a K&H kgfb integrált kommunikációs kampány ezüst EFFIE díjat nyert a reklámhatékonysági versenyen

a hetedik EFFIE a K&H-nak

A K&H Csoport egy újabb EFFIE-vel térhetett haza a 2011-es reklámhatékonysági verseny díjkiosztójáról. A K&H biztosítási ismertségnövelő és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) kampánya segítette hozzá a K&H-t az újabb kiemelkedő elismeréshez. A K&H biztosítási szolgáltatások kommunikációja ezüst EFFIE reklámhatékonysági díjat nyert pénzügyi szolgáltatások kategóriában, mely a hetedik EFFIE a K&H életében és az első ezüst díj, melyet az EFFIE biztosítási kommunikációnak kiosztott.

A 2011-es EFFIE reklámhatékonysági versenyre, a magyar marketingkommunikációs szakma Oscarjára a K&H Csoport ebben az évben ismét benevezett 2010-es biztosítási ismertségnövelő és kgfb kampányával.

A neves szakmai zsűri a kampányt kiemelkedően magasan értékelte, és a díj hazai történetében biztosítási területen elsőként ezüst EFFIE-t osztott.
„Ez az ezüst a hetedik EFFIE a sorban, amellyel büszkélkedhetünk. S az első ezüst EFFIE díj, melyet biztosítási szolgáltatás kommunikációja nyert. Jelen esetben a kihívás az volt, hogy megnöveljük a K&H biztosítási termékek alacsony szintű ismertségét, oly módon, hogy a kötelező gépjármű felelősségbiztosítási termék vásárlását jelentősen növeljük. 2010 során a K&H Biztosító ismertségét egész éves integrált kommunikációval erősítettük, melynek része volt egy edukációs, egy márkaismertség növelő és egy online kgfb kampány, valamint folyamatos ismertségnövelő és szakértői imidzs építő PR aktivitás. Mindezeknek is köszönhetően üzleti és kommunikációs céljaink teljesültek és most ezzel a díjjal a marketingkommunikációs szakma is elismerte munkánkat.” - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.

K&H Biztosító, ismertségnövelő és kgfb kampány 2010, összegzés

„Novemberben a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfélnek lehetősége van felmondani a szerződését, majd másik biztosítónál újat kötni. Azok a biztosítók, akik a legvonzóbb ajánlatot adják, jelentősen növelhetik piaci részesedésüket. Ügyfélszerzés szempontjából azok az „ár-összehasonlítók” célozhatóak meg,
akik szinte csak ár alapján döntenek: a legolcsóbbak közül választanak, de a döntésüket a biztosítók ismertsége, márkaereje még befolyásolhatja. A kihívás az volt, hogy a K&H biztosítási termékek alacsony szintű ismertségét úgy növeljük, hogy az őszi, kgfb kampány időszakra a célcsoport nagyobb mértékben vegye figyelembe a K&H-t, miközben a médiaköltése továbbra is töredéke a nagy biztosítókénak, és nem kíván diszkontbiztosítóvá válni az árazással. Válaszként négylépcsős, egész éves kommunikációt valósítottunk meg, aminek része volt egy kategóriaépítő edukációs, illetve egy márkaismertséget növelő kampány, valamint folyamatos ismertség növelő és szakértői imidzsépítő (nem fizetett) PR aktivitás, ezen kívül a kötési időszakban a kgfb termékre fókuszáló online kampány. Az első szakasz négy biztosítási termékről szóló TV mini program, az ismertség növelése pedig TV műsorok szponzorációján keresztül zajlott. A termékeladási fázisban a cél a közvetlen értékesítés volt. Emellett aktív sajtómunkával biztosítottunk a hírértékű anyagokat, amikből szerkesztőségi cikkek születtek. A terv a spontán ismertségi mutató tekintetében 13%-kal, a shortlist pedig 30%-kal túlteljesült. A generált PR érték 60%-kal szintén túlteljesült. A kgfb kampány üzletileg is sikeres volt, a célt kötés számban 46,7%-kal, a várható díjbevételben 55,7%-kal túlteljesítettük, és a legfontosabbként: míg a K&H az esetek csak 17%-ban adta a legjobb ajánlatot, az üzletkötések 25%-át hozta el a piacról.”- részletezte a kampányt és eredményeit Horváth Magyary Nóra. „A marketingkommunikációs kampányokon az Alchimedia Stúdió, illetve a Crea Reklámügynökség dolgozott, a PR aktivitást pedig az LWp Kommunikáció végezte. A hirdetéseket médiaügynökségi oldalról az OMD Hungary támogatta.” – tette hozzá.

EFFIE

Az idén 10 éves EFFIE-díj a reklám és kommunikációs szakma egyik legkiemelkedőbb elismerése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai megmérettetés, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing- és reklámcélok sikeres megvalósításával, azaz az egyetlen, amely a reklámok valódi célját, az elért piaci eredményt, és a hatékonyságot díjazza. Odaítélésére évente kerül sor, díjazva az elmúlt év legsikeresebb reklám- és marketing-kommunikációs tevékenységét, azt a kampányt, amely a legjobb hatásfokkal érte el a kitűzött célt.

a K&H EFFIE-díjai:

2005: Bronz EFFIE – K&H devizaalapú lakáshitel kampánya
2006: Bronz EFFIE – K&H logóváltó és újrapozícionáló kampány
2007: Ezüst EFFIE – K&H lekötött betét kampány
2007: Bronz EFFIE – K&H énkártya kampány
2007: Bronz EFFIE – K&H Sziget kampány
2008: Bronz EFFIE – K&H ingatlanfedezetű hitel kampány
2011: Ezüst EFFIE – K&H kgfb integrált kommunikációs kampány

K&H Csoport

A K&H Csoport Magyarország egyik vezető pénzügyi szolgáltatója. Az ügyfelek pénzügyi igényeire banki és biztosítási megoldásokat egyaránt kínál, amelyek közül az ügyfelek okosan dönthetnek és kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbbet. A K&H Csoport termékpalettája kiterjed a hagyományos lakossági és vállalati banki termékeken kívül (számlavezetés, befektetések, megtakarítások, hitelek, bankgaranciák, bankkártya szolgáltatások, letétkezelés, treasury, projektfinanszírozás, stb.) a prémium banki szolgáltatásra, a befektetési alapkezelésre, a lízingre, az életbiztosításra, a vagyon- és felelősségbiztosításra, az egészség- és nyugdíjpénztári szolgáltatásokra, valamint az értékpapír kereskedelemre is. A K&H Csoport országszerte 235 lakossági fiókkal, valamint közel 440 biztosítást értékesítő szerződéses partnerén keresztül többszáz pénzügyi szolgáltatást kínál ügyfeleinek.

A KBC Európa egyik vezető pénzügyi csoportja. Többcsatornás bankbiztosítási csoport, melynek tevékenysége Európára koncentrálódik. A Csoport jelentős, több esetben vezető pozíciót foglal el elsődleges hazai piacain, Belgiumban és Közép-Kelet Európában (Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Bulgáriában), ahol elsősorban lakossági ügyfeleket, kis- és közepes méretű vállalatokat és közepes tőzsdei kapitalizációjú helyi vállalatokat szolgál ki.
A KBC Belgium egyik legjelentősebb vállalata, és a brüsszeli Euronext tőzsdén is jegyzik.

főbb adataink:

K&H Bank
2011. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 214 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2922 milliárd forint
adózás előtti eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 17,7 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 12,5 milliárd forint

K&H Biztosító
2011. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 9,0 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 105,5 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,0 milliárd forint
adózás előtti eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,1 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,6 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • 328 9181
  • 328 9220
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu