hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

Felavatták a K&H új székházát

Befejeződött a K&H új székházának kivitelezése, ma került sor az épületkomplexum avató ünnepségére. A két egymás melletti épület, amely modern, a kor követelményeinek megfelelő munkakörnyezetet biztosít a K&H Csoport mintegy 2 500 dolgozójának, a Millennium Városközpontban épült fel. A beruházás költsége 100 millió euró volt és a projekt pályázik az arany fokozatú LEED minősítésre. Az új székház jelentősen csökkenti a központi területek működési költségeit - csak az energiakiadások várhatóan 30-40%-kal lesznek alacsonyabbak.

0,1 milliárd forintos adózás utáni eredmény 2011 első kilenc hónapjában a K&H Bankcsoportnál

A K&H Bankcsoport 2011 első kilenc hónapjában 0,1 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el. Az adózás utáni eredmény a deviza jelzáloghitelek végtörlesztésére képzett értékvesztés miatt 99%-kal csökkent az egy évvel korábbi eredményhez képest. A K&H Bankcsoport 12 milliárd forint bankadót fizetett az első háromnegyed évben. A K&H harmadik negyedévben 12 milliárd forint veszteséget könyvelt el, elsősorban amiatt, hogy 25,2 milliárd forint értékvesztést számolt el a deviza jelzáloghitelek végtörlesztésének várható hatására. A bankadótól és a deviza jelzáloghitelek végtörlesztésére képzett értékvesztéstől megtisztított adózás utáni eredmény 2011. első kilenc hónapjában 30 milliárd forint volt, amely 8%-os növekedést jelent előző évhez viszonyítva. A kedvezőtlen piaci környezet ellenére a működési bevétel szinten maradt, míg működési költségek 2%-kal csökkentek éves összehasonlításban. A nem-teljesítő hitelek aránya 9,4%-ról 9,7%-ra nőtt egy negyedév alatt. A K&H Biztosító mind az élet üzletágban, mind a nem-élet üzletágban folytatni tudta növekedését a harmadik negyedévben is.

10 tipp, hogy az otthona a közösségi médiában is biztos legyen

A közösségi média egy évtizede kezdett beszivárogni a mindennapi életünkbe, mára szinte minden internetező használja valamilyen formában, például regisztrál a Facebookon vagy az iWiW-en. A K&H Biztosító felmérésében szereplő online felhasználók 93%-a használja valamilyen rendszerességgel a közösségi oldalakat. Fontos azonban tudni, hogy minél többet árulunk el magunkról a közösségi oldalakon, annál könnyebb azt kihasználni. Ezért adunk tíz tippet, hogy semmiképpen se kerüljön veszélybe otthona biztonsága.

zöld szempontok a hitelbírálatban

a K&H Bank szakértői véleménye

2012 januárjától valamennyi ingatlaneladáshoz kötelező lesz az energiatanúsítvány kiváltása. A tanúsítvány a hitelnyújtási folyamatra is hatással lesz, hiszen egy energia-felhasználás szempontjából jobb, így magasabb kategóriába kerülő lakás vagy ház a fedezeti érték meghatározása során is kedvezőbb értékelésre számíthat – hívja fel a figyelmet Nagy Ferenc, a K&H Bank lakossági hitel és tranzakcionális szolgáltatások marketing főosztályának vezetője.

Valóban egyszerűbben lehet hozzájutni az uniós forrásokhoz?

„A márciustól megújított pályázati struktúra eredményeként idén kis mértékben javulni tudott a hazai kkv-k pályázati hajlandósága. A pozitív tendencia egyrészt annak köszönhető, hogy egyre több cégvezető véli kevésbé nehéznek a pályázati források elérhetőségét, másrészt ismét növekedni tudott az egy vállalkozásra eső benyújtott pályázatok aránya. Az igénybe vehető pályázati lehetőségekről továbbra is a pályázati tanácsadó cégeken, valamint az interneten hozzáférhető információkon keresztül kapnak a legtöbb segítséget a vállalkozások” – mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

kedvező kgfb kötés és téli készülődés a motorosok novemberi programja

Az utakon egyre kevesebb motor közlekedik, a legtöbb garázsba költözik a tavaszi felmelegedésig. Tévhit azonban, hogy a motorkerékpároknak a téli pihenő alatt nem kell kgfb szerződéssel rendelkezniük. Van lehetőség arra, hogy a pihenő motorokat ideiglenesen kivonjuk a forgalomból, de ettől még ne feledkezzünk meg a biztosítási szerződésről. Jó tudni, hogy a motortulajdonosok a kgfb kampányban számottevő kedvezményeket kaphatnak. A pihenő elé ütemezett karbantartással és a forgalomból történő kivonással pedig további jelentős kiadást spórolhatnak meg a tulajdonosok.

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.11.16

A K&H Lízingcsoport közleménye ügyfélszolgálati iroda új nyitva tartásáról

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.11.16

A K&H Lízingcsoport közleménye ügyfélszolgálati iroda nyitva tartásáról

az új kgfb biztosítások 2/3-át az interneten kötik

a khdirektbiztositas.hu online kutatása

A khdirektbiztositas.hu és a GfK Hungária legújabb „Biztosítási trendek II ”, online megoldásokat vizsgáló kutatása szerint a biztosítások két-harmadát már az interneten kötik. Évről évre nő a különböző kfgb és casco biztosításokról az interneten tájékozódó ügyfelek száma, ezért a K&H Biztosító immár második alkalommal végzett kutatást a körükben. Az ő preferenciáik alapvetően befolyásolhatják a közelgő átkötési hullámot. Bár 2010-től már nem január 1-je a kgfb szerződések előírt évforduló napja, várhatóan még idén novemberben is erőteljes kgfb kampány várható.

a Kölyökparádé K&H-s standján pénzügyi játékok várják a gyerekeket

virtuális pénzérméket gyűjthetnek a kisdiákok

A K&H Csoport játékos pénzügyi feladatokkal várja a gyerekeket az ország egyik legnagyobb gyerekrendezvényén, a Kölyökparádén október 21. és 23. között a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban. A K&H standján a gyerekek megismerkedhetnek a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! országos tudásversennyel, belenézhetnek az Ez kész! Pénz! című pénzügyi oktató rajzfilmsorozat legérdekesebb fejezeteibe, egy számítógépes játékkal pedig virtuális pénzérméket gyűjthetnek.

Ördögi körbe kerülhetnek a munkavállalók a csökkent táppénz miatt

Hazánkban több mint két millióan élnek olyan háztartásban, ahol a megélhetés egyetlen ember fizetésén múlik. Persze még az sem jelent anyagi biztonságot, ha két kereső van a családban, mert egy baleset vagy súlyos betegség esetén jelentős jövedelem kieséssel kell számolni, miközben az egészségügyi kezeléssel kapcsolatos költségek még növelik is a háztartás havi kiadásait. A nyáron csökkentett táppénz összegek miatt feltehetőleg megnő azok száma, akik még súlyosabb panaszokkal sem fordulnak orvoshoz, ami komoly egészségi kockázatot jelent.

stagnáló árbevétel és nyereség várakozások

A kkv vezetők következő egy évre vonatkozó árbevétel és eredmény várakozásai szinten maradtak az előző negyedévhez képest. A hazai vállalkozások átlagosan 6,4%-os árbevétel és 3,6%-os eredmény növekedéssel számolnak a következő egy évben. Árbevételük jövőbeni alakulását tekintve a mezőgazdasági cégek a legoptimistábbak, miközben az ipari, építőipari cégek számítanak legkevésbé bevételük növekedésére. A nyereség növekedés nagyságát tekintve szintén a mezőgazdasági cégek a legpozitívabbak, míg a kereskedelmi szektor számít a legkisebb mértékű profitnövekedésre” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

stagnáló árbevétel és nyereség várakozások

A kkv vezetők következő egy évre vonatkozó árbevétel és eredmény várakozásai szinten maradtak az előző negyedévhez képest. A hazai vállalkozások átlagosan 6,4%-os árbevétel és 3,6%-os eredmény növekedéssel számolnak a következő egy évben. Árbevételük jövőbeni alakulását tekintve a mezőgazdasági cégek a legoptimistábbak, miközben az ipari, építőipari cégek számítanak legkevésbé bevételük növekedésére. A nyereség növekedés nagyságát tekintve szintén a mezőgazdasági cégek a legpozitívabbak, míg a kereskedelmi szektor számít a legkisebb mértékű profitnövekedésre” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

a K&H kgfb integrált kommunikációs kampány ezüst EFFIE díjat nyert a reklámhatékonysági versenyen

a hetedik EFFIE a K&H-nak

A K&H Csoport egy újabb EFFIE-vel térhetett haza a 2011-es reklámhatékonysági verseny díjkiosztójáról. A K&H biztosítási ismertségnövelő és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) kampánya segítette hozzá a K&H-t az újabb kiemelkedő elismeréshez. A K&H biztosítási szolgáltatások kommunikációja ezüst EFFIE reklámhatékonysági díjat nyert pénzügyi szolgáltatások kategóriában, mely a hetedik EFFIE a K&H életében és az első ezüst díj, melyet az EFFIE biztosítási kommunikációnak kiosztott.

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.10.14

A K&H Lízingcsoport közleménye ügyfélszolgálati iroda ünnepi nyitva tartásáról

a bérlőket is segíti a lakásbiztosítás

Bár az idén szerencsére nem voltak számottevő természeti katasztrófák, a tavalyi és korábbi évek pusztító viharai rávilágítottak a lakásbiztosítások fontosságára. Biztosításkötéskor érdemes tájékozódni és pontosan megismerni az alulbiztosítás következményeit és ellenőrizni, milyen kiegészítő helyzetekben nyújthat segítséget a konstrukció. A lakásbérlők és társasházi lakók például az általuk okozott károk megtérítésében is segítséget kaphatnak kiegészítő felelősségbiztosításokon keresztül. Egy biztos, nem érdemes elhagyni a biztosítást: az internetezők két-harmadának otthonát érte már kár.

Transzparencia a pénzintézeteknél

A Hungarian Business Leader Forum (HBLF) mai üzleti ebédjének központi témája az etikus üzleti magatartás és a korrupció elleni fellépés volt. Dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese szerint a hazai bankrendszer az elmúlt négy évben jelentős előrelépést tett a transzparencia megvalósítása terén a MiFID irányelvek és a befektetési szolgáltatásokról szóló törvény rendeleteinek betartásával.

A befektetői hangulat javulására és az alapkamat emelésére számítanak az intézményi befektetők

K&H Alapkezelő felmérés az intézményi befektetők várakozásairól

„A K&H Alapkezelő évente megrendezett befektetői konferenciáján ismét felmérést készített az intézményi befektetők elkövetkezendő egy évre vonatkozó várakozásairól a legfontosabb befektetési instrumentumokat illetően. Az eredmények azt mutatják, hogy a legtöbb intézményi befektető óvatos a hazai eszközök tekintetében, miközben nemzetközi szinten valamelyest a piacok megnyugvásával, és - főként a feltörekvő országokat illetően - a részvénypiacok pozitív teljesítményével számolnak. A legnagyobb megosztottság az euró alapkamat jövőbeni változásával kapcsolatban tapasztalható, miközben szinte egységes a kép a magas euró/forint árfolyamszint fennmaradását illetően” – számolt be az eredményekről Horváth István, a K&H Alapkezelő befektetési igazgatója.

Csökkenő pályán a vállalkozások bizalma

„A fogyasztói bizalom csökkenésével párhuzamosan a hazai vállalkozások várakozásai is romlottak. Az országosan 700 vállalkozás vezetőjének megkérdezésén alapuló K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves értéke jelenleg -26 ponton áll, ami gyakorlatilag a két éve ilyenkor tapasztalt várakozásoknak felel meg. A bizalmi index csökkenése mögött leginkább az áll, hogy a vállalkozások a következő egy évben a közterhek, valamint a vállalati hitelek növekedésével számolnak, de szinte az összes részindex kisebb-nagyobb mértékű csökkenést mutat”– mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

November második felétől igényelhető a K&H SZÉP Kártya

2011. október 3-tól a K&H megkezdi a Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártyával kapcsolatban az ügyfél tájékoztatást. A kártya szerződések megkötésére november 15. után nyílik lehetőség.

12,5 milliárd forintos adózás utáni eredmény 2011 első félévében a K&H Bankcsoportnál

A K&H Bankcsoport 2011 első hat hónapjában 12,5 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el. Az adózás utáni eredmény a bankadó és a magas hitelköltségek miatt 46%-kal csökkent az egy évvel korábbi eredményhez képest. A K&H Bankcsoport 8 milliárd forint új bankadót fizetett az első félévben. A hitelezési veszteségek magasak, de a várakozásoknak megfelelően alakultak. A nem-teljesítő hitelek aránya 9,3%-ról 9,4%-ra nőtt egy negyedév alatt. A K&H Biztosító mind az élet üzletágban, mind a nem-élet üzletágban folytatni tudta növekedését a második negyedévben is.

A változó környezetben fokozottan fontos a biztonság

„Mikor és miben érdemes megtakarítani, ha a növekedési kilátások szerte a világban romlanak, a tőzsdei árfolyamok jelentősen ingadoznak, csökkennek, és a kamatok alacsony szinten vannak – merül fel jogosan a kérdés a befektetők részéről. Ilyen időszakban azokra a befektetési lehetőségekre érdemes fokozottan figyelni, amelyek néhány év távlatában esélyt adnak a növekedésnek, miközben megvédenek a veszteségektől” – javasolja Zobor Zsuzsanna, a K&H Alapkezelő vezérigazgatója.

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.09.21

A K&H Eszközfinanszírozó Pénzügyi Lízing Zártkörűen Működő Részvénytársaság közleménye a Társaság alaptőkéjének emeléséről

A cafeteria juttatások a kkv-knál is népszerűek

„Továbbra is komoly szerepet kapnak a vállalkozások életében a béren kívüli juttatások, mivel a hazai kkv-k többsége a következő egy évben is beépíti azokat a juttatási rendszerébe. A cégvezetők elmondása alapján egyértelműen az étkezési hozzájárulás és a közlekedési költségtérítés a leggyakrabban alkalmazott béren kívüli juttatás, míg a Széchenyi Pihenő Kártyával kapcsolatban egyelőre kivárás tapasztalható” – mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

Az életbiztosítási piac növekedését 2013-tól lassan követi a nem-élet üzletág a K&H Biztosító piaci előrejelzése

Folytatódik az életbiztosítási piac növekedése és 2013-tól a nem-élet oldal is lassú emelkedésbe kezdhet a K&H Biztosító szerint, melynek vezetői keddi sajtótájékoztatójukon ismertették az élet- és nem-életbiztosítási szegmens várható tendenciáit.

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.08.17

A K&H Lízingcsoport közleménye ügyfélszolgálati iroda nyitva tartásáról

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.08.17

A K&H Lízingcsoport közleménye az ügyfélszolgálati iroda költözéséről

Újabb segítség a vállalkozások számára

„Végre elérhető a kkv-k körében egyik legnagyobb népszerűségnek örvendő uniós támogatás, a telephely-fejlesztési pályázat kitöltő programjai, így benyújthatóak a támogatási kérelmek. Egyúttal a benyújtási határidő is módosult 2011. szeptember 19-re, azonban a dél-alföldi, észak-alföldi és észak-magyarországi régió esetében továbbra is 2011. december 30. a végső benyújtási határidő” – mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

További dinamikus bővülés előtt az online biztosítási piac

A khdirektbiztositas.hu és a GfK Hungária közös kutatással mérte fel az ügyfelek hozzáállását és szokásait a biztosítási termékekkel és az online megoldásokkal kapcsolatban. A „Biztosítási trendek” elnevezésű kutatás szerint a kgfb biztosítást már az online összehasonlító oldalakon kötik meg a legtöbben, viszont utasbiztosításért továbbra is ellátogatnak a biztosítói– és bankfiókokba. Nagy ugrás várható az internetes szerződéskötések számában, melyet az online fizetési eszközök elterjedése is segít.

Várakozó állásponton a vállalkozások

„A Nemzetgazdasági Minisztérium idei célkitűzései között szerepel, hogy a hazai kkv-k kiemelt szerepet kapjanak a gazdaság fellendítésében, a munkahely-teremtésben, a gazdaság versenyképességének növelésében. Ehhez a kormányzat vállalkozásokat támogató programjában az adminisztrációs terhek csökkentését, valamint a pályázati rendszer vállalkozásbarát átalakítását jelölték meg fő eszközként, azonban a cégvezetők megítélése egyelőre vegyes képet mutat a tervek megvalósítását illetően. Miközben nagyrészük tájékozott a kormányzat szándékát illetően, a gyakorlatban még kevesen tapasztalták meg azok pozitív hatásait” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.