K&H mobilbank

vágja zsebre pénzügyeit!

  • mobiljával együtt bankszámlája is mindig kéznél lehet
  • bármikor rápillanthat a kártyáján történő mozgásokra
  • kényelmes navigáció, átlátható felület napi bankügyeihez
töltsd le az alkalmazást!

új funkciók a mobilbankban

befektetések áttekintése

Szeretné látni, hogy mikor jár le a betéte? Kíváncsi, hogyan állnak a befektetései? Most már ezek az információk a zsebében vannak, hiszen a K&H mobilbankban is láthatja megtakarításai és befektetései aktuális értékét.

A vezető tisztségviselő által beállított megfelelő jogosultságokkal a megtakarítások menüpontban megtalálja a legfontosabb információkat lekötött betéteiről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. A befektetések menüpontban pedig láthatja, hogy éppen mennyit érnek az értékpapírjai. Mindkét esetben számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthat, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesse az állományait.

  • bejelentkezés

    A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheti el. Belépéshez mPIN kódját kell használnia, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adott meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód ujjlenyomatos azonosítással helyettesíthető.

  • számlaadatok

    A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezik, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán áll. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthat számlát, és így könnyedén áttekintheti a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését. 

  • számlatörténet

    A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheti azok részleteit is.

    A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthat akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshet (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).

  • forintátutalás

    Átutalást rögzíthet tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatja a számlaszámot korábban rögzített partnerei közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheti partnerként. A megbízást mPIN kód vagy ujjlenyomat megadásával kell megerősítenie.

    Több átutalási megbízást is rögzíthet és menthet, amelyeket később csoportosan is aláírhat.

    Amennyiben nem rendelkezik aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudja, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.

    Az aláírt megbízást megtekintheti a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.

  • pénzügyi megbízások

    A K&H mobilbankban vagy a K&H vállalkozói e-bankban indított megbízásait, és azok státuszát ellenőrizheti. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találja az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelölje ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódja vagy ujjlenyomata megadásával hagyja jóvá a megbízást.

    A „függő”kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásait látja.

    A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheti a K&H mobilbankban vagy K&H vállalkozói e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásait.

  • mobilfeltöltés

    T-mobil, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilja egyenlegét töltheti fel. A funkciót eléri a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatja a telefonja saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhat.

  • bankkártyák

    A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláihoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheti meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látja. A kártyaképeket lapozva jelenítheti meg a többi bankkártyája adatait is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éri el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatja.

  • ATM és fiókkereső

    A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalálja az Önhöz legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot. Megkeresheti például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.

  • általános beállítások

    Itt találja a mobiltelefonjához tartozó mobil-token azonosítóját, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordul az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseivel. A funkcióban szükség szerint törölni tudja mobil-tokenjét, majd később ugyanitt aktiválhat új mobil-tokent is. Lehetősége van mPIN kódja módosítására is, illetve itt tud választani mPIN-es és ujjlenyomatos azonosítás között.

    Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használja, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állít be okostelefonján. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.

  • megtakarítások áttekintése

    A megtakarítások menüpontban megtalálja a legfontosabb információkat lekötött betéteiről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthat, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesse az állományait.

  • befektetések áttekintése

    A befektetések menüpontban láthatja, éppen mennyit érnek az értékpapírjai. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthat, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesse az állományait.

  • bejelentkezés

    A K&H mobilbank azonosításhoz kötött funkcióit bejelentkezést követően érheti el. Belépéshez mPIN kódját kell használnia, amelyet az alkalmazás aktiválásakor adott meg. Az arra alkalmas okostelefonok estén az mPIN kód TouchID azonosítással helyettesíthető.

  • számla adatok

    A képernyő a bankszámla menüben kiválasztott számla részletes adatait tartalmazza. Amennyiben több számlával rendelkezik, a képernyő felső, világoskék részében kék pontok jelölik az elérhető számlák darabszámát, és hogy a sorrendben éppen hányadik számlán áll. Ezen a részen jobbra-balra lapozva válthat számlát, és így könnyedén áttekintheti a kiválasztott számla részletes adatait is. A képernyő alsó sávjában gyorsikonok segítik a különböző funkciók elérését. 

  • számlatörténet

    A képernyő a kiválasztott számlán, havi bontásban mutatja az elmúlt két évben történt számlamozgásokat. Az egyes tranzakciókra kattintva megismerheti azok részleteit is.

    A tranzakció keresését szűrővel segítjük. Szűrni meghatározott időszakra, a tranzakció típusára és összegére lehet, de kiválaszthat akár egy-egy tranzakciót, például a bankkártyaműveleteket, vagy kulcsszó alapján is kereshet (például a közleményrovatban feltüntetett adatok között).

  • forintátutalás

    Átutalást rögzíthet tetszőleges belföldi bankszámlára, vagy kiválaszthatja a számlaszámot korábban rögzített partnerei közül. Újonnan rögzített bankszámla esetén az átutalás adatait elmentheti partnerként. A megbízást mPIN kód megadásával, vagy arra alkalmas készülék esetén Touch ID-val kell megerősítenie.

    Több átutalási megbízást is rögzíthet és menthet, amelyeket később csoportosan is aláírhat.

    Amennyiben nem rendelkezik aláírási joggal, a megbízást csak elmenteni tudja, amelyet az aláírási joggal is rendelkező felhasználó írhat alá a „pénzügyi megbízások / aláírandó” menüpontjában.

    Az aláírt megbízást megtekintheti a képernyő alján található „pénzügyi megbízások” gyorsikonra kattintva, „függő” tranzakciók között vagy a „státusz” fülön.

  • pénzügyi megbízások

    A K&H mobilbankban vagy a K&H vállalkozói e-bankban indított megbízásait, és azok státuszát ellenőrizheti. Az „aláírandó” menüpontra kattintva találja az aláírásra váró megbízásokat, amelyek aláírása történhet mobilbankban és e-bankban is. Mobilbankban történő aláírás esetén jelölje ki a megbízás(oka)t, majd mPIN kódod vagy Touch ID megadásával hagyja jóvá a megbízást.

    A „függő” kategóriában a már aláírt, de még teljesülésre váró megbízásait látja.

    A „státusz” menüpontban két évre visszamenőleg megtekintheti a K&H mobilbankban vagy K&H vállalkozói e-bankban indított, teljesült és nem teljesült megbízásait.

  • mobilfeltöltés

    T-mobil, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilja egyenlegét töltheti fel. A funkciót eléri a tranzakciók főmenüből, és a kártyaadatok képernyő alján található gyorsikonról. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatja a telefonja saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Fix összegű feltöltési összegek közül választhat.

  • bankkártyák

    A bankkártyaképre kattintva az elérhető bankszámláihoz kapcsolódó bankkártyák adatait tekintheti meg. Több bankkártya esetén a kártyakép alatt látható kék pontok mutatják, hogy aktuálisan hányadik bankkártya részleteit látja. A kártyaképeket lapozva jelenítheti meg a többi bankkártyája adatait is. A képernyő alsó sávjában található gyorsikonnal a bankkártya napi limit módosításait éri el. A funkcióban a készpénzfelvételi, a vásárlási és az internetes (virtuális) tranzakciók napi limitét állíthatja.

  • ATM és fiókkereső

    A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalálja az Önhöz legközelebbi K&H ATM-et vagy bankfiókot.  Megkeresheti például az épp aktuálisan nyitva tartó, akadálymentesített, vagy akár prémium banki szolgáltatásokat is nyújtó, legközelebbi bankfiókot.

  • általános beállítások

    Itt találja a mobiltelefonjához tartozó mobil-token azonosítóját, amely hasznos lehet, ha TeleCenterünkhöz fordul az alkalmazáshoz kapcsolódó kérdéseivel. A funkcióban szükség szerint törölni tudja mobil-tokenjét, majd később ugyanitt aktiválhat új mobil-tokent is. Lehetősége van mPIN kódja módosítására is, illetve itt tud választani mPIN-es és ujjlenyomatos azonosítás között. Lehetősége van megválasztani az azonosításhoz kötött tranzakciók használatához szükséges azonosítási módot. Akár mPIN kódot vagy TouchID-t választ, a továbbiakban az alkalmazás kizárólag a kiválasztott azonosítási módot fogadja el megbízások aláírásakor, illetve az alkalmazásba történő belépéskor.

    Az alkalmazás nyelve magyar, ha a mobiltelefont magyar nyelven használja, illetve angol, ha a magyartól bármilyen más nyelvet állít be okostelefonján. A mobiltelefonon használt nyelv megváltoztatásával automatikusan változik a mobilbank alkalmazásban használt nyelv is.

  • megtakarítások áttekintése

    A megtakarítások menüpontban megtalálja a legfontosabb információkat lekötött betéteiről: mekkora az összeg, mikor jár le és melyik számlára. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthat, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesse az állományait.

  • befektetések áttekintése

    A befektetések menüpontban láthatja, hogy éppen mennyit érnek az értékpapírjai. Számlánkénti és devizánkénti nézetbe is válthat, hogy ebben a csoportosításban is értékelhesse az állományait.

részletek

  • a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H vállalkozói e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink
  • az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal

Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatja:

  • iPhone 6S és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 13-as operációs rendszerrel rendelkeznek;
  • olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 5.0-s verziójú operációs rendszer fut;

A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheti azonban a K&H vállalkozói e-bank bejelentkezési funkcióját, és a megbízások K&H vállalkozói e-bankban történő aláírásának lehetőségét.

Céges számlái esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H vállalkozói e-bankban beállított jogosultságokkal.

A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheti, majd a mobil-token aktiválását követően használhatja.

Az alkalmazást a „beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatja. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheti a K&H vállalkozói e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal segítségével.

Vállalkozói ügyfelek részére a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 50 millió forint.

A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H vállalkozói e-bankban rögzített tranzakciók költségével.

A K&H mobilbankra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a következő linken érheted el:
https://www.kh.hu/adatvedelem/egyedi-tajekoztatok/mobilbank

igénylés

A K&H mobilbankot K&H vállalkozói e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezik K&H vállalkozói e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnie a Bankkal.

aktiválás

Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnia kell a K&H mobilbankot. Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhat:

aktiválás felhasználónév és jelszó használatával

Akkor válassza ezt az opciót, ha használt már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használja jelenleg a K&H vállalkozói e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatja.

aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával

Új felhasználóként, illetve, ha még nem használt K&H vállalkozói e-bankot, K&H énazonosítóját és ePIN kódját használhatja aktiválásra. Amennyiben nem tudja, vagy elfelejtette azonosítóit, bármelyik bankfiókunkban igényelhet újat.

aktiválás e-bankon keresztül

Az alkalmazás aktiválását K&H vállalkozói e-bankon keresztül is elvégezheti. Jelentkezzen be e-bankjába számítógépén, és kattintson a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetjük.

Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választania, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhat. Az arra alkalmas iPhone készülékek esetében az mPIN kódot Touch ID-val is helyettesítheti.

e-bank használat mobilbankkal

A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetősége belépni e-bank fiókjába, és ott a megbízások aláírására.

belépés K&H vállalkozói e-bankba

Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkeznie, csupán a bejelentkező képernyőn rákattintani az „e-bank belépés” ikonra, majd számítógépén a K&H vállalkozói e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonjával beolvasni. Ha mobiltelefonján van aktív internetkapcsolat, az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonja nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépén az e-bank felületén kell begépelnie.

tranzakció-aláírás K&H vállalkozói e-bankban

Lehetősége van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyja jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkeznie a K&H mobilbankba, csupán a kezdő képernyőn rákattintani az „e-bank aláírás” ikonra, majd a K&H vállalkozói e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonjával beolvasni. Ha mobiltelefonján van aktív internetkapcsolat, a megbízás jóváhagyása ezután automatikusan megtörténik. Ha a tranzakció aláírásakor mobiltelefonja nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépén az e-bank felületén kell begépelnie.

az Ön igényeihez alkalmazkodva

  • kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonja mindig Önnél van
  • rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatja bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnia, amíg számítógép közelébe kerül
  • bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kaphat bankszámlájáról és bankkártyájáról
  • kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használna
  • magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést

tudjon meg mindent a biztonságos mobilbankolásról!

a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja: 

  • ne iktassa ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-olja / "jailbreak"-elje a készüléket)!
  • ne telepítsen semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használjon! Ha egy alkalmazásra már nincs szüksége, törölje le a készülékéről!
  • minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizze, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítse az alkalmazást!
  • használjon PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!

 

a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledje a következőket:

  • a K&H mobilbank alkalmazást csak a hivatalos Apple AppStore, Google Play webáruházból töltse le! A K&H mobilbankot a K&H Bank máshol nem terjeszti. 
  • mPIN kódját ne ossza meg senki mással, ne írja fel! 

 

a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés: 

  • a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.
  • az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során
  • ha kikerül a birtokából a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatja a K&H vállalkozói e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül

kinek ajánljuk?

  • akik napi pénzügyeiket igyekeznek hamar elintézni, hogy szabadidejüket annak szenteljék, amit a legfontosabbnak tartanak
  • akik számára fontos a mobilitás, hogy bármikor ellenőrizhessék bankszámlájukon vagy bankkártyájukkal történt pénzmozgásokat
  • akik szeretnék összekötni az internetbank kényelmét a mobiltelefon praktikumával

hirdetmények

Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
Hirdetmény vállalati ügyfelek részére
Üzletszabályzat

mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?

A K&H énazonosító az Ön egyedi azonosítója az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. 

Szükséges a K&H mobilbank, a K&H vállalkozói e-bank, és bizonyos műveletek elvégzéséhez a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal használatakor is (kivéve mobilbank gyorshívás használata esetén). K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatja meg.

Bármelyik említett szolgáltatást kívánja igénybe venni, egyetlen K&H énazonostóra van szüksége. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretne használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítója, így javasoljuk, hogy tartsa kéznél a banki ügyintézés alkalmával!

K&H énazonosítóját megtalálja papíralapú, és e-bankból lekérhető számlaegyenleg–értesítőjén egyaránt. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresse fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhet újat.

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank szolgáltatásba épített, szoftveralapú azonosítási mód. A K&H mobilbank aktiválása során a mobil-tokent automatikusan mobiltelefonjához regisztráljuk, így a mobilbank alkalmazást csak arról a mobiltelefonról érheti el, amelyen az aktiválás megtörtént. A mobilbankot természetesen több telefonra is letöltheti, majd ezeket is aktiválni szükséges.

Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választania, amelyet a mobilbankba történő bejelentkezéskor, illetve a tranzakciók aláírásának megerősítésére fog használni. Az arra alkalmas telefonok esetén az mPIN-kódot ujjlenyomattal (Touch ID-val) helyettesítheti.
A mobil-token nem csupán a mobilbank azonosítóeszköze, hanem lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetősége belépni e-bank fiókjába, és ott a megbízások aláírására. Ezen felül a mobilbank gyorshívás funkció segítségével azonosított felhasználóként léphet kapcsolatba kollégáinkkal.

meglévő K&H mobilbank felhasználóként milyen változásokat tapasztalok?

K&H mobilbank alkalmazását frissítenie kell, amennyiben telefonján az alkalmazások frissítése nem automatikus. Az első belépéskor az alkalmazást Önnek is aktiválnia kell. Ennek oka az, hogy a megújult K&H mobilbankban használt mobil-token azonosítás az eddigieknél magasabb biztonsági szint mellett nyújtja az Ön számára a napi pénzügyei intézéséhez szükséges funkciókat. Az aktiválás során mobiltelefonját összekötjük a mobil-tokennel, így biztosítva, hogy az alkalmazás csak az adott telefonról legyen elérhető. A mobilbankot több eszközre is telepítheti, majd az aktiválást azokon az eszközökön is el kell végeznie.

a megváltozott funkciókat Ügyfeleink igényei alapján módosítottuk:

  • tetszőleges bankszámlára rögzíthet forintátutalást, így nem kell előzetesen partnerként rögzítenie a bankszámlaszámot e-bankban
  • partnerként elmentheti a rögzített bankszámlaszámokat, illetve a partnerhez telefonszámot is elmenthet. E-bankban rögzített partnereinek minden adatát láthatja mobilbankjában is
  • a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 50 millió forint
  • mobilbankban is aláírhatja a K&H vállalkozói e-bankban rögzített megbízásait, és az e-bankból indított megbízások is aláírhatók a mobilbank felületén
  • nyomon követheti e-bankból és mobilbankból indított függő, teljesült vagy nem teljesült státuszú megbízásait
  • internetes (virtuális) vásárlási limitét is módosíthatja
  • kibővült az ATM és bankfiókkereső funkció

Az új alkalmazásban devizautalás nem lehetséges.

A mobilbank-használatot a továbbiakban nem kell e-bankban engedélyezni. A vonatkozó szerződés, a K&H énazonosító és ePIN kód megléte az alkalmazás elérését automatikusan biztosítja.

mi az mPIN kód?

Az mPIN kód az Ön egyedi azonosítója a K&H mobilbankba történő belépéshez, és ott megadott megbízások aláírásához. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor tud megadni és a későbbiekben az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor megváltoztatni. Az arra alkalmas készülékek esetén biometrikus azonosítót (pl. TouchID vagy FaceID vagy írisz azonosítás) is beállíthat mPIN kód mellett. Ezt követően a K&H mobilbank használata során (belépéskor és tranzakciók aláírásakor) lehetősége van a biometrikus azonosítás és az mPIN kód között választani, így az Ön számára legkényelmesebb módon használhatja az alkalmazást.

mit tegyek, ha elfelejtettem az mPIN kódomat?

Ha elfelejtette mPIN kódját, törölje a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnia az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhat meg.

A K&H mobilbank lehetőséget nyújt arra, hogy céges számláit és kártyáit is elérje. Ha magánszemélyként is rendelkezik a K&H Banknál bankszámlával, akkor az „ügyfelek” menüpontban, egy egyszerű nézetváltással állíthatja, hogy épp a céges vagy a magánszámláira kíváncsi. Ugyanitt kiválaszthatja, hogy melyik nézetet szeretné alapbeállításként elmenteni. A következő belépéstől már annak a számlának az adatait hozza fel az alkalmazás, amelyiket alapértelmezettként elmentette.

A mobilbankba nem kell külön jogosultságokat beállítani a felhasználók részére, mert a K&H vállalkozói e-bankhoz tartozó jogosultságok átöröklődnek a mobilbankra. Az alkalmazás letöltésével bármely számla feletti rendelkező automatikusan jogosult lesz mobilbankon keresztül is elérni azokat a számlákat, amelyeket vállalkozói e-bankban is elér, olyan jogosultsággal, amelyet a vezető tisztségviselő meghatározott.

Ha még nem rendelkezik K&H vállalkozói e-bankkal, akkor az Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötését követően a vállalkozás vezető tisztségviselőjének meg kell határoznia a számla feletti jogosultságokat, amelyek a mobilbank letöltése után az adott felhasználó számára az alkalmazásban elérhető műveleteket engedélyezik (pl. aláírási jogosultság).

miért jó Önnek a mobilbank?

  • mert nem köti az íróasztalhoz
  • a vállalkozói e-bankban rögzített megbízást bárhol, bármikor jóváhagyhat mobilbankban
  • látja céges számlái aktuális állapotát

A mobilbankban jóváhagyható tranzakciós limit napi 50 millió forint. A napi limitbe beszámít a vállalkozói e-bankból indított, de a mobilbankban jóváhagyott tranzakciók összege.

Jelen tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, a K&H Mobilinfo szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazza.