ÖN & az új K&H mobilbank

& zsebében a pénzügyei

  • megújult dizájn és funkciók
  • diszkrét mód és egyszerűbb kezelhetőség
  • töltse le, próbálja ki és fedezze fel
töltse le az alkalmazást!
ismerje meg a vadiúj K&H mobilbankot
TE & az új K&H mobilbank

próbálja ki az újdonságokat

  • saját profilképet állíthat be
  • az új diszkrét móddal elrejtheti a számlaegyenlegét a kezdőlapon, hogy mások ne lássák, ha nyilvános helyen használná az applikációt 
  • egyszerűbben tudja törleszteni hitelkártyáját bárhol, bármikor, nem csak elszámolási időszakban
  • az új „e-bank kódbeolvasás” funkcióban összevontuk a korábbi mobil-token azonosítás és mobil-token aláírás funkciókat, így már egy gombnyomással tud belépni a K&H e-bankba és ott tranzakciókat aláírni

K&H mobilbank aktiválás és belépés

az új K&H mobilbank

  • kezdőlap

    Az új K&H mobilbank kezdőlapján a legfontosabb információkat láthatod. Itt ellenőrizheted számlaegyenlegedet, megtekintheted a három legutóbbi tranzakciódat, illetve a különféle tranzakciók indítási lehetőségét is megtalálhatod itt. Több számla esetén jobbra-balra történő lapozással válthatsz köztük, a diszkrét mód ikonjára nyomva pedig bármikor elrejtheted egyenlegedet a kíváncsi szemek elől!
    Amennyiben félbehagynál valamit, ne aggódj, a képernyő alján felhívjuk rá a figyelmedet, hogy semmiről se maradj le!

  • termékek

    A következő fontos képernyő a termékek képernyő. Ez két fő szekcióra bomlik, a képernyő tetején láthatod a saját termékeidet, pl. bankkártyáid, hiteleid, biztosításaid stb.
    A képernyő többi részén pedig az elérhető termékekkel találkozhatsz, így könnyedén igényelhetsz személyi kölcsönt, köthetsz biztosítást vagy indíthatsz rendszeres befektetést!

  • számlafőoldal

    A kezdőlapon a kívánt számlát megérintve juthatsz el az adott számla főoldalára. Itt láthatod a számlához tartozó bankkártyáidat, illetve a számlatörténetet is. Az utóbbiban való könnyebb eligazodást az egyes tranzakció kategóriákhoz rendelt eltérő színű ikonokkal segítjük, illetve lehetőséged van a megszokott módon szűrni is a tranzakciók között.

  • számlarészletek

    Az adott számla részleteit a számlafőoldal jobb felső sarkában található fogaskerék ikon megérintésével láthatod. Ezen az oldalon tájékozódhatsz a hitelkeret nélküli és a hitelkerettel növelt egyenlegedről is, lehetőséged van megadni másodlagos számlaazonosítókat, illetve a számlaszámot is könnyedén megoszthatod ismerőseiddel.

  • bankkártyák

    Bankkártyáidat több helyről is elérheted:
    1. Az adott számlafőoldalon mindig a számlához tartozó bankkártyáidat láthatod
    2. A termékek képernyő kártyáim csempéje alatt az összes saját és menedzselt bankkártyádat megtalálhatod.
    Kártyáidat természetesen továbbra is digitalizálhatod; bármikor módosíthatod a limiteket; könnyedén aktiválhatod, felfüggesztheted vagy letilthatod azokat; illetve bármikor megnézheted a kártya PIN-kódját is.

  • profil

    A képernyő jobb felső sarkában találhatod a profilod ikonját. Itt kezelheted partnereidet és üzeneteidet, valamint több ügyfélfiók esetén itt kezdeményezheted a felhasználóváltást is. A könnyebb áttekinthetőség miatt profilképeket is rendelhetsz az egyes fiókjaidhoz.

  • hitelek áttekintése

    Itt fontos információkat találsz lakáshiteleidről, babaváró hiteledről és személyi kölcsöneidről. Többek közt azt is, hogy éppen mennyi a hiteltartozásod, mikor jár le a hiteled, mikor kell fizetned a következő törlesztőrészletet, és pontosan mennyit.

  • megtakarítások áttekintése

    A betéteim képernyőn megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg és mikor jár le. Számla és deviza szerinti nézetben is értékelheted a portfóliódat.

  • befektetések áttekintése

    A befektetéseim képernyőn láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Számla és deviza szerinti nézetben is értékelheted a portfóliódat.

  • ATM & ügyfélpont kereső

    A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalálhasd a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy ügyfélpontot. Szűrhetsz például az aktuális nyitvatartás, akadálymentesített elérés, vagy akár prémium banki szolgáltatások alapján is.

  • mobilfeltöltés

    Telekom, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét is egyszerűen feltöltheted. A funkciót eléred a kezdőlapon a további tranzakciók gombra nyomva, vagy akár a K&H+ képernyőről is. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Előre meghatározott feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést

részletek

  • a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink

  • az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnie a Bankkal

  • az új K&H mobilbank már csak erős biometrikus azonosítókat fogad el, így előfordulhat, hogy egyes Android-os készülékeken arcfelismeréssel nem léphet be a mobilbankba

Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatja:

  • iPhone 6S és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 15-ös operációs rendszerrel rendelkeznek;
  • olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 8.0-s verziójú operációs rendszer fut;
  • K&H mobilbank alkalmazásunk jelenleg nem elérhető azokon a 2019 őszétől megjelenő Huawei telefonokon (pl. Huawei Mate 30, P40), amelyek nem támogatják a Google Play Services (GPS) ökoszisztémát. 

A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheti azonban a K&H vállalkozói e-bank bejelentkezési funkcióját, és a megbízások K&H vállalkozói e-bankban történő aláírásának lehetőségét.

Céges számlái esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H vállalkozói e-bankban beállított jogosultságokkal.

A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheti, majd a mobil-token aktiválását követően használhatja.

Az alkalmazást az „alkalmazás-beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatja. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheti a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal segítségével.

Vállalkozói ügyfelek részére a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 50 millió forint.

A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H vállalkozói e-bankban rögzített tranzakciók költségével.

A K&H mobilbankra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a következő linken érheted el:
https://www.kh.hu/adatvedelem/egyedi-tajekoztatok/mobilbank

igénylés

A K&H mobilbankot K&H vállalkozói e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezik K&H vállalkozói e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnie a Bankkal.

aktiválás

Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnia kell a K&H mobilbankot. Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhat:

aktiválás felhasználónév és jelszó használatával

Akkor válassza ezt az opciót, ha használt már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használja jelenleg a K&H vállalkozói e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatja.

aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával

Új felhasználóként, illetve, ha még nem használt K&H vállalkozói e-bankot, K&H énazonosítóját és ePIN kódját használhatja aktiválásra. Amennyiben nem tudja, vagy elfelejtette azonosítóit, bármelyik bankfiókunkban igényelhet újat.

aktiválás e-bankon keresztül

Az alkalmazás aktiválását K&H vállalkozói e-bankon keresztül is elvégezheti. Jelentkezzen be e-bankjába számítógépén, és kattintson a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetjük.

Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választania, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhat. Az arra alkalmas iPhone készülékek esetében az mPIN kódot Touch ID-val is helyettesítheti.

e-bank használat mobilbankkal

A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetősége belépni e-bank fiókjába, és ott a megbízások aláírására.

belépés K&H vállalkozói e-bankba

Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkeznie, csupán a bejelentkező képernyőn rákattintani a „K&H e-bank kódbeolvasás” ikonra, majd számítógépén a K&H vállalkozói e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonjával beolvasni. Ha mobiltelefonján van aktív internetkapcsolat, az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonja nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépén az e-bank felületén kell begépelnie.

tranzakció-aláírás K&H vállalkozói e-bankban

Lehetősége van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyja jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkeznie a K&H mobilbankba, csupán a kezdő képernyőn rákattintani az „K&H e-bank kódbeolvasás” ikonra, majd a K&H vállalkozói e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonjával beolvasni. Ha mobiltelefonján van aktív internetkapcsolat, a megbízás jóváhagyása ezután automatikusan megtörténik. Ha a tranzakció aláírásakor mobiltelefonja nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépén az e-bank felületén kell begépelnie.

az Ön igényeihez alkalmazkodva

  • kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonja mindig Önnél van
  • rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatja bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnia, amíg számítógép közelébe kerül
  • bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kaphat bankszámlájáról és bankkártyájáról
  • kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használna
  • magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést

tudjon meg mindent a biztonságos mobilbankolásról!

a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja: 

  • ne iktassa ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-olja / "jailbreak"-elje a készüléket)!
  • ne telepítsen semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használjon! Ha egy alkalmazásra már nincs szüksége, törölje le a készülékéről!
  • minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizze, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítse az alkalmazást!
  • használjon PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!

 

a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledje a következőket:

  • a K&H mobilbank alkalmazást csak a hivatalos Apple AppStore, Google Play webáruházból töltse le! A K&H mobilbankot a K&H Bank máshol nem terjeszti. 
  • mPIN kódját ne ossza meg senki mással, ne írja fel! 

 

a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés: 

  • a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.
  • az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során
  • ha kikerül a birtokából a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatja a K&H vállalkozói e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül

kinek ajánljuk?

  • akik napi pénzügyeiket igyekeznek hamar elintézni, hogy szabadidejüket annak szenteljék, amit a legfontosabbnak tartanak
  • akik számára fontos a mobilitás, hogy bármikor ellenőrizhessék bankszámlájukon vagy bankkártyájukkal történt pénzmozgásokat
  • akik szeretnék összekötni az internetbank kényelmét a mobiltelefon praktikumával

hatályos hirdetmények

Üzletszabályzat
Általános szerződési feltételek elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra
természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény
hirdetmény vállalati ügyfelek részére

letöltöttem az új K&H mobilbankot, de a régi jobban tetszett, vissza lehet-e térni rá?

Miután az új K&H mobilbank került telepítésre a készülékén, már nem térhet vissza a régi verzióra.

szerettem volna letölteni az új K&H mobilbankot, de a régi verzió települt a készülekemre, mit kell tennem?

Az új K&H mobilbank július folyamán válik elérhetővé teljes ügyfélkörünknek. Ennek ütemét és mértéket a Google és az Apple belső algoritmusa dönti el, nekünk nincs ráhatásunk.

hol találom a korábbi mobil-token azonosítás és mobil-token aláírás funkciókat?

A két jól ismert funkciót, most már egy helyről érheti el, a bejelentkező képernyő „K&H e-bank kódbeolvasás” gombra nyomva.

hol találom a tranzakciótörténetet?

Az adott számlához tartozó számlatörténetét úgy érheti el, ha a kezdőlapon rábök a választott számlára.

hogy tudok kijelentkezni az alkalmazásból?

A K&H mobilbank automatikusan kijelentkeztet 1 perc inaktivitás után, vagy ha bezárja az alkalmazást. Természetesen, amennyiben saját maga szeretne kilépni, úgy megteheti ezt a profilja jobb felső sarkában található ikonra nyomva.

hol találom a partnereimet?

A profilból elérhető „partnerek” menüpontban.

a régi K&H mobilbankban elmentett partnereim elvesznek?

Minden korábban már hozzáadott partnere elérhető marad az új K&H mobilbankban is. 

A K&H mobilbank lehetőséget nyújt arra, hogy céges számláit és kártyáit is elérje. Ha magánszemélyként is rendelkezik a K&H Banknál bankszámlával, akkor az „ügyfelek” menüpontban, egy egyszerű nézetváltással állíthatja, hogy épp a céges vagy a magánszámláira kíváncsi. Ugyanitt kiválaszthatja, hogy melyik nézetet szeretné alapbeállításként elmenteni. A következő belépéstől már annak a számlának az adatait hozza fel az alkalmazás, amelyiket alapértelmezettként elmentette.

A mobilbankba nem kell külön jogosultságokat beállítani a felhasználók részére, mert a K&H vállalkozói e-bankhoz tartozó jogosultságok átöröklődnek a mobilbankra. Az alkalmazás letöltésével bármely számla feletti rendelkező automatikusan jogosult lesz mobilbankon keresztül is elérni azokat a számlákat, amelyeket vállalkozói e-bankban is elér, olyan jogosultsággal, amelyet a vezető tisztségviselő meghatározott.

Ha még nem rendelkezik K&H vállalkozói e-bankkal, akkor az Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötését követően a vállalkozás vezető tisztségviselőjének meg kell határoznia a számla feletti jogosultságokat, amelyek a mobilbank letöltése után az adott felhasználó számára az alkalmazásban elérhető műveleteket engedélyezik (pl. aláírási jogosultság).

miért jó Önnek a mobilbank?

  • mert nem köti az íróasztalhoz
  • a vállalkozói e-bankban rögzített megbízást bárhol, bármikor jóváhagyhat mobilbankban
  • látja céges számlái aktuális állapotát

A mobilbankban jóváhagyható tranzakciós limit napi 50 millió forint. A napi limitbe beszámít a vállalkozói e-bankból indított, de a mobilbankban jóváhagyott tranzakciók összege.

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit a Természetes személyek bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire, valamint pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetmény, az  Elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, és az Üzletszabályzat tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és itt a www.kh.hu internetes oldalon. A K&H mobilbank teljes körű használatára a K&H e-bank felhasználói válhatnak jogosulttá. A Google Play a Google Inc. védjegye. Az App Store az Apple Inc. szolgáltatási védjegye.