vállalkozói számlacsomag kalkulátor

megoldás céges költségeidre A megadott árbevételi érték egy becsült költséget mutat, amely alapján az optimális K&H számlacsomag bemutatásra kerül. A becslés alapját egy, a tranzakciós szokások alapján kialakított, árbevétel alapú ügyfélprofil képezi. A kalkulátor árbevétel alapján becsült eredményét a „részletes kalkuláció” gombra kattintva, az egyéni tranzakciós adatok megadásával tovább pontosíthatóak.
millió forint
bevételed hány százalékát forgalmaznád itt?
%

hogyan lássak hozzá? hogyan lássak hozzá?

egyéni vállalkozóknak szükséges dokumentumok, adatok: 

  • egyéni vállalkozói igazolvány, vagy annak hiányában egyéni vállalkozói nyilvántartásba vételre vonatkozó értesítés
  • az azonosító okmány(ok) (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély), lakcímkártya(k) adatai
  • a leendő bankkártya birtokos(ok) azonosításához szükséges személyi adatok (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély, lakcímkártya(k) adatai)

társas vállalkozás esetén, az igénylés kitöltéséhez a következő adatokra, illetve elektronikus dokumentumokra van szükség:

  • 30 napnál nem régebbi bejegyző végzés vagy cégkivonat es3, .et3 vagy .dosszie kiterjesztésű fájl formátumban vagy
  • bejegyzés alatt álló cég esetén et3, es3 vagy dosszie formátumú bejegyzési kérelem és cégbírósági tanúsítvány, amit a megfelelő lépésnél fel kell majd tölteni
  • a vállalkozás neve, adószáma, székhely cím
  • azonosító okmány(ok) (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély), lakcímkártya(k) adatai
  • a vállalkozás képviseletére jogosult személy(ek), vállalkozás tényleges tulajdonosa(i), valamint a leendő bankkártya birtokos(ok) azonosításához szükséges személyi adatok
  • a fenti személyek azonosító okmánya(i) (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély), lakcímkártya(k) adatai

Az igénylési folyamat, minden adat kitöltésével és a szükséges dokumentumok feltöltésével együtt 9 percet vesz igénybe.

visszaigazoló e-mail tartalma:

  • a számlanyitással kapcsolatos alap adatok
  • bank általi visszahívás pontos időpontja

telefonos egyeztetés:

  • számlanyitáshoz megadott adatok egyeztetése, ellenőrzése
  • időpontfoglalás a kiválasztott bankfiókba a szerződés aláírásához és a számla aktiválásához

számlanyitás véglegesítéséhez szükséges lépések kiválasztott bankfiókunkban:

  • ügyfél azonosítás
  • szerződések aláírása
  • számla megnyitása, aktiválása

részletek részletek

A K&H Banknál a még bankszámlával nem rendelkező, devizabelföldi, cégbírósági eljárás alatt nem álló egyéni és társas vállalkozások vehetik igénybe az online számlanyitási szolgáltatást.

Az egyéni vállalkozókat a következő adatok alapján rögzítjük:

  • egyéni vállalkozói igazolvány, vagy annak hiányában egyéni vállalkozói nyilvántartásba vételre vonatkozó értesítés,
  • az azonosító okmány(ok) (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély), lakcímkártya(k) adatai,
  • a leendő bankkártya birtokos(ok) azonosításához szükséges személyi adatok (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély, lakcímkártya(k) adatai).

A társas vállalkozások a következő adatokkal tudnak igénylést benyújtani:

  • 30 napnál nem régebbi bejegyző végzés vagy cégkivonat es3, .et3 vagy .dosszie kiterjesztésű fájl formátumban, vagy
  • bejegyzés alatt álló cég esetén et3, es3 vagy dosszie formátumú bejegyzési kérelem és cégbírósági tanúsítvány, amit a megfelelő lépésnél fel kell majd tölteni,
  • a vállalkozás neve, adószáma, székhely cím,
  • azonosító okmány(ok) (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély), lakcímkártya(k) adatai,
  • a vállalkozás képviseletére jogosult személy(ek), vállalkozás tényleges tulajdonosa(i),valamint a leendő bankkártya birtokos(ok) azonosításához szükséges személyi adatok
  • a fenti személyek azonosító okmánya(i) (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély), lakcímkártya(k) adatai

A vállalkozó a K&H start extra, K&H dinamikus extra és K&H aktív extra számlacsomag, valamint forint (HUF) és deviza (EUR, USD) alapú pénzforgalmi számla nyitását igényelheti. A kiválasztott számlához kérhető plusz életbiztosítás és vállalkozói bankkártya is.

A folyamat átfutási ideje az igénylés benyújtásától számítva minimum 2-3 napot, átlagosan 1 hetet vesz igénybe. 

Az online vállalkozói számlacsomag igénylése során az ügyfél elindítja az igénylés folyamatát, megrövidítve és megkönnyítve ezzel a folyamatot. A számlanyitás a kiválasztott bankfiókban történik, a kijelölt időpontban. A szerződések aláírása után használható a számlacsomag.

kinek ajánljuk?

  • azoknak, akik sorban állás nélkül, időt és energiát megspórolva szeretik intézni az ügyeiket
  • azoknak, akik pár kattintással, átláthatóan szeretnék megnyitni vállalkozói számlájukat
  • azoknak, akik szeretik kihasználni az online ügyintézés előnyeit

a Te igényeidhez alkalmazkodva

  • bárhol és bármikor elindíthatod vállalkozói számlád igénylését
  • egyszerű, gyors ügyintézés akár 9 perc alatt
  • Te irányítod: minden akkor és ott történik, amikor és ahol Te szeretnéd

Szerződéses feltételek, Hirdetmények

Üzletszabályzat
Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
Bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek
Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
K&H Mobilinfo szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei
Hirdetmény vállalati ügyfelek részére
vállalkozói kuponkedvezmény hirdetmény

Mennyi időt vesz igénybe a vállalkozói számla igénylésének elindítása?

  • Az igénylés elindításához 9 perc elegendő, ha minden szükséges adat és dokumentum kéznél van.

Mikor kapom meg a vállalkozói számlaszámom?

  • A kiválasztott bankfiókban történő egyeztetés és a szerződés aláírása után lesz elérhető vállalkozásod számlája.

Miért éri meg online elindítanom a vállalkozói számlaigénylést, ha személyesen is megnyithatom számlámat a bankfiókban?

  • Az igénylés elindítása megrövidíti, valamint kényelmesebbé, gyorsabbá, egyszerűbbé teszi a folyamatot, hiszen az igénylést követő személyes ügyintézésnél, az ügyfélazonosítást követően már csak alá kell írni a bankszámlaszerződést.

Milyen vállalkozói számla igénylését indíthatom el online?

  • A K&H start, dinamikus és aktív extra számlacsomagok bármelyike, illetve forint (HUF) és deviza (EUR, USD) alapú bankszámla igényelhető az online felületen keresztül. 

Mikor tudok bankkártyát igényelni?

  • A vállalkozó bankkártya típusát az on-line számlanyitás alkalmával lehet kiválasztani és megigényelni. Az elkészült bankkártya a szerződés aláírását követően, a kiválasztott bankfiókban személyesen vehető át.
Országos Betétbiztosítási AlapOBA által biztosított termék
Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az ügyfélszerződés, a Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, a Bankkártya és hitelkártya szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, az Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, a K&H mobilinfo szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzat, valamint az aktuális Hirdetmény vállalati ügyfelek részére tartalmazza. A biztosítást a K&H Biztosító nyújtja, a termék, szolgáltatás részletes leírását, kondícióit a biztosítási szerződés, valamint a vonatkozó biztosítási feltételek tartalmazzák.