hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

stagnáló árbevétel és nyereség várakozások

A kkv vezetők következő egy évre vonatkozó árbevétel és eredmény várakozásai szinten maradtak az előző negyedévhez képest. A hazai vállalkozások átlagosan 6,4%-os árbevétel és 3,6%-os eredmény növekedéssel számolnak a következő egy évben. Árbevételük jövőbeni alakulását tekintve a mezőgazdasági cégek a legoptimistábbak, miközben az ipari, építőipari cégek számítanak legkevésbé bevételük növekedésére. A nyereség növekedés nagyságát tekintve szintén a mezőgazdasági cégek a legpozitívabbak, míg a kereskedelmi szektor számít a legkisebb mértékű profitnövekedésre” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

stagnáló árbevétel és nyereség várakozások

A kkv vezetők következő egy évre vonatkozó árbevétel és eredmény várakozásai szinten maradtak az előző negyedévhez képest. A hazai vállalkozások átlagosan 6,4%-os árbevétel és 3,6%-os eredmény növekedéssel számolnak a következő egy évben. Árbevételük jövőbeni alakulását tekintve a mezőgazdasági cégek a legoptimistábbak, miközben az ipari, építőipari cégek számítanak legkevésbé bevételük növekedésére. A nyereség növekedés nagyságát tekintve szintén a mezőgazdasági cégek a legpozitívabbak, míg a kereskedelmi szektor számít a legkisebb mértékű profitnövekedésre” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

a K&H kgfb integrált kommunikációs kampány ezüst EFFIE díjat nyert a reklámhatékonysági versenyen

a hetedik EFFIE a K&H-nak

A K&H Csoport egy újabb EFFIE-vel térhetett haza a 2011-es reklámhatékonysági verseny díjkiosztójáról. A K&H biztosítási ismertségnövelő és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) kampánya segítette hozzá a K&H-t az újabb kiemelkedő elismeréshez. A K&H biztosítási szolgáltatások kommunikációja ezüst EFFIE reklámhatékonysági díjat nyert pénzügyi szolgáltatások kategóriában, mely a hetedik EFFIE a K&H életében és az első ezüst díj, melyet az EFFIE biztosítási kommunikációnak kiosztott.

a bérlőket is segíti a lakásbiztosítás

Bár az idén szerencsére nem voltak számottevő természeti katasztrófák, a tavalyi és korábbi évek pusztító viharai rávilágítottak a lakásbiztosítások fontosságára. Biztosításkötéskor érdemes tájékozódni és pontosan megismerni az alulbiztosítás következményeit és ellenőrizni, milyen kiegészítő helyzetekben nyújthat segítséget a konstrukció. A lakásbérlők és társasházi lakók például az általuk okozott károk megtérítésében is segítséget kaphatnak kiegészítő felelősségbiztosításokon keresztül. Egy biztos, nem érdemes elhagyni a biztosítást: az internetezők két-harmadának otthonát érte már kár.

Transzparencia a pénzintézeteknél

A Hungarian Business Leader Forum (HBLF) mai üzleti ebédjének központi témája az etikus üzleti magatartás és a korrupció elleni fellépés volt. Dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese szerint a hazai bankrendszer az elmúlt négy évben jelentős előrelépést tett a transzparencia megvalósítása terén a MiFID irányelvek és a befektetési szolgáltatásokról szóló törvény rendeleteinek betartásával.

A befektetői hangulat javulására és az alapkamat emelésére számítanak az intézményi befektetők

K&H Alapkezelő felmérés az intézményi befektetők várakozásairól

„A K&H Alapkezelő évente megrendezett befektetői konferenciáján ismét felmérést készített az intézményi befektetők elkövetkezendő egy évre vonatkozó várakozásairól a legfontosabb befektetési instrumentumokat illetően. Az eredmények azt mutatják, hogy a legtöbb intézményi befektető óvatos a hazai eszközök tekintetében, miközben nemzetközi szinten valamelyest a piacok megnyugvásával, és - főként a feltörekvő országokat illetően - a részvénypiacok pozitív teljesítményével számolnak. A legnagyobb megosztottság az euró alapkamat jövőbeni változásával kapcsolatban tapasztalható, miközben szinte egységes a kép a magas euró/forint árfolyamszint fennmaradását illetően” – számolt be az eredményekről Horváth István, a K&H Alapkezelő befektetési igazgatója.

Csökkenő pályán a vállalkozások bizalma

„A fogyasztói bizalom csökkenésével párhuzamosan a hazai vállalkozások várakozásai is romlottak. Az országosan 700 vállalkozás vezetőjének megkérdezésén alapuló K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves értéke jelenleg -26 ponton áll, ami gyakorlatilag a két éve ilyenkor tapasztalt várakozásoknak felel meg. A bizalmi index csökkenése mögött leginkább az áll, hogy a vállalkozások a következő egy évben a közterhek, valamint a vállalati hitelek növekedésével számolnak, de szinte az összes részindex kisebb-nagyobb mértékű csökkenést mutat”– mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

November második felétől igényelhető a K&H SZÉP Kártya

2011. október 3-tól a K&H megkezdi a Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártyával kapcsolatban az ügyfél tájékoztatást. A kártya szerződések megkötésére november 15. után nyílik lehetőség.

12,5 milliárd forintos adózás utáni eredmény 2011 első félévében a K&H Bankcsoportnál

A K&H Bankcsoport 2011 első hat hónapjában 12,5 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el. Az adózás utáni eredmény a bankadó és a magas hitelköltségek miatt 46%-kal csökkent az egy évvel korábbi eredményhez képest. A K&H Bankcsoport 8 milliárd forint új bankadót fizetett az első félévben. A hitelezési veszteségek magasak, de a várakozásoknak megfelelően alakultak. A nem-teljesítő hitelek aránya 9,3%-ról 9,4%-ra nőtt egy negyedév alatt. A K&H Biztosító mind az élet üzletágban, mind a nem-élet üzletágban folytatni tudta növekedését a második negyedévben is.

A változó környezetben fokozottan fontos a biztonság

„Mikor és miben érdemes megtakarítani, ha a növekedési kilátások szerte a világban romlanak, a tőzsdei árfolyamok jelentősen ingadoznak, csökkennek, és a kamatok alacsony szinten vannak – merül fel jogosan a kérdés a befektetők részéről. Ilyen időszakban azokra a befektetési lehetőségekre érdemes fokozottan figyelni, amelyek néhány év távlatában esélyt adnak a növekedésnek, miközben megvédenek a veszteségektől” – javasolja Zobor Zsuzsanna, a K&H Alapkezelő vezérigazgatója.

A cafeteria juttatások a kkv-knál is népszerűek

„Továbbra is komoly szerepet kapnak a vállalkozások életében a béren kívüli juttatások, mivel a hazai kkv-k többsége a következő egy évben is beépíti azokat a juttatási rendszerébe. A cégvezetők elmondása alapján egyértelműen az étkezési hozzájárulás és a közlekedési költségtérítés a leggyakrabban alkalmazott béren kívüli juttatás, míg a Széchenyi Pihenő Kártyával kapcsolatban egyelőre kivárás tapasztalható” – mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

Az életbiztosítási piac növekedését 2013-tól lassan követi a nem-élet üzletág a K&H Biztosító piaci előrejelzése

Folytatódik az életbiztosítási piac növekedése és 2013-tól a nem-élet oldal is lassú emelkedésbe kezdhet a K&H Biztosító szerint, melynek vezetői keddi sajtótájékoztatójukon ismertették az élet- és nem-életbiztosítási szegmens várható tendenciáit.

Újabb segítség a vállalkozások számára

„Végre elérhető a kkv-k körében egyik legnagyobb népszerűségnek örvendő uniós támogatás, a telephely-fejlesztési pályázat kitöltő programjai, így benyújthatóak a támogatási kérelmek. Egyúttal a benyújtási határidő is módosult 2011. szeptember 19-re, azonban a dél-alföldi, észak-alföldi és észak-magyarországi régió esetében továbbra is 2011. december 30. a végső benyújtási határidő” – mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

További dinamikus bővülés előtt az online biztosítási piac

A khdirektbiztositas.hu és a GfK Hungária közös kutatással mérte fel az ügyfelek hozzáállását és szokásait a biztosítási termékekkel és az online megoldásokkal kapcsolatban. A „Biztosítási trendek” elnevezésű kutatás szerint a kgfb biztosítást már az online összehasonlító oldalakon kötik meg a legtöbben, viszont utasbiztosításért továbbra is ellátogatnak a biztosítói– és bankfiókokba. Nagy ugrás várható az internetes szerződéskötések számában, melyet az online fizetési eszközök elterjedése is segít.

Várakozó állásponton a vállalkozások

„A Nemzetgazdasági Minisztérium idei célkitűzései között szerepel, hogy a hazai kkv-k kiemelt szerepet kapjanak a gazdaság fellendítésében, a munkahely-teremtésben, a gazdaság versenyképességének növelésében. Ehhez a kormányzat vállalkozásokat támogató programjában az adminisztrációs terhek csökkentését, valamint a pályázati rendszer vállalkozásbarát átalakítását jelölték meg fő eszközként, azonban a cégvezetők megítélése egyelőre vegyes képet mutat a tervek megvalósítását illetően. Miközben nagyrészük tájékozott a kormányzat szándékát illetően, a gyakorlatban még kevesen tapasztalták meg azok pozitív hatásait” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

Játékokkal telnek meg a bankfiókok

országszerte már 50 K&H fiókban gyűjtenek játékokat, könyveket a beteg gyerekeknek

Ismét játék- és könyvgyűjtő akciót hirdetett meg a K&H gyógyvarázs program. A K&H bankfiókokban adhatják le a már nem használt, de még jó állapotban lévő játékaikat, könyveiket azok, akik szeretnének a kórházban fekvő gyerekeknek néhány felhőtlen, örömteli pillanatot szerezni. Az összegyűlt ajándékokat 35 kórház gyermekosztályán osztják szét az ősz folyamán. A K&H gyermek-egészségügyi programja nem először rendez gyűjtést a kis betegek számára: az elmúlt 4 év során mintegy 11 000 könyvet és játékot adományozott több mint 50 kórház gyermekosztályának. A gyűjtőakcióban részt vevő bankfiókok számát idén megduplázták, ezúttal országszerte 50 K&H fiókban lehet leadni az adományokat.

K&H Alapkezelő Trendmonitor 2. befektetési előrejelzés 2011. III. negyedévre vonatkozóan

„A globális növekedési kilátások romlása, valamint az eurózóna válsága miatt a következő hónapokban a részvénypiacok gyengébb teljesítményére lehet számítani, így a bizonytalan makrogazdasági körülmények között a pénzpiaci, ezen belül is leginkább a deviza eszközökre érdemes nagyobb figyelmet fordítani” – javasolja Horváth István, a K&H Alapkezelő befektetési igazgatója.

Nem szeretünk Európán kívülre utazni

Leginkább Magyarországon vagy az öreg kontinensen belül szeretünk nyaralni a K&H khdirektbiztositas.hu portál és a GfK Hungária közös online kutatása szerint. Az utazási irodák slágereinek számító észak-afrikai országok és Törökország a megkérdezettek körében szerény népszerűségnek örvendenek. A magyar utazók körében az ismerős és közeli utazási célpontok a legkedveltebbek.

Túl a mélyponton?

ismét emelkedő pályára lépett a K&H kkv bizalmi index

„Az elmúlt egy év folyamatos csökkenése után ismét javuló képet mutat a vállalkozások következő egy évre vonatkozó várakozásait jelző K&H kkv bizalmi index, amely 8 pontos növekedést követően -12 ponton áll. Az emelkedő tendencia mögött a közterhek, valamint a vállalati hitelkamatok változására vonatkozó negatív kilátások mérséklődése áll, emellett a vállalkozások a vevői és szállítói kapcsolatok további javulását vetítik előre” – mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

A teljes biztonsághoz utasbiztosítás is kell az Egészségbiztosítási Kártya mellé

Már sokan elindultak külföldi tájak felé, hogy kikapcsolódjanak, pihenjenek, s még többen tervezik, hogy a következő hetekben kelnek útra. Az utazást megelőző szervezés során át kell tekinteni, hogy minden rendelkezésre áll-e, amire szükségünk lehet. Az utasbiztosítást sem szabad elfelejteni akkor sem, ha már rendelkezünk Európai Egészségbiztosítási Kártyával. Így felkészülhetünk, hogy ha esetleg külföldi gyógykezelésre kerül sor, ne fizessünk érte többet, mint amennyit feltétlenül szükséges.