsa az óráját a POS terminálhoz.
biztonságos a Google Pay?
Igen, hiszen a 3 db egymást követő 15 000 Ft alatti fizetés utáni, illetve a 15 000 forint feletti fizetések kizárólag feloldott képernyővel lehetségesek fizikai vásárlás esetén. Erre azért van szükség, mert bár nem kell külön PIN-kódot megadnia, de a képernyőzár feloldásával igazolni tudja, hogy Ön használja a készüléket. Internetes vásárlások esetén minden esetben jóvá kell hagyni a tranzakciót úgy, mint a 15 000 forint feletti fizikai vásárlások esetén (pl. jelkóddal, ujjlenyomattal).
hogyan állíthatok be alapértelmezett bankkártyát?
A K&H mobilbank bankkártyák menüpontjában a kiválasztott kártya képe alatt, az alsó sorban a kártyabiztonság menüpontban, a Google Pay beállításokra kattintva tud alapértelmezett bankkártyát kiválasztani. Kattintson a „beállítás alapértelmezett kártyaként” gombra.
hogyan állíthatom be alapértelmezett mobilos fizetési applikációként a K&H Google Payt?
A K&H mobilbank bankkártyák menüpontjában a kiválasztott kártya képe alatt, az alsó sorban a kártyabiztonság menüpontban a Google Pay beállításokra kattintva tudja alapértelmezett fizetési applikációként kiválasztani a Google Payt. Itt az alapértelmezett tárca résznél kattintson a „beállítás alapértelmezettként” gombra.
eddig K&H mobiltárcát használtam, de mostantól Google Payt szeretnék, mi a teendőm?
Állítsa be alapértelmezett mobilos fizetési applikációként a Google Payt az alábbi módon: a K&H mobilbank bankkártyák menüpontjában a kiválasztott kártya képe alatt, az alsó sorban a kártyabiztonság menüpontban kattintson a Google Pay beállításokra. Itt az alapértelmezett tárca résznél kattintson a „beállítás alapértelmezettként” gombra.
eddig más szolgáltatóval használtam a Google Payt, de mostantól a K&H mobilbankkal szeretném, mi a teendőm?
Állítsd be alapértelmezett mobilos fizetési applikációként a Google Payt az alábbi módon: a K&H mobilbank bankkártyák menüpontjában a kiválasztott kártya képe alatt, az alsó sorban a kártyabiztonság menüpontban kattintson a Google Pay beállításokra. Itt az alapértelmezett tárca résznél kattintson a „beállítás alapértelmezettként” gombra.
díjmentes a szolgáltatás?
Igen, a szolgáltatás a K&H mobilbankban érhető el, mely ügyfeleink számára díjmentes.
a mobilomon kívül egyéb okoseszköz segítségével is fizethetek Google Payjel?
Egyelőre csak a mobilja segítségével tud Google Payjel fizetni.
hogyan távolíthatom el a kártyámat a Google Payből?
A K&H mobilbank bankkártyák menüpontjában a kiválasztott kártya képe alatt, az alsó sorban a kártyabiztonság menüpontban a Google Pay beállításokra kattintva tudja eltávolítani a bankkártyáját a Google Payből. Kattintson a „kártya eltávolítása a Google Payből” gombra!