hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

12,5 milliárd forintos adózás utáni eredmény 2011 első félévében a K&H Bankcsoportnál

A K&H Bankcsoport 2011 első hat hónapjában 12,5 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el. Az adózás utáni eredmény a bankadó és a magas hitelköltségek miatt 46%-kal csökkent az egy évvel korábbi eredményhez képest. A K&H Bankcsoport 8 milliárd forint új bankadót fizetett az első félévben. A hitelezési veszteségek magasak, de a várakozásoknak megfelelően alakultak. A nem-teljesítő hitelek aránya 9,3%-ról 9,4%-ra nőtt egy negyedév alatt. A K&H Biztosító mind az élet üzletágban, mind a nem-élet üzletágban folytatni tudta növekedését a második negyedévben is.

A változó környezetben fokozottan fontos a biztonság

„Mikor és miben érdemes megtakarítani, ha a növekedési kilátások szerte a világban romlanak, a tőzsdei árfolyamok jelentősen ingadoznak, csökkennek, és a kamatok alacsony szinten vannak – merül fel jogosan a kérdés a befektetők részéről. Ilyen időszakban azokra a befektetési lehetőségekre érdemes fokozottan figyelni, amelyek néhány év távlatában esélyt adnak a növekedésnek, miközben megvédenek a veszteségektől” – javasolja Zobor Zsuzsanna, a K&H Alapkezelő vezérigazgatója.

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.09.21

A K&H Eszközfinanszírozó Pénzügyi Lízing Zártkörűen Működő Részvénytársaság közleménye a Társaság alaptőkéjének emeléséről

A cafeteria juttatások a kkv-knál is népszerűek

„Továbbra is komoly szerepet kapnak a vállalkozások életében a béren kívüli juttatások, mivel a hazai kkv-k többsége a következő egy évben is beépíti azokat a juttatási rendszerébe. A cégvezetők elmondása alapján egyértelműen az étkezési hozzájárulás és a közlekedési költségtérítés a leggyakrabban alkalmazott béren kívüli juttatás, míg a Széchenyi Pihenő Kártyával kapcsolatban egyelőre kivárás tapasztalható” – mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

Az életbiztosítási piac növekedését 2013-tól lassan követi a nem-élet üzletág a K&H Biztosító piaci előrejelzése

Folytatódik az életbiztosítási piac növekedése és 2013-tól a nem-élet oldal is lassú emelkedésbe kezdhet a K&H Biztosító szerint, melynek vezetői keddi sajtótájékoztatójukon ismertették az élet- és nem-életbiztosítási szegmens várható tendenciáit.

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.08.17

A K&H Lízingcsoport közleménye ügyfélszolgálati iroda nyitva tartásáról

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.08.17

A K&H Lízingcsoport közleménye az ügyfélszolgálati iroda költözéséről

Újabb segítség a vállalkozások számára

„Végre elérhető a kkv-k körében egyik legnagyobb népszerűségnek örvendő uniós támogatás, a telephely-fejlesztési pályázat kitöltő programjai, így benyújthatóak a támogatási kérelmek. Egyúttal a benyújtási határidő is módosult 2011. szeptember 19-re, azonban a dél-alföldi, észak-alföldi és észak-magyarországi régió esetében továbbra is 2011. december 30. a végső benyújtási határidő” – mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

További dinamikus bővülés előtt az online biztosítási piac

A khdirektbiztositas.hu és a GfK Hungária közös kutatással mérte fel az ügyfelek hozzáállását és szokásait a biztosítási termékekkel és az online megoldásokkal kapcsolatban. A „Biztosítási trendek” elnevezésű kutatás szerint a kgfb biztosítást már az online összehasonlító oldalakon kötik meg a legtöbben, viszont utasbiztosításért továbbra is ellátogatnak a biztosítói– és bankfiókokba. Nagy ugrás várható az internetes szerződéskötések számában, melyet az online fizetési eszközök elterjedése is segít.

Várakozó állásponton a vállalkozások

„A Nemzetgazdasági Minisztérium idei célkitűzései között szerepel, hogy a hazai kkv-k kiemelt szerepet kapjanak a gazdaság fellendítésében, a munkahely-teremtésben, a gazdaság versenyképességének növelésében. Ehhez a kormányzat vállalkozásokat támogató programjában az adminisztrációs terhek csökkentését, valamint a pályázati rendszer vállalkozásbarát átalakítását jelölték meg fő eszközként, azonban a cégvezetők megítélése egyelőre vegyes képet mutat a tervek megvalósítását illetően. Miközben nagyrészük tájékozott a kormányzat szándékát illetően, a gyakorlatban még kevesen tapasztalták meg azok pozitív hatásait” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.